Ik was gisteren bij de ouders van Claire. Pa had het er over dat er zo snel zo veel info over zijn dochter op het net stond. Hij was, ondanks de voorbereidingen, toch wel verbaasd.quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:51 schreef Varen het volgende:
BQ bedankt!!!
Claire heeft een hele close band met haar ouders.
Ze heeft op zichzelf gewoond. Ze is door haar ouders naar huis gehaald, ze zat te veel in de kroeg (niet voor de drank) woonde in een studentenhuis. Ze is de jongste, verwend, twee oudere broers.
Kunnen ze die foto niet op WC-rollen laten drukken?quote:
Wat heb je zoal gelezen wat je nog niet wist van Claire?quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:53 schreef dieenebart het volgende:
En ik ook, ik lees hier dingen terug die ik zelf ook niet wist...
Nou vooruit dan, speciaal voor jou.quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:54 schreef Jewscky1 het volgende:
Wees nou eens eerlijk,kijk eens goed,spits van een RATTE kop.
Ik probeer het gesprek weer te gevenquote:Op woensdag 9 januari 2008 14:53 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik was gisteren bij de ouders van Claire. Pa had het er over dat er zo snel zo veel info over zijn dochter op het net stond. Hij was, ondanks de voorbereidingen, toch wel verbaasd.
En ik ook, ik lees hier dingen terug die ik zelf ook niet wist...
Het is voor mij nog niet helemaal duidelijk. Haar eerste keus was Lieke maar daar merk ik weinig van. Ze vertelde wel dat ze Huub een etterbakje vond maar daar denkt ze nu anders over, ze kan wel met hem lachen en gezellig kletsen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:56 schreef kahaarin het volgende:
Welke kant trekt Claire op? Is daar al wat over bekend?
Dus afwachten welk script er voor haar in werking gaat treden, ik wacht met angst en beven af....quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is voor mij nog niet helemaal duidelijk. Haar eerste keus was Lieke maar daar merk ik weinig van. Ze vertelde wel dat ze Huub een etterbakje vond maar daar denkt ze nu anders over, ze kan wel met hem lachen en gezellig kletsen.
Over Brian en Amanda geen woord natuurlijk......zal niet mogen van het hokje ( denk ik).
Kan nog wel even duren. Ze moeten op de groepsfoto en Amanda is nu aan het douchenquote:Op woensdag 9 januari 2008 15:14 schreef beequeen het volgende:
Mag Joop nu naar huis met zijn successtory's.
quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou vooruit dan, speciaal voor jou.
[ afbeelding ]
Nee, jammerquote:Op woensdag 9 januari 2008 15:16 schreef Lady-night het volgende:
Joop begon over wurgsex, er ging niemand op in....Iemand gehoord wat de context was??
quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou vooruit dan, speciaal voor jou.
[ afbeelding ]
Zeer zeker niet. Er is altijd veel commentaar op de bewoners, maar in het geval van Claire laten de fokkers zowaar hun goede kant zien! Tot dusverre heb ik eigenlijk alleen objectieve commentaren gelezen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:00 schreef Varen het volgende:
[..]
Ik probeer het gesprek weer te gevenDoe ik het negatief? Is niet de bedoeling hoor.
Mijn indruk is, dat het een spontaan meisje is
Claire is snel verliefd, maar het is snel voorbij.
Jaap komt ook telkens het kantoor binnen
Daar zou Jaap het met Lieke over gehad hebben ofzo in de MB. Jaap deed verder geen uitspraken...quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:16 schreef Lady-night het volgende:
Joop begon over wurgsex, er ging niemand op in....Iemand gehoord wat de context was??
De RAT is aan het woord,hij denkt, dat hij het spel maaktquote:Op woensdag 9 januari 2008 15:33 schreef beequeen het volgende:
Brian vindt dat B en A steeds meer naar elkaar toe groeien. Hij, als analyticus kan dat heel goed beoordelen.
Mag ik even......![]()
Hij zegt ook dat ze een oprechte klik naar Lieke toe hebben, puhlease, hij liegt vanuit zijn tenen.
Niemand? Maar dan ook niemandquote:Op woensdag 9 januari 2008 15:31 schreef Donnie29 het volgende:
Wanneer komen al die vrouwtjes eigenlijk? Dus dat ene feest?
Natuurlijk, een ras entertainer, verblijd hij ons niet met briljante conversaties dan rost hij zijn chick wel door de hut of sloopt het 1 en ander.quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:36 schreef beequeen het volgende:
Brian gaat maar door: Als hij aan tafel plaatsneemt beginnen de gesprekken pas echt, daarvoor is het altijd stil.
Hij brengt ambiance zeg maar.
Vanaf hier laat ik het even aan Varen over, succes.![]()
Offtopicquote:
Dat is al de derde keer, het lijkt wel of ze met Amandel getrouwt is.quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:39 schreef Varen het volgende:
Selene zegt dat ze wel pissig wordt, als Lieke te veel met Amanda optrekt
[ afbeelding ]
Lees mijn post erboven, ik vroeg me namelijk hetzelfde af en erger me kapot als ze dat doet.quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:31 schreef 2live het volgende:
Was er een speciale reden voor dat Lieke zo langdurig en innig afscheid nam van Chantal?
ik schakel net in vandaar.
12 januari.quote:
Dat maakt de FEBO die RAT wijs.quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:40 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Natuurlijk, een ras entertainer, verblijd hij ons niet met briljante conversaties dan rost hij zijn chick wel door de hut of sloopt het 1 en ander.
Helemaal niet OT en hier schrik ik dus echt van. Is er nu echt niemand die iets verkeerds over Brian en Amanda mag zeggen en allemaal pro B en A zijn? @ rooie schreef dat ook al.....quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:40 schreef tuinfluiter het volgende:
(Ik herinner me 19 oktober nog , helaas)
Brian: Ik denk dat het publiek minder met mij heeft omdat ik een Antilliaan ben.
Joop: ik kijk alleen voor Brian naar DGK , ik ben fan van jou.
Zoon Dennis van Tellingen: Als ik in de villa zou zitten, zou ik Huub zijn keel door snijden.
Brian : ( Omhelst -fotograaf-Dennis Van Tellingen) HihihihhiHyenahihihih
Opdracht..quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:41 schreef neehe het volgende:
[..]
Dat is al de derde keer, het lijkt wel of ze met Amandel getrouwt is.
Of ze zijn gebrainwashed.. of het zijn gewoon zelf allemaal IQ loze asosiale lowlifes die zich alleen met dat soort mensen kunnen identificeren. En ik wil niemand over 1 kam scherenquote:Op woensdag 9 januari 2008 15:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Helemaal niet OT en hier schrik ik dus echt van. Is er nu echt niemand die iets verkeerds over Brian en Amanda mag zeggen en allemaal pro B en A zijn? @ rooie schreef dat ook al.....
Lieke hoeft alleen maar te zeggen dat zeurlene een dikke reet heeft, en ze gaat al janken.quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:47 schreef Varen het volgende:
Zolang dat Selene in DGK zit gaat ze Brian en Amanda zoveel mogelijk helpen.
Als Lieke Amanda en Brian wat flikt, maakt Selene haar kapot
De febo is of heel bang ergens voor of wil dat hij per-se wint, iets anders kan ik niet bedenken.quote:
Clair doet ook moeilijk over de CP punten, als Hedda zomaar belt dan wordt ze boos.quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:54 schreef beequeen het volgende:
CC voor Huub van Hedda.
Lieke doet moeilijk over ceepees en zegt dat hij altijd punten uit de pot nodig heeft....goffer de goffer, dit is de 2e keer.![]()
Dat idee heb ik ook, al heel lang, die smerige RAT moet en zal winnenquote:Op woensdag 9 januari 2008 15:52 schreef kahaarin het volgende:
[..]
De febo is of heel bang ergens voor of wil dat hij per-se wint, iets anders kan ik niet bedenken.
Vergeten dat Claire ook moeilijk deed ?quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:56 schreef Varen het volgende:
Huub heeft een collect call van Hedda, hij heeft punten nodig.
Lieke twijfelt, waarom zou ze Huub punten gunnen als hij zo doet.
Amanda wil ook 50 punten, Huub geeft haar alles. Claire geeft ook. Lieke vindt het ook goed. Alleen komt er van haar wel wat commentaar bij op Huub. Brian wil eerst tellen, Huub telt 330.
quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:59 schreef Varen het volgende:
Claire wil dat de mensen niet zo maar bellen. Dat er punten zijn, als er echt iets aan de hand is.Huub wordt nerveus als hij een collect call krijgt, omdat hij dan bang is, dat er wat aan de hand is. Brian geeft de punten ook en Huub neemt de collect call aan.
Zie mijn volgende postquote:Op woensdag 9 januari 2008 15:58 schreef neehe het volgende:
[..]
Vergeten dat Claire ook moeilijk deed ?
Ik begrijp niet waarom. Oeps, eigenlijk wel, zij heeft nog niks.quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:57 schreef neehe het volgende:
[..]
Clair doet ook moeilijk over de CP punten, als Hedda zomaar belt dan wordt ze boos.
En de anderen doen er ook niet zoveel aan om dat te voorkomen, behalve Huub als hij dronken is maar goed, dat is ook niet echt iets om over naar huis te schrijven, hij heeft alleen zichzelf daarmee dan.quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:57 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook, al heel lang, die smerige RAT moet en zal winnen
Ja maar, je weet toch pas of er iets aan de hand is als je de telefoon oppakt?quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:59 schreef Varen het volgende:
Claire wil dat de mensen niet zo maar bellen. Dat er punten zijn, als er echt iets aan de hand is.Huub wordt nerveus als hij een collect call krijgt, omdat hij dan bang is, dat er wat aan de hand is. Brian geeft de punten ook en Huub neemt de collect call aan.
Of dat ze een soa heeft!quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:03 schreef mazaru het volgende:
Misschien belt Hedda wel om te zeggen dat ze zwanger Is
Dat kan je afspreken, dat ze alleen moeten bellen als er wat aan de hand is, en niet zomaar bellen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:04 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja maar, je weet toch pas of er iets aan de hand is als je de telefoon oppakt?
Hoe moet Huub nu vantevoren weten of er iets is of niet?
Een beetje een kromme redenatie imho, als nu blijkt dat er niets ernstigs is dan kan Huub er toch iets van zeggen, dat ze dat niet meer moet doen bedoel ik.
Juist en daarom is het ook niet te verklaren.quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:01 schreef kahaarin het volgende:
[..]
En de anderen doen er ook niet zoveel aan om dat te voorkomen, behalve Huub als hij dronken is maar goed, dat is ook niet echt iets om over naar huis te schrijven, hij heeft alleen zichzelf daarmee dan.
Hoe moeilijk kan het zijn om Brian helemaal over de zeik te krijgen, hij kan zich normaliter nauwelijks inhouden als zijn vriendin hem irriteert.
Oeh, dat zou echt pijnlijk zijn zeg.quote:
Of Claire stelt zich expres aan.quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:08 schreef petraa het volgende:
Amanda doet de nagels van Claire en Claire zit maar te auwen. Ze doet het dus niet zachtjes die goeie, trouwe, Amanda.
Ik neem trouwens aan dat als er echt iets is de febo degene die het betreft wel naar achter roept als er geen CP's meer in de gezamelijke pot zitten, ik kan me niet voorstellen dat als er problemen in de familiaire kring zijn er geen mogelijkheid tot contact is behalve de gezamelijke CP' pot.quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:06 schreef neehe het volgende:
[..]
Dat kan je afspreken, dat ze alleen moeten bellen als er wat aan de hand is, en niet zomaar bellen.
Jij hebt wel verdomd veel vertrouwen in de FEBOquote:Op woensdag 9 januari 2008 16:10 schreef kahaarin het volgende:
Maar idd, afspreken dat je niet belt om te vertellen dat er een scheet dwars zit lijkt me wel een goede optie.
Dat hoeft zelfs niet eens, Amanda boos krijgen is al wel genoeg, dan springt Brian ook heus wel in de para stand, maar ja dan komt er weer een SL en krijgt de rest een muilkorf om.quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:07 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Juist en daarom is het ook niet te verklaren.
Ze hoeven alleen Amanda maar bij hem weg zien te krijgen en bingo, maar dat gebeurt niet, dus er is een reden voor.
Hoop die reden nog eens aan de weet te komen als DE RAT daar heer des huizes van die snollenkooi is.
Pardon , ik bedoel siliconensnollenkooi![]()
Jaap nam van de week ook geen collect call aan, omdat zo zei hij:,als er iets aan de hand is dan hoor ik het vanzelf wel.quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:10 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik neem trouwens aan dat als er echt iets is de febo degene die het betreft wel naar achter roept als er geen CP's meer in de gezamelijke pot zitten, ik kan me niet voorstellen dat als er problemen in de familiaire kring zijn er geen mogelijkheid tot contact is behalve de gezamelijke CP' pot.
Maar idd, afspreken dat je niet belt om te vertellen dat er een scheet dwars zit lijkt me wel een goede optie.
Mijn mensbeeld wat doe je!quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jij hebt wel verdomd veel vertrouwen in de FEBOJe kijkt en leest toch al een tijdje mee en zou dus beter moeten weten.
quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:14 schreef -Blurk- het volgende:
...en van dat gedoe met die nagels elke keer word ik ook schijtziek
Viel mij ook al op.quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Mis ik iets ? Huub vraagt en krijgt punten voor een collect call, maar ik zie geen telefoontje van Huub ....
Ik doe ze toch liever zelf dan dat ik Aman aan mn nagels zou laten.quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
We zitten toch allemaal elke 2 weken een halve middag bij de nagelstyliste??
Huub zei al dat ze haar niet konden bereiken. Dat doet je afvragen hoe belangrijk het telefoontje dan eigenlijk was.quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Mis ik iets ? Huub vraagt en krijgt punten voor een collect call, maar ik zie geen telefoontje van Huub ....
Skattie, de FEBO teert op paniektelefoontjes. Dood en ziektes vieren hoogtij, dat hoef ik je niet uit te leggen toch?quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:15 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Mijn mensbeeld wat doe je!![]()
![]()
Ik denk dat als ze paniek telefoontjes van de familie tegen gaan houden er wel zo'n hoop shit over ze heen komt dat ze dat om die reden niet doen, humaniteit en compassie staan over het algemeen TV maken in de weg maar dit kunnen ze gewoon niet maken.
Nou, voordat je het weet ben je een nagel kwijt.quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik doe ze toch liever zelf dan dat ik Aman aan mn nagels zou laten.
Ze kregen Hedda niet te pakken.quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Redactie heeft ingegrepen?! 3 opties....quote:
Ik niet, knip en verzorg ze zelf, hoef niet van die enge klauwenquote:Op woensdag 9 januari 2008 16:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
We zitten toch allemaal elke 2 weken een halve middag bij de nagelstyliste??
quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:22 schreef T-lex het volgende:
[..]
Redactie heeft ingegrepen?! 3 opties....![]()
- Hedda begon al met spelinformatie toen ze in de wachtstand stond, dus is het telefoontje afgekapt.![]()
- Hedda belde om Huub te vertellen dat ze zwanger is...DOOFPOT.
- Hedda belde om te zeggen dat ze een SOA van Huub heeft....DOOFPOT.
Dank je. Wel een beetje dubieus allemaal ....... Eerst Ben met een onzinnig telefoontje, nu Hedda ook al (?) - Zou de achterban van Huub wellciht een beetje para worden ?quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Huub zei al dat ze haar niet konden bereiken. Dat doet je afvragen hoe belangrijk het telefoontje dan eigenlijk was.
quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:23 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik niet, knip en verzorg ze zelf, hoef niet van die enge klauwen![]()
Alleen al van de naam: nagelstyliste kan ik
Het lijkt wel alsof een telefoontje daar maar twee redenen kan hebben: of er is iemand zwanger, of er heeft iemand een soa opgelopen door Huub, uiteindelijk ia alles wat er mis gaat in de wereld de schuld van Huubquote:Op woensdag 9 januari 2008 16:22 schreef T-lex het volgende:
[..]
Redactie heeft ingegrepen?! 3 opties....![]()
- Hedda begon al met spelinformatie toen ze in de wachtstand stond, dus is het telefoontje afgekapt.![]()
- Hedda belde om Huub te vertellen dat ze zwanger is...DOOFPOT.
- Hedda belde om te zeggen dat ze een SOA van Huub heeft....DOOFPOT.
Eigenlijk lijkt het me toeval. Die Ben was gewoon dronken, zo hebben Sylvia en Eric ook een keer gebeld. Maar wie weet heeft Hedda het gesprek tussen Brian en Amanda daarstraks gezien (spel tegen Huub samen met Lieke) en wil ze hem waarschuwen zich nergens iets van aan te trekken.quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dank je. Wel een beetje dubieus allemaal ....... Eerst Ben met een onzinnig telefoontje, nu Hedda ook al (?) - Zou de achterban van Huub wellciht een beetje para worden ?
Je vergat optie 1 Hedda begon al met spelinformatie toen ze in de wachtstand stond, dus is het telefoontje.quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:27 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof een telefoontje daar maar twee redenen kan hebben: of er is iemand zwanger, of er heeft iemand een soa opgelopen door Huub, uiteindelijk ia alles wat er mis gaat in de wereld de schuld van Huub
Precies, dus ze laten het dan heus wel door, CP's of niet, we bedoelen wel hetzelfde, skattie.quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Skattie, de FEBO teert op paniektelefoontjes. Dood en ziektes vieren hoogtij, dat hoef ik je niet uit te leggen toch?
De tv momenten, denk even aan de dood van de vader van Syl.
Blurkie, Blurkie, Blurkie, je weet toch ondertussen wel dat Huub in het huis en hier op het forum en waarschijnlijk ook in de rest van Nederland alles fout doet. Tenminste alles is zijn schuld.quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:27 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof een telefoontje daar maar twee redenen kan hebben: of er is iemand zwanger, of er heeft iemand een soa opgelopen door Huub, uiteindelijk ia alles wat er mis gaat in de wereld de schuld van Huub
heb toch echt niemand anders hedda zien neuken in de villa.quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:27 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
fHeb je ook gezien of Hedda buiten de villa geneukt is???quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:31 schreef T-lex het volgende:
[..]
heb toch echt niemand anders hedda zien neuken in de villa.
Global warming, Huub's schuldquote:Op woensdag 9 januari 2008 16:30 schreef petraa het volgende:
[..]
Blurkie, Blurkie, Blurkie, je weet toch ondertussen wel dat Huub in het huis en hier op het forum en waarschijnlijk ook in de rest van Nederland alles fout doet. Tenminste alles is zijn schuld.
Lieke is stoer, voelt zich keigoed en barst van de levensvreugde......dat zie en merk je aan alles, Fries dus ook.quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:31 schreef ericahysterica het volgende:
zo te zien heeft lieke veel overwicht op fries![]()
Barst Fries ook van de levensvreugde? En op welke manier geeft hij daar uiting aan?quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lieke is stoer, voelt zich keigoed en barst van de levensvreugde......dat zie en merk je aan alles, Fries dus ook.
Zal DGK deformatie zijn en beter lezen.quote:[b]Op woensdag 9 januari 2008 16:30 schreef kahaarin het volgende:[/]
Precies, dus ze laten het dan heus wel door, CP's of niet, we bedoelen wel hetzelfde, skattie.![]()
Hij heeft schijt aan haarquote:Op woensdag 9 januari 2008 16:36 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Barst Fries ook van de levensvreugde? En op welke manier geeft hij daar uiting aan?
Aan het einde van de zweep zit een plastic zakje geknoopt. Daar schrikt dat paard echt van en blijft gewoon staan. Paarden kunnen van hele eenvoudige dingen heel bang zijn.quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:31 schreef ericahysterica het volgende:
zo te zien heeft lieke veel overwicht op fries![]()
quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:07 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Juist en daarom is het ook niet te verklaren.
Ze hoeven alleen Amanda maar bij hem weg zien te krijgen en bingo, maar dat gebeurt niet, dus er is een reden voor.
Hoop die reden nog eens aan de weet te komen als DE RAT daar heer des huizes van die snollenkooi is.
Pardon , ik bedoel siliconensnollenkooi![]()
Nou dat zal wel belangrijk nieuws zijn dan, zo van : Hoi hoe gaat het er mee, met mij gaat het goed.quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:38 schreef Disana het volgende:
De collect call komt pas om acht uur.
Die denken ook dat het Huub ze'n schuld is.quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:40 schreef beequeen het volgende:
Amanda zegt dat Hedda misschien wel met de mededeling komt dat ze zwanger is........
DGK_REDAKTIE leest weer mee?
wat een debiel wijf is het toch.quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:47 schreef Varen het volgende:
Zolang dat Selene in DGK zit gaat ze Brian en Amanda zoveel mogelijk helpen.
Als Lieke Amanda en Brian wat flikt, maakt Selene haar kapot
Huub verwijst een paar keer naar "Wat jij DAAR hebt gezegd" ..... Volgens mij doelt hij op Het Hokje en gesprekken die daar gevoerd zijn over het voorval van Zaterdag. Ze hebben een paar keer samen 'achter' gezeten.quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:40 schreef Disana het volgende:
Lieke: ik ben echt bang voor je gewoorden hoor, ik vind het niet normaal wat je hebt gedaan.
Tsjonge, wat een onmens is die Huub toch.
quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:43 schreef avonne het volgende:
[..]
wat een debiel wijf is het toch.
En hoezo zou Nadia boos op haar zijn? Kennen ze elkaar dan?
Of is dat ook weer zo'n giftig hersenspinseltje van haar?
(als het allemaal script is, vind ik het wel een beetje ziek om je zelf zo ziek neer te zetten)
Nadia???quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:43 schreef avonne het volgende:
[..]
(als het allemaal script is, vind ik het wel een beetje ziek om je zelf zo ziek neer te zetten)
Ze zijn gisteren allebei lang weg geweest, en dat kan inderdaad ook een overlap hebben gehad. Verder vond ik het opvallend dat Huub na zijn gesprek met de boze buurvrouw een andere houding naar Lieke had (minder verdedigend, meer voor zichzelf opkomen).quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Huub verwijst een paar keer naar "Wat jij DAAR hebt gezegd" ..... Volgens mij doelt hij op Het Hokje en gesprekken die daar gevoerd zijn over het voorval van Zaterdag. Ze hebben een paar keer samen 'achter' gezeten.
Nadia is niet boos, maar een van de danseressen waar Amanda een dansje mee doet in de fitness, ik heb dat gisteren fout opgeschrevenquote:Op woensdag 9 januari 2008 16:43 schreef avonne het volgende:
[..]
En ook zo onzinnig, zou het de mensen ook maar éne moer interesseren of dat wicht zwanger is? Is toch geen wereldwonder ofzo?quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:48 schreef beequeen het volgende:
Huub: Als Hedda zwanger is gaan we wel over de miljoen kijkers.
Dit is weer zo doorzichtig.
quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:46 schreef neehe het volgende:
Huub heeft geen orgasme gehad bij Hedda, ????? (HDNKKK de 2e )
Wel zonder condoom gewipt.
Hij Die Niet Kan Klaar Komen. Zo werd in het begin naar Brian verwezenquote:Op woensdag 9 januari 2008 16:50 schreef heksehiel het volgende:
[..]
?? zegt Huub dit? En wat betekent HDNKKK de 2e?
Verhaallijn, verhaallijn...quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:49 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
En ook zo onzinnig, zou het de mensen ook maar éne moer interesseren of dat wicht zwanger is? Is toch geen wereldwonder ofzo?
oja, vergeten.quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:45 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Toen Selene erin kwam, zat Nadia er ook nog in. Selene had maar één doel en dat was Nadia het huis uitkrijgen. Die twee hebben aardig wat confrontaties met elkaar gehad.
Maar ben het met je eens dat het een ziek wijf is![]()
ok, thnx!quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hij Die Niet Kan Klaar Komen. Zo werd in het begin naar Brian verwezen
Ja dat zei Huub zelf.quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:50 schreef heksehiel het volgende:
[..]
?? zegt Huub dit? En wat betekent HDNKKK de 2e?
Je kan ook overal wat achter zoekenquote:Op woensdag 9 januari 2008 16:48 schreef beequeen het volgende:
Zometeen is het Hedda niet die zwanger is maar heeft Hedda gehoord dat die andere Almelose/Hengelose (net niet minderjarige) zwanger isquote:Op woensdag 9 januari 2008 16:48 schreef beequeen het volgende:
quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda : "Mensen, kijk allemaal om 8 uur naar de streams. Huub wordt vader"
Effe rekenen en dan weet je dat het nog niet kan.Hedda kan welquote:Op woensdag 9 januari 2008 16:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zometeen is het Hedda niet die zwanger is maar heeft Hedda gehoord dat die andere Almelose/Hengelose (net niet minderjarige) zwanger is![]()
als Hedda zwanger is, dan loopt Huub de poort uitquote:Op woensdag 9 januari 2008 16:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Verhaallijn, verhaallijn...![]()
Huub moet er niet aan denken om nu vader te worden maar als hij met iemand een kind wil is het met Hedda.
Nope.. de COS van maandagochtend is de laatste waarin ze gepost heeftquote:Op woensdag 9 januari 2008 16:55 schreef mazaru het volgende:
Even totally off topic.
Is riri al weer langs geweest?
Hedda en Huub passen perfect bij elkaar.quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:57 schreef avonne het volgende:
[..]
als Hedda zwanger is, dan loopt Huub de poort uit
edit: dat zeg ik dus, he.
He gatver, daar krijg ik een naar gevoel bijquote:Op woensdag 9 januari 2008 16:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nope.. de COS van maandagochtend is de laatste waarin ze gepost heeft
Mooi niet, hij verkoopt ze'n moeder voor 2,2 miljoen dus een kind ook lijkt mij.quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:57 schreef avonne het volgende:
[..]
als Hedda zwanger is, dan loopt Huub de poort uit
edit: dat zeg ik dus, he.
Ik zou mijn moeder ook verkopen voor 2,2 miljoen, koop ik haar later wel weer terug.quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:04 schreef neehe het volgende:
[..]
Mooi niet, hij verkoopt ze'n moeder voor 2,2 miljoen dus een kind ook lijkt mij.
Hier idemquote:Op woensdag 9 januari 2008 17:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
He gatver, daar krijg ik een naar gevoel bij
Zeurlene is gewoon negatief over alles en iedereen ...... Sfeerverpester !quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:05 schreef neehe het volgende:
Zeurlene zit weer te stoken, meer kan ze niet.
Zal Claire ook wel doorhebben.
Dat is nou een kutwijf en een zeurdoos.quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zeurlene is gewoon negatief over alles en iedereen ...... Sfeerverpester !
quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:18 schreef blomst het volgende:
Op de bank, krijgt brian nu zijn boete.
Ja tuurlijk, ze zijn allemaal eerst naar achter geweestquote:Op woensdag 9 januari 2008 17:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wordt het een rijbewijs voor Mikey ?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gewoon via het hokje. Die stemmingen stellen niets voor.quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:25 schreef farscapevr6 het volgende:
ik probeer er weer oop te komen maar lukt me echt niet, hoe kwam amdanda nou aan har rijbewijsstemming, kan me alleen nog herinneren dat jaap em tegenhield
Hoeft toch ook niet. Het is wel makkelijker om een baan te krijgen met een rijbewijsquote:Op woensdag 9 januari 2008 17:25 schreef fredfik het volgende:
wat moet die zwerver nu met een rijbewijs,kan van z,n lang zal z,n leven geen auto betalen
huh?quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gewoon via het hokje. Die stemmingen stellen niets voor.
Ff stampvoeten bij Flens, en lellebel krijgt haar zin.
Ze is op hoge poten naar het hokje gegaan, en kwam een kwartier later lachend terug dat ze hem toch kreeg.quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:28 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
huh?
het is dus zeker dat ze haar rijbewijs mag halen, hoe is dat bekent gemaakt dan?
quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:30 schreef neehe het volgende:
GVD Amandel ook, wat had die stemming dan voor zin ???![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Degenen die geen streams kijken, en niemand kennen die streams heeft.quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:30 schreef fredfik het volgende:
getverdemme ik moet kotsen,wie trapt hier nu nog in??????????????????
Vooruitziende blik....quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:28 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
huh?
het is dus zeker dat ze haar rijbewijs mag halen, hoe is dat bekent gemaakt dan?
Nee hoor, het was haar eigen idee en Huub vond het later nog onnodig strikt.quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:32 schreef chufi het volgende:
En Huub begint nu weer te zeiken over Liekes besluit vorige stemming, terwijl H&J er zelf in meegingen !!
Wat ontzettend slecht bedacht zeg!quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Helemaal niet voorspelbaar, he? Echt een spannend en origineel idee van de redactie
quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:32 schreef Copycat het volgende:
Leuke binnenkomer. Die trailertrash bimbo mag dus ook heel spontaan haar rijbewijs halen?
Het is dat ik weet dat het écht allemaal eerlijk gaat daar, anders zou ik bijna dubbelspel gaan vermoeden.
Sterker nog, Huub en Japio hebben Lieke omgepraat. Ze proberen haar nu gewoon een oor aan te naaienquote:Op woensdag 9 januari 2008 17:32 schreef chufi het volgende:
En Huub begint nu weer te zeiken over Liekes besluit vorige stemming, terwijl H&J er zelf in meegingen !!
Als Mikey dat toch mag beslissen.. waarom geven ze hem dan niet gelijk een baan bij de redactie? Hij kan vast wel af en toe op de streamlockknop drukken, heeft ie gelijk weer een beetje basis met zo'n baantjequote:Op woensdag 9 januari 2008 17:30 schreef mazaru het volgende:
Hier kots ik toch zo van! Denken ze dat we soms allemaal van de pot gepleurd zijn?
Nou moet Mikey zeggen wie van de miljonairs ook een rijbewijs mag halen
Ik ben blij dat ik nog niet gegeten heb, anders had ik dat teiltje weer nodig gehad.quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:33 schreef beequeen het volgende:
Knap hè, hoe de FEBO dit heeft opgelost?
Omdat ze dat 5 keer ontkende nu kan ze niet meer terug.quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:33 schreef diedirk het volgende:
Waarom zegt Lieke gewoon niet dat het plan van jaap en Huub kwam?
omdat ze dan zou toegeven dat ze de vorige keer gelogen heeft en dat doet een eerlijk en oprecht iemand natuurlijk niet;)quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:33 schreef diedirk het volgende:
ze heeft het nu wel gezegdquote:Op woensdag 9 januari 2008 17:34 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Omdat ze dat 5 keer ontkende nu kan ze niet meer terug.
En dat is zo makkelijk omdat ze niet eerlijk is.quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Sterker nog, Huub en Japio hebben Lieke omgepraat. Ze proberen haar nu gewoon een oor aan te naaien
Met een omweg. Ze heeft in al de tijd dat ze in de kooi zit nog nooit gezegd dat ze ergens over gelogen heeft. Nu ook niet.quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:35 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ze heeft het nu wel gezegd
Uiteraard heb je daar eerst een rijbewijs voor nodig...quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als Mikey dat toch mag beslissen.. waarom geven ze hem dan niet gelijk een baan bij de redactie? Hij kan vast wel af en toe op de streamlockknop drukken, heeft ie gelijk weer een beetje basis met zo'n baantje
klopt maar ze was er wel telkens al de kippen bij om te zeggen dat het vanuit haarzelf kwam en dat h en j niets in haar mond gelegd hebben.quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Sterker nog, Huub en Japio hebben Lieke omgepraat. Ze proberen haar nu gewoon een oor aan te naaien
quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:38 schreef beequeen het volgende:
Brian gunt de stemmingen liever aan een gastspeler dan aan een miljonair.
Hoeveel kan een mens hebben?
quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:38 schreef beequeen het volgende:
Oeps, uiteraard... My badquote:Op woensdag 9 januari 2008 17:37 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Uiteraard heb je daar eerst een rijbewijs voor nodig...
Dat legde Lieke net uit. En dat ze er volledig achter stond.quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Als Huub een beetje kerel zou zijn, zou hij nu uitleggen dat hij destijds Lieke heeft omgepraat. En Japio idem.
Waarom zou hij dat doen.Weten ze toch al.Zegt huub altijd al.quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Als Huub een beetje kerel zou zijn, zou hij nu uitleggen dat hij destijds Lieke heeft omgepraat. En Japio idem.
Brian wil toch het liefst alle stemmingen samen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:38 schreef beequeen het volgende:
quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Juist, ze draait er zo omheen dat ze geen antwoord geeft op de vraag van Brian of ze misschien iets heeft fout gedaan.quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:42 schreef mazaru het volgende:
Lieke sterft nog liever dan dat ze toegeeft dat ze ergens fout is geweest
Ze maakt het zichzelf onnodig moeilijk, heerlijk.quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:42 schreef mazaru het volgende:
Lieke sterft nog liever dan dat ze toegeeft dat ze ergens fout is geweest
je vergeet: voel me kei-goed en ik hou 't lekker bij mezelfquote:Op woensdag 9 januari 2008 17:43 schreef Mokum020 het volgende:
[ afbeelding ]
Hey....hey...ja maar hey...hey ..ja maar....
okee...okee...okee.....
principes en oprecht....hey!
Lieke praat poep en dat doet ze al tijden!quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:43 schreef webextreme.nl het volgende:
ik word gek van die stem van lieke, ruikt zo naar poep
Hey!quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:44 schreef SIRA het volgende:
[..]
je vergeet: voel me kei-goed en ik hou 't lekker bij mezelf
De rijbewijsstemming ging erg vlot...dus moeten ze nog ff over een ouwe koe tv maken.quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:49 schreef misslady83 het volgende:
Lieke exit?
Tuurlijk mag Lieke weten wat ze zelf stemt deze keer , maar dit stond in het script en dat wordt nu uitgevoerd door allen ..quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:46 schreef Leandra het volgende:
Ehm.. mag Lieke deze stemming zelf weten wat ze stemt of volgt ze gewoon haar script??
Ik snap het nietquote:Op woensdag 9 januari 2008 17:33 schreef diedirk het volgende:
Tuurlijk mag Lieke dat niet. Want dan zou Amanda alwéér geen rijbewijs mogen halen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:46 schreef Leandra het volgende:
Ehm.. mag Lieke deze stemming zelf weten wat ze stemt of volgt ze gewoon haar script??
Mikey snapt het spel niet, die wil vrede in de kooiquote:Op woensdag 9 januari 2008 17:53 schreef Disana het volgende:
Mikey speelt ook even spuit elf.
Gisteren begon Huub te zeggen, dat zij bij de vorige stemming Lieke hadden opgestookt om het tegen te houden.quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:32 schreef chufi het volgende:
Toen over de kapperspullen en over de rijbewijsstemmingquote:Op woensdag 9 januari 2008 17:54 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ik snap het nietwaar heeft Lieke over gelogen?
wat zegt hij?quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:53 schreef Disana het volgende:
Mikey speelt ook even spuit elf.
Ja dat heb ik dus gemist... Lieke zegt dat 'het idee'? toen wel/niet van haar kwam?quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:56 schreef Varen het volgende:
[..]
Toen over de kapperspullen en over de rijbewijsstemming
Dat Huub doorgaat met dezelfde aanvallen, en dat hij ook wel eens Jaap aangevallen wil zien worden.quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:56 schreef avonne het volgende:
[..]
wat zegt hij?
Ik had na 5 seconden alweer genoeg van de streams eigenlijk.
Hele ruzie boeit me niet, maar wel wat Mike te zeggen heeft.
quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Tuurlijk mag Lieke weten wat ze zelf stemt deze keer, maar dit stond in het script en dat wordt nu uitgevoerd door allen ..
Okay... lijkt me duidelijk, thnxquote:Op woensdag 9 januari 2008 17:54 schreef avonne het volgende:
[..]
Tuurlijk mag Lieke dat niet. Want dan zou Amanda alwéér geen rijbewijs mogen halen.
Dat die het zielig voor Lieke vind dat ze weer aangevallen wordtquote:Op woensdag 9 januari 2008 17:56 schreef avonne het volgende:
[..]
wat zegt hij?
Ik had na 5 seconden alweer genoeg van de streams eigenlijk.
Hele ruzie boeit me niet, maar wel wat Mike te zeggen heeft.
Helemaal uit zichzelf beslist uit principequote:Op woensdag 9 januari 2008 17:57 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus gemist... Lieke zegt dat 'het idee'? toen wel/niet van haar kwam?
quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat Huub doorgaat met dezelfde aanvallen, en dat hij ook wel eens Jaap aangevallen wil zien worden.
Mikey begrijpt niet dat dit het spel is, dat ze Lieke opzettelijk op een leugen vastpinnen omdat ze iets niet wil toegeven dat ze allemaal hebben gehoord.
Ik heb het fout geschreven: Kappersspullen had Lieke verstopt en niet aan Amanda toegegeven dat zij dat gedaan had.quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:57 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus gemist... Lieke zegt dat 'het idee'? toen wel/niet van haar kwam?
Dat is toch ook helemaal niet raar? Jaap is zijn enige, wankele en onbetrouwbare, dekking.quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:01 schreef avonne het volgende:
[..]zou ik ook wel eens willen zien ja. Maar dat durft Huubke niet
Dat dus.. en ergens vraag ik me af hoe diep het allemaal zit bij Huub; hij heeft gisteren immers nog gezegd dat hij buiten de villa nog wel een relatie met Lieke zou willen hebben, dus misschien valt hij nu gewoon degene aan van wie hij het meest houdt in de hoop/veronderstelling/overtuiging dat diegene wel begrijpt dat het allemaal voor de kijkcijfers is en het hem dus uiteindelijk toch wel vergeven wordt....quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:01 schreef avonne het volgende:
Waarom zou Huub in hemelsnaam zijn enige teammaatje aanvallen??quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:01 schreef avonne het volgende:
quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:01 schreef neehe het volgende:
Ha ha niet gelukt om Lieke jankent te laten weglopen.
Lieke is sterk maar eigenwijs.
Ja, dat snap ik ook niet. Mij werd gevraagd wat Mikey zei, komt er ineens zoiets achter wegquote:Op woensdag 9 januari 2008 18:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waarom zou Huub in hemelsnaam zijn enige teammaatje aanvallen??
Nee, ik begrijp het ook wel.quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is toch ook helemaal niet raar? Jaap is zijn enige, wankele en onbetrouwbare, dekking.
Ja, dat zou best eens kunnen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat dus.. en ergens vraag ik me af hoe diep het allemaal zit bij Huub; hij heeft gisteren immers nog gezegd dat hij buiten de villa nog wel een relatie met Lieke zou willen hebben, dus misschien valt hij nu gewoon degene aan van wie hij het meest houdt in de hoop/veronderstelling/overtuiging dat diegene wel begrijpt dat het allemaal voor de kijkcijfers is en het hem dus uiteindelijk toch wel vergeven wordt....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |