Lieke praat poep en dat doet ze al tijden!quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:43 schreef webextreme.nl het volgende:
ik word gek van die stem van lieke, ruikt zo naar poep
Hey!quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:44 schreef SIRA het volgende:
[..]
je vergeet: voel me kei-goed en ik hou 't lekker bij mezelf
De rijbewijsstemming ging erg vlot...dus moeten ze nog ff over een ouwe koe tv maken.quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:49 schreef misslady83 het volgende:
Lieke exit?
Tuurlijk mag Lieke weten wat ze zelf stemt deze keer , maar dit stond in het script en dat wordt nu uitgevoerd door allen ..quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:46 schreef Leandra het volgende:
Ehm.. mag Lieke deze stemming zelf weten wat ze stemt of volgt ze gewoon haar script??
Ik snap het nietquote:Op woensdag 9 januari 2008 17:33 schreef diedirk het volgende:
Waarom zegt Lieke gewoon niet dat het plan van jaap en Huub kwam?
Tuurlijk mag Lieke dat niet. Want dan zou Amanda alwéér geen rijbewijs mogen halen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:46 schreef Leandra het volgende:
Ehm.. mag Lieke deze stemming zelf weten wat ze stemt of volgt ze gewoon haar script??
Mikey snapt het spel niet, die wil vrede in de kooiquote:Op woensdag 9 januari 2008 17:53 schreef Disana het volgende:
Mikey speelt ook even spuit elf.
Gisteren begon Huub te zeggen, dat zij bij de vorige stemming Lieke hadden opgestookt om het tegen te houden.quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:32 schreef chufi het volgende:
En Huub begint nu weer te zeiken over Liekes besluit vorige stemming, terwijl H&J er zelf in meegingen !!
Toen over de kapperspullen en over de rijbewijsstemmingquote:Op woensdag 9 januari 2008 17:54 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ik snap het nietwaar heeft Lieke over gelogen?
wat zegt hij?quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:53 schreef Disana het volgende:
Mikey speelt ook even spuit elf.
Ja dat heb ik dus gemist... Lieke zegt dat 'het idee'? toen wel/niet van haar kwam?quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:56 schreef Varen het volgende:
[..]
Toen over de kapperspullen en over de rijbewijsstemming
Dat Huub doorgaat met dezelfde aanvallen, en dat hij ook wel eens Jaap aangevallen wil zien worden.quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:56 schreef avonne het volgende:
[..]
wat zegt hij?
Ik had na 5 seconden alweer genoeg van de streams eigenlijk.
Hele ruzie boeit me niet, maar wel wat Mike te zeggen heeft.
quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Tuurlijk mag Lieke weten wat ze zelf stemt deze keer, maar dit stond in het script en dat wordt nu uitgevoerd door allen ..
Okay... lijkt me duidelijk, thnxquote:Op woensdag 9 januari 2008 17:54 schreef avonne het volgende:
[..]
Tuurlijk mag Lieke dat niet. Want dan zou Amanda alwéér geen rijbewijs mogen halen.
Dat die het zielig voor Lieke vind dat ze weer aangevallen wordtquote:Op woensdag 9 januari 2008 17:56 schreef avonne het volgende:
[..]
wat zegt hij?
Ik had na 5 seconden alweer genoeg van de streams eigenlijk.
Hele ruzie boeit me niet, maar wel wat Mike te zeggen heeft.
Helemaal uit zichzelf beslist uit principequote:Op woensdag 9 januari 2008 17:57 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus gemist... Lieke zegt dat 'het idee'? toen wel/niet van haar kwam?
quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat Huub doorgaat met dezelfde aanvallen, en dat hij ook wel eens Jaap aangevallen wil zien worden.
Mikey begrijpt niet dat dit het spel is, dat ze Lieke opzettelijk op een leugen vastpinnen omdat ze iets niet wil toegeven dat ze allemaal hebben gehoord.
Ik heb het fout geschreven: Kappersspullen had Lieke verstopt en niet aan Amanda toegegeven dat zij dat gedaan had.quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:57 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus gemist... Lieke zegt dat 'het idee'? toen wel/niet van haar kwam?
Dat is toch ook helemaal niet raar? Jaap is zijn enige, wankele en onbetrouwbare, dekking.quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:01 schreef avonne het volgende:
[..]zou ik ook wel eens willen zien ja. Maar dat durft Huubke niet
Dat dus.. en ergens vraag ik me af hoe diep het allemaal zit bij Huub; hij heeft gisteren immers nog gezegd dat hij buiten de villa nog wel een relatie met Lieke zou willen hebben, dus misschien valt hij nu gewoon degene aan van wie hij het meest houdt in de hoop/veronderstelling/overtuiging dat diegene wel begrijpt dat het allemaal voor de kijkcijfers is en het hem dus uiteindelijk toch wel vergeven wordt....quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:01 schreef avonne het volgende:
Waarom zou Huub in hemelsnaam zijn enige teammaatje aanvallen??quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:01 schreef avonne het volgende:
quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:01 schreef neehe het volgende:
Ha ha niet gelukt om Lieke jankent te laten weglopen.
Lieke is sterk maar eigenwijs.
Ja, dat snap ik ook niet. Mij werd gevraagd wat Mikey zei, komt er ineens zoiets achter wegquote:Op woensdag 9 januari 2008 18:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waarom zou Huub in hemelsnaam zijn enige teammaatje aanvallen??
Nee, ik begrijp het ook wel.quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is toch ook helemaal niet raar? Jaap is zijn enige, wankele en onbetrouwbare, dekking.
Ja, dat zou best eens kunnen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat dus.. en ergens vraag ik me af hoe diep het allemaal zit bij Huub; hij heeft gisteren immers nog gezegd dat hij buiten de villa nog wel een relatie met Lieke zou willen hebben, dus misschien valt hij nu gewoon degene aan van wie hij het meest houdt in de hoop/veronderstelling/overtuiging dat diegene wel begrijpt dat het allemaal voor de kijkcijfers is en het hem dus uiteindelijk toch wel vergeven wordt....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |