Regeltjes over wat mag bij de eerste date, tweede date en dates die overeenkomen met een priemgetalquote:
Nee, sommige mannenquote:
Zeggen dat ie op moet krassenquote:Op maandag 14 januari 2008 17:18 schreef Tegan het volgende:
Wat moet je met mensen die "niet op zoek zijn naar een relatie op het moment", maar zich vervolgens een korte tijd later gaan gedragen alsof ze een relatie met je hebben zonder het bordje "bezet"?
Heel hard voor wegrennen en niet omkijken.quote:Op maandag 14 januari 2008 17:18 schreef Tegan het volgende:
Wat moet je met mensen die "niet op zoek zijn naar een relatie op het moment", maar zich vervolgens een korte tijd later gaan gedragen alsof ze een relatie met je hebben zonder het bordje "bezet"?
Ik neem aan dat je de voor de hand liggende tip niet wil horen?quote:Op maandag 14 januari 2008 19:01 schreef Landgeld het volgende:
Wat doen jullie als je weet dat je 'moet' bellen om een date af te spreken, maar eigenlijk niet durft? TIPS? hehe
Ik pak mijn telefoon, zoek de naam op -haal adem- en druk op dat icoontje met het groene telefoontjequote:Op maandag 14 januari 2008 19:01 schreef Landgeld het volgende:
Wat doen jullie als je weet dat je 'moet' bellen om een date af te spreken, maar eigenlijk niet durft? TIPS? hehe
Vroeger toen ik nog een mietje was had ik daar ook moeite mee.quote:Op maandag 14 januari 2008 19:01 schreef Landgeld het volgende:
als betrokkene wéét dat je zal bellen om een date af te spreken dan sowieso: get a fucking grip.quote:Op maandag 14 januari 2008 19:46 schreef Liquidootje het volgende:
Tenzij je een 30+ man bent ofzo. Dan get a grip
En als je *weet* dat hij te schijterig is omdat je zelf een twijfelkontje bent en nog niet helemaal het 'go' signaal hebt afgegeven?quote:Op maandag 14 januari 2008 14:17 schreef MNR het volgende:
Al zou het me andersom ook onzeker maken als hij niet zou zoenen. Ja ja, zo eerlijk ben ik dan ook weer wel
Je bedoelt dat ik weet dat hij niet durft en zelf twijfels heb?quote:Op maandag 14 januari 2008 20:20 schreef Knipoogje het volgende:
En als je *weet* dat hij te schijterig is omdat je zelf een twijfelkontje bent en nog niet helemaal het 'go' signaal hebt afgegeven?
Welkom terugquote:Op maandag 14 januari 2008 17:25 schreef liefie_ het volgende:
Sorry mensen ookal ben ik geen single meer kan ik het niet weerstaan jullie te helpen met mijn adviezen
Whehe, ik ben hier niet weg te slaanquote:
Voor een mod weet je toch aardig wat zinloze posts te plaatsenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 17:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Whehe, ik ben hier niet weg te slaan
JIj ook niet?
Ik ben hier zeker niet weg te slaan, ben gek op analyses, vraagstellingen, visies en mensenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 17:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
Whehe, ik ben hier niet weg te slaan
JIj ook niet?
Dan zit je hier op de juiste plek, even een analyse maken. Wat brengt jou zo tot het single schap?quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:05 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik ben hier zeker niet weg te slaan, ben gek op analyses, vraagstellingen, visies en mensen
Zo, wat worden we opeens persoonlijkquote:Op woensdag 16 januari 2008 00:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
Dan zit je hier op de juiste plek, even een analyse maken. Wat brengt jou zo tot het single schap?
Clearquote:Op woensdag 16 januari 2008 00:16 schreef MNR het volgende:
[..]
Zo, wat worden we opeens persoonlijk
Maar heel simpel: ik heb er een lange tijd over gedaan om over mijn ex heen te komen, stond daardoor niet open voor andere mannen, dus dat werkte allemaal niet. En in oktober ben ik verliefd geworden maar dat heb ik afgekapt.
Genoeg info?
Als je niet zo van je story houdt, waarom houd je je er dan aan vast?quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:12 schreef EdwinHeijmen het volgende:
ik ben alleen omdat ik afschuwelijk ben in het hebben van een relatie...
ben eigenlijk veel beter op mijn eentje... hopeloos verliefd op een onbereikbare vrouw....
totdat ik haar zoveel irriteer dat ze me heel hard afwijst en ik op zoek moet naar de volgende...
story of my life....
Die duidelijk stuiteren van positieve energiequote:Op woensdag 16 januari 2008 00:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
Clear
Ik denk laten we er gelijk maar een leuk topic van maken, anders zitten we zo naar die zinloze posts van mij te lurken
Dit brengt een beetje inhoud aan het topic bij / toe.
Ik wel, zit vol positieve energie. En waarom zou ik ook niet he?quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:18 schreef MNR het volgende:
[..]
Die duidelijk stuiteren van positieve energie
Posi energie is een goed ietsquote:Op woensdag 16 januari 2008 00:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik wel, zit vol positieve energie. En waarom zou ik ook niet he?
Aankomende dinsdag mijn laatste beslissende toets voordat we richting het derde jaar gaan van mijn studie. Dus de zenuwen zullen wel gaan overheersen na het weekend!
Ja he, SC is somewhere else. Edwin, leef je nog?quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
Laten we het nu weer hebben over het single bestaan
ik geloof er gewoon niet zoveel meer in mnr....quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:17 schreef MNR het volgende:
[..]
Als je niet zo van je story houdt, waarom houd je je er dan aan vast?
Je houdt je eraan vast omdat je er niet meer in gelooft.quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:47 schreef EdwinHeijmen het volgende:
ik geloof er gewoon niet zoveel meer in mnr....
ben in mijn hart meer een persoon die zich laat leiden door muzes ofzo...
bang dat mijn hart verpulverd wordt door ongevoelige mensen...
ik ben echt niet de makkelijkste een relatie mee te hebben, dat weet ik...
maar begin echt te denken dat ik maar beter alleen kan blijven en jaloers naar mensen kan staren die het wel lukt...
Dan doe je het niet!quote:Op woensdag 16 januari 2008 02:07 schreef EdwinHeijmen het volgende:
ik heb gewoon geen zin meer mezelf tevergeefs gek te maken op een meisje als ik de hoop heb er meer uit te krijgen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |