Haha, dat is niet gek. Maar in mijn hoofd werkt het net iets anders dan ik zou willen. Maar ik zal het proberen op mijn eerst-volgende date! Haha, jullie horen wel of het lukte!quote:Op maandag 7 januari 2008 08:44 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Geen rare verwachtingen hebben en gewoon voor een gezellige avond gaan? Of is dat echt heel gek?
Wel belangrijk. Ik probeer alles onbevangen in te gaan.quote:Op maandag 7 januari 2008 13:44 schreef Tegan het volgende:
[..]
Haha, dat is niet gek. Maar in mijn hoofd werkt het net iets anders dan ik zou willen. Maar ik zal het proberen op mijn eerst-volgende date! Haha, jullie horen wel of het lukte!
Breien is weer helemaal hip hequote:Op maandag 7 januari 2008 20:19 schreef Lips het volgende:
Waar ik vorige week (en de week ervoor) nog ziek en zielig was... nu is het nieuwe jaar begonnen en heb ik toch ergens een lading energie vandaan weten te toveren![]()
Betrapte gisteren mezelf erop dat ik toch wel heel vrolijk meeblèrend met de radio in de auto zat![]()
Ik vermaak me weer prima en ben gelukkig genoeg met mezelf!!
ben wel erg burgerlijk mijn vakantiefoto's in aan het plakken en aan het breien...
Ik brei al meer dan een jaar, was mijn 'hulpmiddel' om van de sigaretten af te blijvenquote:Op maandag 7 januari 2008 20:28 schreef mrbox het volgende:
[..]
Breien is weer helemaal hip he![]()
Maar idd het blij zijn met jezelf en wat je doet is toch wel heel belangrijk heb ik gemerkt.
Ja moet daar wat aandacht aan bestedenquote:Op maandag 7 januari 2008 20:37 schreef Lips het volgende:
[..]
Ik brei al meer dan een jaar, was mijn 'hulpmiddel' om van de sigaretten af te blijven(heb alleen verdomme al 2 weken zin in een sigaret
)
Ik merk nu ik weer helemaal blij ben met mezelf pas hoe 'opgebrand' ik de afgelopen 1,5 maand ben geweest. Lekker hoe je dan opeens weer kan genieten van een avondje alleen thuis
Johquote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:44 schreef AudeVie het volgende:
Lijkt me spannend maar ook wel fijn dat je met een schone lei ergens weer helemaal opnieuw kan beginnen.
Nieuwe mensen, nieuwe ervaringen, ... om zo nieuwe herinneringen te scheppen![]()
En je ogen openhouden (en niet alleen voor leuke studentes) kan best handig zijn
Niemand kan toch zeggen dat hij/zij levenslang single blijft?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:50 schreef Grachus het volgende:
Aha! Single-topic! Is er niet een voor levenslange singles?
niemand?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:31 schreef Tegan het volgende:
[..]
Niemand kan toch zeggen dat hij/zij levenslang single blijft?
Zeer afzichtelijke of onuitstaanbare mensen vast welquote:
Ik ben niet afzichtelijk op onuitstaanbaar en toch al 22 jaar single. Bij mij heeft het meer te maken met mijn kieskeurigheid plus het feit dat ik eigenlijk wel geniet van mn vrijgezelle bestaan! (Al heb ik nu voor de 2e keer in mijn leven stiekem iemand op het oog)quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:33 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Zeer afzichtelijke of onuitstaanbare mensen vast wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |