quote:Op zondag 6 januari 2008 18:08 schreef DutchTrain het volgende:
Nog wat voer voor discussie dan maar
Hoe bedoel je dat nou weer?quote:Op zondag 6 januari 2008 20:55 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja daarom, leg dat maar eens uit aan je vrienden / familie
MNR quote puntje 8. vertellen aan vrienden en familie.quote:
ik denk ook meer dat ze bedoelen laat familie globaal weten wat je zoekt dan kunnen ze 'mee zoeken'quote:Op zondag 6 januari 2008 22:07 schreef mrbox het volgende:
[..]
MNR quote puntje 8. vertellen aan vrienden en familie.
Toen legde ze uit dat de potentiele voldoen aan een aatal dingen, zij kon dat weer herkennen aan het gevoel dat iemand bij haar los maakt.
Waarop ik dus vroeg hoe kan je familie dat nu dan weer inschatten of iemand dat bij jou gaat los maken.
Maar denk dat het meer gaat over de bewustwording bij jezelf
Jupsquote:Op zondag 6 januari 2008 22:15 schreef liefie_ het volgende:
ik denk ook meer dat ze bedoelen laat familie globaal weten wat je zoekt dan kunnen ze 'mee zoeken'
Heb het niet helemaal gelezen
Dit is natuurlijk gewoon niet waar. Ik kan nog zo geweldig 's avonds toastjes smeren, vrouwen komen daardoor echt niet volautomatisch aan mijn deurbel hangen om te kijken of er bij mij thuis toevallig nog een goeie vent te schaken valt. Deze 'tip' leest zich beter denk ik als:quote:Op zondag 6 januari 2008 21:53 schreef MNR het volgende:
Tip:Leef je leven alsof je een relatie hebt.
Beschouw een relatie als leuke toevoeging, maar niet als noodzaak. Wacht met op paardrijles gaan niet tot de ware komt. Smeer ’s avonds toastjes voor jezelf en drink wijn en kook je eigen kerstdiner. Als je dat doet, komt er vanzelf iemand aanwaaien die dat ook leuk vindt.
Bron:
[..]
Ach een oude vriendin kwam weer even op de proppen toen ik toevallig in de plaats waar mijn ouders wonen. Filmpje, paar wijntjes, daarna zoenende op het stationquote:
Hmm, hoezo?quote:Op zondag 6 januari 2008 23:55 schreef Tegan het volgende:![]()
![]()
.
Waarom heb ik toch alleen maar bad first dates?
Mja, ik weet niet. Meestal is het zo dat als we gewoon iets gaan drinken in het cafe ofzo dat het altijd gezellig, maar zodra het echt met zijn tweeen uit eten ofzo dat het dan veel echter wordt, dat ik dan heel anders ben. Kan het niet uitleggen, maar ik heb er dan een totaal ander gevoel bij, dat het ook nooit aan mijn verwachting voldoet.quote:
Denk dat bij het tweede er veel meer druk op de ketel zit. Zodra je lekker relaxed met elkaar kunt praten in een café, no strings attached, dan gaat het allemaal een stuk minder geforceerd.quote:Op maandag 7 januari 2008 00:49 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mja, ik weet niet. Meestal is het zo dat als we gewoon iets gaan drinken in het cafe ofzo dat het altijd gezellig, maar zodra het echt met zijn tweeen uit eten ofzo dat het dan veel echter wordt, dat ik dan heel anders ben. Kan het niet uitleggen, maar ik heb er dan een totaal ander gevoel bij, dat het ook nooit aan mijn verwachting voldoet.
Ja, aan zoiets denk ik ook. Maar hoe kan ik dat veranderen?quote:Op maandag 7 januari 2008 01:12 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Denk dat bij het tweede er veel meer druk op de ketel zit. Zodra je lekker relaxed met elkaar kunt praten in een café, no strings attached, dan gaat het allemaal een stuk minder geforceerd.
Geen rare verwachtingen hebben en gewoon voor een gezellige avond gaan? Of is dat echt heel gek?quote:Op maandag 7 januari 2008 01:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja, aan zoiets denk ik ook. Maar hoe kan ik dat veranderen?
Dat is wel het doel, ja. Nu ook nog een middel om dat te bereiken?quote:Op maandag 7 januari 2008 08:44 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Geen rare verwachtingen hebben en gewoon voor een gezellige avond gaan? Of is dat echt heel gek?
quote:Op maandag 7 januari 2008 09:06 schreef Burdie het volgende:
Een langdurige relatie. Het hoogst haalbare.
quote:Op maandag 7 januari 2008 09:06 schreef Burdie het volgende:
Een relatie. Gelukkig zijn met jezelf. Het hoogst haalbare.
Haha, dat is niet gek. Maar in mijn hoofd werkt het net iets anders dan ik zou willen. Maar ik zal het proberen op mijn eerst-volgende date! Haha, jullie horen wel of het lukte!quote:Op maandag 7 januari 2008 08:44 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Geen rare verwachtingen hebben en gewoon voor een gezellige avond gaan? Of is dat echt heel gek?
Wel belangrijk. Ik probeer alles onbevangen in te gaan.quote:Op maandag 7 januari 2008 13:44 schreef Tegan het volgende:
[..]
Haha, dat is niet gek. Maar in mijn hoofd werkt het net iets anders dan ik zou willen. Maar ik zal het proberen op mijn eerst-volgende date! Haha, jullie horen wel of het lukte!
Breien is weer helemaal hip hequote:Op maandag 7 januari 2008 20:19 schreef Lips het volgende:
Waar ik vorige week (en de week ervoor) nog ziek en zielig was... nu is het nieuwe jaar begonnen en heb ik toch ergens een lading energie vandaan weten te toveren![]()
Betrapte gisteren mezelf erop dat ik toch wel heel vrolijk meeblèrend met de radio in de auto zat![]()
Ik vermaak me weer prima en ben gelukkig genoeg met mezelf!!
ben wel erg burgerlijk mijn vakantiefoto's in aan het plakken en aan het breien...
Ik brei al meer dan een jaar, was mijn 'hulpmiddel' om van de sigaretten af te blijvenquote:Op maandag 7 januari 2008 20:28 schreef mrbox het volgende:
[..]
Breien is weer helemaal hip he![]()
Maar idd het blij zijn met jezelf en wat je doet is toch wel heel belangrijk heb ik gemerkt.
Ja moet daar wat aandacht aan bestedenquote:Op maandag 7 januari 2008 20:37 schreef Lips het volgende:
[..]
Ik brei al meer dan een jaar, was mijn 'hulpmiddel' om van de sigaretten af te blijven(heb alleen verdomme al 2 weken zin in een sigaret
)
Ik merk nu ik weer helemaal blij ben met mezelf pas hoe 'opgebrand' ik de afgelopen 1,5 maand ben geweest. Lekker hoe je dan opeens weer kan genieten van een avondje alleen thuis
Johquote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:44 schreef AudeVie het volgende:
Lijkt me spannend maar ook wel fijn dat je met een schone lei ergens weer helemaal opnieuw kan beginnen.
Nieuwe mensen, nieuwe ervaringen, ... om zo nieuwe herinneringen te scheppen![]()
En je ogen openhouden (en niet alleen voor leuke studentes) kan best handig zijn
Niemand kan toch zeggen dat hij/zij levenslang single blijft?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:50 schreef Grachus het volgende:
Aha! Single-topic! Is er niet een voor levenslange singles?
niemand?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:31 schreef Tegan het volgende:
[..]
Niemand kan toch zeggen dat hij/zij levenslang single blijft?
Zeer afzichtelijke of onuitstaanbare mensen vast welquote:
Ik ben niet afzichtelijk op onuitstaanbaar en toch al 22 jaar single. Bij mij heeft het meer te maken met mijn kieskeurigheid plus het feit dat ik eigenlijk wel geniet van mn vrijgezelle bestaan! (Al heb ik nu voor de 2e keer in mijn leven stiekem iemand op het oog)quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:33 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Zeer afzichtelijke of onuitstaanbare mensen vast wel
Bellenquote:Op woensdag 9 januari 2008 11:39 schreef Landgeld het volgende:
Ik heb een dame gedate, die gister smste of we deze week wat konden afspreken.... ze smste dit gisteravond... Zou ik haar terug smsen of bellen? Bellen is lastiger maar wél persoonlijker.... smsen is makkelijker maar onpersoonlijik...
*twijfel*
Afspreken als in een nieuwe date of afspreken zodat je gedumpt kan worden?quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:39 schreef Landgeld het volgende:
Ik heb een dame gedate, die gister smste of we deze week wat konden afspreken.... ze smste dit gisteravond... Zou ik haar terug smsen of bellen? Bellen is lastiger maar wél persoonlijker.... smsen is makkelijker maar onpersoonlijik...
*twijfel*
ging meer om of ik terug moest smsen of gewoon moest bellen. Het smsje is de deur al uit....nu de keus uit welke data's ze kiestquote:Op woensdag 9 januari 2008 11:58 schreef Garisson72 het volgende:
ik zou je twijfel begrijpen als jij het initiatief moest nemen om af te spreken, maar dat doet zij dus al! jij hoeft alleen maar te reageren, en dan ga je al twijfelen...
quote:
Hopen dat er niet teveel vrouwen zijn die zo denkenquote:Op woensdag 9 januari 2008 12:36 schreef Lixi het volgende:
My god, was ik toch bijna geen single meer. Dit bevalt stukken beter. Gezeikmannen
even niet gaerne
zodat alle mannen ook gedwongen vrijgezel blijven? Muv de homo's danquote:Op woensdag 9 januari 2008 12:53 schreef Bond het volgende:
[..]![]()
Wel erge inkoppertjes die tips van het AD
[..]
Hopen dat er teveel vrouwen zijn die zo denken![]()
Daar zit ik helemaal niet op te w88quote:Op woensdag 9 januari 2008 12:57 schreef Lixi het volgende:
[..]
zodat alle mannen ook gedwongen vrijgezel blijven? Muv de homo's dan
quote:Op woensdag 9 januari 2008 13:00 schreef Lixi het volgende:
[..]
Dan snap ik je vorige opmerking nietblond...en zo...;)
Dan snap ik het weerquote:Op woensdag 9 januari 2008 13:03 schreef Bond het volgende:
[..]
Snel typen enzo, woordje niet vergeten
Mannen zijn echt niet allemaal hetzelfdequote:Op woensdag 9 januari 2008 12:36 schreef Lixi het volgende:
My god, was ik toch bijna geen single meer. Dit bevalt stukken beter. Gezeikmannen
even niet gaerne
quote:My god, was ik toch bijna geen single meer. Dit bevalt stukken beter. Gezeikmannen vrouwen
even niet gaerne
Herkenbaarquote:Op woensdag 9 januari 2008 12:36 schreef Lixi het volgende:
even niet gaerne
Vrouwen gelukkig ook nietquote:Op woensdag 9 januari 2008 14:48 schreef Memento-Mori het volgende:
nee mannen zijn soms geen fijne exemplaren
Inderdaad. Voor je het weet neuken ze je helemaal suf, om er vervolgens uit te naaien als je slaapt, zonder een briefje achter te laten op je kussen. De eikels!quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:48 schreef Memento-Mori het volgende:
nee mannen zijn soms geen fijne exemplaren
En, en? Iets gevonden waar in te leven valt (en waar die leuke studentes dus ook best hún ogen kunnen openhouden)?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Joh
En ja ik zie er wel naar uit. Woon nu nog in mijn oude nu half leeggeruimde huis, niet erg prettig. Morgen naar twee appartementjes kijken en maar direct huren denk ik. Moet nog een aantal dagen tot mijn opzegtermijn van mijn werk er op zit en dan ben ik hier zo snel mogelijk weg.Breda is tof, erg veel zin in
Vind jij...quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:47 schreef E.G.J. het volgende:
Vorige week heb ik mij op knuz ingeschreven. Er staan veel inactieve profielen op ben ik al achter. Plus dat ik al een paar vrouwen aangeschreven heb, en dat ze dan wel de mail lezen, maar dan géén reactie geven. Eigenlijk vind ik dat best aso. Géén interesse oké, maar negeren is not done vind ik.
Dude why???quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:47 schreef E.G.J. het volgende:
Vorige week heb ik mij op knuz ingeschreven. Er staan veel inactieve profielen op ben ik al achter. Plus dat ik al een paar vrouwen aangeschreven heb, en dat ze dan wel de mail lezen, maar dan géén reactie geven. Eigenlijk vind ik dat best aso. Géén interesse oké, maar negeren is not done vind ik.
Ik heb gisteren door de korte tijd die het vrouwtje die de rondleiding gaf maar had slechts 1 appartementje kunnen bekijken, degene die me van te voren het beste leek. En ik ben helemaal verkocht, fantastisch appartementje in een superleuk wijkje in het zuiden van Breda. Helemaal gerenoveerd en er heeft sinds de verbouwing nog niemand in gewoond. Spinternieuwe keuken en badkameren er ligt overal laminaatquote:Op donderdag 10 januari 2008 14:48 schreef AudeVie het volgende:
[..]
En, en? Iets gevonden waar in te leven valt (en waar die leuke studentes dus ook best hún ogen kunnen openhouden)?![]()
Whehehe.quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:49 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dude why???![]()
Je ziet toch dat ze het heeft gelezen en geen reactie geeft? dat is bericht genoeg voor je.
niet waar man! Geen bericht is goed bericht, naar goed Oudhollandsch gebruik. It's a sure win!quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:49 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dude why???![]()
Je ziet toch dat ze het heeft gelezen en geen reactie geeft? dat is bericht genoeg voor je.
Spannend jaquote:Op donderdag 10 januari 2008 15:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb gisteren door de korte tijd die het vrouwtje die de rondleiding gaf maar had slechts 1 appartementje kunnen bekijken, degene die me van te voren het beste leek. En ik ben helemaal verkocht, fantastisch appartementje in een superleuk wijkje in het zuiden van Breda. Helemaal gerenoveerd en er heeft sinds de verbouwing nog niemand in gewoond. Spinternieuwe keuken en badkameren er ligt overal laminaatZiet er gewoon best chique uit
Voor me ging echter ook net een stelletje kijken en die wilden het ook graag hebben. Het is dus nu tussen mij en hen. Als het goed is hoor ik vanavond of ik het geworden ben.
Ben vandaag wel al gebeld door het vrouwtje of ik wel of niet rookte en per wanneer ik zou willen huren, dus ik denk dat ik wel een redelijk grote kans heb anders zouden ze niet om extra info vragen toch?
Spannend
Haha, lijkt me sterk. Of nouja ik mag toch hopen van niet, de verhuurster is echt in de 60 ofzo. Het vrouwtje van de rondleiding was wel onder de 30 en best cute trouwens maargoedquote:Op donderdag 10 januari 2008 16:53 schreef AudeVie het volgende:
[..]
Spannend ja![]()
Waarschijnlijk wel, of ze moest die info om een andere reden gevraagd hebben![]()
Anyway, fingers crossed he!
Wat een onzin. Ze zou op z'n minst direct haar profiel kunnen opdoeken en een datingsite verder gaan kijken. Als ze dat weigert te doen houdt ze verreweg niet voldoende rekening met je gevoelensquote:Op donderdag 10 januari 2008 14:49 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dude why???![]()
Even een offtopic nieuwsgierigheidje. Waarom werd aan je gevraagd of je rookt?quote:Op donderdag 10 januari 2008 16:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Haha, lijkt me sterk. Of nouja ik mag toch hopen van niet, de verhuurster is echt in de 60 ofzo. Het vrouwtje van de rondleiding was wel onder de 30 en best cute trouwens maargoed![]()
Thanks voor je medeleven enzo
Hoop het binnen een uurtje te weten
Ja, dat is ook wel zo.quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:49 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dude why???![]()
Het is een spiksplinter nieuw appartementje, ik neem aan dat ze het vragen omdat van het roken alles vergeelt en de rook overal intrekt. Voor een koopwoning maakt dat natuurlijk niets uit, maar voor particuliere huur kan dat wel meespelen.quote:Op donderdag 10 januari 2008 17:06 schreef dawg het volgende:
[..]
Even een offtopic nieuwsgierigheidje. Waarom werd aan je gevraagd of je rookt?
Ah zo. Heb zelf koop, dus daar nooit mee te maken gehad, vandaar (al rook ik niet).quote:Op donderdag 10 januari 2008 17:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het is een spiksplinter nieuw appartementje, ik neem aan dat ze het vragen omdat van het roken alles vergeelt en de rook overal intrekt. Voor een koopwoning maakt dat natuurlijk niets uit, maar voor particuliere huur kan dat wel meespelen.
Als je op je veertigste nog steeds single bent, dan word je ook wel zo behandeld. Dus zo gek is die opvatting niet.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:01 schreef Burdie het volgende:
Nee, maar het is wel weer typisch hoe dat het wordt geformuleerd, alsof vrijgezellen een gehandicapte soort mensen zijn..
Heeft niets met gevoelens te maken, maar met fatsoen. En als dat er niet is, dan heb ik er niets te zoeken.quote:Op donderdag 10 januari 2008 17:00 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ze zou op z'n minst direct haar profiel kunnen opdoeken en een datingsite verder gaan kijken. Als ze dat weigert te doen houdt ze verreweg niet voldoende rekening met je gevoelens.
Misschien moet je je richten op de mensen waar je wel wat van terig krijgt?quote:Op donderdag 10 januari 2008 17:13 schreef E.G.J. het volgende:
[..]
Heeft niets met gevoelens te maken, maar met fatsoen. En als dat er niet is, dan heb ik er niets te zoeken.
Stel je niet aan man.quote:Op donderdag 10 januari 2008 17:13 schreef E.G.J. het volgende:
[..]
Heeft niets met gevoelens te maken, maar met fatsoen. En als dat er niet is, dan heb ik er niets te zoeken.
Shit, dan heb ik nog maar tien jaar om te trouwen. Dan moet ik er eens snel vaart achter zetten.quote:Op donderdag 10 januari 2008 17:13 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Als je op je veertigste nog steeds single bent, dan word je ook wel zo behandeld. Dus zo gek is die opvatting niet.
Eensch. Als iemand moeite heeft gedaan om een berichtje te sturen, heb dan in elk geval het fatsoen om netjes even wat terug te sturen. In mijn datingsitetijd probeerde ik dat ook altijd. Probeerde, want het zijn zoveel berichtjes die je als vrouw krijgt... soms schiet er nog wel eens eentje bij in.quote:Op donderdag 10 januari 2008 17:13 schreef E.G.J. het volgende:
[..]
No offence, maar heb je enig idee hoeveel berichten je als vrouw op een datingsite krijgt? Ik heb zo'n 2 jaar geleden een korte tijd op zo'n site doorgebracht en je wordt overspoeld met berichten. Als ik geen reactie gaf, was dat omdat ik het a) te druk had met het reageren op al die berichten en na een paar dagen niet meer reageerde op een 'oud' bericht of b) omdat ik al een leuke jongen op het oog had en de rest daardoor niet op reageerde omdat ik daar geen behoefte aan had of c) omdat het bericht me niet aansprak en ik daardoor totaal vergat (!) om erop te reageren - tussen al die andere berichten.quote:Op donderdag 10 januari 2008 17:09 schreef E.G.J. het volgende:
[..]
Ja, dat is ook wel zo.
Ik ben zelf alleen niet zo, en verwachte dit ook niet eigenlijk. Als dit de manier van omgaan met elkaar is, dan ga mij dan ook maar weer uitschrijven.
Tijd om eens voor de gein een heel bizar profiel vrouwen-profiel aan te maken, durf te wedden dat je dan nog reacties krijgt als "ja, breien is een hele toffe hobby".quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:55 schreef MNR het volgende:
[..]
No offence, maar heb je enig idee hoeveel berichten je als vrouw op een datingsite krijgt?
Twee uurtjes zijn al om.. Good news?quote:Op donderdag 10 januari 2008 16:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Haha, lijkt me sterk. Of nouja ik mag toch hopen van niet, de verhuurster is echt in de 60 ofzo. Het vrouwtje van de rondleiding was wel onder de 30 en best cute trouwens maargoed![]()
Thanks voor je medeleven enzo
Hoop het binnen een uurtje te weten
Geen telefoontje...quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:02 schreef AudeVie het volgende:
Twee uurtjes zijn al om.. Good news?
quote:Op donderdag 10 januari 2008 17:33 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Misschien moet je je richten op de mensen waar je wel wat van terig krijgt?![]()
Deze negatieve energie lijkt me zonde van je tijd en ergenis.
Maar hey, als jij liever een standaard nietszeggend kut bericht terug wil krijgen om je beter te voelen..........
quote:Op donderdag 10 januari 2008 17:41 schreef Burdie het volgende:
[..]
Eensch. Als iemand moeite heeft gedaan om een berichtje te sturen, heb dan in elk geval het fatsoen om netjes even wat terug te sturen. In mijn datingsitetijd probeerde ik dat ook altijd. Probeerde, want het zijn zoveel berichtjes die je als vrouw krijgt... soms schiet er nog wel eens eentje bij in.
quote:Nadeel is wel dat sommige mannen het zó op prijs stellen dat je ze een 'afwijzingsmailtje' schrijft, dat ze daar weer op gaan reageren.
Nu welquote:Op donderdag 10 januari 2008 18:55 schreef MNR het volgende:
[..]
No offence, maar heb je enig idee hoeveel berichten je als vrouw op een datingsite krijgt?
Dat ga ik doen.quote:Oftewel: maak het niet zo persoonlijk. Kijk gewoon verder rond. Er loopt genoeg 'spul' rond daar om nieuwsgierig naar te zijn.
Das wel een goeie jaquote:Op zondag 6 januari 2008 21:53 schreef MNR het volgende:
Tip:Leef je leven alsof je een relatie hebt.
Beschouw een relatie als leuke toevoeging, maar niet als noodzaak. Wacht met op paardrijles gaan niet tot de ware komt. Smeer ’s avonds toastjes voor jezelf en drink wijn en kook je eigen kerstdiner. Als je dat doet, komt er vanzelf iemand aanwaaien die dat ook leuk vindt.
Bron:
[..]
wat zou er nog 'van de grond' moeten komen dan? zou je het liefst jullie relatie beklinken met uitspraken als "nu hebben wij verkering!" of zo?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:26 schreef Sweetbeach het volgende:
Heb leuke dame ontmoet!!4 keer gedate, gezoent etc. was allemaal leuk, maar komt vooralsnog niets 'van de grond....'
Ik ben net gebeld, de verhuurster gaat voor mij! Volgende week donderdag krijg ik de sleutel! Ik ben zo happyquote:Op donderdag 10 januari 2008 16:53 schreef AudeVie het volgende:
[..]
Spannend ja![]()
Waarschijnlijk wel, of ze moest die info om een andere reden gevraagd hebben![]()
Anyway, fingers crossed he!
als het nou een lekker ding is en jij gaat dientengevolge ook voor haar, dan is het uiteindelijk allemaal nog ontopic ook!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:26 schreef Rossdale het volgende:
de verhuurster gaat voor mij!
En kan je je werkster in natura betalen? Of was dat niet je volgende logische stap?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:28 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
als het nou een lekker ding is en jij gaat dientengevolge ook voor haar, dan is het uiteindelijk allemaal nog ontopic ook!
Mweuh. Ik wilde dat ik dat nog kon, vriendschappelijke dingen met hem doen.quote:
Om dat bij mijn eerstvolgende date voor te stellen lijkt me misschien niet helemaal zo'n puik planquote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
En kan je je werkster in natura betalen? Of was dat niet je volgende logische stap?.
Tegelijk? Dat levert vast betere verhalen op voor deze reeksquote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zo! Wat zullen we van het weekend nou weer gaan doen. 2 dames willen allebei wel afspreken
Hmm, dat kan best eventueel. Bandjes kijken, samen dronken worden --> Bed.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tegelijk? Dat levert vast betere verhalen op voor deze reeks.
maar dan blijft het bij een beetje aankloten (gezelligheid)..... en zit je zo op 10 dates... op een gegeven moment is er toch een punt van 'is er meer/gaan we door als vriend/vriendin; ja of nee'quote:Op vrijdag 11 januari 2008 09:58 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
wat zou er nog 'van de grond' moeten komen dan? zou je het liefst jullie relatie beklinken met uitspraken als "nu hebben wij verkering!" of zo?
Zoals de heren hierboven zeggen - ga lekker zo door, geniet daar van en zet er geen druk op. Neem het allemaal voooral niet TE serieus.
Maar haar wel zo snel mogelijk het bed in zien te krijgen he. Dat lijkt me duidelijk.
Ik heb sinds deze morgen mijn eerste examen achter de rug, goed verlopen, dus we zijn beiden happyquote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ben net gebeld, de verhuurster gaat voor mij! Volgende week donderdag krijg ik de sleutel! Ik ben zo happy
Ze had alleen de zorgen dat ik het niet schoon houd, als jongen alleen in een splinternieuw appartementje. Of ik interesse had om tegen een redelijke vergoeding een werkster te huren. Yeah right...
Zoiets komt toch op een natuurlijke manier wel goed. Meestal.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:35 schreef Sweetbeach het volgende:
maar dan blijft het bij een beetje aankloten (gezelligheid)..... en zit je zo op 10 dates... op een gegeven moment is er toch een punt van 'is er meer/gaan we door als vriend/vriendin; ja of nee'
Bye byequote:
Dankjewelquote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:47 schreef AudeVie het volgende:
[..]
Ik heb sinds deze morgen mijn eerste examen achter de rug, goed verlopen, dus we zijn beiden happy![]()
Proficiat met je nieuwe appartementje!
Dat idee had ik ook, al had de verhuurster wel aangegeven dat ze liever 1 persoon had dan meerderequote:Oh, "ontopic": ik was me zo aan het bedenken achteraf, toen je zei dat het tussen jou (een single man) en een koppel ging, of jij niet diegene ging zijn die in het stof zou moeten bijten..
Waar ik kom te wonen is een studentenflatje geweest. De bovenste etage is helemaal gerenoveerd en daar kom ik nu te wonen. Op de etage er onder zitten nu nog wel twee studenten, al worden die er nog wel uitgewerkt om de kamers ook te renoveren. De verhuurster heeft dus wel al ervaring met jongere mensen. Voor de rest heb je wel gelijk, ik ben over het algemeen niet zo luidruchtig, maar dat weet zij niet.quote:Om maar even in belachelijke cliché's en vooroordelen te gaan denken:
- single (man): feestjes bouwen, luide muziek, huishouden als laatste 'prioriteit' (het voorstel om een werkster in te huren, bevestigt dit al even), een hoop 'leuke studentes' die over de vloer komen, ...
quote:- koppel: lekker burgerlijk, 's avonds hangen op de bank, rustig tv-kijken, vrouwtje die alles tot in de puntjes poetst, op tijd naar bed, ...
Waarschijnlijk, al hebben singles als voordeel dat als ze fulltime werken overdag niet in het huisje aanwezig zijn. Als je daarna nog het huishouden moet doen en dergelijke dan ben je druk zat. In dat opzicht denk ik dat je van singles minder last hebt omdat ze vaak niet echt de tijd hebben om zich over hele kleine dingetjes druk te gaan zitten maken.quote:Slaat helemaal nergens op (en gelukkig maar), weet ik best maar ik vrees dat er wel af en toe in die vakjes gedacht wordt (en misschien net iets vaker door enkele generaties terug).
In dit geval zeker niet aangezien jij nu toch wel mooi anders bewijst (of dat stelletje moest toch nog afgehaakt hebben)
Op de werkvloer zeker wel, iemand met een partner geeft meer zekerheid. Als werkgever hoef je minder snel bang te zijn dat je werknemer snel opstapt omdat meer gevolgen voor hem heeft dan voor een single. Voor de rest weet ik niet of het veel uitmaakt.quote:maar zou het niet vaak zo zijn, dat koppels in sommige gevallen het voordeel krijgen tov een single persoon?
Niet enkel op het vlak van huurwoningen maar misschien ook op de werkvloer of denk maar aan het adopteren van een kind..
ok, dat is ook een goed plan. Heb haar vanochtend een smsje gezien dat ik het de vorige date leuk vond en dat ik haar graag weer snel wil zienquote:Op vrijdag 11 januari 2008 07:47 schreef Den_Haag het volgende:
neem haar een keer mee uit eten. of meerdere keren. Hoe vaker je haar ziet hoe meer het een vaste relatie is he
Nou, ik wacht toch wel even de andere 12 af, dan pas ga ik vierenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:46 schreef Rossdale het volgende:
[..]
DankjewelJij ook gefeli
![]()
Kijk, dat moet gevierd worden![]()
Oh well, 'discriminatie' tov singles, een discussie voor een ander keertje misschien. Net zoals zoveel zaken zal het wel zijn voor- en nadelen hebben. Toch bedankt om er op in te gaanquote:knip
Ik ga volgend weekend alle spullen overbrengen en dan trek ik er per direct in, dus vanaf dan zal dat zeker gaan lukken.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:10 schreef AudeVie het volgende:
[..]
Nou, ik wacht toch wel even de andere 12 af, dan pas ga ik vierenDoe jij het voorlopig maar in mijn plaats, dubbel zo hard feesten
![]()
Het begin van het einde.... of niet?quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:23 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Vriendschappelijke dingen gedaan met ex de laatste tijd: winkelen/bioscoop/filmpje kijken enz. Heel leuk en gezellig en onze gesprekken zijn beter en dieper dan ooit.
En het is echt wel uit maar heb hem van de week wel een kus gegeven/of hij mij. Uit gewoonte of zo![]()
Ach dat weet je nooit natuurlijkquote:
Nee hoorquote:
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:23 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Nee hoor
Dat ga ik hier sowieso niet posten
Als je het zo druk hebt en je er niet prettig bij voelt, moet je misschien eens goed nadenken of je op dit moment wel de juiste prioriteiten in je leven stelt...quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:35 schreef GambitRS het volgende:
Ik zit even in een dip..... ik was net op een feestje en iedereen had daar wel een relatie..... behalve ik dus. Er is gewoon iets mis met mij..... ik voelde me er ook helemaal niet meer prettig bij.
Ik wou dat ik de tijd had om te daten, ik ben nu veels te druk bezig met het regelen van dingen voor mijn nieuwe appartement en voor mijn studie..... bah!
Ach, het is nog maar een half jaar en dan ben ik er klaar mee. Maar ok, je hebt wel een punt. Ik heb alleen zo'n klaagbaak moment, maar dan zonder dat ik infantiele reacties wil krijgen.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als je het zo druk hebt en je er niet prettig bij voelt, moet je misschien eens goed nadenken of je op dit moment wel de juiste prioriteiten in je leven stelt...
De oplossing voor GambitRS.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:10 schreef Hari-Bo het volgende:
Ik ga vanavond maar weer kansloos aan het bierik heb eventjes genoeg ervan.
Ja hoor prima vermaakt, een uurtje is prima vol te houden en je kunt elkaar goed bezig houden met bowlen. Laat af en toe haar een beetje winnen. Strikes gooien, leuke dingen kletsen. Ja hoor was prima te doen en het uurtje was zo voorbijquote:Op zondag 13 januari 2008 11:07 schreef Liquidootje het volgende:
Is bowlen met z'n tweeën echt leuk?
quote:
Regeltjes over wat mag bij de eerste date, tweede date en dates die overeenkomen met een priemgetalquote:
Nee, sommige mannenquote:
Zeggen dat ie op moet krassenquote:Op maandag 14 januari 2008 17:18 schreef Tegan het volgende:
Wat moet je met mensen die "niet op zoek zijn naar een relatie op het moment", maar zich vervolgens een korte tijd later gaan gedragen alsof ze een relatie met je hebben zonder het bordje "bezet"?
Heel hard voor wegrennen en niet omkijken.quote:Op maandag 14 januari 2008 17:18 schreef Tegan het volgende:
Wat moet je met mensen die "niet op zoek zijn naar een relatie op het moment", maar zich vervolgens een korte tijd later gaan gedragen alsof ze een relatie met je hebben zonder het bordje "bezet"?
Ik neem aan dat je de voor de hand liggende tip niet wil horen?quote:Op maandag 14 januari 2008 19:01 schreef Landgeld het volgende:
Wat doen jullie als je weet dat je 'moet' bellen om een date af te spreken, maar eigenlijk niet durft? TIPS? hehe
Ik pak mijn telefoon, zoek de naam op -haal adem- en druk op dat icoontje met het groene telefoontjequote:Op maandag 14 januari 2008 19:01 schreef Landgeld het volgende:
Wat doen jullie als je weet dat je 'moet' bellen om een date af te spreken, maar eigenlijk niet durft? TIPS? hehe
Vroeger toen ik nog een mietje was had ik daar ook moeite mee.quote:Op maandag 14 januari 2008 19:01 schreef Landgeld het volgende:
als betrokkene wéét dat je zal bellen om een date af te spreken dan sowieso: get a fucking grip.quote:Op maandag 14 januari 2008 19:46 schreef Liquidootje het volgende:
Tenzij je een 30+ man bent ofzo. Dan get a grip
En als je *weet* dat hij te schijterig is omdat je zelf een twijfelkontje bent en nog niet helemaal het 'go' signaal hebt afgegeven?quote:Op maandag 14 januari 2008 14:17 schreef MNR het volgende:
Al zou het me andersom ook onzeker maken als hij niet zou zoenen. Ja ja, zo eerlijk ben ik dan ook weer wel
Je bedoelt dat ik weet dat hij niet durft en zelf twijfels heb?quote:Op maandag 14 januari 2008 20:20 schreef Knipoogje het volgende:
En als je *weet* dat hij te schijterig is omdat je zelf een twijfelkontje bent en nog niet helemaal het 'go' signaal hebt afgegeven?
Welkom terugquote:Op maandag 14 januari 2008 17:25 schreef liefie_ het volgende:
Sorry mensen ookal ben ik geen single meer kan ik het niet weerstaan jullie te helpen met mijn adviezen
Whehe, ik ben hier niet weg te slaanquote:
Voor een mod weet je toch aardig wat zinloze posts te plaatsenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 17:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Whehe, ik ben hier niet weg te slaan
JIj ook niet?
Ik ben hier zeker niet weg te slaan, ben gek op analyses, vraagstellingen, visies en mensenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 17:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
Whehe, ik ben hier niet weg te slaan
JIj ook niet?
Dan zit je hier op de juiste plek, even een analyse maken. Wat brengt jou zo tot het single schap?quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:05 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik ben hier zeker niet weg te slaan, ben gek op analyses, vraagstellingen, visies en mensen
Zo, wat worden we opeens persoonlijkquote:Op woensdag 16 januari 2008 00:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
Dan zit je hier op de juiste plek, even een analyse maken. Wat brengt jou zo tot het single schap?
Clearquote:Op woensdag 16 januari 2008 00:16 schreef MNR het volgende:
[..]
Zo, wat worden we opeens persoonlijk
Maar heel simpel: ik heb er een lange tijd over gedaan om over mijn ex heen te komen, stond daardoor niet open voor andere mannen, dus dat werkte allemaal niet. En in oktober ben ik verliefd geworden maar dat heb ik afgekapt.
Genoeg info?
Als je niet zo van je story houdt, waarom houd je je er dan aan vast?quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:12 schreef EdwinHeijmen het volgende:
ik ben alleen omdat ik afschuwelijk ben in het hebben van een relatie...
ben eigenlijk veel beter op mijn eentje... hopeloos verliefd op een onbereikbare vrouw....
totdat ik haar zoveel irriteer dat ze me heel hard afwijst en ik op zoek moet naar de volgende...
story of my life....
Die duidelijk stuiteren van positieve energiequote:Op woensdag 16 januari 2008 00:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
Clear
Ik denk laten we er gelijk maar een leuk topic van maken, anders zitten we zo naar die zinloze posts van mij te lurken
Dit brengt een beetje inhoud aan het topic bij / toe.
Ik wel, zit vol positieve energie. En waarom zou ik ook niet he?quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:18 schreef MNR het volgende:
[..]
Die duidelijk stuiteren van positieve energie
Posi energie is een goed ietsquote:Op woensdag 16 januari 2008 00:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik wel, zit vol positieve energie. En waarom zou ik ook niet he?
Aankomende dinsdag mijn laatste beslissende toets voordat we richting het derde jaar gaan van mijn studie. Dus de zenuwen zullen wel gaan overheersen na het weekend!
Ja he, SC is somewhere else. Edwin, leef je nog?quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
Laten we het nu weer hebben over het single bestaan
ik geloof er gewoon niet zoveel meer in mnr....quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:17 schreef MNR het volgende:
[..]
Als je niet zo van je story houdt, waarom houd je je er dan aan vast?
Je houdt je eraan vast omdat je er niet meer in gelooft.quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:47 schreef EdwinHeijmen het volgende:
ik geloof er gewoon niet zoveel meer in mnr....
ben in mijn hart meer een persoon die zich laat leiden door muzes ofzo...
bang dat mijn hart verpulverd wordt door ongevoelige mensen...
ik ben echt niet de makkelijkste een relatie mee te hebben, dat weet ik...
maar begin echt te denken dat ik maar beter alleen kan blijven en jaloers naar mensen kan staren die het wel lukt...
Dan doe je het niet!quote:Op woensdag 16 januari 2008 02:07 schreef EdwinHeijmen het volgende:
ik heb gewoon geen zin meer mezelf tevergeefs gek te maken op een meisje als ik de hoop heb er meer uit te krijgen...
Lange mannen zijn geil en haar kun je vervenquote:Op woensdag 16 januari 2008 14:11 schreef Sweetbeach het volgende:
waar mijn probleem ligt is vooral onzekerheid. Ik heb nog nooit een vriendin gehad, en dat komt nogmaals den kik door onzekerheid.
ik ben lang (2.04), en heb vrij fel rood haar (ook niet zo mooi)..... Dit soort dingen maken me onzeker omdat ik objectief gezien gewoon niet echt moeders mooiste ben...
Heb wél vrienden, zit onder basketbal en heb gevoetbald, ga regelmatig uit, maar tóch.... als het op meisjes aankomt ben ik onzeker. Als een meisje een beetje interesse toont denk ik al: 'wat ziet ze in me', zo'n lange rooie tja...
Helaas werkt het niet zo makkelijkquote:Op woensdag 16 januari 2008 15:14 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Lange mannen zijn geil en haar kun je verven
Niet meer miepen
Nou ja, lange mannen kunnen heel impressive overkomen. Daarbij komt dat rood haar juist een voordeel is, val je eerder op (ik kan t wetenquote:Op woensdag 16 januari 2008 16:12 schreef Dark_Angelus het volgende:
Helaas werkt het niet zo makkelijk
quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:14 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Lange mannen zijn geil en haar kun je verven
Niet meer miepen
Ik ben een vrij lang persoon en goed in de schouders voorzienquote:Op woensdag 16 januari 2008 16:23 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou ja, lange mannen kunnen heel impressive overkomen. Daarbij komt dat rood haar juist een voordeel is, val je eerder op (ik kan t weten).
En weet je wat het ook is? Als een meisje je leuk vindt, en ze toont interesse in een leuke basketballer en hij denkt bij zichzelf "wat ziet ze in mij?" dan ziet zij dat ws als "ok, als hij zo afstandelijk reageert, dan wil hij niet" schiet dat natuurlijk ook niet op.
Maar hoe werkt het dan volgens jou?
Dat bedoelde ik ookquote:Op woensdag 16 januari 2008 17:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik ben een vrij lang persoon en goed in de schouders voorzienMaar goed, het is meer de achterliggende gedachte die liefste post, nou verander even je haar, en zij vindt het geil. Tsja, het werkt niet zomaar dat je zulke dingen even veranderd. Vaak is het iets persoonlijks, iets wat van jou is. Dat is moeilijker te veranderen.
Verder heb ik er ook weinig problemen mee hoor
het is denk ik niet zo dat ik negativiteit uitstraal...quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:03 schreef Rossdale het volgende:
Begin eens met niet overal ... achter te zetten en daarna een positieve uitstraling te hebben. Iemand die negatieviteit uitstraalt trekt nou niet bepaald veel mensen aan.
Tot een paar jaar terug had ik een beste vriend die 2,04 meter is. Met zo'n lengte komen er altijd van die grapjassen aan met de opmerking "Jij bent lang! Je speelt zeker basketbal!" Zijn standaard reactie was "En jij zeker minigolf!"quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:27 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ben zelf 2.03, hoe vaak ik de afgezaagde contactzin: jeetje wat ben jij lang; gehoord heb
Maar dat maakt niet uit want dan heb je al gezellig een gesprek aan geknoopt.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:47 schreef Lips het volgende:
[..]
Tot een paar jaar terug had ik een beste vriend die 2,04 meter is. Met zo'n lengte komen er altijd van die grapjassen aan met de opmerking "Jij bent lang! Je speelt zeker basketbal!" Zijn standaard reactie was "En jij zeker minigolf!"
Moest ik even aan denken
[..]
Tot een paar jaar terug had ik een beste vriend die 2,04 meter is. Met zo'n lengte komen er altijd van die grapjassen aan met de opmerking "Jij bent lang! Je speelt zeker basketbal!" Zijn standaard reactie was "En jij zeker minigolf!"
Moest ik even aan denken
"En jij zeker minigolf!"
Nou je komt op mij niet echt over als de gezelligste persoonquote:Op woensdag 16 januari 2008 18:58 schreef EdwinHeijmen het volgende:
[..]
het is denk ik niet zo dat ik negativiteit uitstraal...
ik krijg heel makkelijk contact met mensen, zowel mannen als vrouwen...
ik ga vaak alleen uit omdat mijn vrienden tegenwoordig thuis zitten met hun vriendin/vrouw in het weekend...
tijdens het uitgaan heb ik nooit problemen met gesprekken aanknopen en over de hele avond zit ik haast niet alleen...
ik heb mezelf wel aan moeten leren niet in iedere glimlach van een meisje de bevestiging te zien dat ik de tofste ben...
mijn leven is best veranderd de laatste vier jaar, was ik hiervoor meer hedonistisch, nu hoop ik toch op iets meer dan lege lol...
en sorry met die puntjes zul je het moeten doen... is een verslaving
maarja.. tot 4 jaar geleden kon het me weinig interesseren hoe de meeste mensen over me dachten..
nu is het iets anders... zeker ook omdat ik niet wil dat ze me beoordelen als die ene gehandicapte...
mijn visie op wat een relatie moet inhouden is ook erg anders geworden...
na 3 jaar aanmodderen had ik het gevoel er wel weer open voor te staan, maar heb in de afgelopen tijd niet echt het gevoel gehad dat mijn energie erin steken me veel voordeel heeft opgeleverd...
heb dus eigenlijk de deur weer beetje gesloten en richt me meer op gedichten en schilderijen...
gelukkig ben ik niet afhankelijk van mensen als jij om mij gezellig te vinden...quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:22 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Nou je komt op mij niet echt over als de gezelligste persoonmaar ja
En no offence maar je bent toch ook 'die ene gehandicapte' ?
Je bent natuurlijk ook meer (die ene die schildert, die ene die dicht, die ene met die puntjes in zn post) en mensen zullen dat vanzelf gaan zien
En degene die niet zo ver door kunnen kijken hoef je toch niet
In het begin maakt het me helemaal niet uit, maar als ik hem leuk begin te vinden en intiemer wordt en hij date nog steeds met andere vrouwen, schuif ik hem heel hard aan de kantquote:Op donderdag 17 januari 2008 15:47 schreef Byte_Me het volgende:
is het eigenlijk normaal om meerdere vrouwen tegelijk te daten? ik vind van wel, maar wil er geen gezeik mee krijgen, mocht een vd dates uitlopen op een relatie. wat denken de dames hiervan. ik zou er geen bezwaar tegen hebben als zij het ook doen, maar ja, hoe zien vrouwen dat.
Ja, natuurlijk. Zodra je iemand leuker dan leuk vindt, kap je het daten met die anderen toch wel af.quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:47 schreef Byte_Me het volgende:
is het eigenlijk normaal om meerdere vrouwen tegelijk te daten? ik vind van wel, maar wil er geen gezeik mee krijgen, mocht een vd dates uitlopen op een relatie. wat denken de dames hiervan. ik zou er geen bezwaar tegen hebben als zij het ook doen, maar ja, hoe zien vrouwen dat.
Neuken, Shitje?quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:40 schreef Shitonya het volgende:
ahhh kom je seks tekort?
Nee, dat niet. Maar zelfs ik kan nog wel eens wat klefheid in m'n leven gebruiken.quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:40 schreef Shitonya het volgende:
ahhh kom je seks tekort?
Bah bahquote:Op donderdag 17 januari 2008 18:03 schreef oshiro het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar zelfs ik kan nog wel eens wat klefheid in m'n leven gebruiken.
Niet te geloven dat ik dat zeg.
Uiteraardquote:
Neem een vriendin mee. Kan jou het schelen? Enne.. geloof me, er loopt genoeg vrijgezel spul rond. En als je dan een kanjer tegenkomt, ben je maar wat blij dat je vrijgezel bentquote:Alleen voor sommige zaken vind ik het vervelend : zo moet ik morgen naar een nieuwjaarsreceptie en de meeste mensen gaan daar dan hun partner meehebben, en ik sta daar dan alleen.
Nou inderdaad. Dat laat zien in wat voor state-of-mind ik benquote:
Wat een kuthuilie ben ik ookquote:Op donderdag 17 januari 2008 18:41 schreef oshiro het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Dat laat zien in wat voor state-of-mind ik ben[afbeelding]
Ach, morgen weer bier en dan is het weer plezier ende jolijt.quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
Oshiro, huilen doen we ergens anders. Hier zijn we blij om ons Single schap
Hoi lieve mensen
Jij valt op het type vrouw dat zo'n opmerking zou makenquote:
nee, dat zeg ik ook niet.quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:49 schreef Lips het volgende:
[..]
Jij valt op het type vrouw dat zo'n opmerking zou maken
of hij interesseerde je in dit geval niet voldoende.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 01:16 schreef MNR het volgende:
Er is een tijd geweest dat ik de strijd aan zou gaan, maar op een of andere manier interesseert het me niet meer.
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:28 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
of hij interesseerde je in dit geval niet voldoende.
Overigens altijd schitterend te zien hoe vrouwen elkaar op zulke momenten totaal het licht in de ogen niet gunnen!
En het is niet alsof het met dat leeftijdsverschil nooit is gelukt. Nou ja, nooit bij Tegan blijkbaar, maar dat staat er niet opquote:
Kan ik niet zeggen, daarvoor heb ik hem te kort gesproken. Verder was het wel iemand naar wie ik ook nieuwsgierig zou zijn. In een ding heb je wel gelijk; lag aan mij, want ik voelde er echt niets voor om te blijven hangen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:28 schreef Garisson72 het volgende:
of hij interesseerde je in dit geval niet voldoende.
Ik geloof ook niet dat ik zo onder de indruk zou zijn als er een vrouw jaloerse blikken zou gooien. Als ik ze al op zou merken want daarin sluit ik me aan bij jou opmerking (wat zijn we weer lekker eensgezind).quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:10 schreef Garisson72 het volgende:
als er een man jaloerse blikken stond te werpen terwijl ik met een leuke dame sta te praten?
denk dat dat bij mannen niet direct zo snel zou gebeuren, dus hypothetisch gesproken zou ik denk ik maling hebben aan betrokkene. Nee ik waag er zelfs aan te twijfelen of ik betrokkene uberhaupt zou opmerken, als betreffende dame interessant genoeg is.
Das #2 al hequote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:00 schreef MNR het volgende:
[..]
Kan ik niet zeggen, daarvoor heb ik hem te kort gesproken. Verder was het wel iemand naar wie ik ook nieuwsgierig zou zijn. In een ding heb je wel gelijk; lag aan mij, want ik voelde er echt niets voor om te blijven hangen.
Maarre, hoe zou jij daar andersom mee omgaan Gari? (lees: 2 mannen, 1 dame)
Meer kopen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:12 schreef oshiro het volgende:
Hm, twee blikjes geven niet genoeg afrekentijd om kassamuts mee uit te vragen.
Versier jij toch gewoon de vakkenvuller!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:25 schreef Tegan het volgende:
Er zijn niet eens leuke kassajongens.
Dat begrijp ik ook niet inderdaad. Mijn voorkeur voor een jongere vrouw( en dat is niet om uiterlijke kenrmerken zoals vaak gedacht word ) steek ik niet onderstoelen of banken, maar om nu iemand te zoeken die 15 of 20 jaar jonger isquote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:59 schreef Tegan het volgende:
Gisteren probeerde een oudere man me te versieren. Gok dat hij 35/40 was. Ik snap niet dat ze het proberen en denken dat ze een kans hebben. Hij was wel aardig verder.
Goede leer voor de volgende keer.quote:
Dat was ook mijn puntquote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:20 schreef E.G.J. het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ook niet inderdaad. Mijn voorkeur voor een jongere vrouw( en dat is niet om uiterlijke kenrmerken zoals vaak gedacht word ) steek ik niet onderstoelen of banken, maar om nu iemand te zoeken die 15 of 20 jaar jonger is
Vakkenvullers kun je veel moeilijker gesprekken mee aanknopen! Ja, behalve het ""waar ligt dit?"-gesprek.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:52 schreef Lips het volgende:
[..]
Versier jij toch gewoon de vakkenvuller!
En "kun je nog andere dingen vullen?"quote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:28 schreef Tegan het volgende:
Ik heb gisteren gezondigd. Ik heb met een![]()
![]()
-jongen gezoend, die vorig jaar mijn hart brak. Maar, damn, het voelde zo goed
.
. Ik ben alleen bang, dat het nu afwachten is tot hij het weer doet
.
[..]
Dat was ook mijn punt! Ik val op oudere mannen, maar aangezien ik 18 ben is mijn grens toch echt bij de 24.
[..]
Vakkenvullers kun je veel moeilijker gesprekken mee aanknopen! Ja, behalve het ""waar ligt dit?"-gesprek.
Sterkte. Maar je hebt wel gezoendquote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:28 schreef Tegan het volgende:
Ik heb gisteren gezondigd. Ik heb met een![]()
![]()
-jongen gezoend, die vorig jaar mijn hart brak. Maar, damn, het voelde zo goed
.
. Ik ben alleen bang, dat het nu afwachten is tot hij het weer doet
.
[..]
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:28 schreef Tegan het volgende:
Dat was ook mijn punt! Ik val op oudere mannen, maar aangezien ik 18 ben is mijn grens toch echt bij de 24.
Als die ooit heeft gewerktquote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:49 schreef kanna het volgende:
[..]
En "kun je nog andere dingen vullen?"
Haha, succes met het kassameisje dan. We willen wel verhalen dan!quote:Ik ga zo ook maar eens naar de supermarkt. Zaterdag blijft een mooie dag om boodschappen te doen
Ja, dat welquote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:30 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Sterkte. Maar je hebt wel gezoend![]()
Sorryquote:[..]
ben ik alweer te oud
Ik val dus ook op oudere mannen, maar het probleem is een beetje dat de meeste mensen mij minstens 5 jaar jonger schatten dan ik ben, en de mannen waar ik op val meestal denken dat ik te jong voor hen ben, en dus geen toenadering zoeken.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hm, wat dat betreft heb ik het ideaal. Al sinds ik 15/16 ben schatten ze mij 20, nu meestal 22. Als ze dan mijn echte leeftijd horen is het wel even slikken. Maar aan de andere kant, het is ook wel lastig. Ik ken een hele leuke jongen. Hij is alleen 26, en dus dat kan echt nietquote:Op zaterdag 19 januari 2008 18:53 schreef mydarling het volgende:
[..]
Ik val dus ook op oudere mannen, maar het probleem is een beetje dat de meeste mensen mij minstens 5 jaar jonger schatten dan ik ben, en de mannen waar ik op val meestal denken dat ik te jong voor hen ben, en dus geen toenadering zoeken.
Ik heb wel eens een vriend gehad van 6 jaar jonger, maar dat liep toch niet zo goed.
Hoe oud mensen je ook schatten, zo oud ben je nog niet. Anders had je zelf ook wel gedacht: Hoezo niet?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:11 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hm, wat dat betreft heb ik het ideaal. Al sinds ik 15/16 ben schatten ze mij 20, nu meestal 22. Als ze dan mijn echte leeftijd horen is het wel even slikken. Maar aan de andere kant, het is ook wel lastig. Ik ken een hele leuke jongen. Hij is alleen 26, en dus dat kan echt niet.
Klopt. Maar feit blijft dat ik me meer aangetrokken voel door oudere jongens/mannen. Ik voel me beter bij ze op mijn gemak. Ik kan ook beter met ze praten. We liggen meer op een lijn qua gedachten. Bij jongens van mijn eigen leeftijd is dit eerder een uitzondering. Wellicht heeft het feit dat ik al vijf jaar geen contact meer heb met mijn vader, en nu alleen woon met mijn zus en moeder, er ook iets mee te maken. Zou een psycholoog misschien zeggen dat ik die (lack of) vaderlijke liefde zoek in een wat oudere jongen?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:48 schreef GambitRS het volgende:
[..]
Hoe oud mensen je ook schatten, zo oud ben je nog niet. Anders had je zelf ook wel gedacht: Hoezo niet?
Waarom zou dat niet kunnen? Als je elkaar echt leuk vindt, maakt een verschil van 8 jaar toch eigenlijk niets uit?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:11 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hm, wat dat betreft heb ik het ideaal. Al sinds ik 15/16 ben schatten ze mij 20, nu meestal 22. Als ze dan mijn echte leeftijd horen is het wel even slikken. Maar aan de andere kant, het is ook wel lastig. Ik ken een hele leuke jongen. Hij is alleen 26, en dus dat kan echt niet.
Ik heb wel eens een kleiner leeftijdsverschil gehad wat niet werkte, en ook al eens een groter verschil wat wel werkte. Het zegt niets dus.quote:Op zondag 20 januari 2008 10:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet kunnen? Als je elkaar echt leuk vindt, maakt een verschil van 8 jaar toch eigenlijk niets uit?
Meestal, val ik op 8 a 10 jaar jonger, maar eigenlijk nooit ouder. En dat komt voornameliujk door dat ik een behoorlijk actief leven heb. Ik merk vaak dat leeftijdsgenoten mij niet bijhouden. Wat niet betkend dat ze niet bestaan natuurlijk, maar ik kom ze op de één of andere manier niet tegen.quote:Op zondag 20 januari 2008 12:57 schreef MNR het volgende:
Ik heb altijd geroepen dat ik op mannen val die ouder zijn dan ik, maar de laatste 2 op wie ik verliefd werd (ookal hield ik het bij 1 van hen tegen), waren een jaar jonger. Dus kan net zo goed niets roepen
Nouja, hij is gewoon een leuke jongen, maar ik zou nooit iets meer dan vrienden proberen door zijn leeftijd. Maar dat is meer omdat ik bij jongens van 24 al genoeg twijfels krijg van hun kant door mijn leeftijd. Dus ik wil het niet eens proberen/de vriendschap verpesten bij hem.quote:Op zondag 20 januari 2008 10:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet kunnen? Als je elkaar echt leuk vindt, maakt een verschil van 8 jaar toch eigenlijk niets uit?
Wat een pech voor die arme jongen, hij zit al in de "friend zone".quote:Op zondag 20 januari 2008 20:54 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nouja, hij is gewoon een leuke jongen, maar ik zou nooit iets meer dan vrienden proberen door zijn leeftijd. Maar dat is meer omdat ik bij jongens van 24 al genoeg twijfels krijg van hun kant door mijn leeftijd. Dus ik wil het niet eens proberen/de vriendschap verpesten bij hem.
Je moet het zelf weten natuurlijk, maar ik zou nooit iemand afschrijven wegens negatieve ervaringen met anderen of om wat anderen ervan zouden kunnen denken. Nu schrijf je misschien iemand af met wie je het juist heel leuk zou kunnen hebbenquote:Op zondag 20 januari 2008 20:54 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nouja, hij is gewoon een leuke jongen, maar ik zou nooit iets meer dan vrienden proberen door zijn leeftijd. Maar dat is meer omdat ik bij jongens van 24 al genoeg twijfels krijg van hun kant door mijn leeftijd. Dus ik wil het niet eens proberen/de vriendschap verpesten bij hem.
En volgende week staat ze op de stoepquote:Op maandag 21 januari 2008 22:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
Voordat ik de trein instapte even voor de grap een uitnodiging gedaan naar een vriendin van, stap in de trein dan kan je wel blijven slapen vannacht. En warempel ze stond op het station
Je hebt natuurlijk gelijk! Maar er spelen nog een aantal andere dingen, waarvan de belangrijkste zijn dat ik hem eigenlijk totaal niet ken, behalve een heel leuk avond-lang gesprek in de kroeg en wat smsjes van tijd tot tijd. En dat hij bovendien zo goed als de beste vriend is van een soort van 'ex'. Wie weet wordt het ooit nog iets. Maar voorlopig heb ik niet echt zin in de moeite tov de eventuele baat erbij. Ik ben wel gelukkig single op het moment.quote:Op zondag 20 januari 2008 21:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je moet het zelf weten natuurlijk, maar ik zou nooit iemand afschrijven wegens negatieve ervaringen met anderen of om wat anderen ervan zouden kunnen denken. Nu schrijf je misschien iemand af met wie je het juist heel leuk zou kunnen hebben.
Nah, doe maar nietquote:
9 vd 10 keer kijk ik ook weg, maar dat hoeft niet altijd te betekenen dat er geen interesse isquote:Op maandag 21 januari 2008 22:08 schreef MNR het volgende:
En dit was volgens mij les 1: "man kijkt weg, man valt af", of hij is niet geinteresseerd of hij vindt zichzelf niet goed genoeg voor haar. Dus als man moet je de blik juist vasthouden.
*MNR agrees
En wat doet de vrouw? De vrouw moet juist wegkijken, want daarmee toont ze zelfvertrouwen? Je moet het duidelijk maken dat je hem leuk vindt; je kijkt hem aan, je kijkt weg, de kijkt naar de grond (je gevoel) en dan kijk je van onder je wimpers naar hem terug.
Ow jee, ik durf juist nooit terug te kijken als een man dat gevoel (angst, blozen) bij me oproeptDikke f*ck mister, ik kijk echt niet terug
Als ik iemand te lang blijf aanstaren, schiet ik vaak in de slappe lach. Ook een goede reden om af en toe weg te kijkenquote:Op maandag 21 januari 2008 23:32 schreef Lennox het volgende:
[..]
9 vd 10 keer kijk ik ook weg, maar dat hoeft niet altijd te betekenen dat er geen interesse is. Gewoon het idee dat je iemand aan blijft staren
Ja, als je hem niet meer wil zien, dan is daarmee de kous af.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 02:10 schreef Shitonya het volgende:
But what now? Ik wil hem voorlopig niet meer zien door dit voorval. Bekend is dat dergelijke gevoelsmatigheden zelden zomaar overgaan en al helemaal niet al blijf je elkaar gewoon zien. Een vriendschap opgeven of ... something else?
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 02:10 schreef Shitonya het volgende:
Ik heb recent ook hetzelfde probleem gehad, maar dan anders om. Ik heb de "vriendschap" op gegeven, twijfel nogsteeds of dat de juiste beslissing was. Vooral omdat naast het beetje gevoel de vriendschap wel goed was en dat is altijd zonde om op te geven.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 02:10 schreef Shitonya het volgende:
Hm..word de laatste tijd hondsdol van honden die me te leuk vinden en het is me een raadsel waarom. A la, ik pak er even eentje uit, omdat ik daar wel een probleem in zie. De rest, daar valt misschien mee te leven voorlopig..hier situatie:
Soort van vriend, voel me altijd thuis, weet waar alles staat, doen altijd leuke dingen, enkele fysieke voorvalletjes gebeurd, maar verder weinig noemenswaardig. Gaat gewoon meestal goed. Voelen elkaar altijd goed aan en alles.
Point nu is dus dat hij vandaag uitvoerig vertelde dat hij stukken meer voor me voelt, dan goed is voor onze soort van vriendschap. Dit realiseerde hij zich dit weekend heel sterk, mede omdat ik een soort van date had dit weekend. Hij kon niet slapen, voelde zich mentaal/fysiek niet echt om te juichen en awel, je kent het misschien wel.
Ik voel niets voor hem. Niets meer dan 'vriendschap' misschien. Hij wil me echt niet als gewone vriendin verliezen hierom, omdat hij zoveel waarde aan m'n gezelschap hecht en ik zoveel in z'n leven beteken. Ik ben de enige die hem nog enigzins op 't goeie pad houdt zegt maar.
But what now? Ik wil hem voorlopig niet meer zien door dit voorval. Bekend is dat dergelijke gevoelsmatigheden zelden zomaar overgaan en al helemaal niet al blijf je elkaar gewoon zien. Een vriendschap opgeven of ... something else?
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 02:10 schreef Shitonya het volgende:
Hm..word de laatste tijd hondsdol van honden die me te leuk vinden en het is me een raadsel waarom. A la, ik pak er even eentje uit, omdat ik daar wel een probleem in zie. De rest, daar valt misschien mee te leven voorlopig..hier situatie:
Soort van vriend, voel me altijd thuis, weet waar alles staat, doen altijd leuke dingen, enkele fysieke voorvalletjes gebeurd, maar verder weinig noemenswaardig. Gaat gewoon meestal goed. Voelen elkaar altijd goed aan en alles.
Point nu is dus dat hij vandaag uitvoerig vertelde dat hij stukken meer voor me voelt, dan goed is voor onze soort van vriendschap. Dit realiseerde hij zich dit weekend heel sterk, mede omdat ik een soort van date had dit weekend. Hij kon niet slapen, voelde zich mentaal/fysiek niet echt om te juichen en awel, je kent het misschien wel.
Ik voel niets voor hem. Niets meer dan 'vriendschap' misschien. Hij wil me echt niet als gewone vriendin verliezen hierom, omdat hij zoveel waarde aan m'n gezelschap hecht en ik zoveel in z'n leven beteken. Ik ben de enige die hem nog enigzins op 't goeie pad houdt zegt maar.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |