Ik was gisteren bij de ouders van Claire. Pa had het er over dat er zo snel zo veel info over zijn dochter op het net stond. Hij was, ondanks de voorbereidingen, toch wel verbaasd.quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:51 schreef Varen het volgende:
BQ bedankt!!!
Claire heeft een hele close band met haar ouders.
Ze heeft op zichzelf gewoond. Ze is door haar ouders naar huis gehaald, ze zat te veel in de kroeg (niet voor de drank) woonde in een studentenhuis. Ze is de jongste, verwend, twee oudere broers.
Kunnen ze die foto niet op WC-rollen laten drukken?quote:
Wat heb je zoal gelezen wat je nog niet wist van Claire?quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:53 schreef dieenebart het volgende:
En ik ook, ik lees hier dingen terug die ik zelf ook niet wist...
Nou vooruit dan, speciaal voor jou.quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:54 schreef Jewscky1 het volgende:
Wees nou eens eerlijk,kijk eens goed,spits van een RATTE kop.
Ik probeer het gesprek weer te gevenquote:Op woensdag 9 januari 2008 14:53 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik was gisteren bij de ouders van Claire. Pa had het er over dat er zo snel zo veel info over zijn dochter op het net stond. Hij was, ondanks de voorbereidingen, toch wel verbaasd.
En ik ook, ik lees hier dingen terug die ik zelf ook niet wist...
Het is voor mij nog niet helemaal duidelijk. Haar eerste keus was Lieke maar daar merk ik weinig van. Ze vertelde wel dat ze Huub een etterbakje vond maar daar denkt ze nu anders over, ze kan wel met hem lachen en gezellig kletsen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:56 schreef kahaarin het volgende:
Welke kant trekt Claire op? Is daar al wat over bekend?
Dus afwachten welk script er voor haar in werking gaat treden, ik wacht met angst en beven af....quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is voor mij nog niet helemaal duidelijk. Haar eerste keus was Lieke maar daar merk ik weinig van. Ze vertelde wel dat ze Huub een etterbakje vond maar daar denkt ze nu anders over, ze kan wel met hem lachen en gezellig kletsen.
Over Brian en Amanda geen woord natuurlijk......zal niet mogen van het hokje ( denk ik).
Kan nog wel even duren. Ze moeten op de groepsfoto en Amanda is nu aan het douchenquote:Op woensdag 9 januari 2008 15:14 schreef beequeen het volgende:
Mag Joop nu naar huis met zijn successtory's.
quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou vooruit dan, speciaal voor jou.
[ afbeelding ]
Nee, jammerquote:Op woensdag 9 januari 2008 15:16 schreef Lady-night het volgende:
Joop begon over wurgsex, er ging niemand op in....Iemand gehoord wat de context was??
quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou vooruit dan, speciaal voor jou.
[ afbeelding ]
Zeer zeker niet. Er is altijd veel commentaar op de bewoners, maar in het geval van Claire laten de fokkers zowaar hun goede kant zien! Tot dusverre heb ik eigenlijk alleen objectieve commentaren gelezen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:00 schreef Varen het volgende:
[..]
Ik probeer het gesprek weer te gevenDoe ik het negatief? Is niet de bedoeling hoor.
Mijn indruk is, dat het een spontaan meisje is
Claire is snel verliefd, maar het is snel voorbij.
Jaap komt ook telkens het kantoor binnen
Daar zou Jaap het met Lieke over gehad hebben ofzo in de MB. Jaap deed verder geen uitspraken...quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:16 schreef Lady-night het volgende:
Joop begon over wurgsex, er ging niemand op in....Iemand gehoord wat de context was??
De RAT is aan het woord,hij denkt, dat hij het spel maaktquote:Op woensdag 9 januari 2008 15:33 schreef beequeen het volgende:
Brian vindt dat B en A steeds meer naar elkaar toe groeien. Hij, als analyticus kan dat heel goed beoordelen.
Mag ik even......![]()
Hij zegt ook dat ze een oprechte klik naar Lieke toe hebben, puhlease, hij liegt vanuit zijn tenen.
Niemand? Maar dan ook niemandquote:Op woensdag 9 januari 2008 15:31 schreef Donnie29 het volgende:
Wanneer komen al die vrouwtjes eigenlijk? Dus dat ene feest?
Natuurlijk, een ras entertainer, verblijd hij ons niet met briljante conversaties dan rost hij zijn chick wel door de hut of sloopt het 1 en ander.quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:36 schreef beequeen het volgende:
Brian gaat maar door: Als hij aan tafel plaatsneemt beginnen de gesprekken pas echt, daarvoor is het altijd stil.
Hij brengt ambiance zeg maar.
Vanaf hier laat ik het even aan Varen over, succes.![]()
Offtopicquote:
Dat is al de derde keer, het lijkt wel of ze met Amandel getrouwt is.quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:39 schreef Varen het volgende:
Selene zegt dat ze wel pissig wordt, als Lieke te veel met Amanda optrekt
[ afbeelding ]
Lees mijn post erboven, ik vroeg me namelijk hetzelfde af en erger me kapot als ze dat doet.quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:31 schreef 2live het volgende:
Was er een speciale reden voor dat Lieke zo langdurig en innig afscheid nam van Chantal?
ik schakel net in vandaar.
12 januari.quote:
Dat maakt de FEBO die RAT wijs.quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:40 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Natuurlijk, een ras entertainer, verblijd hij ons niet met briljante conversaties dan rost hij zijn chick wel door de hut of sloopt het 1 en ander.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |