wat zou er nog 'van de grond' moeten komen dan? zou je het liefst jullie relatie beklinken met uitspraken als "nu hebben wij verkering!" of zo?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:26 schreef Sweetbeach het volgende:
Heb leuke dame ontmoet!!4 keer gedate, gezoent etc. was allemaal leuk, maar komt vooralsnog niets 'van de grond....'
Ik ben net gebeld, de verhuurster gaat voor mij! Volgende week donderdag krijg ik de sleutel! Ik ben zo happyquote:Op donderdag 10 januari 2008 16:53 schreef AudeVie het volgende:
[..]
Spannend ja![]()
Waarschijnlijk wel, of ze moest die info om een andere reden gevraagd hebben![]()
Anyway, fingers crossed he!
als het nou een lekker ding is en jij gaat dientengevolge ook voor haar, dan is het uiteindelijk allemaal nog ontopic ook!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:26 schreef Rossdale het volgende:
de verhuurster gaat voor mij!
En kan je je werkster in natura betalen? Of was dat niet je volgende logische stap?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:28 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
als het nou een lekker ding is en jij gaat dientengevolge ook voor haar, dan is het uiteindelijk allemaal nog ontopic ook!
Mweuh. Ik wilde dat ik dat nog kon, vriendschappelijke dingen met hem doen.quote:
Om dat bij mijn eerstvolgende date voor te stellen lijkt me misschien niet helemaal zo'n puik planquote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
En kan je je werkster in natura betalen? Of was dat niet je volgende logische stap?.
Tegelijk? Dat levert vast betere verhalen op voor deze reeksquote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zo! Wat zullen we van het weekend nou weer gaan doen. 2 dames willen allebei wel afspreken
Hmm, dat kan best eventueel. Bandjes kijken, samen dronken worden --> Bed.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tegelijk? Dat levert vast betere verhalen op voor deze reeks.
maar dan blijft het bij een beetje aankloten (gezelligheid)..... en zit je zo op 10 dates... op een gegeven moment is er toch een punt van 'is er meer/gaan we door als vriend/vriendin; ja of nee'quote:Op vrijdag 11 januari 2008 09:58 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
wat zou er nog 'van de grond' moeten komen dan? zou je het liefst jullie relatie beklinken met uitspraken als "nu hebben wij verkering!" of zo?
Zoals de heren hierboven zeggen - ga lekker zo door, geniet daar van en zet er geen druk op. Neem het allemaal voooral niet TE serieus.
Maar haar wel zo snel mogelijk het bed in zien te krijgen he. Dat lijkt me duidelijk.
Ik heb sinds deze morgen mijn eerste examen achter de rug, goed verlopen, dus we zijn beiden happyquote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ben net gebeld, de verhuurster gaat voor mij! Volgende week donderdag krijg ik de sleutel! Ik ben zo happy
Ze had alleen de zorgen dat ik het niet schoon houd, als jongen alleen in een splinternieuw appartementje. Of ik interesse had om tegen een redelijke vergoeding een werkster te huren. Yeah right...
Zoiets komt toch op een natuurlijke manier wel goed. Meestal.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:35 schreef Sweetbeach het volgende:
maar dan blijft het bij een beetje aankloten (gezelligheid)..... en zit je zo op 10 dates... op een gegeven moment is er toch een punt van 'is er meer/gaan we door als vriend/vriendin; ja of nee'
Bye byequote:
Dankjewelquote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:47 schreef AudeVie het volgende:
[..]
Ik heb sinds deze morgen mijn eerste examen achter de rug, goed verlopen, dus we zijn beiden happy![]()
Proficiat met je nieuwe appartementje!
Dat idee had ik ook, al had de verhuurster wel aangegeven dat ze liever 1 persoon had dan meerderequote:Oh, "ontopic": ik was me zo aan het bedenken achteraf, toen je zei dat het tussen jou (een single man) en een koppel ging, of jij niet diegene ging zijn die in het stof zou moeten bijten..
Waar ik kom te wonen is een studentenflatje geweest. De bovenste etage is helemaal gerenoveerd en daar kom ik nu te wonen. Op de etage er onder zitten nu nog wel twee studenten, al worden die er nog wel uitgewerkt om de kamers ook te renoveren. De verhuurster heeft dus wel al ervaring met jongere mensen. Voor de rest heb je wel gelijk, ik ben over het algemeen niet zo luidruchtig, maar dat weet zij niet.quote:Om maar even in belachelijke cliché's en vooroordelen te gaan denken:
- single (man): feestjes bouwen, luide muziek, huishouden als laatste 'prioriteit' (het voorstel om een werkster in te huren, bevestigt dit al even), een hoop 'leuke studentes' die over de vloer komen, ...
quote:- koppel: lekker burgerlijk, 's avonds hangen op de bank, rustig tv-kijken, vrouwtje die alles tot in de puntjes poetst, op tijd naar bed, ...
Waarschijnlijk, al hebben singles als voordeel dat als ze fulltime werken overdag niet in het huisje aanwezig zijn. Als je daarna nog het huishouden moet doen en dergelijke dan ben je druk zat. In dat opzicht denk ik dat je van singles minder last hebt omdat ze vaak niet echt de tijd hebben om zich over hele kleine dingetjes druk te gaan zitten maken.quote:Slaat helemaal nergens op (en gelukkig maar), weet ik best maar ik vrees dat er wel af en toe in die vakjes gedacht wordt (en misschien net iets vaker door enkele generaties terug).
In dit geval zeker niet aangezien jij nu toch wel mooi anders bewijst (of dat stelletje moest toch nog afgehaakt hebben)
Op de werkvloer zeker wel, iemand met een partner geeft meer zekerheid. Als werkgever hoef je minder snel bang te zijn dat je werknemer snel opstapt omdat meer gevolgen voor hem heeft dan voor een single. Voor de rest weet ik niet of het veel uitmaakt.quote:maar zou het niet vaak zo zijn, dat koppels in sommige gevallen het voordeel krijgen tov een single persoon?
Niet enkel op het vlak van huurwoningen maar misschien ook op de werkvloer of denk maar aan het adopteren van een kind..
ok, dat is ook een goed plan. Heb haar vanochtend een smsje gezien dat ik het de vorige date leuk vond en dat ik haar graag weer snel wil zienquote:Op vrijdag 11 januari 2008 07:47 schreef Den_Haag het volgende:
neem haar een keer mee uit eten. of meerdere keren. Hoe vaker je haar ziet hoe meer het een vaste relatie is he
Nou, ik wacht toch wel even de andere 12 af, dan pas ga ik vierenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:46 schreef Rossdale het volgende:
[..]
DankjewelJij ook gefeli
![]()
Kijk, dat moet gevierd worden![]()
Oh well, 'discriminatie' tov singles, een discussie voor een ander keertje misschien. Net zoals zoveel zaken zal het wel zijn voor- en nadelen hebben. Toch bedankt om er op in te gaanquote:knip
Ik ga volgend weekend alle spullen overbrengen en dan trek ik er per direct in, dus vanaf dan zal dat zeker gaan lukken.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:10 schreef AudeVie het volgende:
[..]
Nou, ik wacht toch wel even de andere 12 af, dan pas ga ik vierenDoe jij het voorlopig maar in mijn plaats, dubbel zo hard feesten
![]()
Het begin van het einde.... of niet?quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:23 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Vriendschappelijke dingen gedaan met ex de laatste tijd: winkelen/bioscoop/filmpje kijken enz. Heel leuk en gezellig en onze gesprekken zijn beter en dieper dan ooit.
En het is echt wel uit maar heb hem van de week wel een kus gegeven/of hij mij. Uit gewoonte of zo![]()
Ach dat weet je nooit natuurlijkquote:
Nee hoorquote:
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:23 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Nee hoor
Dat ga ik hier sowieso niet posten
Als je het zo druk hebt en je er niet prettig bij voelt, moet je misschien eens goed nadenken of je op dit moment wel de juiste prioriteiten in je leven stelt...quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:35 schreef GambitRS het volgende:
Ik zit even in een dip..... ik was net op een feestje en iedereen had daar wel een relatie..... behalve ik dus. Er is gewoon iets mis met mij..... ik voelde me er ook helemaal niet meer prettig bij.
Ik wou dat ik de tijd had om te daten, ik ben nu veels te druk bezig met het regelen van dingen voor mijn nieuwe appartement en voor mijn studie..... bah!
Ach, het is nog maar een half jaar en dan ben ik er klaar mee. Maar ok, je hebt wel een punt. Ik heb alleen zo'n klaagbaak moment, maar dan zonder dat ik infantiele reacties wil krijgen.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als je het zo druk hebt en je er niet prettig bij voelt, moet je misschien eens goed nadenken of je op dit moment wel de juiste prioriteiten in je leven stelt...
De oplossing voor GambitRS.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:10 schreef Hari-Bo het volgende:
Ik ga vanavond maar weer kansloos aan het bierik heb eventjes genoeg ervan.
Ja hoor prima vermaakt, een uurtje is prima vol te houden en je kunt elkaar goed bezig houden met bowlen. Laat af en toe haar een beetje winnen. Strikes gooien, leuke dingen kletsen. Ja hoor was prima te doen en het uurtje was zo voorbijquote:Op zondag 13 januari 2008 11:07 schreef Liquidootje het volgende:
Is bowlen met z'n tweeën echt leuk?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |