Helemaal niet OT en hier schrik ik dus echt van. Is er nu echt niemand die iets verkeerds over Brian en Amanda mag zeggen en allemaal pro B en A zijn? @ rooie schreef dat ook al.....quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:40 schreef tuinfluiter het volgende:
(Ik herinner me 19 oktober nog , helaas)
Brian: Ik denk dat het publiek minder met mij heeft omdat ik een Antilliaan ben.
Joop: ik kijk alleen voor Brian naar DGK , ik ben fan van jou.
Zoon Dennis van Tellingen: Als ik in de villa zou zitten, zou ik Huub zijn keel door snijden.
Brian : ( Omhelst -fotograaf-Dennis Van Tellingen) HihihihhiHyenahihihih
Opdracht..quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:41 schreef neehe het volgende:
[..]
Dat is al de derde keer, het lijkt wel of ze met Amandel getrouwt is.
Of ze zijn gebrainwashed.. of het zijn gewoon zelf allemaal IQ loze asosiale lowlifes die zich alleen met dat soort mensen kunnen identificeren. En ik wil niemand over 1 kam scherenquote:Op woensdag 9 januari 2008 15:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Helemaal niet OT en hier schrik ik dus echt van. Is er nu echt niemand die iets verkeerds over Brian en Amanda mag zeggen en allemaal pro B en A zijn? @ rooie schreef dat ook al.....
Lieke hoeft alleen maar te zeggen dat zeurlene een dikke reet heeft, en ze gaat al janken.quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:47 schreef Varen het volgende:
Zolang dat Selene in DGK zit gaat ze Brian en Amanda zoveel mogelijk helpen.
Als Lieke Amanda en Brian wat flikt, maakt Selene haar kapot
De febo is of heel bang ergens voor of wil dat hij per-se wint, iets anders kan ik niet bedenken.quote:
Clair doet ook moeilijk over de CP punten, als Hedda zomaar belt dan wordt ze boos.quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:54 schreef beequeen het volgende:
CC voor Huub van Hedda.
Lieke doet moeilijk over ceepees en zegt dat hij altijd punten uit de pot nodig heeft....goffer de goffer, dit is de 2e keer.![]()
Dat idee heb ik ook, al heel lang, die smerige RAT moet en zal winnenquote:Op woensdag 9 januari 2008 15:52 schreef kahaarin het volgende:
[..]
De febo is of heel bang ergens voor of wil dat hij per-se wint, iets anders kan ik niet bedenken.
Vergeten dat Claire ook moeilijk deed ?quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:56 schreef Varen het volgende:
Huub heeft een collect call van Hedda, hij heeft punten nodig.
Lieke twijfelt, waarom zou ze Huub punten gunnen als hij zo doet.
Amanda wil ook 50 punten, Huub geeft haar alles. Claire geeft ook. Lieke vindt het ook goed. Alleen komt er van haar wel wat commentaar bij op Huub. Brian wil eerst tellen, Huub telt 330.
quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:59 schreef Varen het volgende:
Claire wil dat de mensen niet zo maar bellen. Dat er punten zijn, als er echt iets aan de hand is.Huub wordt nerveus als hij een collect call krijgt, omdat hij dan bang is, dat er wat aan de hand is. Brian geeft de punten ook en Huub neemt de collect call aan.
Zie mijn volgende postquote:Op woensdag 9 januari 2008 15:58 schreef neehe het volgende:
[..]
Vergeten dat Claire ook moeilijk deed ?
Ik begrijp niet waarom. Oeps, eigenlijk wel, zij heeft nog niks.quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:57 schreef neehe het volgende:
[..]
Clair doet ook moeilijk over de CP punten, als Hedda zomaar belt dan wordt ze boos.
En de anderen doen er ook niet zoveel aan om dat te voorkomen, behalve Huub als hij dronken is maar goed, dat is ook niet echt iets om over naar huis te schrijven, hij heeft alleen zichzelf daarmee dan.quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:57 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook, al heel lang, die smerige RAT moet en zal winnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |