abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55927646
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 14:49 schreef Godlike02 het volgende:

[..]

Dude why???
Je ziet toch dat ze het heeft gelezen en geen reactie geeft? dat is bericht genoeg voor je.
Wat een onzin. Ze zou op z'n minst direct haar profiel kunnen opdoeken en een datingsite verder gaan kijken. Als ze dat weigert te doen houdt ze verreweg niet voldoende rekening met je gevoelens .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_55927773
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 16:58 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Haha, lijkt me sterk. Of nouja ik mag toch hopen van niet, de verhuurster is echt in de 60 ofzo. Het vrouwtje van de rondleiding was wel onder de 30 en best cute trouwens maargoed
Thanks voor je medeleven enzo

Hoop het binnen een uurtje te weten
Even een offtopic nieuwsgierigheidje. Waarom werd aan je gevraagd of je rookt?
pi_55927826
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 14:49 schreef Godlike02 het volgende:

[..]

Dude why???
Je ziet toch dat ze het heeft gelezen en geen reactie geeft? dat is bericht genoeg voor je.
Ja, dat is ook wel zo.

Ik ben zelf alleen niet zo, en verwachte dit ook niet eigenlijk. Als dit de manier van omgaan met elkaar is, dan ga mij dan ook maar weer uitschrijven.
Hieronder kun je enkele extra velden voor in je profiel invullen. De hieronder getoonde velden verschijnen bij elke post die je op het FOK!-forum doet. Op andere FOK! onderdelen zie je alleen de ondertitel of de signature, dit kan verschillen. Overig
  donderdag 10 januari 2008 @ 17:09:16 #84
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_55927834
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 17:06 schreef dawg het volgende:

[..]

Even een offtopic nieuwsgierigheidje. Waarom werd aan je gevraagd of je rookt?
Het is een spiksplinter nieuw appartementje, ik neem aan dat ze het vragen omdat van het roken alles vergeelt en de rook overal intrekt. Voor een koopwoning maakt dat natuurlijk niets uit, maar voor particuliere huur kan dat wel meespelen.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_55927904
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 17:09 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Het is een spiksplinter nieuw appartementje, ik neem aan dat ze het vragen omdat van het roken alles vergeelt en de rook overal intrekt. Voor een koopwoning maakt dat natuurlijk niets uit, maar voor particuliere huur kan dat wel meespelen.
Ah zo. Heb zelf koop, dus daar nooit mee te maken gehad, vandaar (al rook ik niet).
pi_55927939
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 15:01 schreef Burdie het volgende:
Nee, maar het is wel weer typisch hoe dat het wordt geformuleerd, alsof vrijgezellen een gehandicapte soort mensen zijn. .
Als je op je veertigste nog steeds single bent, dan word je ook wel zo behandeld. Dus zo gek is die opvatting niet.
pi_55927944
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 17:00 schreef Litpho het volgende:

[..]

Wat een onzin. Ze zou op z'n minst direct haar profiel kunnen opdoeken en een datingsite verder gaan kijken. Als ze dat weigert te doen houdt ze verreweg niet voldoende rekening met je gevoelens .
Heeft niets met gevoelens te maken, maar met fatsoen. En als dat er niet is, dan heb ik er niets te zoeken.
Hieronder kun je enkele extra velden voor in je profiel invullen. De hieronder getoonde velden verschijnen bij elke post die je op het FOK!-forum doet. Op andere FOK! onderdelen zie je alleen de ondertitel of de signature, dit kan verschillen. Overig
pi_55928374
Ach, online geldt die etiquette niet zo hard, get over it. Gewoon niks van aantrekken en doorgaan.
pi_55928463
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 17:13 schreef E.G.J. het volgende:

[..]

Heeft niets met gevoelens te maken, maar met fatsoen. En als dat er niet is, dan heb ik er niets te zoeken.
Misschien moet je je richten op de mensen waar je wel wat van terig krijgt?
Deze negatieve energie lijkt me zonde van je tijd en ergenis.

Maar hey, als jij liever een standaard nietszeggend kut bericht terug wil krijgen om je beter te voelen..........
pi_55928547
quote:

[..]

Stel je niet aan man.
pi_55928660
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 17:13 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Als je op je veertigste nog steeds single bent, dan word je ook wel zo behandeld. Dus zo gek is die opvatting niet.
Shit, dan heb ik nog maar tien jaar om te trouwen. Dan moet ik er eens snel vaart achter zetten.
For great justice!
  donderdag 10 januari 2008 @ 17:41:45 #92
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_55928686
quote:

[..]

Eensch. Als iemand moeite heeft gedaan om een berichtje te sturen, heb dan in elk geval het fatsoen om netjes even wat terug te sturen. In mijn datingsitetijd probeerde ik dat ook altijd. Probeerde, want het zijn zoveel berichtjes die je als vrouw krijgt... soms schiet er nog wel eens eentje bij in.
Nadeel is wel dat sommige mannen het zó op prijs stellen dat je ze een 'afwijzingsmailtje' schrijft, dat ze daar weer op gaan reageren. Zo heb ik ooit een wekenlange emailconversatie gehad met een jongen waar ik totaal geen brood in zag, maar die wel grappige mailtjes kon schrijven .
KuikenGuppy
pi_55930655
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 17:09 schreef E.G.J. het volgende:

[..]

Ja, dat is ook wel zo.

Ik ben zelf alleen niet zo, en verwachte dit ook niet eigenlijk. Als dit de manier van omgaan met elkaar is, dan ga mij dan ook maar weer uitschrijven.
No offence, maar heb je enig idee hoeveel berichten je als vrouw op een datingsite krijgt? Ik heb zo'n 2 jaar geleden een korte tijd op zo'n site doorgebracht en je wordt overspoeld met berichten. Als ik geen reactie gaf, was dat omdat ik het a) te druk had met het reageren op al die berichten en na een paar dagen niet meer reageerde op een 'oud' bericht of b) omdat ik al een leuke jongen op het oog had en de rest daardoor niet op reageerde omdat ik daar geen behoefte aan had of c) omdat het bericht me niet aansprak en ik daardoor totaal vergat (!) om erop te reageren - tussen al die andere berichten.

En dan stuurde ik ook vaak berichtjes dat ik geen interesse had hoor. Soms is het gewoon een samenloop van omstandigheden en helemaal niet boeiend. Oftewel: maak het niet zo persoonlijk. Kijk gewoon verder rond. Er loopt genoeg 'spul' rond daar om nieuwsgierig naar te zijn.

En even los daarvan: ik ben afgestapt van 'virtueel daten' puur en alleen omdat ik het IRL veel beter in kan schatten of het klikt of niet. Het is een aantal keer *zo* vaak tegengevallen (en dat was dan al direct bij de eerste seconden al ) dat ik de voorkeur geef aan direct bekijken wat voor vlees ik in de kuip heb.
You're never fully dressed until you wear a smile
pi_55930748
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 18:55 schreef MNR het volgende:

[..]

No offence, maar heb je enig idee hoeveel berichten je als vrouw op een datingsite krijgt?
Tijd om eens voor de gein een heel bizar profiel vrouwen-profiel aan te maken, durf te wedden dat je dan nog reacties krijgt als "ja, breien is een hele toffe hobby". .
For great justice!
pi_55930860
Moeite
3/4 heeft hoogstwaarschijnlijk zo'n (lullig) standaardtekstje klaarstaan die ze gewoon even over heel de site spammen.
Een berichtje sturen is vrijblijvend, antwoorden ook!
Als je daar al niet mee kan omgaan
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 16:58 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Haha, lijkt me sterk. Of nouja ik mag toch hopen van niet, de verhuurster is echt in de 60 ofzo. Het vrouwtje van de rondleiding was wel onder de 30 en best cute trouwens maargoed
Thanks voor je medeleven enzo

Hoop het binnen een uurtje te weten
Twee uurtjes zijn al om.. Good news?
With your feet in the air and your head on the ground. Try this trick and spin it!
  donderdag 10 januari 2008 @ 19:48:54 #96
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_55932162
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 19:02 schreef AudeVie het volgende:
Twee uurtjes zijn al om.. Good news?
Geen telefoontje...

Weet dus niets zeker, maar lijkt me niet echt heel goed nieuws. Het blijft wachten, dan maar hopen dat ik morgenochtend wat hoor. De verhuurster is namelijk vandaag op vakantie gegaan, dus die meid die me rondgeleid heeft kon haar vanavond pas op haar vakantieadres bellen en het daarna aan mij laten weten. Dusja weet niet zeker of ik me al zorgen moet maken, maar ik ben wel flink zenuwachtig. Ik ben in ieder geval ook nog niet gebeld dat ik het niet zou worden, dus dat is natuurlijk wel positief.

Wordt het niets dan moet ik over 2 of 3 weekjes maar allerlei mensen lastig gaan vallen voor slaapplaatsen, want dan loopt mijn huurcontract van mijn huidige huisje af
pi_55935693
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 17:33 schreef Godlike02 het volgende:

[..]

Misschien moet je je richten op de mensen waar je wel wat van terig krijgt?
Deze negatieve energie lijkt me zonde van je tijd en ergenis.

Maar hey, als jij liever een standaard nietszeggend kut bericht terug wil krijgen om je beter te voelen..........
, ja, jij hebt gelijk ook
pi_55936044
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 17:41 schreef Burdie het volgende:

[..]

Eensch. Als iemand moeite heeft gedaan om een berichtje te sturen, heb dan in elk geval het fatsoen om netjes even wat terug te sturen. In mijn datingsitetijd probeerde ik dat ook altijd. Probeerde, want het zijn zoveel berichtjes die je als vrouw krijgt... soms schiet er nog wel eens eentje bij in.
Ooh, daar had ik niet eens aan gedacht. Als ik een mail (en die is dan ook uitgebreid) schrijf dan is die sowieso selectief uitgezocht op raakvlakken in het profiel. En ik stuur er dus ook niet zo veel mailtjes. Maar als ik het dus dan goed begrijp, zijn er massa’s mannen die overal maar op reageren. In dat geval kan ik het mij dan ook wel voorstellen. Neemt natuurlijk niet weg dat je de serieuste er wel zo uit kan halen.
Het is dan trouwens wel weer tekenend voor de gemiddelde man, want ik krijg eigenlijk nooit onzinnige mailtjes van vrouwen.
quote:
Nadeel is wel dat sommige mannen het zó op prijs stellen dat je ze een 'afwijzingsmailtje' schrijft, dat ze daar weer op gaan reageren.
Dan kun je ook wel aan de gang blijven. Dan zou ik ook zo iets hebben van daaaaaaaag.
pi_55936241
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 18:55 schreef MNR het volgende:

[..]

No offence, maar heb je enig idee hoeveel berichten je als vrouw op een datingsite krijgt?
Nu wel
quote:
Oftewel: maak het niet zo persoonlijk. Kijk gewoon verder rond. Er loopt genoeg 'spul' rond daar om nieuwsgierig naar te zijn.
Dat ga ik doen.
pi_55936647
quote:
Op zondag 6 januari 2008 21:53 schreef MNR het volgende:
Tip:
Leef je leven alsof je een relatie hebt.
Beschouw een relatie als leuke toevoeging, maar niet als noodzaak. Wacht met op paardrijles gaan niet tot de ware komt. Smeer ’s avonds toastjes voor jezelf en drink wijn en kook je eigen kerstdiner. Als je dat doet, komt er vanzelf iemand aanwaaien die dat ook leuk vindt.

Bron:
[..]
Das wel een goeie ja

Ik voel me sinds het uit is (anderhalve maand) voor het eerst weer eenzaam - denk omdat ik aan het SOGen ben Pff... Eerst was het uit - en huilen en zo - en toen werden we vrienden - en dat zijn we nogsteeds..

Vriendschappelijke dingen gedaan met ex de laatste tijd: winkelen/bioscoop/filmpje kijken enz. Heel leuk en gezellig en onze gesprekken zijn beter en dieper dan ooit.
En het is echt wel uit maar heb hem van de week wel een kus gegeven/of hij mij. Uit gewoonte of zo Maarr....... Mijn issue is.. Hoe leg je zo iets uit aan de buitenwereld. Daarvoor is het of aan. Of uit. Geen middenweg. Moet ik 't wel uitleggen? Ergens denk ik, zijn toch mijn zaken maar aan de andere kant wil ik geen "verkeerd" beeld creëren. Denk ik.
pi_55940066
Heb leuke dame ontmoet!! 4 keer gedate, gezoent etc. was allemaal leuk, maar komt vooralsnog niets 'van de grond....'

nu weet ik niet of het handig is om hier tips te vragen (:')) maar toch, iemand nog een tip zodat het van leuk/gezellig/zoenen over gaat toch een vaste relatie?? van het daten naar een vriend/vriendin relatie... hmmm woon nog niet op mezelf en een eind uit elkaar dus spreke nvaak op alternatieve plekken (kroegje) af...
Mysterieland!!!!!!!!!!!!!
pi_55942764
neem haar een keer mee uit eten. of meerdere keren. Hoe vaker je haar ziet hoe meer het een vaste relatie is he
pi_55942805
Gewoon blijven afspreken en kijken hoe het loopt. Een vaste relatie onstaat, die creeer je niet. Easy does it/ go with the flow/ etc. blablabla
I don't know if we're made for each other but this night is made for us.
You've got nothing left to lose and only me to trust.
  vrijdag 11 januari 2008 @ 09:58:26 #104
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_55944238
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 00:26 schreef Sweetbeach het volgende:
Heb leuke dame ontmoet!! 4 keer gedate, gezoent etc. was allemaal leuk, maar komt vooralsnog niets 'van de grond....'
wat zou er nog 'van de grond' moeten komen dan? zou je het liefst jullie relatie beklinken met uitspraken als "nu hebben wij verkering!" of zo?
Zoals de heren hierboven zeggen - ga lekker zo door, geniet daar van en zet er geen druk op. Neem het allemaal voooral niet TE serieus.
Maar haar wel zo snel mogelijk het bed in zien te krijgen he. Dat lijkt me duidelijk.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  vrijdag 11 januari 2008 @ 11:26:51 #105
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_55946115
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 16:53 schreef AudeVie het volgende:

[..]

Spannend ja
Waarschijnlijk wel, of ze moest die info om een andere reden gevraagd hebben

Anyway, fingers crossed he!
Ik ben net gebeld, de verhuurster gaat voor mij! Volgende week donderdag krijg ik de sleutel! Ik ben zo happy

Ze had alleen de zorgen dat ik het niet schoon houd, als jongen alleen in een splinternieuw appartementje. Of ik interesse had om tegen een redelijke vergoeding een werkster te huren. Yeah right...
  vrijdag 11 januari 2008 @ 11:28:55 #106
94676 Garisson72
pi_55946181
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 11:26 schreef Rossdale het volgende:
de verhuurster gaat voor mij!
als het nou een lekker ding is en jij gaat dientengevolge ook voor haar, dan is het uiteindelijk allemaal nog ontopic ook!
pi_55946274
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 11:28 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

als het nou een lekker ding is en jij gaat dientengevolge ook voor haar, dan is het uiteindelijk allemaal nog ontopic ook!
En kan je je werkster in natura betalen? Of was dat niet je volgende logische stap? .
  vrijdag 11 januari 2008 @ 11:46:54 #108
55678 vliegtuigje
niet gek, neu
pi_55946671
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 22:23 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]
*verhaaltje*
Mweuh. Ik wilde dat ik dat nog kon, vriendschappelijke dingen met hem doen.
Deden we eerst ook en het was steeds erg gezellig (en ik kon het tot mijn verbazing emotioneel gewoon goed aan ), maar zijn nieuwe vriendin vindt het niet goed en hij respecteert dat, dus nou mag ik hem niet meer zien. Zoiets doet wel pijn, want hij was verder ook m'n enige echt goede vriend.
Verder went het single-zijn wel Maar goed ook, want waarschijnlijk blijf ik dat ook nog wel een tijdje
Ik ben er nu nog mee bezig opnieuw een volwaardig eigen vrijetijds'leven' op te bouwen, zodat ik bij de volgende minder het risico loop dat meteen m'n hele wereld instort En daarna kan ik me in het date-avontuur storten
  vrijdag 11 januari 2008 @ 11:48:01 #109
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_55946693
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 11:33 schreef Litpho het volgende:

[..]

En kan je je werkster in natura betalen? Of was dat niet je volgende logische stap? .
Om dat bij mijn eerstvolgende date voor te stellen lijkt me misschien niet helemaal zo'n puik plan "Hey ja, het was supergezellig, maarre... wanneer kom je mijn rotzooi opruimen?"
pi_55947527
wel humor.
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 11 januari 2008 @ 12:20:05 #111
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_55947547
Zo! Wat zullen we van het weekend nou weer gaan doen. 2 dames willen allebei wel afspreken maar goed moet nog maar even kijken of ik d'r zin in heb. Eventueel een filmpje ofzo lijkt mij een prima idee
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_55947574
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 12:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zo! Wat zullen we van het weekend nou weer gaan doen. 2 dames willen allebei wel afspreken
Tegelijk? Dat levert vast betere verhalen op voor deze reeks .
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 11 januari 2008 @ 12:22:07 #113
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_55947601
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 12:21 schreef Litpho het volgende:

[..]

Tegelijk? Dat levert vast betere verhalen op voor deze reeks .
Hmm, dat kan best eventueel. Bandjes kijken, samen dronken worden --> Bed.

Hmm
pi_55947937
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 09:58 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

wat zou er nog 'van de grond' moeten komen dan? zou je het liefst jullie relatie beklinken met uitspraken als "nu hebben wij verkering!" of zo?
Zoals de heren hierboven zeggen - ga lekker zo door, geniet daar van en zet er geen druk op. Neem het allemaal voooral niet TE serieus.
Maar haar wel zo snel mogelijk het bed in zien te krijgen he. Dat lijkt me duidelijk.
maar dan blijft het bij een beetje aankloten (gezelligheid)..... en zit je zo op 10 dates... op een gegeven moment is er toch een punt van 'is er meer/gaan we door als vriend/vriendin; ja of nee'

pi_55948223
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 11:26 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Ik ben net gebeld, de verhuurster gaat voor mij! Volgende week donderdag krijg ik de sleutel! Ik ben zo happy

Ze had alleen de zorgen dat ik het niet schoon houd, als jongen alleen in een splinternieuw appartementje. Of ik interesse had om tegen een redelijke vergoeding een werkster te huren. Yeah right...
Ik heb sinds deze morgen mijn eerste examen achter de rug, goed verlopen, dus we zijn beiden happy
Proficiat met je nieuwe appartementje!

Oh, "ontopic": ik was me zo aan het bedenken achteraf, toen je zei dat het tussen jou (een single man) en een koppel ging, of jij niet diegene ging zijn die in het stof zou moeten bijten..

Om maar even in belachelijke cliché's en vooroordelen te gaan denken:
- single (man): feestjes bouwen, luide muziek, huishouden als laatste 'prioriteit' (het voorstel om een werkster in te huren, bevestigt dit al even), een hoop 'leuke studentes' die over de vloer komen, ...
- koppel: lekker burgerlijk, 's avonds hangen op de bank, rustig tv-kijken, vrouwtje die alles tot in de puntjes poetst, op tijd naar bed, ...

Slaat helemaal nergens op (en gelukkig maar), weet ik best maar ik vrees dat er wel af en toe in die vakjes gedacht wordt (en misschien net iets vaker door enkele generaties terug).
In dit geval zeker niet aangezien jij nu toch wel mooi anders bewijst (of dat stelletje moest toch nog afgehaakt hebben ) maar zou het niet vaak zo zijn, dat koppels in sommige gevallen het voordeel krijgen tov een single persoon?
Niet enkel op het vlak van huurwoningen maar misschien ook op de werkvloer of denk maar aan het adopteren van een kind..
With your feet in the air and your head on the ground. Try this trick and spin it!
  vrijdag 11 januari 2008 @ 12:50:43 #116
94676 Garisson72
pi_55948312
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 12:35 schreef Sweetbeach het volgende:

maar dan blijft het bij een beetje aankloten (gezelligheid)..... en zit je zo op 10 dates... op een gegeven moment is er toch een punt van 'is er meer/gaan we door als vriend/vriendin; ja of nee'

Zoiets komt toch op een natuurlijke manier wel goed. Meestal.
En anders: e komt wel een keer een moment dat jullie ergens zijn waar ook vrienden of bekenden van je zijn, en dan is er altijd wel eentje zo ad rem om te vragen hoe dat nou zit tussen jullie. Op dat moment hou jij wijselijk je waffel en kijkt haar veelbetekenend & vragend aan...
pi_55948462
Owja ik ben geen single meer
Bye
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 11 januari 2008 @ 12:57:38 #118
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_55948479
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 12:56 schreef liefie_ het volgende:
Bye
Bye bye
pi_55949975
quote:
Bye
Succes. En tot over een tijdje?
  vrijdag 11 januari 2008 @ 14:46:55 #120
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_55951416
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 12:47 schreef AudeVie het volgende:

[..]

Ik heb sinds deze morgen mijn eerste examen achter de rug, goed verlopen, dus we zijn beiden happy
Proficiat met je nieuwe appartementje!
Dankjewel Jij ook gefeli

Kijk, dat moet gevierd worden
quote:
Oh, "ontopic": ik was me zo aan het bedenken achteraf, toen je zei dat het tussen jou (een single man) en een koppel ging, of jij niet diegene ging zijn die in het stof zou moeten bijten..
Dat idee had ik ook, al had de verhuurster wel aangegeven dat ze liever 1 persoon had dan meerdere
quote:
Om maar even in belachelijke cliché's en vooroordelen te gaan denken:
- single (man): feestjes bouwen, luide muziek, huishouden als laatste 'prioriteit' (het voorstel om een werkster in te huren, bevestigt dit al even), een hoop 'leuke studentes' die over de vloer komen, ...
Waar ik kom te wonen is een studentenflatje geweest. De bovenste etage is helemaal gerenoveerd en daar kom ik nu te wonen. Op de etage er onder zitten nu nog wel twee studenten, al worden die er nog wel uitgewerkt om de kamers ook te renoveren. De verhuurster heeft dus wel al ervaring met jongere mensen. Voor de rest heb je wel gelijk, ik ben over het algemeen niet zo luidruchtig, maar dat weet zij niet.

Oh trouwens, "niet-studentes" zijn ook goed hoor
quote:
- koppel: lekker burgerlijk, 's avonds hangen op de bank, rustig tv-kijken, vrouwtje die alles tot in de puntjes poetst, op tijd naar bed, ...

Zit zeker wat in.
quote:
Slaat helemaal nergens op (en gelukkig maar), weet ik best maar ik vrees dat er wel af en toe in die vakjes gedacht wordt (en misschien net iets vaker door enkele generaties terug).
In dit geval zeker niet aangezien jij nu toch wel mooi anders bewijst (of dat stelletje moest toch nog afgehaakt hebben )
Waarschijnlijk, al hebben singles als voordeel dat als ze fulltime werken overdag niet in het huisje aanwezig zijn. Als je daarna nog het huishouden moet doen en dergelijke dan ben je druk zat. In dat opzicht denk ik dat je van singles minder last hebt omdat ze vaak niet echt de tijd hebben om zich over hele kleine dingetjes druk te gaan zitten maken.
quote:
maar zou het niet vaak zo zijn, dat koppels in sommige gevallen het voordeel krijgen tov een single persoon?
Niet enkel op het vlak van huurwoningen maar misschien ook op de werkvloer of denk maar aan het adopteren van een kind..
Op de werkvloer zeker wel, iemand met een partner geeft meer zekerheid. Als werkgever hoef je minder snel bang te zijn dat je werknemer snel opstapt omdat meer gevolgen voor hem heeft dan voor een single. Voor de rest weet ik niet of het veel uitmaakt.
pi_55952755
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 07:47 schreef Den_Haag het volgende:
neem haar een keer mee uit eten. of meerdere keren. Hoe vaker je haar ziet hoe meer het een vaste relatie is he
ok, dat is ook een goed plan. Heb haar vanochtend een smsje gezien dat ik het de vorige date leuk vond en dat ik haar graag weer snel wil zien (ik kan alleen pas volgende week zaterdag, maargoed, gaat om het idee )
pi_55955958
Deeltje helemaal vergeten. TVP dus weer .
  vrijdag 11 januari 2008 @ 18:10:02 #123
84808 Hari-Bo
Onbegrijpelijk?
pi_55956085
Ik ga vanavond maar weer kansloos aan het bier ik heb eventjes genoeg ervan.
Let's get down to brass tacks. How much for the ape?
Oh, shit. I forgot about the beer. You want one? No, how 'bout some ether?
pi_55956096
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 14:46 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Dankjewel Jij ook gefeli

Kijk, dat moet gevierd worden
Nou, ik wacht toch wel even de andere 12 af, dan pas ga ik vieren Doe jij het voorlopig maar in mijn plaats, dubbel zo hard feesten
quote:
knip
Oh well, 'discriminatie' tov singles, een discussie voor een ander keertje misschien. Net zoals zoveel zaken zal het wel zijn voor- en nadelen hebben. Toch bedankt om er op in te gaan

Succes met de verhuis alvast!
  vrijdag 11 januari 2008 @ 20:34:18 #125
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_55959207
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 18:10 schreef AudeVie het volgende:

[..]

Nou, ik wacht toch wel even de andere 12 af, dan pas ga ik vieren Doe jij het voorlopig maar in mijn plaats, dubbel zo hard feesten
Ik ga volgend weekend alle spullen overbrengen en dan trek ik er per direct in, dus vanaf dan zal dat zeker gaan lukken.

Thanks
pi_55959467
Ik heb de 19e een date
pi_55965006
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 13:51 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Fo shure
A little bit hateful
pi_55966945
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 22:23 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Vriendschappelijke dingen gedaan met ex de laatste tijd: winkelen/bioscoop/filmpje kijken enz. Heel leuk en gezellig en onze gesprekken zijn beter en dieper dan ooit.
En het is echt wel uit maar heb hem van de week wel een kus gegeven/of hij mij. Uit gewoonte of zo
Het begin van het einde.... of niet?
pi_55967161
quote:
Bye
Ik mis het zoetsappige -verhaal?
pi_55971551
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 13:51 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Ach dat weet je nooit natuurlijk
Maar ik hoop het niet
pi_55971568
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 04:13 schreef Tegan het volgende:

[..]

Ik mis het zoetsappige -verhaal?
Nee hoor
Dat ga ik hier sowieso niet posten
  zaterdag 12 januari 2008 @ 14:21:25 #132
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_55972886
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 20:45 schreef E.G.J. het volgende:
Ik heb de 19e een date
Gecondoleerd
Het luisteren naar een mens is als steeds weer hetzelfde boek moeten lezen..
pi_55976759
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 13:23 schreef liefie_ het volgende:

[..]

Nee hoor
Dat ga ik hier sowieso niet posten
  zaterdag 12 januari 2008 @ 23:35:34 #134
200902 GambitRS
King of Hearts
pi_55986160
Ik zit even in een dip..... ik was net op een feestje en iedereen had daar wel een relatie..... behalve ik dus. Er is gewoon iets mis met mij..... ik voelde me er ook helemaal niet meer prettig bij.

Ik wou dat ik de tijd had om te daten, ik ben nu veels te druk bezig met het regelen van dingen voor mijn nieuwe appartement en voor mijn studie..... bah!
  zaterdag 12 januari 2008 @ 23:56:04 #135
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_55986728
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 23:35 schreef GambitRS het volgende:
Ik zit even in een dip..... ik was net op een feestje en iedereen had daar wel een relatie..... behalve ik dus. Er is gewoon iets mis met mij..... ik voelde me er ook helemaal niet meer prettig bij.

Ik wou dat ik de tijd had om te daten, ik ben nu veels te druk bezig met het regelen van dingen voor mijn nieuwe appartement en voor mijn studie..... bah!
Als je het zo druk hebt en je er niet prettig bij voelt, moet je misschien eens goed nadenken of je op dit moment wel de juiste prioriteiten in je leven stelt...
  zondag 13 januari 2008 @ 00:16:15 #136
200902 GambitRS
King of Hearts
pi_55987178
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 23:56 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Als je het zo druk hebt en je er niet prettig bij voelt, moet je misschien eens goed nadenken of je op dit moment wel de juiste prioriteiten in je leven stelt...
Ach, het is nog maar een half jaar en dan ben ik er klaar mee. Maar ok, je hebt wel een punt. Ik heb alleen zo'n klaagbaak moment, maar dan zonder dat ik infantiele reacties wil krijgen.
pi_55992523
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 18:10 schreef Hari-Bo het volgende:
Ik ga vanavond maar weer kansloos aan het bier ik heb eventjes genoeg ervan.
De oplossing voor GambitRS.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2008 11:27:28 ]
  zondag 13 januari 2008 @ 11:03:59 #138
200902 GambitRS
King of Hearts
pi_55992853
quote:
Op zondag 13 januari 2008 10:30 schreef Friek_ het volgende:

[..]

De oplossing voor GambitRS2.
Die 2 is eraf gesloopt.....

En zuipen is geen optie, maandag heb ik zangles......
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 13 januari 2008 @ 11:05:03 #139
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_55992865
Gisteren met een vriendin wat gaan drinken, gaan bowlen, meer gaan drinken, gratis drank van de barmannen, meer drinken, huis, niet mijn huis. En ach de rest spreekt voor zich.

Single zijn begint met de week leuker te worden
pi_55992888
Is bowlen met z'n tweeën echt leuk?
A little bit hateful
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 13 januari 2008 @ 11:08:31 #141
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_55992900
quote:
Op zondag 13 januari 2008 11:07 schreef Liquidootje het volgende:
Is bowlen met z'n tweeën echt leuk?
Ja hoor prima vermaakt, een uurtje is prima vol te houden en je kunt elkaar goed bezig houden met bowlen. Laat af en toe haar een beetje winnen. Strikes gooien, leuke dingen kletsen. Ja hoor was prima te doen en het uurtje was zo voorbij
pi_55993214
Persoonlijk vind ik bowlen echt geen ene kut aan. Voor een paar worpen is het wel grappig, maar dan heb ik het wel weer gezien.
  zondag 13 januari 2008 @ 11:34:07 #143
94676 Garisson72
pi_55993315
't was ook een tikfout. hij bedoelde 'blowen'.
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 13 januari 2008 @ 11:35:10 #144
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_55993344
Hehe, het was op uitnodiging van haar, ze kwam er dus waarschijnlijk wel vaker en dan is de drempel al een stuk lager
pi_55993595
Ah ja, vond het al een beetje vreemd. Met een grote groep bowlen en juichen en lachen moet nog te doen zijn. Maar als een persoonlijke date.. man-vrouw kegeltjes werpen.. de romantiek.. mwah
A little bit hateful
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 13 januari 2008 @ 11:47:25 #146
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_55993625
Het was in eerste instantie ook totaal niet als romantische date bedoeld. Gewoon beetje gezellig ballen gooien. Daarna maar een biertje gedaan. Soms willen dingen zich vreemd ontwikkelen
pi_55993772
daar heb je gelijk in DA

Als single staat het je lekker vrij dit soort dingen te doen.
pi_55993866
Mij lijkt bowlen best leuk als ik in leuk gezelschap ben En dat is gewoon echt een feit voor mij!
Kan zo 2 mannen opnoemen met wie ik wel eens een keer wil gaan bowlen
pi_55996829
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 14:21 schreef Shitonya het volgende:

[..]

Gecondoleerd
dank, dat ben ik nodig
pi_56008702
Zo, afgelopen week 2x gedate en zij vindt mij leuk en ik vind haar leuk... Uren gekwebbeld in de kroeg, filmpje, restaurant
Om duistere reden nog wel in de 3-zoentjes-op-de-wang fase, maar goed, niet iedereen duikt er meteen vol op (al zou ik dat man zeker niet erg vinden)
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_56008919
Volgens mij zit ze nu echt met de vriendinnen te praten dat die gozer niets eens haar op de mond durfde te kussen. Zij verdedigen dat hij een beetje verlegen is. Een vriendin vind het lief, een andere zegt dat ze je moet dumpen omdat je geen echte man bent een derde twijfelt aan je.
(Duidelijk uit een standaard vrouwenflick filmpje )

Maar ga der gewoon lekker voor. Neem het initiatief!
A little bit hateful
pi_56009592
Nee, ze liet foto's zien en haar vriendinnen zeiden 'het is je type'
Bovendien weet ze dat ik een schijterd ben hehe. Dat is altijd wel het leuke van internetdaten. Je gaat het lekker met elkaar analyseren...
"oei, 2e date en over exen praten...kan dat wel?"
"nee, dat mag alleen bij de 1e date niet"

Maar ik heb de 1e en de 2e date voorgesteld, dus nu mag zij initiatief nemen... Als ik even niet reageer is het wellicht alleen maar goed... Gaat ze denken dat ze toch niet te lang moet wachten.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_56023280
vrouwen
pi_56023335
quote:
Op maandag 14 januari 2008 14:06 schreef Den_Haag het volgende:
vrouwen
Regeltjes over wat mag bij de eerste date, tweede date en dates die overeenkomen met een priemgetal .
pi_56023537
quote:
Op maandag 14 januari 2008 14:06 schreef Den_Haag het volgende:
vrouwen
Nee, sommige mannen kijk, ik nuanceer
Meteen d'r bovenop duiken Alsof als er gezoend of gesekst is het dan pas 'echt telt'. Al zou het me andersom ook onzeker maken als hij niet zou zoenen. Ja ja, zo eerlijk ben ik dan ook weer wel

Anyways, have fun
pi_56027611
Wat moet je met mensen die "niet op zoek zijn naar een relatie op het moment", maar zich vervolgens een korte tijd later gaan gedragen alsof ze een relatie met je hebben zonder het bordje "bezet"?
pi_56027748
quote:
Op maandag 14 januari 2008 17:18 schreef Tegan het volgende:
Wat moet je met mensen die "niet op zoek zijn naar een relatie op het moment", maar zich vervolgens een korte tijd later gaan gedragen alsof ze een relatie met je hebben zonder het bordje "bezet"?
Zeggen dat ie op moet krassen
Zo is het alleen de lusten niet de 'lasten'
Je bent beter dan dat

Owja en als een kerel me maar niet zou zoenen zou ik daar niet echt happy van worden nee

Sorry mensen ookal ben ik geen single meer kan ik het niet weerstaan jullie te helpen met mijn adviezen
pi_56028945
quote:
Op maandag 14 januari 2008 17:18 schreef Tegan het volgende:
Heel hard voor wegrennen en niet omkijken.

Oftewel: je niet laten gebruiken, je bent idd beter dan dat en desgewenst de deur op een kier laten staan zodat die ander altijd nog aan kan kloppen, mocht hij/zij zich vergissen (we zijn allemaal mens). In ieder geval niet achteraan lopen of je ermee inlaten. Het is echt de moeite niet.
pi_56029915
Wat doen jullie als je weet dat je 'moet' bellen om een date af te spreken, maar eigenlijk niet durft ? TIPS? hehe
Love is in the air!
pi_56029953
quote:
Op maandag 14 januari 2008 19:01 schreef Landgeld het volgende:
Wat doen jullie als je weet dat je 'moet' bellen om een date af te spreken, maar eigenlijk niet durft ? TIPS? hehe
Ik neem aan dat je de voor de hand liggende tip niet wil horen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')