quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:30 schreef neehe het volgende:
GVD Amandel ook, wat had die stemming dan voor zin ???![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Degenen die geen streams kijken, en niemand kennen die streams heeft.quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:30 schreef fredfik het volgende:
getverdemme ik moet kotsen,wie trapt hier nu nog in??????????????????
Vooruitziende blik....quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:28 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
huh?
het is dus zeker dat ze haar rijbewijs mag halen, hoe is dat bekent gemaakt dan?
Nee hoor, het was haar eigen idee en Huub vond het later nog onnodig strikt.quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:32 schreef chufi het volgende:
En Huub begint nu weer te zeiken over Liekes besluit vorige stemming, terwijl H&J er zelf in meegingen !!
Wat ontzettend slecht bedacht zeg!quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Helemaal niet voorspelbaar, he? Echt een spannend en origineel idee van de redactie
quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:32 schreef Copycat het volgende:
Leuke binnenkomer. Die trailertrash bimbo mag dus ook heel spontaan haar rijbewijs halen?
Het is dat ik weet dat het écht allemaal eerlijk gaat daar, anders zou ik bijna dubbelspel gaan vermoeden.
Sterker nog, Huub en Japio hebben Lieke omgepraat. Ze proberen haar nu gewoon een oor aan te naaienquote:Op woensdag 9 januari 2008 17:32 schreef chufi het volgende:
En Huub begint nu weer te zeiken over Liekes besluit vorige stemming, terwijl H&J er zelf in meegingen !!
Als Mikey dat toch mag beslissen.. waarom geven ze hem dan niet gelijk een baan bij de redactie? Hij kan vast wel af en toe op de streamlockknop drukken, heeft ie gelijk weer een beetje basis met zo'n baantjequote:Op woensdag 9 januari 2008 17:30 schreef mazaru het volgende:
Hier kots ik toch zo van! Denken ze dat we soms allemaal van de pot gepleurd zijn?
Nou moet Mikey zeggen wie van de miljonairs ook een rijbewijs mag halen
Ik ben blij dat ik nog niet gegeten heb, anders had ik dat teiltje weer nodig gehad.quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:33 schreef beequeen het volgende:
Knap hè, hoe de FEBO dit heeft opgelost?
Omdat ze dat 5 keer ontkende nu kan ze niet meer terug.quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:33 schreef diedirk het volgende:
Waarom zegt Lieke gewoon niet dat het plan van jaap en Huub kwam?
omdat ze dan zou toegeven dat ze de vorige keer gelogen heeft en dat doet een eerlijk en oprecht iemand natuurlijk niet;)quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:33 schreef diedirk het volgende:
Waarom zegt Lieke gewoon niet dat het plan van jaap en Huub kwam?
ze heeft het nu wel gezegdquote:Op woensdag 9 januari 2008 17:34 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Omdat ze dat 5 keer ontkende nu kan ze niet meer terug.
En dat is zo makkelijk omdat ze niet eerlijk is.quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Sterker nog, Huub en Japio hebben Lieke omgepraat. Ze proberen haar nu gewoon een oor aan te naaien
Met een omweg. Ze heeft in al de tijd dat ze in de kooi zit nog nooit gezegd dat ze ergens over gelogen heeft. Nu ook niet.quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:35 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ze heeft het nu wel gezegd
Uiteraard heb je daar eerst een rijbewijs voor nodig...quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als Mikey dat toch mag beslissen.. waarom geven ze hem dan niet gelijk een baan bij de redactie? Hij kan vast wel af en toe op de streamlockknop drukken, heeft ie gelijk weer een beetje basis met zo'n baantje
klopt maar ze was er wel telkens al de kippen bij om te zeggen dat het vanuit haarzelf kwam en dat h en j niets in haar mond gelegd hebben.quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Sterker nog, Huub en Japio hebben Lieke omgepraat. Ze proberen haar nu gewoon een oor aan te naaien
quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:38 schreef beequeen het volgende:
Brian gunt de stemmingen liever aan een gastspeler dan aan een miljonair.
Hoeveel kan een mens hebben?
quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:38 schreef beequeen het volgende:
Oeps, uiteraard... My badquote:Op woensdag 9 januari 2008 17:37 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Uiteraard heb je daar eerst een rijbewijs voor nodig...
Dat legde Lieke net uit. En dat ze er volledig achter stond.quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Als Huub een beetje kerel zou zijn, zou hij nu uitleggen dat hij destijds Lieke heeft omgepraat. En Japio idem.
Waarom zou hij dat doen.Weten ze toch al.Zegt huub altijd al.quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Als Huub een beetje kerel zou zijn, zou hij nu uitleggen dat hij destijds Lieke heeft omgepraat. En Japio idem.
Brian wil toch het liefst alle stemmingen samen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:38 schreef beequeen het volgende:
quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Juist, ze draait er zo omheen dat ze geen antwoord geeft op de vraag van Brian of ze misschien iets heeft fout gedaan.quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:42 schreef mazaru het volgende:
Lieke sterft nog liever dan dat ze toegeeft dat ze ergens fout is geweest
Ze maakt het zichzelf onnodig moeilijk, heerlijk.quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:42 schreef mazaru het volgende:
Lieke sterft nog liever dan dat ze toegeeft dat ze ergens fout is geweest
je vergeet: voel me kei-goed en ik hou 't lekker bij mezelfquote:Op woensdag 9 januari 2008 17:43 schreef Mokum020 het volgende:
[ afbeelding ]
Hey....hey...ja maar hey...hey ..ja maar....
okee...okee...okee.....
principes en oprecht....hey!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |