Nou dat zal wel belangrijk nieuws zijn dan, zo van : Hoi hoe gaat het er mee, met mij gaat het goed.quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:38 schreef Disana het volgende:
De collect call komt pas om acht uur.
Die denken ook dat het Huub ze'n schuld is.quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:40 schreef beequeen het volgende:
Amanda zegt dat Hedda misschien wel met de mededeling komt dat ze zwanger is........
DGK_REDAKTIE leest weer mee?
wat een debiel wijf is het toch.quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:47 schreef Varen het volgende:
Zolang dat Selene in DGK zit gaat ze Brian en Amanda zoveel mogelijk helpen.
Als Lieke Amanda en Brian wat flikt, maakt Selene haar kapot
Huub verwijst een paar keer naar "Wat jij DAAR hebt gezegd" ..... Volgens mij doelt hij op Het Hokje en gesprekken die daar gevoerd zijn over het voorval van Zaterdag. Ze hebben een paar keer samen 'achter' gezeten.quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:40 schreef Disana het volgende:
Lieke: ik ben echt bang voor je gewoorden hoor, ik vind het niet normaal wat je hebt gedaan.
Tsjonge, wat een onmens is die Huub toch.
quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:43 schreef avonne het volgende:
[..]
wat een debiel wijf is het toch.
En hoezo zou Nadia boos op haar zijn? Kennen ze elkaar dan?
Of is dat ook weer zo'n giftig hersenspinseltje van haar?
(als het allemaal script is, vind ik het wel een beetje ziek om je zelf zo ziek neer te zetten)
Nadia???quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:43 schreef avonne het volgende:
[..]
(als het allemaal script is, vind ik het wel een beetje ziek om je zelf zo ziek neer te zetten)
Ze zijn gisteren allebei lang weg geweest, en dat kan inderdaad ook een overlap hebben gehad. Verder vond ik het opvallend dat Huub na zijn gesprek met de boze buurvrouw een andere houding naar Lieke had (minder verdedigend, meer voor zichzelf opkomen).quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Huub verwijst een paar keer naar "Wat jij DAAR hebt gezegd" ..... Volgens mij doelt hij op Het Hokje en gesprekken die daar gevoerd zijn over het voorval van Zaterdag. Ze hebben een paar keer samen 'achter' gezeten.
Nadia is niet boos, maar een van de danseressen waar Amanda een dansje mee doet in de fitness, ik heb dat gisteren fout opgeschrevenquote:Op woensdag 9 januari 2008 16:43 schreef avonne het volgende:
[..]
En ook zo onzinnig, zou het de mensen ook maar éne moer interesseren of dat wicht zwanger is? Is toch geen wereldwonder ofzo?quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:48 schreef beequeen het volgende:
Huub: Als Hedda zwanger is gaan we wel over de miljoen kijkers.
Dit is weer zo doorzichtig.
quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:46 schreef neehe het volgende:
Huub heeft geen orgasme gehad bij Hedda, ????? (HDNKKK de 2e )
Wel zonder condoom gewipt.
Hij Die Niet Kan Klaar Komen. Zo werd in het begin naar Brian verwezenquote:Op woensdag 9 januari 2008 16:50 schreef heksehiel het volgende:
[..]
?? zegt Huub dit? En wat betekent HDNKKK de 2e?
Verhaallijn, verhaallijn...quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:49 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
En ook zo onzinnig, zou het de mensen ook maar éne moer interesseren of dat wicht zwanger is? Is toch geen wereldwonder ofzo?
oja, vergeten.quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:45 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Toen Selene erin kwam, zat Nadia er ook nog in. Selene had maar één doel en dat was Nadia het huis uitkrijgen. Die twee hebben aardig wat confrontaties met elkaar gehad.
Maar ben het met je eens dat het een ziek wijf is![]()
ok, thnx!quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hij Die Niet Kan Klaar Komen. Zo werd in het begin naar Brian verwezen
Ja dat zei Huub zelf.quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:50 schreef heksehiel het volgende:
[..]
?? zegt Huub dit? En wat betekent HDNKKK de 2e?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |