Het begin van het einde.... of niet?quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:23 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Vriendschappelijke dingen gedaan met ex de laatste tijd: winkelen/bioscoop/filmpje kijken enz. Heel leuk en gezellig en onze gesprekken zijn beter en dieper dan ooit.
En het is echt wel uit maar heb hem van de week wel een kus gegeven/of hij mij. Uit gewoonte of zo![]()
Ach dat weet je nooit natuurlijkquote:
Nee hoorquote:
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:23 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Nee hoor
Dat ga ik hier sowieso niet posten
Als je het zo druk hebt en je er niet prettig bij voelt, moet je misschien eens goed nadenken of je op dit moment wel de juiste prioriteiten in je leven stelt...quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:35 schreef GambitRS het volgende:
Ik zit even in een dip..... ik was net op een feestje en iedereen had daar wel een relatie..... behalve ik dus. Er is gewoon iets mis met mij..... ik voelde me er ook helemaal niet meer prettig bij.
Ik wou dat ik de tijd had om te daten, ik ben nu veels te druk bezig met het regelen van dingen voor mijn nieuwe appartement en voor mijn studie..... bah!
Ach, het is nog maar een half jaar en dan ben ik er klaar mee. Maar ok, je hebt wel een punt. Ik heb alleen zo'n klaagbaak moment, maar dan zonder dat ik infantiele reacties wil krijgen.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als je het zo druk hebt en je er niet prettig bij voelt, moet je misschien eens goed nadenken of je op dit moment wel de juiste prioriteiten in je leven stelt...
De oplossing voor GambitRS.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:10 schreef Hari-Bo het volgende:
Ik ga vanavond maar weer kansloos aan het bierik heb eventjes genoeg ervan.
Ja hoor prima vermaakt, een uurtje is prima vol te houden en je kunt elkaar goed bezig houden met bowlen. Laat af en toe haar een beetje winnen. Strikes gooien, leuke dingen kletsen. Ja hoor was prima te doen en het uurtje was zo voorbijquote:Op zondag 13 januari 2008 11:07 schreef Liquidootje het volgende:
Is bowlen met z'n tweeën echt leuk?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |