raulbouli | maandag 7 januari 2008 @ 12:51 |
Zo ik zal mijn auto er eens op zetten. Wellicht zijn sommige termen echt een raadsel, maar als je iets niet weet/snapt kan je het altijd vragen. Ow en flamen mag daar kick ik op ![]() Hij was standaard..D15B7 motor met 102pk en 6750 toeren.. met lichte mods.. inmiddels geswapped naar B16A2 motor met 160pk en 8250 toerenmet de nodige remkracht thanks to Honderdelen.nl Lijstje met verdere plannen: Motorisch: - Hytech replica header - TestPipe/catvervanger of complete headerback uitlaatlijn 2,5" - Nokkenassen ben ik nog niet over uit. - Cam gears idem, nog niet over uit. - Skunk2/Edelbrock intlaat(welke weet ik nog niet afhankelijk van de plannen) - Titanium Retainers + klepveren/schotels etc (valvetrain) merk nog niet over uit. - Grotere injectoren 310cc - Lichtgewicht vliegwiel - Exedy organic koppeling - ECU laten afstellen met Crome of eCtune Exterieur: - Paintjob..kleur blifjt geheim - Carbon kofferbakklep - Carbon dak....ligt aan prijs... - stootstrips weghalen - carbon voorlip - Civic EK sideskirts monteren - verder nog andere dingen.. - Airduct ipv de mistlampen. Interieur: - Integra DB8 achterbank.. - Oliedruk meter - Olie Temp meter - JDM sIR Gauge - JDM Kachelunit - Electrische Ramen (ligt klaar) - Deurpanelen bekleden met rode stof (ligt klaar) Onderstel/Chasis: - PasswordJDM 3-point Strutbar voor - PasswordJDM Strutbar achter - PasswordJDM trunkbar achter - B-Pillar Wat pics van de grootste vorderingen tot nu toe: De swap: Oude eruit: ![]() D15 vs B16 ![]() En toen zat die goed: ![]() Remmerijswap: ITR klauw vs DXi klauw: ![]() 282mm schijf vs 240mm schijf: ![]() Achter gemonteerd: ![]() Voor gemonteerd: ![]() En met 17" velg ervoor: ![]() Speclijst tot nu toe: Car Brand: Honda Car Type: EJ2 Civic Coupé Car Age: 1994 Car Motor: B16A2 1.6 DOHC vtec 160 bhp Driving Mechanism: FWD Color: Green BG-29-P3 Engine: B16A2 Top Fuel Carbon intake OBX Cat-back mid section and muffler. Volt Stabilizer Blox Short Shifter PU Engine mount rubbers Exterior: Spoon Style Carbon Mirrors Custom made rearbumper. Custom Trunk shaved & cleaned Amber Corners DC2 side repeaters Mugen style V2 Frontlip Mugen style Sideskirts MS design rearlip Carbon Hood Suspension: Apex X-Force full coiloverset Enkei RS 7 rims 17 inch. with 205/40/17 tires (2 toyo & 2 dunlop) Front Strutbar (up) Rear Strutbar (up+down) VTI Subframe + swaybar VTI Fuseelichamen Remmerij: VTI hoofdremcilinder Voorzijde: ITR Brakes met Rover SZ 180 282mm schijven + Ferodo DS2500 Achterzijde: Civic 88-00 Schijfremmenswap naar 238mm Interiour: Indiglow gauges Aquamarine Blox Bronze Shift Knob OEM Lux. Console OEM handrestconsole OEM coin pocket EK9 Recaro Seats (red) Broadway Mirror 300mm Wat random pics (zijn wel wat gedateerd, blindering is er inmiddels af): ![]() ![]() ![]() De krachtbron die vele mensen doen verbazen... ![]() | |
fathank | maandag 7 januari 2008 @ 12:56 |
Komt er ook een hier de pauper uithangen ![]() ![]() ![]() ![]() pauze? ![]() | |
rgras | maandag 7 januari 2008 @ 13:00 |
En dat betaal je allemaal van je uitkering? | |
Daywalk3r | maandag 7 januari 2008 @ 13:16 |
Ik vind die motorkap niks an zo. KUn je beter dezelfde kleur doen. | |
Houniet | maandag 7 januari 2008 @ 13:26 |
quote:ben ik met je eens, verder leuke bak ![]() | |
Diemux | maandag 7 januari 2008 @ 13:33 |
Eerste wat je moet doen is die zeer lelijke achterlichten vervangen... Lijkt nu op een omgebouwde Alto ![]() | |
Bart_NL | maandag 7 januari 2008 @ 13:48 |
Heb je 'em ook opnieuw laten APK keuren nadat die andere motor erin ging? Heb daar laatst toevallig iets over gezien bij, volgens mij, Blik op de Weg. | |
Diemux | maandag 7 januari 2008 @ 14:02 |
quote:Idd wel handig ja.. Dat ding zal zo-ie-zo opnieuw gekeurd moeten worden aangezien hij ook de kleuren gaat veranderen... | |
PNG | maandag 7 januari 2008 @ 14:23 |
Heeft niets APK te maken. Wel met RDW. Officieel: > 40% vermogenstoename = RDW+TCL/geluidsmeting/weggedragstest. | |
Diemux | maandag 7 januari 2008 @ 14:27 |
quote:Volgens mij moet een auto altijd opnieuw RDW gekeurd worden als er een ander type motor in gezet word. Een auto word door de RDW toegelaten op de openbare weg met de motor die op dat moment door de fabrikant er in word gezet. Als je er een ander type motor in zet is de eerste RDW keuring niet meer geldig. Alleen als je een nieuwere versie inzet (dus een geupdate versie van het orgineel) hoef je hem niet te laten keuren. | |
casejunkie | maandag 7 januari 2008 @ 14:28 |
Kijk eens aan een nette subtiele Civic! Complimenten niet te extreem maar gewoon netjes. | |
fathank | maandag 7 januari 2008 @ 14:46 |
quote:Dit blok is gewoon standaard geleverd in dat type Civic volgens mij, en dan zijn dr volgens mij geen problemen. En wat de kleur betreft, als de kleur aan de binnenkant van de motorruimte origineel blijft is er geen probleem. | |
1299 | maandag 7 januari 2008 @ 14:49 |
quote:Officieel: Andre motorcode > > 40% vermogenstoename = RDW+TCL/geluidsmeting/weggedragstest. | |
raulbouli | maandag 7 januari 2008 @ 15:08 |
quote:Nee sorry, ik heb juist alle originele verlichting er weer in gedaan. Ik hoef niet van die bling bling zooi aka vissekomlampen. Originele verlichting heeft ook nog eens een perfecte oasvorm tegenover die andere troep ![]() quote:Thanks ![]() @rest: Jah hij moet officieel herkeurt worden door de rdw + geluidstest en wegliggingstest (+- 900 euro). Voor de apk maakt het geen drol uit. (rdw herkeuring komt nog wel, als de auto "klaar" is) Dan wordt me kenteken aangepast enz enz. Kleur maakt geen zak uit, als ik me auto roze spuit bel ik de rdw en zeg me auto is roze en binnen een paar minuten staat er als kleur roze op me kentekenbewijs bij wijze van spreken. | |
Diemux | maandag 7 januari 2008 @ 15:46 |
Je weet dat je ondertussen wel aangehouden kan worden en dan je auto kwijt bent tot dat de RDW hem weer heeft gekeurd? Keuring moet meteen na plaatsing motor gebeuren. En sinds de politie steeds meer "getunede" auto's voor controle de weg afhaald zou ik dat niet riskeren... | |
raulbouli | maandag 7 januari 2008 @ 16:12 |
quote:Jah nou en ? Stel dat ik wordt aangehouden en een ambtenaar in functie merkt het op. Dan moet ik hem zelf naar Lelystad rijden voor een keuring of op een trailer. En dan wordt die geherkeurd. Desalniettemin ben ik sinds de swap welgeteld al 17 keer aangehouden. Waarvan 7 keer een algehele controle van het voertuig. Dus wat dat betreft valt dat reuze mee en ik gedraag me netjes in het verkeer. en heb 1 geregistreerde boete sinds de 4 jaar dat ik me rijbewijs heb. (te hoge snelheid) Iedereen doet dingen die niet mogen. Downloaden, uploaden, racistische opmerkingen maken, dingen op straat gooien, jatten, moorden, bedreigen enz enz enz | |
Houniet | maandag 7 januari 2008 @ 16:14 |
bietelboer heeft dezelfde bak. even een pm sturen ![]() | |
raulbouli | maandag 7 januari 2008 @ 16:17 |
quote:Hehe mark idd, vriend van me. Die gast zit ook op elk forum ![]() | |
Houniet | maandag 7 januari 2008 @ 16:19 |
idd ![]() | |
fathank | maandag 7 januari 2008 @ 16:20 |
quote:Heb ik ook al gedaan ![]() | |
Supra_Turbo | maandag 7 januari 2008 @ 16:57 |
Nette Civic! Strak! Wat zit iedereen hier toch te panieken over het herkeuren?? Ik heb in zowel de MR2 (4A-GE 16V --> 4A-GE 20V) als in de Supra (7M-GE --> 7M-GTE) een andere motor liggen en ik heb er nog nooit iets over gehoord. Niet van de politie en niet van de APK-lui. | |
garnage-patrick | maandag 7 januari 2008 @ 17:04 |
toen ik me blok geswapt had, had ik daarvoor ook contact gehad met rdw over hoe en wat. hun vertelde mij, dat als dat blok van mij in die auto geleverd was, en remmerij en onderstel is precies zelfde (ik zit dan op 41% vermogenstoename) dat het met het omzetten van kenteken met een 70euries klaar zou zijn. dat er wel wat te regelen viel. | |
PNG | maandag 7 januari 2008 @ 17:06 |
Heeft NIETS met APK te maken. Tot dat je een echte klapper maakt met gewonden e.d. en bij technisch onderzoek blijkt dat je papieren niet kloppen. Dan rijdt je op dat moment in een niet tot de straat toegelaten auto. Die kans is klein, gebeurt het, heb je een zeer groot probleem. Op OGC zat een jongen die 30.000 euro aan zijn broek kreeg, vorig jaar een Corsa B op de ring met C20XE -> ongeluk -> onderzoek -> auto + rijbewijs inbeslag genomen, flinke boete + rechtzaak nog te gaan. | |
PNG | maandag 7 januari 2008 @ 17:17 |
En idd wat garnage zegt, als je 'homologeert' <- niet goede woord op een bestaande auto/configuratie is het makkelijker. Anders vragen ze fabrikantengegevens van de motor. Mijn oude had een blokswap op kenteken, die kreeg alleen motorcode mee, maat van mij met de Golf kreeg een Kw aanduiding mee. Die vielen beiden binnen 40% en motoren waren geleverd in die auto's en beiden fluitje van een cent (ze controleren of remmerij e.d. is meegegaan, of genoeg is op basis van 'homologatie'model. Voordeel is dat je vanaf dat moment juridisch ingedekt bent. Bv Laagvlieger met de 3.0 24V in de Astra F +40% + cylinderaantal wijziging staat ook op kenteken, dat kost je pakweg 500 euro + een middagje. Let wel: de kans is niet groot. Het gevolg ervan kan wel ingrijpend zijn. Heb je bv een 2.0 8V, gaat er een 2.0 16V in die geleverd is in die auto is het idd niet zo moeilijk. Het geeft je zekerheid. Het gaat pas fout bij een klapper nl. Mits er technisch onderzoek komt. | |
ArTiC | maandag 7 januari 2008 @ 17:27 |
Bouli ![]() Ik heb er laatst al over mogen kwijlen in Eindhoven bij de 10 graden onder 0 meet..deze meneer heeft oog voor detail ![]() ik ben DutchEJ9 @ CCH/team6ix ![]() | |
eer-ik | maandag 7 januari 2008 @ 17:29 |
quote:Deze vorm had ik nog nooit gezien ![]() Ontopic: Net karretje, al vind ik de kleur afzichtelijk. Wie had nou ook alweer uit PTA nog zoeen wagen? Met dezelfde kleur? Was dat niet Jacco? | |
bietelboer | maandag 7 januari 2008 @ 17:35 |
Ikke ![]() Bouli jij nu zelfs ook al hier ![]() | |
PNG | maandag 7 januari 2008 @ 17:54 |
> Wat zit iedereen hier toch te panieken over het herkeuren?? Zie hierboven. Consequenties bij die ene keer dat het fout gaat zijn niet mals. Als je zegt 'ik heb de wagen zo van pietje23 gekocht' krijgt Pietje23 een rechtzaak op zijn dak. Zorg daarom ook dat mocht je je auto verkopen je zwart op wit hebt staan dat de nieuwe eigenaar WEET dat de auto als zodanig niet toegelaten is op de weg. Rijdtie zich dood en komen ze erachter verhalen ze het op de verkoper. Dat wordt helemaal vervelend. Tis denk ik goed als je je het iig realiseert. En idd 99% rijdt zo rond. En eigenlijk moet dit een nieuwe thread zijn 'herkeuren ja/nee' oid. Op bv AGC en nurburgring.nl zijn er wel threads over. | |
fathank | maandag 7 januari 2008 @ 19:38 |
quote:Mijn schuld, sorry ![]() ![]() | |
raulbouli | maandag 7 januari 2008 @ 19:43 |
quote:Heey kerel ![]() Thanks ! It's all about the details ![]() @PNG PGN NGP GNP: Ik heb de swap iig safe gedaan, dus ook het onderstel op het vermogen aangepast. Dus niet zoals alle sjonnies alleen blok swap en week later geparkeerd tegen een boom, omdat het onderstel en remmen niet op dat vermogen waren berekend.... Mijn subframe is aangepast, vti swaybar, vti fuseelichamen, Integra Type R remklauwen (houden normaal 185pk) 282mm schijven (zitten ook op de integra), achter remmerij aangepast naar schijven om het remmen beter te doseren, VTI hoofdremcilinder, Swaybar achter, en last but not least Fatsoenlijke schroefset. Ow en de verzekering weet het en hebben het daarop ook aangepast... dus met schade verhalen e.d. in geval van ongeluk zit het prima ![]() Maar de rdw keuring die komt der zeker nog wel, maar als de auto "klaar" is zoals eerder aangegeven. Zeikerds. ![]() | |
Houniet | maandag 7 januari 2008 @ 19:45 |
quote:nee die van jacco zit onder de stickers toch ![]() | |
raulbouli | maandag 7 januari 2008 @ 19:47 |
quote:Geile coupe slet van me ![]() jij hier ? ![]() | |
eer-ik | maandag 7 januari 2008 @ 20:37 |
quote:Dat is niet die civic, maar een skyline ![]() | |
#ANONIEM | maandag 7 januari 2008 @ 22:07 |
Tjee, wat een kamperbak. ![]() | |
Turquaz52 | maandag 7 januari 2008 @ 22:45 |
Te Volgen couPe | |
fathank | maandag 7 januari 2008 @ 23:01 |
quote:Same shit, different name ![]() | |
retuow82 | maandag 7 januari 2008 @ 23:02 |
Op zich wel mooi gedaan, velen gaan niet over tot een motor swap en blijven dus met een ondermaatse bak rondtuffen. Persoonlijk ben ik geen fan van een andere kleur motorkap, ik blijf er het gevoel bij hebben dat er geen andere kleur te verkrijgen was op de sloop.... Alles in 1 kleur heeft toch echt mijn voorkeur. Verder zouden donkere altezza's achter heel mooi staan, ik heb een MX-3 in nagenoeg dezelfde kleur gehad en dat staat mooi bij deze kleur, beter als bling bling achterlichten. En kijk ook even of je ipv oranje knipperlichten aan de voorzijde ook witte aan kunt komen, oogt wat mooier en geeft een rustiger gezicht. Oh ja, die uitlaat had ik persoonlijk ook niet voor gekozen. Niet omdat het er niet mooi uitziet maar het geluid vind ik altijd zo overdreven, die dingen maken onder iedere auto hetzelfde geluid. Ik krijg altijd een sterke drang naar een cappucino als een auto met zo'n uitlaat langskomt, het lijkt net zo'n apparaat wat de bonen staat te malen en het water staat te koken. Een Remus of Sebring klinkt zoveel mooier (en zijn ook zoveel duurder maar oke). Maar goed, ieder zijn eigen smaak en je hebt in ieder geval een goed merk gekozen! * retuow82 rijd zelf in een Civic uit 2007 naar volle tevredenheid, heerlijk zo'n ivtec motor! | |
retuow82 | maandag 7 januari 2008 @ 23:02 |
quote:Zet ze maar langs elkaar... wel degelijk een andere soort poep... | |
tevebe | maandag 7 januari 2008 @ 23:03 |
Jammer van de achterkant. Voor de rest mooie wagen. | |
bietelboer | dinsdag 8 januari 2008 @ 00:21 |
quote:Altezza's/lexus lampen maken het zo'n sjonnie bak vind ik...blij dat raul orgineel blijft ![]() De witte knipperlichten zitten er orgineel in, vind dat de amber knippers juist die saaie witte balk iets op breekt. En Remus...hard en zwaar...das toch niks...een VTEC hoort te krijsen! ![]() Ik rij zelf ook een VTEC met een Invidia(jah ook luidruchtig)cat back, I/H/E aangepast...als ik volgas geef is het net een v8 tot de VTEC komt en dan krijst ie het uit ![]() | |
bietelboer | dinsdag 8 januari 2008 @ 00:24 |
quote:Nog wel...dacht eindelijk een forum te hebben waar jij NIET zit! ![]() | |
fathank | dinsdag 8 januari 2008 @ 08:50 |
quote:Was niet serieus bedoeld hoor ![]() ![]() | |
raulbouli | dinsdag 8 januari 2008 @ 10:29 |
quote:Sorry kamper_man mijn fout. | |
raulbouli | dinsdag 8 januari 2008 @ 10:30 |
quote:En remus/sebring is een cheap merk vergeleken met dit spul ![]() Maar er komt nog wel een andere uitlaat onder. Maar dat komt allemaal wel. | |
retuow82 | dinsdag 8 januari 2008 @ 10:34 |
quote:Het zal best cheap zijn ten opzichte van je uitlaat maar ik vind het geluid voller en daarom ook mooier. Dat krijsen is wel leuk waarover gesproken wordt maar daar heb ik een motor voor, die dingen horen te janken ![]() | |
_Drake_ | dinsdag 8 januari 2008 @ 11:07 |
quote: ![]() Net project overgens, niet mijn smaak maar er zijn geen verkeerde upgrades op gezet hoewel ik zelf een B18 of H22 had genomen ivm een coupe redelijk aan het gewicht is. | |
raulbouli | dinsdag 8 januari 2008 @ 11:19 |
quote: Lol.. kachelpot is het zeker niet en als de vtec inslaat dan hoor je alleen nog maar geluid uit de motor komen en niet meer uit de uitlaat... En waarom een B18 in een coupé of een lompe H22 ? H22 is te lomp en maakt te weinig toeren en heeft alleen potentie als je hem flink aanpakt icm turbo... Koppel dat een B18 meer geeft is nihil. En met simpele Bolt-ons is de B16 sneller als een B18... en welke B18 bedoel je overigens ? Coupé is niet zo zwaar als je denkt hoor.. "slechts" 998 kilo stock. En dan heb ik nog van alles verwijderd en/of vervangen met lichtere onderdelen. | |
retuow82 | dinsdag 8 januari 2008 @ 13:21 |
quote:Ik vind het persoonlijk niet mooi als je die lichten nu bekijkt, ik hou dus weer meer van eenheid. Dus witte knippers voor zodat het niet zo opbreekt. En je hebt het over een sjonniebak zodra je die lichten erin zet maar zeg eens heel eerlijk....een andere kleur motorkap, sideskirts, dikke uitlaat en dan klagen dat zwarte altezza's er een sjonniebak van maken? Niet dat ik het tunen niet mooi vind ofzo, maar af en toe moet je realistisch zijn.... Toppunt voor een sjonniebak blijft toch wel de DTM spoiler vastgeschroeft op de kofferklep, die zit er gelukkig niet op ![]() | |
raulbouli | dinsdag 8 januari 2008 @ 14:12 |
Tis trouwens geen andere kleur motor kap, maar een carbon kap. Materiaal dat ook in de racerij wordt genruikt, omdat het sterker en vooral lichter is. 5 kilo kap tegenover een 25 kilo motorkap, dan is voor mij de keus snel gemaakt. Function over fashion is dan ook mijn motto. Maar iedereen heeft andere smaak, ik vind de amber corners ook veel mooier en beter afsteken bij de kleur van de auto. | |
eer-ik | dinsdag 8 januari 2008 @ 14:12 |
quote:Maar carbon kan toch best geverfd worden... | |
retuow82 | dinsdag 8 januari 2008 @ 14:33 |
quote:Ja maar dat wordt dat weer als zonde gezien.... Maar het kan aan mij liggen maar maakt die 20 kilo nu echt zoveel uit in het dagelijks leven? Verlies je er veel wedstrijdjes door als je het niet hebt? 20 liter benzine weegt namelijk ook ongeveer 20 kilo, dan kun je zeker ook beter met een kwart volle tank gaan rijden, scheelt ook gewicht. Of zonder achterbank. Ik snap best dat gewichtsbesparing in de racerij voordeel oplevert, maar in het dagelijks verkeer.... Maar goed, ieder zijn voorkeuren natuurlijk! | |
raulbouli | dinsdag 8 januari 2008 @ 14:33 |
quote:Hij is al geverfd...met een harslaag en blanke lak ![]() Maar een kleur komt er niet overheen... dan ze de geile carbon vezels niet meer... | |
1299 | dinsdag 8 januari 2008 @ 14:42 |
quote:Ja dat maakt veel uit. Alle beetjes helpen. Een benzine is niet echt 1KG per liter ![]() ![]() En ja alles bij elkaar helpt het veel om gewicht te besparen! Op een auto van 1000KG is 100KG totaal al 10%. | |
PNG | dinsdag 8 januari 2008 @ 15:08 |
quote:Ja en ? Wat staat er op je kentekenpapieren ? Rechtbank maakt het echt geen fluit uit hoe goed jij wel niet denkt dat je het hebt gedaan. kGeef alleen maar het risico aan, dat je dat neemt, prima. | |
1299 | dinsdag 8 januari 2008 @ 15:22 |
quote:Idd, al heb je een remparachute. Het gaat om de typegoedkeuring en daar voldoet hij simpelweg niet aan. Punt uit. | |
retuow82 | dinsdag 8 januari 2008 @ 15:49 |
quote:De dichtheid van benzine is 0,72 10^3/m^3. oftewel 0,72 kilo per liter. En als je het allemaal echt zo goed wist had je zelf ook al het goede antwoord kunnen geven. Ik zie je maandag dus bij natuurkunde les ![]() Oke dan geen hele kilo maar wel 3/4 deel ervan, nog steeds een aardig gewicht waar je dus op kunt besparen. En dat 100 kilo 10% van 1000 is kan ik ook nog wel berekenen, maar je gaat mij niet vertellen dat dit nu zo extreem merkbaar is. Maar oke, zoals TS al zegt function over fashion, bij mij is het toch wel gelijk aan elkaar en kies ik voor de middenweg. [ Bericht 5% gewijzigd door retuow82 op 08-01-2008 15:54:34 ] | |
1299 | dinsdag 8 januari 2008 @ 16:13 |
quote:Dus als je baas je ipv 2000 euro 1440 euro aan loon betaald dan vind je het ook goed ![]() En ja het is merkbaar. Anders mag je een keertje in mijn auto meerijden. 'Slechts' 205PK maar wel op 1000KG, dan wil het best vooruit. | |
raulbouli | dinsdag 8 januari 2008 @ 16:14 |
quote:Ach... tegenwoordig mag niks meer. Ik maak mijn eigen regels. En als ik een keer de wet tegenkom dan is het me eigen schuld. ![]() | |
raulbouli | dinsdag 8 januari 2008 @ 16:17 |
Ow en wat betreft gewichtsbesparing, idd allee kleine beetje helpen. En dat geldt met bijna alles in het dagelijks leven. En @retuow82: ik rij altijd met halve tank of minder... behalve als ik lange afstanden moet rijden. En jah ik merk het verschil tussen een volle en bijna lege tank... En gewichtsbesparing is zeker wel te merken.... | |
retuow82 | dinsdag 8 januari 2008 @ 16:31 |
quote:En bedankt voor de vergelijking die nergens over gaat en de verkapte kijk-mij-met-mijn-snelle-auto opmerking. Al zou ik met je meerijden merk ik niets van de gewichtsbesparing in de Civic van de TS of wel? En ik heb zelf een 102 pk - 200 KG verhouding in de schuur staan als hobby dus ik weet wel wat vooruit wil hoor. | |
1299 | dinsdag 8 januari 2008 @ 16:33 |
quote:Jij zegt 3/4 niks voorsteld ![]() quote: quote:Iets met potjes en keteltjes ![]() | |
Glenn-Micra | dinsdag 8 januari 2008 @ 16:37 |
quote:Je kan er gewoon niet mee omgaan ![]() | |
retuow82 | dinsdag 8 januari 2008 @ 16:39 |
quote:Met die dikke trol hebben we het ook niet meer over 10% gewichtstoename maar over heul veul meer ![]() En niks niet potjes en keteltjes, dit ging over gewicht pk verhouding ![]() | |
1299 | dinsdag 8 januari 2008 @ 16:42 |
quote:haha ja daar heb je gelijk in. Maarja je merkt het daadwerkelijk. Toen mijn auto nog standaard was (ga ik weer patsen hoor ![]() ![]() Het ging mij in eerste instantie om jouw opmerking dat benzine dezeldfe dichtheid had als water zo'n beetje ![]() | |
retuow82 | dinsdag 8 januari 2008 @ 16:45 |
En als er een trol achterop wil zeg ik altijd dat het niet kan door de seatcover en dat ik geen passagiers zitje heb ![]() Dat ze maar op een tourbike achterop klimt! | |
1299 | dinsdag 8 januari 2008 @ 16:47 |
quote:hehehe, ik heb kuipstoelen in mijn auto gezet waar ook geen dokke trollen meer inpassen ![]() | |
retuow82 | dinsdag 8 januari 2008 @ 16:49 |
Ik laat in mijn huidige wagen alles voor wat het is (nieuw model civic). Moet ook wel, is een leasebak ![]() | |
1299 | dinsdag 8 januari 2008 @ 16:50 |
quote:Mijn vennoot heeft er ook eentje. Een benzine met 140PK. Mooie wagen hoor ![]() | |
retuow82 | dinsdag 8 januari 2008 @ 16:55 |
heb ik ook, 1800 ivtec sport editie. Leuke wagen en een keer wat anders dan de focus/golf/astra. Maar goed, terug naar de Civic van de TS! | |
leolinedance | dinsdag 8 januari 2008 @ 16:57 |
quote:Dat vind ik nu ook ![]() | |
leolinedance | dinsdag 8 januari 2008 @ 16:59 |
quote:Gast.. ![]() | |
raulbouli | dinsdag 8 januari 2008 @ 17:21 |
![]() | |
1299 | dinsdag 8 januari 2008 @ 17:32 |
quote:Wat is er zo grappig? ![]() | |
Supra_Turbo | dinsdag 8 januari 2008 @ 17:50 |
quote:Idd. Met mijn MR2 (die toch al niet zo veel koppel heeft) scheelt een bijrijder (~75kg) 0,6sec naar de 100km/h. Alleen in de MR2 met een bijna lege tank of met passagier (75kg) en een volle tank (35kg) scheelt 110kg! En dat merk je heel erg goed!! | |
ThaFreak | dinsdag 8 januari 2008 @ 17:50 |
deze achterlichten horen er imo op ![]() ![]() | |
1299 | dinsdag 8 januari 2008 @ 17:55 |
quote:hear hear. Ik heb ook alles uit de kofferbak gegooid. Geen bekleding meer enz. En ik heb ultra lichte japanse velgen dat scheelt ook flink in roterende massa. Alleen jammer dat ik toch weer zwaardere remklauwen heb gemonteerd ![]() | |
retuow82 | dinsdag 8 januari 2008 @ 18:02 |
En als je flink getafeld hebt en je moet ook nog een schijten.... hoeveel seconden scheelt dat? | |
Supra_Turbo | dinsdag 8 januari 2008 @ 18:15 |
quote:Extra gewicht mag, als het maar ten goede komt aan de prestaties van de auto. Acceleratie, remmen, stabiliteit, grip, stevigheid v/h chassis etc. Wat voor auto heb je als ik vragen mag? | |
eer-ik | dinsdag 8 januari 2008 @ 19:23 |
quote: quote:'t is maar wat je mooi vindt. Mijn smaak is het niet, maar hey, daar is het smaak voor ![]() | |
raulbouli | dinsdag 8 januari 2008 @ 19:31 |
quote:Die heb ik erop gehad, 2 minuten lang ik vond ze lelijk staan bij mijn kleur. quote:deze hele discussie ![]() | |
tevebe | dinsdag 8 januari 2008 @ 19:32 |
quote:Eensch. | |
Malle_beer | dinsdag 8 januari 2008 @ 20:27 |
teeveepee, heb zelf ook eens overwogen een VTEC in een civic coupé te hengelen. | |
Turquaz52 | dinsdag 8 januari 2008 @ 21:19 |
quote: ![]() ![]() (JDM voorkant, en een nederlands style achterkant) ![]() SPOILER | |
fathank | dinsdag 8 januari 2008 @ 23:33 |
quote:waarom niet gedaan? hengel niet sterk genoeg? ![]() | |
Turquaz52 | woensdag 9 januari 2008 @ 00:04 |
quote: ![]() ![]() | |
raulbouli | woensdag 9 januari 2008 @ 09:36 |
quote:Achterkant was al zo toen ik de auto opkocht... der komt nog een originele achterbumper op en carbon achterklep... waar het kenteken gewoon weer invalt ![]() | |
Turquaz52 | woensdag 9 januari 2008 @ 12:52 |
quote: ![]() ![]() Anders word het meer zo iets als Kijk mij es overal carbon achtig ![]() Verders ![]() ![]() | |
Turquaz52 | woensdag 9 januari 2008 @ 13:04 |
quote: ![]() ![]() | |
raulbouli | woensdag 9 januari 2008 @ 13:23 |
Nah, Carbon is geil dus dat spuit ik niet over. Tevens weer wat goodies geimporteerd uit Japan (foto's zijn voorbeeld fotootjes) JDM EG6 Gauge cluster... JDM EG6 Climate Control...(kachelpaneel) ![]() | |
1299 | woensdag 9 januari 2008 @ 14:06 |
quote:Nice ![]() Ik had ook een Digitale Climate Control unit in mijn half-cut zitten maar dat kreeg ik niet voor elkaar ![]() | |
eer-ik | woensdag 9 januari 2008 @ 14:14 |
quote:Doe dan hele auto carbon ![]() Verder vind ik bij sommige auto's two tone wel mooi, maar niet op deze manier, en de 'kleur' van carbon staat me sowieso niet aan ![]() | |
raulbouli | woensdag 9 januari 2008 @ 14:38 |
quote:Mjah, de airco heb ik zowiezo niet. Maar gewoon kachel e.d. zijn niet digitaal dacht ik ? anders kan ik altijd nog alleen het frontje overzetten inc de amber verlichting ![]() | |
Supra_Turbo | woensdag 9 januari 2008 @ 14:39 |
Ik wil bij de MR2 alle ramen vervangen voor lexan exemplaren, alleen ik weet niet hoe het met de voorruit zit m.b.t. de APK-regelgeving. Niet dat ze 'm dalijk af gaan keuren ofzo... | |
eer-ik | woensdag 9 januari 2008 @ 14:46 |
quote:Ik weet niet wat lexan is ![]() Maar ik neem aan dat het lichter is dan het glas/plastic wat er nu inzit.. Wat je voorruit betreft denk ik dat veiligheid belangrijker is dan gewicht ![]() | |
1299 | woensdag 9 januari 2008 @ 14:54 |
quote:Voorraam mag niet volgens mij! De rest wel! | |
Supra_Turbo | woensdag 9 januari 2008 @ 15:00 |
Voorraam is juist het zwaarste, dus daar valt de grootste gewichtsreductie te behalen. Ik heb wel al fiberglass voorschermen gevonden en een carbon frunt-klep (voorste kofferruimte) | |
eer-ik | woensdag 9 januari 2008 @ 15:02 |
quote:Dat begrijp ik wel, maar het lijkt me duidelijk dat je er een sterk genoege vervanger voor moet hebben ![]() | |
1299 | woensdag 9 januari 2008 @ 15:07 |
Ik vond het gewicht van mijn motorkap en ramen eigenlijk nogal meevallen. De deuren die zijn wel echt zwaar. Maar ik ga toch mooi die zijbalken er niet uithalen ![]() ![]() | |
raulbouli | woensdag 9 januari 2008 @ 15:09 |
Carbon/Kevlar deuren kopen dan... maarjah... dat kost ook wat... | |
1299 | woensdag 9 januari 2008 @ 15:14 |
quote:Er is niks pasklaar voor mijn type auto wat dat soort spul betreft ![]() | |
1299 | woensdag 9 januari 2008 @ 15:17 |
Ik ben trouwens ook wel benieuwd naar het interieur van je auto ![]() | |
Turquaz52 | woensdag 9 januari 2008 @ 15:21 |
quote:Alles is pasklaar te maken ![]() ![]() | |
1299 | woensdag 9 januari 2008 @ 15:34 |
Door een turk met een hamer zeker? ![]() | |
PNG | woensdag 9 januari 2008 @ 15:47 |
quote:Lieve schat, zonder rolkooi is dat levensgevaarlijk. Zeker als je de voorruit meeneemt. Dan bij een rol zit meteen je dak onder je hoofdsteun. En een rolkooi is weer levensgevaarlijk zonder helm. | |
eer-ik | woensdag 9 januari 2008 @ 15:51 |
quote:-> iedere auto voorzien van rolkooi + alle bestuurders van helm ![]() | |
Supra_Turbo | woensdag 9 januari 2008 @ 15:54 |
I know, maar de lexan ramen komen er ook pas in als ik er een kooi in heb. Ik wil de auto wel van en naar het circuit kunnen rijden, dus het moet wel apk-goedgekeurd blijven. Ik ben atm aan het rondkijken naar een mooi setje Bride stoelen. In het rood of zwart... het heeft beide wel iets. | |
Supra_Turbo | woensdag 9 januari 2008 @ 15:54 |
quote:Zie je het al voor je ![]() | |
fathank | woensdag 9 januari 2008 @ 15:59 |
quote:Dat is niet handig, je snelheidsmeter in mijlen ![]() | |
eer-ik | woensdag 9 januari 2008 @ 16:08 |
quote:Nee ![]() Lijkt me verschrikkelijk ![]() | |
raulbouli | woensdag 9 januari 2008 @ 16:14 |
quote:Zeker weer banaan in je ogen poepie ![]() ![]() quote:Die komen der nog wel, zal kijken of ik der zondag wat kan maken. ![]() | |
fathank | woensdag 9 januari 2008 @ 16:27 |
Nou, bananen in mn ogen niet, maar als ik zie dat zo'n ding niet verder loopt dan 180 moet ik of aan een Suzuki Alto denken, of aan mp/h ![]() | |
raulbouli | woensdag 9 januari 2008 @ 16:31 |
Hehe me binnenspiegel idd. Daar heb ik nog wel een crappy pic van: Broadway mirror: ![]() | |
Turquaz52 | woensdag 9 januari 2008 @ 16:36 |
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
raulbouli | woensdag 9 januari 2008 @ 16:38 |
quote:Lol. Nou de reden. Ze zijn wit, hebben oranje naalden, Amber verlichting, tis import, niet in europa en/of america geleverd etc etc | |
1299 | woensdag 9 januari 2008 @ 16:45 |
Bij mijn half-cut zat ook een teller die maar tot 180 ging ![]() ![]() | |
eer-ik | woensdag 9 januari 2008 @ 17:12 |
quote:Je kunt toch ook gewoon andere plaat erachter doen... | |
raulbouli | woensdag 9 januari 2008 @ 17:14 |
quote:Alles kan, koffiekan, theekan, tarkan. Maar das niet echt. Ik heb gewoon oog voor details en hou niet van neppe dingen. | |
eer-ik | woensdag 9 januari 2008 @ 17:19 |
quote:Matig excuus ![]() Ik vind het gewoon geldverspilling om er een compleet nieuwe unit in te zetten terwijl je ook gewoon je naald (wat voor kleur heeft die origineel eigenlijk?) kan vervangen en er een witte wijzerplaat in kunt rammen. Verschil zie je toch niet, nu zit je met een snelheidsmeter opgescheept die je overschrijdt als je harder dan 180 gaat. | |
raulbouli | woensdag 9 januari 2008 @ 17:22 |
Trouwens de tellerplaten zijn duurder als de unit zelf. De unit zelf is met een paar minuten in te bouwen... de platen vervangen inc de naalden + lichten duurt ongeveer een uur met het risico dat de naald en de schaalverdeling niet meer klopt. Dus ik kies eieren voor me geld ![]() | |
tevebe | woensdag 9 januari 2008 @ 19:20 |
quote:Staat een setje te koop op het cch forum. 1750 voor de 2. | |
raulbouli | woensdag 9 januari 2008 @ 20:12 |
quote:1600 euro en als je goed zoekt nog goedkoper... http://www.civicclubholland.nl/forum/viewtopic.php?f=13&t=15188 | |
tevebe | woensdag 9 januari 2008 @ 20:22 |
quote:Ah een prijsverlaging. Wel mooie stoeltjes.. | |
raulbouli | woensdag 9 januari 2008 @ 21:14 |
quote:Idd mooie stoeltjes. Zo sterk als ik weet niet wat en zo licht als een veertje. En fia keuring-waardige stoelen zijn het ook. | |
Wimo. | woensdag 9 januari 2008 @ 21:46 |
quote:He das bij Mark voor de deur ! | |
bietelboer | woensdag 9 januari 2008 @ 23:16 |
quote:Alsof ik niet weet hoe een V8 klinkt ![]() Mijn auto klinkt totaal niet als een kachelpot, Met de nodige I/H/E aanpassingen klinkt iedere motor anders...vooral met een scherpere nokkenas, dan krijg je een totaal ander geluid. Niet te snel oordelen als je niet alle feiten weet ![]() | |
_Drake_ | donderdag 10 januari 2008 @ 00:23 |
de feiten zijn simpel dat een v8 compleet anders klinkt zelfs een v6 klinkt anders en die komt dan nog eerder in de buurt. Denk niet dat ik zelf niet met honda werk, een goede vriend van mij heeft een del sol met b16a2. Wij hebben ondertussen hier al een stuk of 4 crx'n gehad om maar een voorbeeld te geven. En alsnog een japstyle demper bromd en maakt veel herrie, terwijl het niet nodig is. | |
bietelboer | donderdag 10 januari 2008 @ 00:42 |
quote:Uiteraard is het geen echte V8, ik gebruikte het als voorbeeld om een indruk te geven van hoe het klinkt. Als je een blokje aan pakt(I/H/E) dan krijg je een totaal ander geluid dan wanneer je ff simpel een andere demper op een honda/peug/opel/etc zet. In mijn geval heeft de uitlaat ook nog nut. Ik zelf heb bij lage toeren uitlaat geluid en wanneer ik gas geef dan heb ik alleen nog maar motor geluid. Heb dan ook bijna alles aangepakt: CAÎ 60mm TB Edelbrock IM Skunk2 cam option/Invida uitlaat lijn | |
PNG | donderdag 10 januari 2008 @ 02:24 |
Plug moet lieV doen Plug moet lieV doen Plug moet lieV doen Plug moet lieV doen [ Bericht 44% gewijzigd door PNG op 10-01-2008 18:27:49 ] | |
fathank | donderdag 10 januari 2008 @ 08:44 |
quote:Jij hebt patent op de waarheid ![]() | |
t0n | donderdag 10 januari 2008 @ 08:47 |
Ho es, wist niet dat je een topic hier had joh... ![]() | |
fathank | donderdag 10 januari 2008 @ 08:52 |
Hij is pas een paar dagen lid ![]() en dat is mijn schuld ![]() | |
raulbouli | donderdag 10 januari 2008 @ 08:58 |
quote:Hehehe quote:Dat klopt ![]() | |
Supra_Turbo | donderdag 10 januari 2008 @ 16:02 |
De uitlaat onder de MR2 hoor je niet eens boven het roaren van de ITB's uit. Vooral het geluid wat m'n motortje produceert @ 7000rpm (dan gaat de VVT eraf)... geweldig! ![]() Een VTEC motor klink (vooral met wat mods) erg mooi/racey, alleen zo'n japstyle kreng hoort er niet onder vind ik. Een hoop gebrom van onder/middenuit terwijl er geen ruk gebeurt. Maar goed, ieder voor zich, alleen ik zou er iets subtielers onder leggen. Een (duur) goed ontworpen uitlaat levert (meer) prestatie winst op tov een open pijp met een open jap demper. Het zit vooral tussen de oren; ik hoor meer dus ik ga harder ![]() Veel mensen die denken dat een zo groot mogelijke uitlaatpijp en ze min mogelijk restricties (als in dempers en bochten etc) beter is voor de prestaties, wat dus absoluut niet het geval is! | |
raulbouli | donderdag 10 januari 2008 @ 16:16 |
De japstyle die ik eronder heb komt niet van autostyle... en is een complete cat-back..dus vanaf de cat.... maar der komt een andere onder ![]() Deze Apexi WS2 catback: EDIT: ![]() Kutkikkers ook [ Bericht 15% gewijzigd door raulbouli op 10-01-2008 16:23:59 ] | |
eer-ik | donderdag 10 januari 2008 @ 16:19 |
kikker ![]() | |
Malle_beer | donderdag 10 januari 2008 @ 16:20 |
Kikkers onder auto's.... hoe vaak moet het nog gezegd worden dat kikkers onder auto's niet werken? ![]() | |
raulbouli | donderdag 10 januari 2008 @ 16:24 |
jah krijg ik een kikkergeluid en dan ben ik een sjonnie | |
1299 | donderdag 10 januari 2008 @ 16:27 |
quote:Niet om het een of ander, maar een zo min mogelijk restrictieve uitlaat levert wel degelijk de beste prestaties. Het is geen 2takt dat je tegendruk nodig hebt ![]() | |
Daantke | donderdag 10 januari 2008 @ 16:38 |
tvp ![]() | |
raulbouli | donderdag 10 januari 2008 @ 16:44 |
quote:Klopt. en vooral bij N/A getunede motors. Bij turbo is het een ander verhaal, daar wil je juist zo min mogelijk tegendruk | |
Supra_Turbo | donderdag 10 januari 2008 @ 16:48 |
quote:True, mijn fout. Was idd in de war met 2-takt. Diameter van de uitlaatpijp is wel weg belangrijk! Groter is niet altijd beter op een atmosferische motor. De uitlaatgas snelheid word veel te laag bij een 3" uitlaat op een 1.6 | |
eer-ik | donderdag 10 januari 2008 @ 16:50 |
quote:Heeft een M5 daarom 4 pijpen ipv 1 knetterdikke ofzo? *leek is | |
raulbouli | donderdag 10 januari 2008 @ 16:52 |
quote:Jup, voor mijn blok is alles van 2,25 - 2,5 inch het beste. kleiner niet en groter ook niet. | |
eer-ik | donderdag 10 januari 2008 @ 16:54 |
quote:dat vind ik nog te overzien. Die enorme pijpen die je vaak onder de welbekende sjonniebakken ziet, wat is dat, 4 of 5 inch ofzo? ![]() | |
1299 | donderdag 10 januari 2008 @ 16:56 |
quote:Daar heb je wel gelijk in ![]() ![]() | |
Cageon | donderdag 10 januari 2008 @ 16:58 |
Nice car! Daar kan BB nog wat van leren ![]() ![]() ![]() quote:Ben jij wel wijs? "2 big jugs are better than 4 small ones" ![]() ![]() TL1000R TL1000R ![]() SPOILERDat gejank van de civic vind ik wel wat hebben, met een rauwe snerp. ![]() | |
eer-ik | donderdag 10 januari 2008 @ 17:01 |
zeg... 't is geen chopper ![]() | |
Supra_Turbo | donderdag 10 januari 2008 @ 17:46 |
quote:Dat zijn eindstukjes. Als je onder de auto kijkt heeft de M5 gewoon 2 uitlaatpijpen die al behoorlijk goed ontworpen zijn. Het kan altijd beter natuurlijk, maar BMW heeft natuurlijk rekening moeten houden met de emissie eisen. | |
Supra_Turbo | donderdag 10 januari 2008 @ 17:48 |
quote:Minimaal 3" is een MUST bij 400pk ++ Het beste is in principe om een zo groot mogelijke uitlaat te monteren bij een geblazen motor, want je wil namelijk dat de turbo een zo minimaal mogelijke weerstand ondervindt van de uitlaat. | |
Supra_Turbo | donderdag 10 januari 2008 @ 17:51 |
quote:De diameter van het eindstuk zegt niets over de diameter van de uitlaatpijp zelf ![]() Onder m'n Supra zit een 3" uitlaat (turbo-back) met een 115mm eindstuk (dacht ik). Blitz Nur Spec R uitlaat btw. | |
1299 | donderdag 10 januari 2008 @ 17:59 |
quote:Ik ken een tuner in engeland die heeft 565 BHP gehaald met een evo op 2.5" ![]() | |
eer-ik | donderdag 10 januari 2008 @ 17:59 |
quote:waar is zo'n enorm eindstuk goed voor dan? subtiel is het niet, en mijn smaak is het ook niet... no offence ![]() [ Bericht 6% gewijzigd door eer-ik op 10-01-2008 18:06:05 ] | |
bietelboer | donderdag 10 januari 2008 @ 17:59 |
quote:Moeilijk he begrijpend lezen, ik zei dat wanneer je een motor aan pakt(I/H/E) dat je dan een totaal ander geluid krijgt dan wanneer je alleen een simpel dempertje vervangt. quote:Je lult zelf uit je nek man, die dingen heb ik niet op gezocht op google ![]() ask bouli/fathank/cageon/houniet/ton die kunnen je allemaal vertellen dat het geen bullshit google verhaal is. | |
bietelboer | donderdag 10 januari 2008 @ 18:06 |
quote:Het geluid van ITB's ![]() Bij catback systemen zit vaak ook een japstyle demper en dan is alles op elkaar afgestemd en heeft het nog nut ook ![]() | |
Cageon | donderdag 10 januari 2008 @ 18:12 |
quote:Ze zijn ook allemaal het zelfde van binnen he ![]() | |
raulbouli | donderdag 10 januari 2008 @ 18:15 |
quote:Ik heb het over de diameter van de gehele uitlaat ![]() | |
Supra_Turbo | donderdag 10 januari 2008 @ 18:16 |
quote:None taken ![]() Het ziet er best goed uit, als zeg ik het zelf. Past best goed bij de auto vind ik. [ Bericht 0% gewijzigd door Supra_Turbo op 10-01-2008 18:24:04 ] | |
Supra_Turbo | donderdag 10 januari 2008 @ 18:20 |
quote:Sorry raulbouli, maar ik wil ff patsen met wat filmpjes van m'n MR2'tje ![]() Klik | |
eer-ik | donderdag 10 januari 2008 @ 18:21 |
quote:Dat valt me inderdaad niet tegen... Je hebt ook nog een maatje groter volgens mij, maar dat vind ik er echt niet uit zien vaak ![]() Vooral niet als er dan 2 onder zitten die ook nog schuin staan enzo ![]() | |
bietelboer | donderdag 10 januari 2008 @ 18:21 |
quote:Man! wat klinkt dat heerlijk zeg! ![]() | |
endr0me | donderdag 10 januari 2008 @ 18:22 |
Exact hetzelfde van binnen als de mijne ja, alleen heb ik grijs ipv zwart ![]() | |
bietelboer | donderdag 10 januari 2008 @ 18:22 |
quote:Dat ben ik met je eens, dat ziet er ook niet uit... | |
bietelboer | donderdag 10 januari 2008 @ 18:23 |
quote:Bouw jaar 92/93? ![]() | |
Cageon | donderdag 10 januari 2008 @ 18:25 |
quote:is dat nou een trueno? Of zeg ik wat geks? ![]() | |
eer-ik | donderdag 10 januari 2008 @ 18:27 |
quote:whehe, lijkt er wel wat op, maar 't is een supra mk3 ![]() | |
Supra_Turbo | donderdag 10 januari 2008 @ 18:33 |
quote: ![]() | |
Cageon | donderdag 10 januari 2008 @ 18:47 |
quote: quote: ![]() | |
raulbouli | donderdag 10 januari 2008 @ 19:02 |
quote:Klinkt goed idd ![]() Filmpjes, da moek ook nog us een keer doen... ooit. | |
endr0me | donderdag 10 januari 2008 @ 19:23 |
quote:94 hatchback, dxi-tje ![]() | |
bietelboer | donderdag 10 januari 2008 @ 19:35 |
quote:Ah dxi is idd ook grijs ![]() Coupe van 92/93 ook, vanaf 94 heeft die een zwart interieur. Hatch dxi is grijs, esi/vti is zwart(bouw jaar maakt niet uit). | |
raulbouli | donderdag 10 januari 2008 @ 19:38 |
GAGAgagagAgaaGaGAhaGhAGa | |
endr0me | donderdag 10 januari 2008 @ 19:39 |
Ja, zwart is mooier ![]() Ik heb wel een vrij unieke kleur, zie iig weinig Civics rijden in deze kleur.. Mijn droomwagen is een Civic Type R uit 2004, maar dan zijn we al snel 10 jaar verder ![]() | |
Turquaz52 | donderdag 10 januari 2008 @ 20:45 |
quote: ![]() ![]() | |
raulbouli | donderdag 10 januari 2008 @ 22:31 |
quote:Zat stukje opgedroogd zaad in me keel ![]() ![]() | |
Turquaz52 | donderdag 10 januari 2008 @ 23:12 |
quote: ![]() ![]() ![]() SPOILER | |
bietelboer | vrijdag 11 januari 2008 @ 01:50 |
Dan eerst die B16a2 en die recaro's er uit!! ![]() | |
PNG | vrijdag 11 januari 2008 @ 02:41 |
quote:Win ik voor geen meter van op de ring, 1.6en komen de berg niet op. Magoed, dat zijn 2 liters, met koppel. Die dingen gaan HARD. | |
raulbouli | vrijdag 11 januari 2008 @ 10:33 |
quote:Poepauto's blok niet, maar ze hebben het blok gewoon in het verkeerde chasis getakeld. quote:Die die eet ik op lekker lekker sambal bij. | |
1299 | vrijdag 11 januari 2008 @ 11:23 |
quote:cilinderinhoud heeft ook zoveel correlatie met hoe snel je een berg op gaat ![]() | |
Turquaz52 | vrijdag 11 januari 2008 @ 11:44 |
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
raulbouli | vrijdag 11 januari 2008 @ 11:57 |
quote:Ja man, cilinderinhoudt zegt alles. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
fathank | vrijdag 11 januari 2008 @ 11:58 |
quote:De cilinderinhoud niet direct, maar wel het koppel wat eruit voort komt. Feit is dat de 2-liter een stuk meer koppel heeft, en dat is wel handig als je een berg op gaat.... | |
Houniet | vrijdag 11 januari 2008 @ 12:00 |
Zal ik het dan nog 1 keer uitleggen? | |
Turquaz52 | vrijdag 11 januari 2008 @ 12:05 |
quote:Let op, nou komt het ![]() | |
1299 | vrijdag 11 januari 2008 @ 12:06 |
quote:Hoe lang blijft dit misverstand nog de ronde doen hier? Koppel aan het vliegwiel zegt niks over het draaimoment aan de wielen ![]() Kortom: een 1.6 met 200PK kan evensnel een heuvel oprijden als een 2.0 met 200pk.. | |
fathank | vrijdag 11 januari 2008 @ 12:46 |
Inderdaad, kan. Maar is in dit geval dus niet. PNG spreekt uit eigen ervaring zo te lezen. En ik ga dr niet vanuit dat die 1.6en ook met 200 pk rondrijden (al zijn ze er wel..) | |
raulbouli | vrijdag 11 januari 2008 @ 12:50 |
PK's dus niet verwarren met Koppel ![]() Je hebt vermogen (PK's) en trekkracht (NM/koppel) | |
fathank | vrijdag 11 januari 2008 @ 13:01 |
Voor diegenen die nog wat willen leren.. Zie dit topic. | |
Cageon | vrijdag 11 januari 2008 @ 13:23 |
quote:van dat topic wordt ook geen hond wijzer met al dat gezeik door elkaar ![]() | |
raulbouli | vrijdag 11 januari 2008 @ 14:17 |
http://www.autoblog.nl/ar(...)ermogen-wat-is-beter | |
fathank | vrijdag 11 januari 2008 @ 19:41 |
quote:Krijg je met die betweterige (pseudo)Amerikanen... | |
raulbouli | vrijdag 11 januari 2008 @ 23:08 |
hehe Zo mijn hoerige rode Recaro's omgeruild voor zwarte exemplaren. | |
ArTiC | vrijdag 11 januari 2008 @ 23:46 |
quote:oeh tof..die wil ik ook nog ![]() | |
raulbouli | vrijdag 11 januari 2008 @ 23:52 |
quote:Alles heeft een prijs ![]() | |
ArTiC | vrijdag 11 januari 2008 @ 23:55 |
quote:Eerst een EK4 ![]() | |
invine | zaterdag 12 januari 2008 @ 02:06 |
tvp ![]() | |
raulbouli | zaterdag 12 januari 2008 @ 15:26 |
FF wa foto's van nieuwe stoelen. Ze komen uit een Integra Type-R.![]() Antenne weggehaald en OEM block-off plaatje gekocht.. staat ietsje netter: ![]() Gaypic van interieur....tellerplaten, kachelunit worden asap vervangen. Er komt een Integra Type-R stuur mijn kant op en Integra Type-R vloermatten: ![]() | |
Turquaz52 | zaterdag 12 januari 2008 @ 17:20 |
Ga zo door!! ![]() | |
fathank | zaterdag 12 januari 2008 @ 18:17 |
Waarom ruil je em niet gewoon in voor een Integra ![]() | |
raulbouli | zaterdag 12 januari 2008 @ 19:30 |
Civic coupé is mooier van buitenkant ![]() Maar interieur van itr is mooier ![]() | |
Turquaz52 | zaterdag 12 januari 2008 @ 21:24 |
quote:Ik vind ze allebij wel mooi ![]() Maar Integra zie je niet zo veel als een Civic Coupe ![]() Dus tja, liever een +1 Integra ![]() | |
raulbouli | maandag 14 januari 2008 @ 09:22 |
Jah ik kan ook ITR kopen ipv al deze updates, maar das te makkelijk ![]() | |
raulbouli | maandag 14 januari 2008 @ 10:12 |
![]() | |
eer-ik | maandag 14 januari 2008 @ 10:15 |
quote:Ben je uit de bocht gevlogen? ![]() | |
Cageon | maandag 14 januari 2008 @ 10:31 |
quote:I like ![]() ![]() | |
raulbouli | maandag 14 januari 2008 @ 12:22 |
quote:Thanks ![]() quote:Nee, was gisteren bij Full Car Tuning, zo'n nieuwjaarsmeet... er stonden echt verschikkelijk lelijke auto;s tussen (lees tupperware, ongespoten bumpers etc) ![]() | |
eer-ik | maandag 14 januari 2008 @ 12:28 |
quote:ok ![]() Heb je daar wat pics van toevallig? Kan daar meestal wel smakelijk om lachen ![]() | |
raulbouli | maandag 14 januari 2008 @ 12:36 |
quote:ok... hier een paar erg foute (verbouwde) autos naar mijn mening....Ergste is nog dat die mensen nog denken dat ze een vette auto hebben, omdat iedereen er naar kijkt.... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ------------------------ Hoe verneuq ik een vette bak: ![]() ![]() ------------------------ ![]() ![]() etc etc... ik ga weer verder met huilen | |
eer-ik | maandag 14 januari 2008 @ 12:40 |
Dat zijn knap foute bakken idd ![]() Past echt perfect in dat stratemaker ferrari topic ![]() Ik kan me van sommige dingen ook echt niet voorstellen dat de eigenaren het zelf ook echt mooi vinden ![]() Wat ben jij verder allemaal nog van plan met je wagen? Of eigenlijk: wat heb je allemaal al afgestreept en wat moet er nog beuren? | |
raulbouli | maandag 14 januari 2008 @ 12:45 |
Qua uiterlijk zal der niet veel veranderen iig. Alleen mijn sideskirts gaan eraf en er komen weer originele skirts op of van een civic EK model (96-00 model) En uitlaat wordt subtieler en heel messchien ga ik de auto overspuiten met andere kleur, maar daar ben ik nog niet over uit. Toekomst zullen er andere velgen opkomen, 16 inch ipv 17 inch. En auto uiteraard nog lager schroeven. Interieur goed aanpakken met OEM honda spullen uit Japan en de VS etc etc etc en motorisch uiteraard hehe. maar ik zal topic wel up-to-date houden ![]() | |
Turquaz52 | maandag 14 januari 2008 @ 13:40 |
quote:thnx voor mn nieuwe achtergrond ![]() ![]() En hoe heten deze velgen eigenlijk? Ik weet wel dat het echt JDM is.. Maar wat is de merk+type? Veel JDM Civicjes, en Ludes hebben deze vandaar ![]() | |
raulbouli | maandag 14 januari 2008 @ 13:59 |
Deze velgen komen niet veel voor hoor ![]() Het zijn geen knock offs (Rota) velgen die iedereen heeft ![]() Het merk en type is Enkei RS7 Bronze ![]() | |
Turquaz52 | maandag 14 januari 2008 @ 16:39 |
quote: ![]() ![]() | |
Daantke | maandag 14 januari 2008 @ 16:51 |
X-treme Miata, hoe durf je die stratenmakerferrari te noemen ![]() http://www.xtrememiata.nl dat blauwe was van vorig jaar, na de widebody is ie gespoten ofzoiets. [ Bericht 20% gewijzigd door Daantke op 14-01-2008 16:57:51 ] | |
fathank | maandag 14 januari 2008 @ 17:05 |
quote:Wees eerlijk, dat ding ziet er toch niet uit ![]() | |
Daantke | maandag 14 januari 2008 @ 18:13 |
quote:Jawel joh ![]() als er nou nog een standaard blokje in lag ![]() | |
raulbouli | maandag 14 januari 2008 @ 18:59 |
Die extreme miata is om te kotsen...... Alleen die fenders al aan de voorkant... net of die bij de gamma in elkaar is gezet... echt... ik heb der geen woorden voor.. weer een leuke auto kapoet ![]() ![]() | |
Boswachter | maandag 14 januari 2008 @ 19:22 |
Ik wil wat meer info over de motor in die mx5, kan er alleen foto's van vinden | |
Cageon | maandag 14 januari 2008 @ 19:24 |
quote:dan zit je hier verkeerd ![]() | |
Boswachter | maandag 14 januari 2008 @ 19:28 |
quote:Ja, eigenlijk wel ja. Was meteen ook een beetje een TVP ![]() | |
invine | maandag 14 januari 2008 @ 22:41 |
De helft van die tupperware bakken hebben een schrale moter erin zitten als je kijkt op RDW ![]() ![]() | |
tevebe | maandag 14 januari 2008 @ 22:43 |
Smaken verschillen, maar volgens mij hebben heel veel 'tuners' geen smaak. | |
raulbouli | dinsdag 15 januari 2008 @ 00:00 |
quote:Mijnes heeft ook een schrale motor op rwd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
Turquaz52 | dinsdag 15 januari 2008 @ 00:14 |
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() Wat voor assen en overbrenging heb je gebruikt? Van een RX7?? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
Turquaz52 | dinsdag 15 januari 2008 @ 00:17 |
quote:Is meer een Mini-RX7 netzoals dit een Mini NSX ![]() ![]() ![]() ![]() | |
tevebe | dinsdag 15 januari 2008 @ 00:19 |
quote:wel eens gehoord van een typefout en dat hij rdw bedoelt? | |
Turquaz52 | dinsdag 15 januari 2008 @ 00:40 |
quote: ![]() | |
tevebe | dinsdag 15 januari 2008 @ 00:48 |
Ja maar aan die kansloze reactie van je te zien had je t toch niet door. Uiteraard kan ik het fout hebben omdat de helft van je posts kansloos zijn. | |
Turquaz52 | dinsdag 15 januari 2008 @ 01:32 |
quote: ![]() Want het is niet zo 1,2,3, makkelijk om een Civic RWD te maken ![]() ![]() ![]() En jouwn reacties allemaal hebben allemaal kans! Allemaal, geen een is kansloos ![]() ![]() ![]() | |
raulbouli | dinsdag 15 januari 2008 @ 09:00 |
![]() ![]() | |
VTOllie | vrijdag 18 januari 2008 @ 17:54 |
Dus als ik in me civic sdn een B18c plaats en de remmerij van een vti eronder zet met ophanging dan moet ik hem even laten kueren bij rdw amsterdam en dan krijg ik nieuwe papieren waarop staat dat er een b18c in zit????????????? en dat kost me ¤500,- | |
bietelboer | zaterdag 19 januari 2008 @ 19:27 |
quote:Kost je wel iets meer dan 500 euro stuur maar eens een mailtje naar de RDW | |
raulbouli | maandag 21 januari 2008 @ 11:55 |
Als je niks zegt is het gratis ![]() | |
Cageon | maandag 21 januari 2008 @ 11:56 |
quote:Tot je iemand half dood rijd, dan is het in eens erg prijzig. ![]() SPOILER | |
raulbouli | maandag 21 januari 2008 @ 11:59 |
quote:Zien we dan wel weer | |
bietelboer | maandag 21 januari 2008 @ 17:14 |
Zo lang je onder de 40% vermogens winst blijft is het goed ![]() | |
Turquaz52 | maandag 21 januari 2008 @ 22:34 |
quote:Nog niet, je moet het toch doorgeven ![]() | |
raulbouli | dinsdag 22 januari 2008 @ 11:38 |
Alles mag. Joah hij doet ut... ![]() alleen nog "even" inbouwen... | |
raulbouli | donderdag 24 januari 2008 @ 09:00 |
Nieuw kleppendeksel........ jaaah ik weet het.. ik spoor niet ![]() | |
fathank | donderdag 24 januari 2008 @ 09:35 |
Haha geweldig ![]() ![]() | |
1299 | donderdag 24 januari 2008 @ 10:19 |
Hhaah briljant! ![]() ![]() | |
raulbouli | donderdag 24 januari 2008 @ 14:51 |
quote: geheheh ![]() nah ik wil nog wel een keer een nintendo inbouwen met schermpje erbij ![]() | |
Malle_beer | donderdag 24 januari 2008 @ 16:34 |
Whehehe, tof dat deksel ![]() Trouwens, doe jij voor jouw spullen op websites bestellen, of zo? Of zoek je Marktplaats af? ![]() ![]() | |
Cageon | donderdag 24 januari 2008 @ 18:48 |
quote: ![]() | |
raulbouli | donderdag 24 januari 2008 @ 20:15 |
quote:Marktplaats ![]() ![]() Of ik ga gewoon naar buitenlandse websites (V.S./Honkong/Japan etc) Of ik zoek ebay af en importeer het op die manier. Werkt prachtig tegenwoordig (als je weet wat je moet doen ![]() | |
Turquaz52 | donderdag 24 januari 2008 @ 20:22 |
Geweldiggg ![]() | |
bietelboer | donderdag 24 januari 2008 @ 20:34 |
Zo als ik al eerder zei: ![]() ![]() ![]() | |
raulbouli | vrijdag 25 januari 2008 @ 09:49 |
gehehe![]() | |
1299 | vrijdag 25 januari 2008 @ 10:13 |
Lawl.. wordt meer een speelgoed auto zo ![]() | |
fathank | vrijdag 25 januari 2008 @ 10:49 |
Dinky-toy ![]() | |
raulbouli | vrijdag 25 januari 2008 @ 13:51 |
nu nog nintendo 8 bit inbouwen | |
Houniet | vrijdag 25 januari 2008 @ 13:58 |
Jezus, wanneer is dat ding af man ![]() | |
fathank | vrijdag 25 januari 2008 @ 14:18 |
quote:Antwoord: SPOILER | |
raulbouli | vrijdag 25 januari 2008 @ 14:44 |
Hijs nooit af noooooooooooooooit![]() | |
Cageon | zondag 27 januari 2008 @ 16:38 |
quote:[TK] NES met duckhunt, zapper etc Die? ![]() | |
raulbouli | maandag 28 januari 2008 @ 09:45 |
quote:Ik heb zelf een NES ![]() | |
Malle_beer | dinsdag 12 februari 2008 @ 18:06 |
Kerel, die grijze lamphoudertjes (mistlicht?) in je voorbumper, waar heb jij die gehaald?? ps. nog updates die je ons wilt vertellen? ![]() | |
bietelboer | dinsdag 12 februari 2008 @ 23:47 |
quote:AKR/FCT/SHOWOFF verkopen die setjes | |
fathank | woensdag 13 februari 2008 @ 09:36 |
Bouli krijgt weer nieuwe remmetjes (toch..?) ![]() ![]() | |
Cageon | woensdag 13 februari 2008 @ 09:41 |
quote:Laat die jongen zijn eigen topic vullen zeg ![]() | |
raulbouli | woensdag 13 februari 2008 @ 10:00 |
had idd weer nieuwe remmen, maar toch maar niet ![]() Waren EP3 remmen 302mm schijven en achter van 240mm naar 260mm met ITR klauwen. Maar dan moest ik ook weer de hoofdremcilinder & booster upgraden. Koste teveel ![]() Maar wel een update die komt... Nieuwe velgen ![]() | |
Malle_beer | woensdag 20 februari 2008 @ 22:32 |
Kerel, aangezien jouw velgen weggaan, gelijk even vragen. Wat wil je voor die velgen hebben en welke inch en steekmaat is het? | |
raulbouli | donderdag 21 februari 2008 @ 11:47 |
quote:ET42, steek 4x100, 7j, maat 17 inch Maar bespaar je de moeite, ze zijn al verkocht ![]() | |
Malle_beer | donderdag 21 februari 2008 @ 18:59 |
Balen, ze zien er wel dik uit. Al moet ik wel zeggen dat 17 hoogstwaarschijnlijk te groot is. M'n nieuwe ![]() ![]() | |
raulbouli | vrijdag 22 februari 2008 @ 10:20 |
welke civic heb je ? | |
OxygeneFRL | vrijdag 22 februari 2008 @ 10:25 |
quote:Waar half Nederland Sjonnie ook in rijd. | |
Tjabbo | vrijdag 22 februari 2008 @ 10:44 |
quote:druk uitleenschema voor die auto dan ![]() | |
Mex_ | vrijdag 22 februari 2008 @ 11:06 |
quote:De witte Miata ziet er inderdaad niet uit maar heeft wel dik 200 pk. (Garrett GT28rs turbo op ~1 bar) http://www.xtrememiata.nl/documents/38.html | |
raulbouli | vrijdag 22 februari 2008 @ 14:39 |
Toch blijft het een foeilelijk ding. | |
Supra_Turbo | vrijdag 22 februari 2008 @ 14:41 |
Agreed | |
Malle_beer | vrijdag 22 februari 2008 @ 19:20 |
quote:EG model, en wil hem net als TS JDM maken, denk ik. | |
raulbouli | vrijdag 22 februari 2008 @ 22:05 |
Hatchback, Coupé of Sedan ? | |
Malle_beer | zondag 24 februari 2008 @ 17:16 |
Hatchback, ik denk dat ik er ook wel een topicje over open, of zo. | |
Boswachter | dinsdag 26 februari 2008 @ 12:29 |
quote:Kwam 'm afgelopen vrijdag tegen, beetje overdreven kit maar wel netjes afgewerkt. | |
raulbouli | dinsdag 26 februari 2008 @ 14:55 |
Nieuw uitlaatje Skunk2 Megapower komt van een integra af.. das mooi, want die is 2,5" en dat ga ik nodig hebben.![]() [ Bericht 17% gewijzigd door raulbouli op 28-02-2008 00:34:26 ] | |
ArTiC | dinsdag 26 februari 2008 @ 15:10 |
quote:Leuk spul ![]() Maar lang niet zo mooi als mijn Mugen twin loop ![]() ![]() Wat voor header heb je trouwens? ook 2,5"? | |
raulbouli | dinsdag 26 februari 2008 @ 15:12 |
Header komt eraan, Hytech replica met 2,5" collector ook. ![]() Mugen replica is idd leuk ding, maar die hangt te laag voor mij hihi | |
ArTiC | dinsdag 26 februari 2008 @ 15:15 |
quote:Niks replica ![]() ![]() incl Mugen middenpijp ![]() Hytech is ook ![]() | |
raulbouli | woensdag 27 februari 2008 @ 13:51 |
Je gaat er altijd vanuit dat mensen replica's hebben xD Hytech header is wel een replica die ik neem.. presteerd nagenoeg even goed als een echte en kost slechts 1/5 deel van de prijs hehe. | |
ropin | woensdag 27 februari 2008 @ 18:28 |
he raulbouli ik zat op internet te zoeke naar een honda civic en toen kwam ik uit bij jouw. via google. en zag je reactie staan fout uit gebouwd ? mag ik vragen waar het op slaat. die jongen of dame's zijn bezich aan hun auto ooit gehoort van auto inprogres ? laat iemand in ze waarde. ik rij ook met een witte achter bumper boeie ! dan laat je zien dat je bezich bent met je auto. elk mens in de tuning's wereldtje respecteert ander mans werk. en jij staat iets af te krake ? zal je makelijk zeggen jij praat of je honda alles is ? je wagen stelt geen kut voor en is oer lelijk. een vti zo jo. pffff. elke knakker doet dat met een 15 hondert. lullig he dat je niet met dat motortje van ze plek af komt. koop het snelste type van het model dan kom je op een vtec uit. als je daar nou is mee bezich houd. en je is minder bezich houd met ander mans auto af te krake dan zal je zien krijg je ook iets meer dank. vti rot op man. echt wil echt bewijze dat je geen kut voor stelt. wil echt een keer sporte met je. zal je even korte info geven over mijn honda. zo als hij was. standaart esi2 16 vtec nu body kit bijna compleet. verlaagt tot 3 cm boven de grond air rithe andere velgen. en je het even iets makelijker te maken me eerste verandering was na een half jaar pas ! een vti turbo. wildere nokke. vtec controller. ander spruit stuk noem het maar op. 340 pk hol leder! zie je mijn andere auto's belachelijk make ? nee ja jouw nu ! omdat een ander miss iets minder geld kan uit geven en iets slimmer is dan jouw met je lekkere carbonne shit. carbon moet je in kleur spuite dan weegt je auto een stuk minder. en ziet het er te minste egaal uit. ga nu maar is na denken over wat jij fout uit bouwe noemt. be proud te ride honda only dont mess with 1 when you cant beat it. er is er altijd wel 1 sneller mooier en beter als jouw. en je bewijs staat nu hier op het forum ! | |
Malle_beer | woensdag 27 februari 2008 @ 18:54 |
'Gefrustreerde dislectische sjonnie met witte achterbumper'-alert!!! | |
-Muse- | woensdag 27 februari 2008 @ 19:06 |
quote:Stereotype civic rijder meldt zich even ![]() | |
eer-ik | woensdag 27 februari 2008 @ 19:11 |
quote:Dat 'nederlands' ![]() | |
-Muse- | woensdag 27 februari 2008 @ 20:23 |
quote:Dat is al een te groot woord voor dat taalgebruik ![]() | |
ThaFreak | woensdag 27 februari 2008 @ 21:34 |
quote:pics/dyno or it didn't happen ![]() | |
eer-ik | woensdag 27 februari 2008 @ 21:36 |
quote:Kan je hier spreken van taal dan? ![]() | |
Supra_Turbo | woensdag 27 februari 2008 @ 23:07 |
quote: ![]() Pauper... met je groep 3 nederlands. En dan die tupperware bak met je 340 Mickey Mouse PK's ![]() | |
raulbouli | woensdag 27 februari 2008 @ 23:10 |
quote:Welke auto had ik afgekraakt dan ? ![]() Verder boeit het mij geen ene fuck wat voor een auto je rijd... er zijn miljoenen auto's die sneller zijn als mijn auto en mooier... I don't give a shit, zolang ik er maar tevreden mee ben en niet iemand anders. En blijkbaar vindt jij dus elke auto mooi, want uit "respect" voor een ander moet je maar zeggen dat je zijn/haar auto mooi vind..ook al kots je ervan.. Hmm en als ik de rest van je verhaal bekijk..dan weet ik iig dat jij geen zak weet van performance, maar daar ga ik verder niet op in... En op de rest van je verhaal ga ik al helemaal niet in..... | |
Supra_Turbo | woensdag 27 februari 2008 @ 23:12 |
Gouden tip van ropin:quote:Zal dat ook werken op een MR2? | |
raulbouli | woensdag 27 februari 2008 @ 23:12 |
ik ben even me traantjes wegpinken... ![]() Edit: Het ergste is nog... hij heeft zich speciaal aangemeld voor deze reactie.. Geregistreerd op: woensdag 27 februari 2008 @ 17:52 Laatste bezoek: 4 uur, 46 minuten geleden. Aantal posts: 1 (gemiddeld 1 per dag) | |
raulbouli | woensdag 27 februari 2008 @ 23:30 |
Ropin, je liegt... Dit is jou civic.. http://www.stageonetuning.nl/forum/index.php?s=031a79993e63d9d8d4efa154242bac24&showtopic=38&pid=1690&st=120entry1690 Ik zie geen turbo ? alleen wat tupperware...Nu kan ik weer rustig slapen, want ik weet dat je niet sneller bent dan ik ![]() | |
Turquaz52 | woensdag 27 februari 2008 @ 23:36 |
quote: ![]() ![]() + het feit dat deze knaap op air rithe rijd + een witte achterbumper zegt al wat over hem ![]() + dat je 340+ PK's wilt laten opoefenen op de voorwiellen gaat ook niet echt frisjes.. + dat hij niet weet dat Hoe de fokkers hier reageren, dat hij een levensverhaal vertelt... + ![]() ![]() | |
raulbouli | woensdag 27 februari 2008 @ 23:38 |
Ghehehe zie mijn bovenstaande post, dat is zijn auto. | |
tevebe | donderdag 28 februari 2008 @ 00:18 |
quote:*Proest* Waarom wordt het altijd weer zo makkelijk gemaakt. | |
tevebe | donderdag 28 februari 2008 @ 00:23 |
quote:Kom op... Ben je niet jaloers op die mooie motorkap? ![]() ![]() | |
raulbouli | donderdag 28 februari 2008 @ 00:33 |
Nee maar wel jaloers op zijn 340 praatpk's !!! | |
raulbouli | donderdag 28 februari 2008 @ 00:35 |
dubbel | |
fathank | donderdag 28 februari 2008 @ 00:47 |
quote: | |
tevebe | donderdag 28 februari 2008 @ 05:18 |
quote:Over een tijdje komen de stickers en heeft hij er wel 400! | |
raulbouli | donderdag 28 februari 2008 @ 08:26 |
fathank, je bent nog wel meer woorden vergeten ![]() @tevebe: nos stickers ? die geven 50 pk extra !!! hol leder !! | |
tevebe | donderdag 28 februari 2008 @ 08:30 |
quote:Hol leder ![]() Is je auto op het jappen festival te bewonderen? Zullen ook wel veel praatpeekaa's daar staan. Heb er al zin in ![]() |