Lieke praat poep en dat doet ze al tijden!quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:43 schreef webextreme.nl het volgende:
ik word gek van die stem van lieke, ruikt zo naar poep
Hey!quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:44 schreef SIRA het volgende:
[..]
je vergeet: voel me kei-goed en ik hou 't lekker bij mezelf
De rijbewijsstemming ging erg vlot...dus moeten ze nog ff over een ouwe koe tv maken.quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:49 schreef misslady83 het volgende:
Lieke exit?
Tuurlijk mag Lieke weten wat ze zelf stemt deze keer , maar dit stond in het script en dat wordt nu uitgevoerd door allen ..quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:46 schreef Leandra het volgende:
Ehm.. mag Lieke deze stemming zelf weten wat ze stemt of volgt ze gewoon haar script??
Ik snap het nietquote:Op woensdag 9 januari 2008 17:33 schreef diedirk het volgende:
Waarom zegt Lieke gewoon niet dat het plan van jaap en Huub kwam?
Tuurlijk mag Lieke dat niet. Want dan zou Amanda alwéér geen rijbewijs mogen halen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:46 schreef Leandra het volgende:
Ehm.. mag Lieke deze stemming zelf weten wat ze stemt of volgt ze gewoon haar script??
Mikey snapt het spel niet, die wil vrede in de kooiquote:Op woensdag 9 januari 2008 17:53 schreef Disana het volgende:
Mikey speelt ook even spuit elf.
Gisteren begon Huub te zeggen, dat zij bij de vorige stemming Lieke hadden opgestookt om het tegen te houden.quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:32 schreef chufi het volgende:
En Huub begint nu weer te zeiken over Liekes besluit vorige stemming, terwijl H&J er zelf in meegingen !!
Toen over de kapperspullen en over de rijbewijsstemmingquote:Op woensdag 9 januari 2008 17:54 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ik snap het nietwaar heeft Lieke over gelogen?
wat zegt hij?quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:53 schreef Disana het volgende:
Mikey speelt ook even spuit elf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |