Ik kan me echt niet herinneren dat jij hier gepost hebtquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Neuh, gewoon een jaartje niet geweest, dus werd weer tijd
Echt wel, toen deze reeks nog in ONZ liep sowiesoquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:45 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik kan me echt niet herinneren dat jij hier gepost hebt.
Lang lang geledenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Echt wel, toen deze reeks nog in ONZ liep sowieso
op naar de volgende deadline ?quote:Op woensdag 16 januari 2008 08:17 schreef maedel het volgende:
zo dan, ik ben weer bijgeslapen! En Frisch aan den Arbeid!
Daar zit ik ook vlakbij, als ik uit mijn raam kijk, kan ik het zien.quote:
Niet echt een deadline nog, maar nog genoeg te doenquote:
Mooie site heb jij gemaakt maedelquote:Op woensdag 16 januari 2008 13:38 schreef maedel het volgende:
[..]
Niet echt een deadline nog, maar nog genoeg te doen
Euh ja, de huisstijl heb ik niet verzonnen hè... die is al jaren blauw met oranjequote:Op woensdag 16 januari 2008 18:29 schreef wonderer het volgende:
Blauw en oranjeDa's wel zo'n beetje de meest gewilde kleurencombo voor zakelijke sites, geloof ik.
Verder inderdaad mooi, al zit er in FF 2.0 rechtsonderin een overlap van tekst/plaatjes.
http://www.icanhascheezburger.comquote:Op woensdag 16 januari 2008 18:39 schreef NanKing het volgende:
Waar check je ze?
Ik zie ze altijd in een speciaal topic voor die plaatjes hier op FOK!
quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:29 schreef wonderer het volgende:
Oh ja, "even" naar de dokter... ging om kwart voor een weg en was om drie uur weer thuis
Zij, ja. Inclusief wachten enzo, natuurlijk, maar het was mijn eerste bezoek, dus hele vragenlijst enzo, en daarna een physical (longen, hart, oren, ogen etc). En een uitstrijkjequote:Op woensdag 16 januari 2008 21:58 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Hij is niet de hele tijd met jou bezig geweest hoop ik?
Wat mankeer je? (of is dat te privé, dan niet vertellen natuurlijk..)
wow.... wel grondigquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zij, ja. Inclusief wachten enzo, natuurlijk, maar het was mijn eerste bezoek, dus hele vragenlijst enzo, en daarna een physical (longen, hart, oren, ogen etc). En een uitstrijkje
Ja. Volgend jaar mag ik terugkomenquote:
Begrijpelijk.quote:Op donderdag 17 januari 2008 07:58 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik moet ook een uitstrijkje!
Geen zin in.
Ik vind dat hele uitstrijkje op zich niet eens zo erg, het feit dat ik er tijd voor vrij moet maken vind ik ergerquote:
Heh. Kan het niet vroeg?quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:40 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind dat hele uitstrijkje op zich niet eens zo erg, het feit dat ik er tijd voor vrij moet maken vind ik erger
Ik heb een koperspiraaltje omdat ik geen hormonen wilde.quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Heh. Kan het niet vroeg?
Ik zit sterk te denken aan het mirena spiraaltje trouwens. Heeft iemand daar nog enge verhalen over?
Overigens heb je er wel een mooie lemming op gemaakt.quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Homo's en hun wijverige gedrag.
Stom topic.
Naja, snap het wel (ik heb zelf ook vrij) maar het komt voor mij een beetje onhandig uitquote:Op donderdag 17 januari 2008 18:23 schreef wonderer het volgende:
Da's wel een rottige situatie, ja. Vrije dokters
Whehe, ja, ik had opeens enorm de neiging om een punt duidelijk te maken aan de hand van een lemming. Dat het gewoon allemaal enorm opgeblazen en eigenlijk onbelangrijk is.quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:23 schreef Noodly het volgende:
[..]
Overigens heb je er wel een mooie lemming op gemaakt.
Moet ik eerst een kloon aanmaken voor ik kan postenquote:
Dan lees je alleen, of je pakt de mijnequote:Op donderdag 17 januari 2008 18:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Moet ik eerst een kloon aanmaken voor ik kan posten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |