Je kan ook overal wat achter zoekenquote:Op woensdag 9 januari 2008 16:48 schreef beequeen het volgende:
Huub: Als Hedda zwanger is gaan we wel over de miljoen kijkers.
Dit is weer zo doorzichtig.
Zometeen is het Hedda niet die zwanger is maar heeft Hedda gehoord dat die andere Almelose/Hengelose (net niet minderjarige) zwanger isquote:Op woensdag 9 januari 2008 16:48 schreef beequeen het volgende:
Huub: Als Hedda zwanger is gaan we wel over de miljoen kijkers.
Dit is weer zo doorzichtig.
quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda : "Mensen, kijk allemaal om 8 uur naar de streams. Huub wordt vader"
Effe rekenen en dan weet je dat het nog niet kan.Hedda kan welquote:Op woensdag 9 januari 2008 16:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zometeen is het Hedda niet die zwanger is maar heeft Hedda gehoord dat die andere Almelose/Hengelose (net niet minderjarige) zwanger is![]()
als Hedda zwanger is, dan loopt Huub de poort uitquote:Op woensdag 9 januari 2008 16:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Verhaallijn, verhaallijn...![]()
Huub moet er niet aan denken om nu vader te worden maar als hij met iemand een kind wil is het met Hedda.
Nope.. de COS van maandagochtend is de laatste waarin ze gepost heeftquote:Op woensdag 9 januari 2008 16:55 schreef mazaru het volgende:
Even totally off topic.
Is riri al weer langs geweest?
Hedda en Huub passen perfect bij elkaar.quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:57 schreef avonne het volgende:
[..]
als Hedda zwanger is, dan loopt Huub de poort uit
edit: dat zeg ik dus, he.
He gatver, daar krijg ik een naar gevoel bijquote:Op woensdag 9 januari 2008 16:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nope.. de COS van maandagochtend is de laatste waarin ze gepost heeft
Mooi niet, hij verkoopt ze'n moeder voor 2,2 miljoen dus een kind ook lijkt mij.quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:57 schreef avonne het volgende:
[..]
als Hedda zwanger is, dan loopt Huub de poort uit
edit: dat zeg ik dus, he.
Ik zou mijn moeder ook verkopen voor 2,2 miljoen, koop ik haar later wel weer terug.quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:04 schreef neehe het volgende:
[..]
Mooi niet, hij verkoopt ze'n moeder voor 2,2 miljoen dus een kind ook lijkt mij.
Hier idemquote:Op woensdag 9 januari 2008 17:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
He gatver, daar krijg ik een naar gevoel bij
Zeurlene is gewoon negatief over alles en iedereen ...... Sfeerverpester !quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:05 schreef neehe het volgende:
Zeurlene zit weer te stoken, meer kan ze niet.
Zal Claire ook wel doorhebben.
Dat is nou een kutwijf en een zeurdoos.quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zeurlene is gewoon negatief over alles en iedereen ...... Sfeerverpester !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |