Redactie heeft ingegrepen?! 3 opties....quote:
Ik niet, knip en verzorg ze zelf, hoef niet van die enge klauwenquote:Op woensdag 9 januari 2008 16:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
We zitten toch allemaal elke 2 weken een halve middag bij de nagelstyliste??
quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:22 schreef T-lex het volgende:
[..]
Redactie heeft ingegrepen?! 3 opties....![]()
- Hedda begon al met spelinformatie toen ze in de wachtstand stond, dus is het telefoontje afgekapt.![]()
- Hedda belde om Huub te vertellen dat ze zwanger is...DOOFPOT.
- Hedda belde om te zeggen dat ze een SOA van Huub heeft....DOOFPOT.
Dank je. Wel een beetje dubieus allemaal ....... Eerst Ben met een onzinnig telefoontje, nu Hedda ook al (?) - Zou de achterban van Huub wellciht een beetje para worden ?quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Huub zei al dat ze haar niet konden bereiken. Dat doet je afvragen hoe belangrijk het telefoontje dan eigenlijk was.
quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:23 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik niet, knip en verzorg ze zelf, hoef niet van die enge klauwen![]()
Alleen al van de naam: nagelstyliste kan ik
Het lijkt wel alsof een telefoontje daar maar twee redenen kan hebben: of er is iemand zwanger, of er heeft iemand een soa opgelopen door Huub, uiteindelijk ia alles wat er mis gaat in de wereld de schuld van Huubquote:Op woensdag 9 januari 2008 16:22 schreef T-lex het volgende:
[..]
Redactie heeft ingegrepen?! 3 opties....![]()
- Hedda begon al met spelinformatie toen ze in de wachtstand stond, dus is het telefoontje afgekapt.![]()
- Hedda belde om Huub te vertellen dat ze zwanger is...DOOFPOT.
- Hedda belde om te zeggen dat ze een SOA van Huub heeft....DOOFPOT.
Eigenlijk lijkt het me toeval. Die Ben was gewoon dronken, zo hebben Sylvia en Eric ook een keer gebeld. Maar wie weet heeft Hedda het gesprek tussen Brian en Amanda daarstraks gezien (spel tegen Huub samen met Lieke) en wil ze hem waarschuwen zich nergens iets van aan te trekken.quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dank je. Wel een beetje dubieus allemaal ....... Eerst Ben met een onzinnig telefoontje, nu Hedda ook al (?) - Zou de achterban van Huub wellciht een beetje para worden ?
Je vergat optie 1 Hedda begon al met spelinformatie toen ze in de wachtstand stond, dus is het telefoontje.quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:27 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof een telefoontje daar maar twee redenen kan hebben: of er is iemand zwanger, of er heeft iemand een soa opgelopen door Huub, uiteindelijk ia alles wat er mis gaat in de wereld de schuld van Huub
Precies, dus ze laten het dan heus wel door, CP's of niet, we bedoelen wel hetzelfde, skattie.quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Skattie, de FEBO teert op paniektelefoontjes. Dood en ziektes vieren hoogtij, dat hoef ik je niet uit te leggen toch?
De tv momenten, denk even aan de dood van de vader van Syl.
Blurkie, Blurkie, Blurkie, je weet toch ondertussen wel dat Huub in het huis en hier op het forum en waarschijnlijk ook in de rest van Nederland alles fout doet. Tenminste alles is zijn schuld.quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:27 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof een telefoontje daar maar twee redenen kan hebben: of er is iemand zwanger, of er heeft iemand een soa opgelopen door Huub, uiteindelijk ia alles wat er mis gaat in de wereld de schuld van Huub
heb toch echt niemand anders hedda zien neuken in de villa.quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:27 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
fHeb je ook gezien of Hedda buiten de villa geneukt is???quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:31 schreef T-lex het volgende:
[..]
heb toch echt niemand anders hedda zien neuken in de villa.
Global warming, Huub's schuldquote:Op woensdag 9 januari 2008 16:30 schreef petraa het volgende:
[..]
Blurkie, Blurkie, Blurkie, je weet toch ondertussen wel dat Huub in het huis en hier op het forum en waarschijnlijk ook in de rest van Nederland alles fout doet. Tenminste alles is zijn schuld.
Lieke is stoer, voelt zich keigoed en barst van de levensvreugde......dat zie en merk je aan alles, Fries dus ook.quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:31 schreef ericahysterica het volgende:
zo te zien heeft lieke veel overwicht op fries![]()
Barst Fries ook van de levensvreugde? En op welke manier geeft hij daar uiting aan?quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lieke is stoer, voelt zich keigoed en barst van de levensvreugde......dat zie en merk je aan alles, Fries dus ook.
Zal DGK deformatie zijn en beter lezen.quote:[b]Op woensdag 9 januari 2008 16:30 schreef kahaarin het volgende:[/]
Precies, dus ze laten het dan heus wel door, CP's of niet, we bedoelen wel hetzelfde, skattie.![]()
Hij heeft schijt aan haarquote:Op woensdag 9 januari 2008 16:36 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Barst Fries ook van de levensvreugde? En op welke manier geeft hij daar uiting aan?
Aan het einde van de zweep zit een plastic zakje geknoopt. Daar schrikt dat paard echt van en blijft gewoon staan. Paarden kunnen van hele eenvoudige dingen heel bang zijn.quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:31 schreef ericahysterica het volgende:
zo te zien heeft lieke veel overwicht op fries![]()
quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:07 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Juist en daarom is het ook niet te verklaren.
Ze hoeven alleen Amanda maar bij hem weg zien te krijgen en bingo, maar dat gebeurt niet, dus er is een reden voor.
Hoop die reden nog eens aan de weet te komen als DE RAT daar heer des huizes van die snollenkooi is.
Pardon , ik bedoel siliconensnollenkooi![]()
Nou dat zal wel belangrijk nieuws zijn dan, zo van : Hoi hoe gaat het er mee, met mij gaat het goed.quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:38 schreef Disana het volgende:
De collect call komt pas om acht uur.
Die denken ook dat het Huub ze'n schuld is.quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:40 schreef beequeen het volgende:
Amanda zegt dat Hedda misschien wel met de mededeling komt dat ze zwanger is........
DGK_REDAKTIE leest weer mee?
wat een debiel wijf is het toch.quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:47 schreef Varen het volgende:
Zolang dat Selene in DGK zit gaat ze Brian en Amanda zoveel mogelijk helpen.
Als Lieke Amanda en Brian wat flikt, maakt Selene haar kapot
Huub verwijst een paar keer naar "Wat jij DAAR hebt gezegd" ..... Volgens mij doelt hij op Het Hokje en gesprekken die daar gevoerd zijn over het voorval van Zaterdag. Ze hebben een paar keer samen 'achter' gezeten.quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:40 schreef Disana het volgende:
Lieke: ik ben echt bang voor je gewoorden hoor, ik vind het niet normaal wat je hebt gedaan.
Tsjonge, wat een onmens is die Huub toch.
quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:43 schreef avonne het volgende:
[..]
wat een debiel wijf is het toch.
En hoezo zou Nadia boos op haar zijn? Kennen ze elkaar dan?
Of is dat ook weer zo'n giftig hersenspinseltje van haar?
(als het allemaal script is, vind ik het wel een beetje ziek om je zelf zo ziek neer te zetten)
Nadia???quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:43 schreef avonne het volgende:
[..]
(als het allemaal script is, vind ik het wel een beetje ziek om je zelf zo ziek neer te zetten)
Ze zijn gisteren allebei lang weg geweest, en dat kan inderdaad ook een overlap hebben gehad. Verder vond ik het opvallend dat Huub na zijn gesprek met de boze buurvrouw een andere houding naar Lieke had (minder verdedigend, meer voor zichzelf opkomen).quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Huub verwijst een paar keer naar "Wat jij DAAR hebt gezegd" ..... Volgens mij doelt hij op Het Hokje en gesprekken die daar gevoerd zijn over het voorval van Zaterdag. Ze hebben een paar keer samen 'achter' gezeten.
Nadia is niet boos, maar een van de danseressen waar Amanda een dansje mee doet in de fitness, ik heb dat gisteren fout opgeschrevenquote:Op woensdag 9 januari 2008 16:43 schreef avonne het volgende:
[..]
En ook zo onzinnig, zou het de mensen ook maar éne moer interesseren of dat wicht zwanger is? Is toch geen wereldwonder ofzo?quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:48 schreef beequeen het volgende:
Huub: Als Hedda zwanger is gaan we wel over de miljoen kijkers.
Dit is weer zo doorzichtig.
quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:46 schreef neehe het volgende:
Huub heeft geen orgasme gehad bij Hedda, ????? (HDNKKK de 2e )
Wel zonder condoom gewipt.
Hij Die Niet Kan Klaar Komen. Zo werd in het begin naar Brian verwezenquote:Op woensdag 9 januari 2008 16:50 schreef heksehiel het volgende:
[..]
?? zegt Huub dit? En wat betekent HDNKKK de 2e?
Verhaallijn, verhaallijn...quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:49 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
En ook zo onzinnig, zou het de mensen ook maar éne moer interesseren of dat wicht zwanger is? Is toch geen wereldwonder ofzo?
oja, vergeten.quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:45 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Toen Selene erin kwam, zat Nadia er ook nog in. Selene had maar één doel en dat was Nadia het huis uitkrijgen. Die twee hebben aardig wat confrontaties met elkaar gehad.
Maar ben het met je eens dat het een ziek wijf is![]()
ok, thnx!quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hij Die Niet Kan Klaar Komen. Zo werd in het begin naar Brian verwezen
Ja dat zei Huub zelf.quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:50 schreef heksehiel het volgende:
[..]
?? zegt Huub dit? En wat betekent HDNKKK de 2e?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |