Ik was gisteren bij de ouders van Claire. Pa had het er over dat er zo snel zo veel info over zijn dochter op het net stond. Hij was, ondanks de voorbereidingen, toch wel verbaasd.quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:51 schreef Varen het volgende:
BQ bedankt!!!
Claire heeft een hele close band met haar ouders.
Ze heeft op zichzelf gewoond. Ze is door haar ouders naar huis gehaald, ze zat te veel in de kroeg (niet voor de drank) woonde in een studentenhuis. Ze is de jongste, verwend, twee oudere broers.
Kunnen ze die foto niet op WC-rollen laten drukken?quote:
Wat heb je zoal gelezen wat je nog niet wist van Claire?quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:53 schreef dieenebart het volgende:
En ik ook, ik lees hier dingen terug die ik zelf ook niet wist...
Nou vooruit dan, speciaal voor jou.quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:54 schreef Jewscky1 het volgende:
Wees nou eens eerlijk,kijk eens goed,spits van een RATTE kop.
Ik probeer het gesprek weer te gevenquote:Op woensdag 9 januari 2008 14:53 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik was gisteren bij de ouders van Claire. Pa had het er over dat er zo snel zo veel info over zijn dochter op het net stond. Hij was, ondanks de voorbereidingen, toch wel verbaasd.
En ik ook, ik lees hier dingen terug die ik zelf ook niet wist...
Het is voor mij nog niet helemaal duidelijk. Haar eerste keus was Lieke maar daar merk ik weinig van. Ze vertelde wel dat ze Huub een etterbakje vond maar daar denkt ze nu anders over, ze kan wel met hem lachen en gezellig kletsen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:56 schreef kahaarin het volgende:
Welke kant trekt Claire op? Is daar al wat over bekend?
Dus afwachten welk script er voor haar in werking gaat treden, ik wacht met angst en beven af....quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is voor mij nog niet helemaal duidelijk. Haar eerste keus was Lieke maar daar merk ik weinig van. Ze vertelde wel dat ze Huub een etterbakje vond maar daar denkt ze nu anders over, ze kan wel met hem lachen en gezellig kletsen.
Over Brian en Amanda geen woord natuurlijk......zal niet mogen van het hokje ( denk ik).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |