Ja, de bedoeling was om om half 6 op te staanquote:Op zondag 13 januari 2008 08:51 schreef DR34M3R het volgende:
@ maedel: 07:42.... ik vind het vroeg genoeg anders op een zondagochtend hoor.
Half 6.... Op zondagochtend!!!!!!!quote:Op zondag 13 januari 2008 10:24 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, de bedoeling was om om half 6 op te staan. Ik moest nog werken, en drie keer raden wat ik nu nog aan het doen ben dus....
Euh, ik heb dus een deadline...quote:
Ben je dan niet de hele dag heel erg moe?quote:Op zondag 13 januari 2008 13:38 schreef maedel het volgende:
[..]
Euh, ik heb dus een deadline...
Anders krijg ik het niet af. Ik ben vroeg begonnen zodat ik ook nog wat aan m'n zondag heb.
Nou, doordeweeks sta ik ook om 5.30-5.45 op, dus zo veel verschil maakt dat nietquote:Op zondag 13 januari 2008 13:39 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Ben je dan niet de hele dag heel erg moe?
Poe.... Ik doe het je niet na. Respectquote:Op zondag 13 januari 2008 14:53 schreef maedel het volgende:
[..]
Nou, doordeweeks sta ik ook om 5.30-5.45 op, dus zo veel verschil maakt dat niet
Die was erbij en zat zelf ook te flirtenquote:Op zondag 13 januari 2008 12:53 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Leuk! Zonder vriendlief dus?
(En geflirt met mannetjes of met vrouwtjes?)
Ik sta om een uur of half zeven/zeven op en dat vind ik vroeg genoegquote:Op zondag 13 januari 2008 14:53 schreef maedel het volgende:
[..]
Nou, doordeweeks sta ik ook om 5.30-5.45 op, dus zo veel verschil maakt dat niet
... ehhhh... dat was jij toch ook? Leg dat verschil eens uitquote:Op zondag 13 januari 2008 16:41 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Die was erbij en zat zelf ook te flirten
Mannetjes, er waren ook veel minder vrouwen, die moesten denk ik thuis blijven bij de kinderen, of ze waren met hun vriend.
quote:Op zondag 13 januari 2008 19:08 schreef JamesBrownie het volgende:
Dat het heel goed kan zijn dat ze niet zitten te woachten op een flirtende vrouw.
wheheheh.. nee, lijkt me niet verstandig, dan zou dat wel eens het laatste feestje daar geweest kunnen zijnquote:Op zondag 13 januari 2008 19:54 schreef JamesBrownie het volgende:
O ja, vast, maar dat ga ik niet uitproberen op een feestje van vrienden...
Aflevering, maar het was on demand, dus geen idee. Iets met een podcast en een wat oudere vrouw die blijkbaar net ontdekt had dat ze lesbo was, want die kende al die typische termen nog niet. Max was aan het filmen.quote:Op zondag 13 januari 2008 22:00 schreef NanKing het volgende:
Was het een voorstukje of was het een aflevering?
Als het een aflevering was kun je vast wel in de gids of op internet vinden welke ep het was.
ook voor jouquote:Op maandag 14 januari 2008 00:05 schreef Sitethief het volgende:
Iedereen nog de beste wensen uit het Zwolse.
Kan er me iets bij voorstellen!quote:Op maandag 14 januari 2008 17:34 schreef wonderer het volgende:
Ik was net zo blij dat ik de brievenbus weer kon zien...
Ben wel blij dat de tafel er al is. Anders hadden we echt een probleemquote:Op maandag 14 januari 2008 18:09 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Kan er me iets bij voorstellen!
Ik zou af en toe blij zijn als ik hem niet zag
Had de postbode hem dan in de brievenbus geprobeerd te proppen?quote:Op maandag 14 januari 2008 18:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ben wel blij dat de tafel er al is. Anders hadden we echt een probleem
Ik heb wel ooit van Wallace en Grommit gehoord. Maar dan houdt het ook echt opquote:Op maandag 14 januari 2008 19:38 schreef JamesBrownie het volgende:
Is een serie van die zelfde lui als van Wallace en Grommit.
Echt heel leuk!
De kindjes zaten net langs me helemaal krom van het lachen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |