abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55893936
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 11:39 schreef Landgeld het volgende:
Ik heb een dame gedate, die gister smste of we deze week wat konden afspreken.... ze smste dit gisteravond... Zou ik haar terug smsen of bellen? Bellen is lastiger maar wél persoonlijker.... smsen is makkelijker maar onpersoonlijik...

*twijfel*
Bellen .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_55894240
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 11:39 schreef Landgeld het volgende:
Ik heb een dame gedate, die gister smste of we deze week wat konden afspreken.... ze smste dit gisteravond... Zou ik haar terug smsen of bellen? Bellen is lastiger maar wél persoonlijker.... smsen is makkelijker maar onpersoonlijik...

*twijfel*
Afspreken als in een nieuwe date of afspreken zodat je gedumpt kan worden?
  woensdag 9 januari 2008 @ 11:58:10 #53
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_55894291
ik zou je twijfel begrijpen als jij het initiatief moest nemen om af te spreken, maar dat doet zij dus al! jij hoeft alleen maar te reageren, en dan ga je al twijfelen...
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_55894568
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 11:58 schreef Garisson72 het volgende:
ik zou je twijfel begrijpen als jij het initiatief moest nemen om af te spreken, maar dat doet zij dus al! jij hoeft alleen maar te reageren, en dan ga je al twijfelen...
ging meer om of ik terug moest smsen of gewoon moest bellen. Het smsje is de deur al uit....nu de keus uit welke data's ze kiest
Love is in the air!
pi_55895214
My god, was ik toch bijna geen single meer. Dit bevalt stukken beter. Gezeik mannen even niet gaerne
  woensdag 9 januari 2008 @ 12:53:22 #56
81996 Bond
License to kill
pi_55895654
quote:
Op maandag 7 januari 2008 09:36 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Wel erge inkoppertjes die tips van het AD
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 12:36 schreef Lixi het volgende:
My god, was ik toch bijna geen single meer. Dit bevalt stukken beter. Gezeik mannen even niet gaerne
Hopen dat er niet teveel vrouwen zijn die zo denken

[ Bericht 23% gewijzigd door Bond op 09-01-2008 13:05:01 (essentieel woordje toevoegen) ]
Geen commentaar
pi_55895758
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 12:53 schreef Bond het volgende:

[..]

Wel erge inkoppertjes die tips van het AD
[..]

Hopen dat er teveel vrouwen zijn die zo denken
zodat alle mannen ook gedwongen vrijgezel blijven? Muv de homo's dan
  woensdag 9 januari 2008 @ 12:57:54 #58
81996 Bond
License to kill
pi_55895779
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 12:57 schreef Lixi het volgende:

[..]

zodat alle mannen ook gedwongen vrijgezel blijven? Muv de homo's dan
Daar zit ik helemaal niet op te w88
Geen commentaar
pi_55895835
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 12:57 schreef Bond het volgende:

[..]

Daar zit ik helemaal niet op te w88
Dan snap ik je vorige opmerking niet blond...en zo...;)
  woensdag 9 januari 2008 @ 13:03:14 #60
81996 Bond
License to kill
pi_55895909
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 13:00 schreef Lixi het volgende:

[..]

Dan snap ik je vorige opmerking niet blond...en zo...;)
Snel typen enzo, woordje niet vergeten
Geen commentaar
pi_55895953
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 13:03 schreef Bond het volgende:

[..]

Snel typen enzo, woordje niet vergeten
Dan snap ik het weer nee over een tijdje denk ik ook niet meer zo. Maar mèn wat een grandioze kutweek heb ik gehad....'ik vind je leuk', 'ik twijfel', etc. Zeg dan gewoon niks, als je het zelf niet eens zeker weet. ik ben eigenlijk gewoon boos.....en nu moet ik weer leren
Fijne dag nog mede-singles
pi_55896086
quote:
Mannen zijn echt niet allemaal hetzelfde
Maar ja je bent gewoon even boos.
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 9 januari 2008 @ 13:14:17 #63
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_55896176
Ah, als single zijnde moet ik ook even op deze pagina gepost hebben
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_55897056
quote:
My god, was ik toch bijna geen single meer. Dit bevalt stukken beter. Gezeik mannen vrouwen even niet gaerne
pi_55897587
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 13:50 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Ook BOOOOOSSSS?
pi_55898389
nee mannen zijn soms geen fijne exemplaren
pi_55899106
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 14:14 schreef Lixi het volgende:

[..]

Ook BOOOOOSSSS?
Boos kan ik mij er al langer niet meer over maken.
mompelt iets over grijze haren en ervaring
pi_55900076
quote:
Herkenbaar .
  woensdag 9 januari 2008 @ 16:04:41 #69
94676 Garisson72
pi_55900126
pi_55901929
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 14:48 schreef Memento-Mori het volgende:
Vrouwen gelukkig ook niet Maar er zitten ook hele leuke exemplaren tussen Laten we ons daar vooral oprichten
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
pi_55902503
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 14:48 schreef Memento-Mori het volgende:
Inderdaad. Voor je het weet neuken ze je helemaal suf, om er vervolgens uit te naaien als je slaapt, zonder een briefje achter te laten op je kussen. De eikels!

pi_55922348
Vorige week heb ik mij op knuz ingeschreven. Er staan veel inactieve profielen op ben ik al achter. Plus dat ik al een paar vrouwen aangeschreven heb, en dat ze dan wel de mail lezen, maar dan géén reactie geven. Eigenlijk vind ik dat best aso. Géén interesse oké, maar negeren is not done vind ik.
Hieronder kun je enkele extra velden voor in je profiel invullen. De hieronder getoonde velden verschijnen bij elke post die je op het FOK!-forum doet. Op andere FOK! onderdelen zie je alleen de ondertitel of de signature, dit kan verschillen. Overig
pi_55924135
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 21:00 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Joh

En ja ik zie er wel naar uit. Woon nu nog in mijn oude nu half leeggeruimde huis, niet erg prettig. Morgen naar twee appartementjes kijken en maar direct huren denk ik. Moet nog een aantal dagen tot mijn opzegtermijn van mijn werk er op zit en dan ben ik hier zo snel mogelijk weg.

Breda is tof, erg veel zin in
En, en? Iets gevonden waar in te leven valt (en waar die leuke studentes dus ook best hún ogen kunnen openhouden)?
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 13:47 schreef E.G.J. het volgende:
Vorige week heb ik mij op knuz ingeschreven. Er staan veel inactieve profielen op ben ik al achter. Plus dat ik al een paar vrouwen aangeschreven heb, en dat ze dan wel de mail lezen, maar dan géén reactie geven. Eigenlijk vind ik dat best aso. Géén interesse oké, maar negeren is not done vind ik.
Vind jij... Waarom zouden zij verplicht zijn te moeten reageren op élk berichtje?
With your feet in the air and your head on the ground. Try this trick and spin it!
pi_55924186
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 13:47 schreef E.G.J. het volgende:
Dude why???
Je ziet toch dat ze het heeft gelezen en geen reactie geeft? dat is bericht genoeg voor je.
  donderdag 10 januari 2008 @ 15:13:22 #75
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_55924731
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 14:48 schreef AudeVie het volgende:

[..]

En, en? Iets gevonden waar in te leven valt (en waar die leuke studentes dus ook best hún ogen kunnen openhouden)?
Ik heb gisteren door de korte tijd die het vrouwtje die de rondleiding gaf maar had slechts 1 appartementje kunnen bekijken, degene die me van te voren het beste leek. En ik ben helemaal verkocht, fantastisch appartementje in een superleuk wijkje in het zuiden van Breda. Helemaal gerenoveerd en er heeft sinds de verbouwing nog niemand in gewoond. Spinternieuwe keuken en badkameren er ligt overal laminaat Ziet er gewoon best chique uit

Voor me ging echter ook net een stelletje kijken en die wilden het ook graag hebben. Het is dus nu tussen mij en hen. Als het goed is hoor ik vanavond of ik het geworden ben.
Ben vandaag wel al gebeld door het vrouwtje of ik wel of niet rookte en per wanneer ik zou willen huren, dus ik denk dat ik wel een redelijk grote kans heb anders zouden ze niet om extra info vragen toch?

Spannend

[ Bericht 7% gewijzigd door Rossdale op 10-01-2008 16:17:32 ]
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_55925240
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 14:49 schreef Godlike02 het volgende:

[..]

Dude why???
Je ziet toch dat ze het heeft gelezen en geen reactie geeft? dat is bericht genoeg voor je.
Whehehe.
For great justice!
  donderdag 10 januari 2008 @ 15:37:10 #77
94676 Garisson72
pi_55925363
quote:

[..]

Dude why???
niet waar man! Geen bericht is goed bericht, naar goed Oudhollandsch gebruik. It's a sure win!
pi_55926343
pi_55927476
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 15:13 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Ik heb gisteren door de korte tijd die het vrouwtje die de rondleiding gaf maar had slechts 1 appartementje kunnen bekijken, degene die me van te voren het beste leek. En ik ben helemaal verkocht, fantastisch appartementje in een superleuk wijkje in het zuiden van Breda. Helemaal gerenoveerd en er heeft sinds de verbouwing nog niemand in gewoond. Spinternieuwe keuken en badkameren er ligt overal laminaat Ziet er gewoon best chique uit

Voor me ging echter ook net een stelletje kijken en die wilden het ook graag hebben. Het is dus nu tussen mij en hen. Als het goed is hoor ik vanavond of ik het geworden ben.
Ben vandaag wel al gebeld door het vrouwtje of ik wel of niet rookte en per wanneer ik zou willen huren, dus ik denk dat ik wel een redelijk grote kans heb anders zouden ze niet om extra info vragen toch?

Spannend
Spannend ja
Waarschijnlijk wel, of ze moest die info om een andere reden gevraagd hebben

Anyway, fingers crossed he!
With your feet in the air and your head on the ground. Try this trick and spin it!
  donderdag 10 januari 2008 @ 16:58:42 #80
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_55927593
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 16:53 schreef AudeVie het volgende:

[..]

Spannend ja
Waarschijnlijk wel, of ze moest die info om een andere reden gevraagd hebben

Anyway, fingers crossed he!
Haha, lijkt me sterk. Of nouja ik mag toch hopen van niet, de verhuurster is echt in de 60 ofzo. Het vrouwtje van de rondleiding was wel onder de 30 en best cute trouwens maargoed
Thanks voor je medeleven enzo

Hoop het binnen een uurtje te weten
pi_55927646
quote:

[..]

Dude why???
Wat een onzin. Ze zou op z'n minst direct haar profiel kunnen opdoeken en een datingsite verder gaan kijken. Als ze dat weigert te doen houdt ze verreweg niet voldoende rekening met je gevoelens .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_55927773
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 16:58 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Haha, lijkt me sterk. Of nouja ik mag toch hopen van niet, de verhuurster is echt in de 60 ofzo. Het vrouwtje van de rondleiding was wel onder de 30 en best cute trouwens maargoed

Even een offtopic nieuwsgierigheidje. Waarom werd aan je gevraagd of je rookt?
pi_55927826
quote:

[..]

Dude why???
Ja, dat is ook wel zo.

Ik ben zelf alleen niet zo, en verwachte dit ook niet eigenlijk. Als dit de manier van omgaan met elkaar is, dan ga mij dan ook maar weer uitschrijven.
Hieronder kun je enkele extra velden voor in je profiel invullen. De hieronder getoonde velden verschijnen bij elke post die je op het FOK!-forum doet. Op andere FOK! onderdelen zie je alleen de ondertitel of de signature, dit kan verschillen. Overig
  donderdag 10 januari 2008 @ 17:09:16 #84
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_55927834
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 17:06 schreef dawg het volgende:

[..]

Even een offtopic nieuwsgierigheidje. Waarom werd aan je gevraagd of je rookt?
Het is een spiksplinter nieuw appartementje, ik neem aan dat ze het vragen omdat van het roken alles vergeelt en de rook overal intrekt. Voor een koopwoning maakt dat natuurlijk niets uit, maar voor particuliere huur kan dat wel meespelen.
pi_55927904
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 17:09 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Het is een spiksplinter nieuw appartementje, ik neem aan dat ze het vragen omdat van het roken alles vergeelt en de rook overal intrekt. Voor een koopwoning maakt dat natuurlijk niets uit, maar voor particuliere huur kan dat wel meespelen.
Ah zo. Heb zelf koop, dus daar nooit mee te maken gehad, vandaar (al rook ik niet).
pi_55927939
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 15:01 schreef Burdie het volgende:
Nee, maar het is wel weer typisch hoe dat het wordt geformuleerd, alsof vrijgezellen een gehandicapte soort mensen zijn. .
Als je op je veertigste nog steeds single bent, dan word je ook wel zo behandeld. Dus zo gek is die opvatting niet.
pi_55927944
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 17:00 schreef Litpho het volgende:

[..]

Wat een onzin. Ze zou op z'n minst direct haar profiel kunnen opdoeken en een datingsite verder gaan kijken. Als ze dat weigert te doen houdt ze verreweg niet voldoende rekening met je gevoelens .
Heeft niets met gevoelens te maken, maar met fatsoen. En als dat er niet is, dan heb ik er niets te zoeken.
pi_55928374
Ach, online geldt die etiquette niet zo hard, get over it. Gewoon niks van aantrekken en doorgaan.
pi_55928463
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 17:13 schreef E.G.J. het volgende:

[..]

Heeft niets met gevoelens te maken, maar met fatsoen. En als dat er niet is, dan heb ik er niets te zoeken.
Misschien moet je je richten op de mensen waar je wel wat van terig krijgt?
Deze negatieve energie lijkt me zonde van je tijd en ergenis.

Maar hey, als jij liever een standaard nietszeggend kut bericht terug wil krijgen om je beter te voelen..........
pi_55928547
quote:

[..]

Stel je niet aan man.
pi_55928660
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 17:13 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Als je op je veertigste nog steeds single bent, dan word je ook wel zo behandeld. Dus zo gek is die opvatting niet.
Shit, dan heb ik nog maar tien jaar om te trouwen. Dan moet ik er eens snel vaart achter zetten.
For great justice!
  donderdag 10 januari 2008 @ 17:41:45 #92
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_55928686
quote:

[..]

Eensch. Als iemand moeite heeft gedaan om een berichtje te sturen, heb dan in elk geval het fatsoen om netjes even wat terug te sturen. In mijn datingsitetijd probeerde ik dat ook altijd. Probeerde, want het zijn zoveel berichtjes die je als vrouw krijgt... soms schiet er nog wel eens eentje bij in.
Nadeel is wel dat sommige mannen het zó op prijs stellen dat je ze een 'afwijzingsmailtje' schrijft, dat ze daar weer op gaan reageren. Zo heb ik ooit een wekenlange emailconversatie gehad met een jongen waar ik totaal geen brood in zag, maar die wel grappige mailtjes kon schrijven .
KuikenGuppy
pi_55930655
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 17:09 schreef E.G.J. het volgende:

[..]

Ja, dat is ook wel zo.

Ik ben zelf alleen niet zo, en verwachte dit ook niet eigenlijk. Als dit de manier van omgaan met elkaar is, dan ga mij dan ook maar weer uitschrijven.
No offence, maar heb je enig idee hoeveel berichten je als vrouw op een datingsite krijgt? Ik heb zo'n 2 jaar geleden een korte tijd op zo'n site doorgebracht en je wordt overspoeld met berichten. Als ik geen reactie gaf, was dat omdat ik het a) te druk had met het reageren op al die berichten en na een paar dagen niet meer reageerde op een 'oud' bericht of b) omdat ik al een leuke jongen op het oog had en de rest daardoor niet op reageerde omdat ik daar geen behoefte aan had of c) omdat het bericht me niet aansprak en ik daardoor totaal vergat (!) om erop te reageren - tussen al die andere berichten.

En dan stuurde ik ook vaak berichtjes dat ik geen interesse had hoor. Soms is het gewoon een samenloop van omstandigheden en helemaal niet boeiend. Oftewel: maak het niet zo persoonlijk. Kijk gewoon verder rond. Er loopt genoeg 'spul' rond daar om nieuwsgierig naar te zijn.

En even los daarvan: ik ben afgestapt van 'virtueel daten' puur en alleen omdat ik het IRL veel beter in kan schatten of het klikt of niet. Het is een aantal keer *zo* vaak tegengevallen (en dat was dan al direct bij de eerste seconden al ) dat ik de voorkeur geef aan direct bekijken wat voor vlees ik in de kuip heb.
You're never fully dressed until you wear a smile
pi_55930748
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 18:55 schreef MNR het volgende:

[..]

No offence, maar heb je enig idee hoeveel berichten je als vrouw op een datingsite krijgt?
Tijd om eens voor de gein een heel bizar profiel vrouwen-profiel aan te maken, durf te wedden dat je dan nog reacties krijgt als "ja, breien is een hele toffe hobby". .
For great justice!
pi_55930860
Moeite
3/4 heeft hoogstwaarschijnlijk zo'n (lullig) standaardtekstje klaarstaan die ze gewoon even over heel de site spammen.
Een berichtje sturen is vrijblijvend, antwoorden ook!
Als je daar al niet mee kan omgaan
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 16:58 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Twee uurtjes zijn al om.. Good news?
  donderdag 10 januari 2008 @ 19:48:54 #96
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_55932162
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 19:02 schreef AudeVie het volgende:
Twee uurtjes zijn al om.. Good news?
Geen telefoontje...

Weet dus niets zeker, maar lijkt me niet echt heel goed nieuws. Het blijft wachten, dan maar hopen dat ik morgenochtend wat hoor. De verhuurster is namelijk vandaag op vakantie gegaan, dus die meid die me rondgeleid heeft kon haar vanavond pas op haar vakantieadres bellen en het daarna aan mij laten weten. Dusja weet niet zeker of ik me al zorgen moet maken, maar ik ben wel flink zenuwachtig. Ik ben in ieder geval ook nog niet gebeld dat ik het niet zou worden, dus dat is natuurlijk wel positief.

Wordt het niets dan moet ik over 2 of 3 weekjes maar allerlei mensen lastig gaan vallen voor slaapplaatsen, want dan loopt mijn huurcontract van mijn huidige huisje af
pi_55935693
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 17:33 schreef Godlike02 het volgende:

[..]

Misschien moet je je richten op de mensen waar je wel wat van terig krijgt?
Deze negatieve energie lijkt me zonde van je tijd en ergenis.

Maar hey, als jij liever een standaard nietszeggend kut bericht terug wil krijgen om je beter te voelen..........
, ja, jij hebt gelijk ook
pi_55936044
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 17:41 schreef Burdie het volgende:

[..]

Eensch. Als iemand moeite heeft gedaan om een berichtje te sturen, heb dan in elk geval het fatsoen om netjes even wat terug te sturen. In mijn datingsitetijd probeerde ik dat ook altijd. Probeerde, want het zijn zoveel berichtjes die je als vrouw krijgt... soms schiet er nog wel eens eentje bij in.
Ooh, daar had ik niet eens aan gedacht. Als ik een mail (en die is dan ook uitgebreid) schrijf dan is die sowieso selectief uitgezocht op raakvlakken in het profiel. En ik stuur er dus ook niet zo veel mailtjes. Maar als ik het dus dan goed begrijp, zijn er massa’s mannen die overal maar op reageren. In dat geval kan ik het mij dan ook wel voorstellen. Neemt natuurlijk niet weg dat je de serieuste er wel zo uit kan halen.
Het is dan trouwens wel weer tekenend voor de gemiddelde man, want ik krijg eigenlijk nooit onzinnige mailtjes van vrouwen.
quote:
Nadeel is wel dat sommige mannen het zó op prijs stellen dat je ze een 'afwijzingsmailtje' schrijft, dat ze daar weer op gaan reageren.
Dan kun je ook wel aan de gang blijven. Dan zou ik ook zo iets hebben van daaaaaaaag.
pi_55936241
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 18:55 schreef MNR het volgende:

[..]

No offence, maar heb je enig idee hoeveel berichten je als vrouw op een datingsite krijgt?
Nu wel
quote:
Oftewel: maak het niet zo persoonlijk. Kijk gewoon verder rond. Er loopt genoeg 'spul' rond daar om nieuwsgierig naar te zijn.
Dat ga ik doen.
pi_55936647
quote:
Op zondag 6 januari 2008 21:53 schreef MNR het volgende:
Tip:
Leef je leven alsof je een relatie hebt.
Beschouw een relatie als leuke toevoeging, maar niet als noodzaak. Wacht met op paardrijles gaan niet tot de ware komt. Smeer ’s avonds toastjes voor jezelf en drink wijn en kook je eigen kerstdiner. Als je dat doet, komt er vanzelf iemand aanwaaien die dat ook leuk vindt.

Bron:
[..]
Das wel een goeie ja

Ik voel me sinds het uit is (anderhalve maand) voor het eerst weer eenzaam - denk omdat ik aan het SOGen ben Pff... Eerst was het uit - en huilen en zo - en toen werden we vrienden - en dat zijn we nogsteeds..

Vriendschappelijke dingen gedaan met ex de laatste tijd: winkelen/bioscoop/filmpje kijken enz. Heel leuk en gezellig en onze gesprekken zijn beter en dieper dan ooit.
En het is echt wel uit maar heb hem van de week wel een kus gegeven/of hij mij. Uit gewoonte of zo Maarr....... Mijn issue is.. Hoe leg je zo iets uit aan de buitenwereld. Daarvoor is het of aan. Of uit. Geen middenweg. Moet ik 't wel uitleggen? Ergens denk ik, zijn toch mijn zaken maar aan de andere kant wil ik geen "verkeerd" beeld creëren. Denk ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')