abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56074604
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 14:11 schreef Sweetbeach het volgende:
waar mijn probleem ligt is vooral onzekerheid. Ik heb nog nooit een vriendin gehad, en dat komt nogmaals den kik door onzekerheid.

ik ben lang (2.04), en heb vrij fel rood haar (ook niet zo mooi)..... Dit soort dingen maken me onzeker omdat ik objectief gezien gewoon niet echt moeders mooiste ben...

Heb wél vrienden, zit onder basketbal en heb gevoetbald, ga regelmatig uit, maar tóch.... als het op meisjes aankomt ben ik onzeker. Als een meisje een beetje interesse toont denk ik al: 'wat ziet ze in me', zo'n lange rooie tja...
Lange mannen zijn geil en haar kun je verven

Niet meer miepen
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 16 januari 2008 @ 16:12:26 #202
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_56076198
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 15:14 schreef liefie_ het volgende:

[..]

Niet meer miepen
Helaas werkt het niet zo makkelijk
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_56076501
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 16:12 schreef Dark_Angelus het volgende:
Helaas werkt het niet zo makkelijk
Nou ja, lange mannen kunnen heel impressive overkomen. Daarbij komt dat rood haar juist een voordeel is, val je eerder op (ik kan t weten ).

En weet je wat het ook is? Als een meisje je leuk vindt, en ze toont interesse in een leuke basketballer en hij denkt bij zichzelf "wat ziet ze in mij?" dan ziet zij dat ws als "ok, als hij zo afstandelijk reageert, dan wil hij niet" schiet dat natuurlijk ook niet op.

Maar hoe werkt het dan volgens jou?
You're never fully dressed until you wear a smile
pi_56076630
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 15:14 schreef liefie_ het volgende:

[..]

Niet meer miepen
ben zelf 2.03, hoe vaak ik de afgezaagde contactzin: jeetje wat ben jij lang; gehoord heb
Maar dat maakt niet uit want dan heb je al gezellig een gesprek aan geknoopt.
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 16 januari 2008 @ 17:39:47 #205
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_56078386
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 16:23 schreef MNR het volgende:

[..]

Nou ja, lange mannen kunnen heel impressive overkomen. Daarbij komt dat rood haar juist een voordeel is, val je eerder op (ik kan t weten ).

En weet je wat het ook is? Als een meisje je leuk vindt, en ze toont interesse in een leuke basketballer en hij denkt bij zichzelf "wat ziet ze in mij?" dan ziet zij dat ws als "ok, als hij zo afstandelijk reageert, dan wil hij niet" schiet dat natuurlijk ook niet op.

Maar hoe werkt het dan volgens jou?
Ik ben een vrij lang persoon en goed in de schouders voorzien Maar goed, het is meer de achterliggende gedachte die liefste post, nou verander even je haar, en zij vindt het geil. Tsja, het werkt niet zomaar dat je zulke dingen even veranderd. Vaak is het iets persoonlijks, iets wat van jou is. Dat is moeilijker te veranderen.

Verder heb ik er ook weinig problemen mee hoor
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_56078866
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 17:39 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Ik ben een vrij lang persoon en goed in de schouders voorzien Maar goed, het is meer de achterliggende gedachte die liefste post, nou verander even je haar, en zij vindt het geil. Tsja, het werkt niet zomaar dat je zulke dingen even veranderd. Vaak is het iets persoonlijks, iets wat van jou is. Dat is moeilijker te veranderen.

Verder heb ik er ook weinig problemen mee hoor
Dat bedoelde ik ook
Naja misschien had ik het beter uit moeten leggen maar ik had geen zin om te typen
Als dat alles was moet ie niet miepen
Ik dacht dan valt vanzelf het kwartje wel dat het niet alles is maar het feit dat ie tot zn 10 in bed plaste of gepest is of weet ik het wat
pi_56080305
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 11:03 schreef Rossdale het volgende:
Begin eens met niet overal ... achter te zetten en daarna een positieve uitstraling te hebben. Iemand die negatieviteit uitstraalt trekt nou niet bepaald veel mensen aan.
het is denk ik niet zo dat ik negativiteit uitstraal...
ik krijg heel makkelijk contact met mensen, zowel mannen als vrouwen...
ik ga vaak alleen uit omdat mijn vrienden tegenwoordig thuis zitten met hun vriendin/vrouw in het weekend...
tijdens het uitgaan heb ik nooit problemen met gesprekken aanknopen en over de hele avond zit ik haast niet alleen...
ik heb mezelf wel aan moeten leren niet in iedere glimlach van een meisje de bevestiging te zien dat ik de tofste ben...
mijn leven is best veranderd de laatste vier jaar, was ik hiervoor meer hedonistisch, nu hoop ik toch op iets meer dan lege lol...
en sorry met die puntjes zul je het moeten doen... is een verslaving

maarja.. tot 4 jaar geleden kon het me weinig interesseren hoe de meeste mensen over me dachten..
nu is het iets anders... zeker ook omdat ik niet wil dat ze me beoordelen als die ene gehandicapte...
mijn visie op wat een relatie moet inhouden is ook erg anders geworden...
na 3 jaar aanmodderen had ik het gevoel er wel weer open voor te staan, maar heb in de afgelopen tijd niet echt het gevoel gehad dat mijn energie erin steken me veel voordeel heeft opgeleverd...
heb dus eigenlijk de deur weer beetje gesloten en richt me meer op gedichten en schilderijen...
  woensdag 16 januari 2008 @ 19:47:27 #208
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_56081794
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 16:27 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

ben zelf 2.03, hoe vaak ik de afgezaagde contactzin: jeetje wat ben jij lang; gehoord heb
Maar dat maakt niet uit want dan heb je al gezellig een gesprek aan geknoopt.
Tot een paar jaar terug had ik een beste vriend die 2,04 meter is. Met zo'n lengte komen er altijd van die grapjassen aan met de opmerking "Jij bent lang! Je speelt zeker basketbal!" Zijn standaard reactie was "En jij zeker minigolf!"

Moest ik even aan denken
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
  woensdag 16 januari 2008 @ 19:50:08 #209
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_56081893
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 19:47 schreef Lips het volgende:

[..]

Tot een paar jaar terug had ik een beste vriend die 2,04 meter is. Met zo'n lengte komen er altijd van die grapjassen aan met de opmerking "Jij bent lang! Je speelt zeker basketbal!" Zijn standaard reactie was "En jij zeker minigolf!"

Moest ik even aan denken
prachtig
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_56086740
quote:

[..]

Moest ik even aan denken

maar als het leuke dames zijn
pi_56089345
quote:
"En jij zeker minigolf!"

Toen ik nog op het HAVO zat, liep ik een keer tijdens de tussenuren van het ene lokaal naar de barakken. Kwam er zo'n kereltje: "ej rooie, spring eens op groen". Ik dacht bij mezelf "sick f*ck", liep 3 meter naar links en sprong op het gras. Zo, dat vond ik zelf veel grappiger dacht ik bij mezelf.
pi_56091540
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 18:58 schreef EdwinHeijmen het volgende:

[..]

het is denk ik niet zo dat ik negativiteit uitstraal...
ik krijg heel makkelijk contact met mensen, zowel mannen als vrouwen...
ik ga vaak alleen uit omdat mijn vrienden tegenwoordig thuis zitten met hun vriendin/vrouw in het weekend...
tijdens het uitgaan heb ik nooit problemen met gesprekken aanknopen en over de hele avond zit ik haast niet alleen...
ik heb mezelf wel aan moeten leren niet in iedere glimlach van een meisje de bevestiging te zien dat ik de tofste ben...
mijn leven is best veranderd de laatste vier jaar, was ik hiervoor meer hedonistisch, nu hoop ik toch op iets meer dan lege lol...
en sorry met die puntjes zul je het moeten doen... is een verslaving

maarja.. tot 4 jaar geleden kon het me weinig interesseren hoe de meeste mensen over me dachten..
nu is het iets anders... zeker ook omdat ik niet wil dat ze me beoordelen als die ene gehandicapte...
mijn visie op wat een relatie moet inhouden is ook erg anders geworden...
na 3 jaar aanmodderen had ik het gevoel er wel weer open voor te staan, maar heb in de afgelopen tijd niet echt het gevoel gehad dat mijn energie erin steken me veel voordeel heeft opgeleverd...
heb dus eigenlijk de deur weer beetje gesloten en richt me meer op gedichten en schilderijen...
Nou je komt op mij niet echt over als de gezelligste persoon maar ja
En no offence maar je bent toch ook 'die ene gehandicapte' ?
Je bent natuurlijk ook meer (die ene die schildert, die ene die dicht, die ene met die puntjes in zn post) en mensen zullen dat vanzelf gaan zien
En degene die niet zo ver door kunnen kijken hoef je toch niet
pi_56093340
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 00:22 schreef liefie_ het volgende:

[..]

Nou je komt op mij niet echt over als de gezelligste persoon maar ja
En no offence maar je bent toch ook 'die ene gehandicapte' ?
Je bent natuurlijk ook meer (die ene die schildert, die ene die dicht, die ene met die puntjes in zn post) en mensen zullen dat vanzelf gaan zien
En degene die niet zo ver door kunnen kijken hoef je toch niet
gelukkig ben ik niet afhankelijk van mensen als jij om mij gezellig te vinden...
en hoe je overkomt op een forum is nooit hetzelfde als in het echt...
pi_56096997
Sinds de sinterklaasdagen weer vrijgezel. Gisteren wat met een dame wezen drinken. Was erg gezellig. Punt is alleen dat we al verleden hebben. Ik vond haar jaren terug niet zo heel boeiend. Was 15 toen (jaar of 7 terug). Nu is ze (in mijn ogen) een stuk knapper en echt volwassen, wat ik bij laatste vriendin miste. Weet alleen niet wat de goede methode nu is, zeker omdat ik haar vroeger misschien gekwetst heb zal ik van haar weinig hoeven verwachten.... Hoewel het wel gezellig/lachen was gister.

Moeilijk
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
pi_56103996
gewoon nog een keer gezellig wat gaan drinken of eten. Het komt meestal vanzelf. en als dat niet komt is ze niet geinteresseerd.
pi_56104936
is het eigenlijk normaal om meerdere vrouwen tegelijk te daten? ik vind van wel, maar wil er geen gezeik mee krijgen, mocht een vd dates uitlopen op een relatie. wat denken de dames hiervan. ik zou er geen bezwaar tegen hebben als zij het ook doen, maar ja, hoe zien vrouwen dat.
pi_56107246
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 15:47 schreef Byte_Me het volgende:
is het eigenlijk normaal om meerdere vrouwen tegelijk te daten? ik vind van wel, maar wil er geen gezeik mee krijgen, mocht een vd dates uitlopen op een relatie. wat denken de dames hiervan. ik zou er geen bezwaar tegen hebben als zij het ook doen, maar ja, hoe zien vrouwen dat.
In het begin maakt het me helemaal niet uit, maar als ik hem leuk begin te vinden en intiemer wordt en hij date nog steeds met andere vrouwen, schuif ik hem heel hard aan de kant
pi_56107450
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 15:47 schreef Byte_Me het volgende:
Ja, natuurlijk. Zodra je iemand leuker dan leuk vindt, kap je het daten met die anderen toch wel af.
  donderdag 17 januari 2008 @ 17:12:19 #219
140565 oshiro
I don't fuckin' care
pi_56107510
Bweh Op z'n tijd is dat single gebeuren best leuk en zo. Maar nu even niet .
"Nevertheless sir, like German tourists, the stupid are everywhere." - Arnold J. Rimmer, Red Dwarf || Last.fm
  donderdag 17 januari 2008 @ 17:40:03 #220
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_56108140
ahhh kom je seks tekort?
Het luisteren naar een mens is als steeds weer hetzelfde boek moeten lezen..
pi_56108316
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 17:40 schreef Shitonya het volgende:
ahhh kom je seks tekort?
Neuken, Shitje?
  donderdag 17 januari 2008 @ 17:47:55 #222
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_56108342
Ik neuk nog liever een schijtlijster
pi_56108375
You gotta love it.
  donderdag 17 januari 2008 @ 18:03:18 #224
140565 oshiro
I don't fuckin' care
pi_56108714
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 17:40 schreef Shitonya het volgende:
ahhh kom je seks tekort?
Nee, dat niet. Maar zelfs ik kan nog wel eens wat klefheid in m'n leven gebruiken.

Niet te geloven dat ik dat zeg.
"Nevertheless sir, like German tourists, the stupid are everywhere." - Arnold J. Rimmer, Red Dwarf || Last.fm
  donderdag 17 januari 2008 @ 18:09:07 #225
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_56108805
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 18:03 schreef oshiro het volgende:

[..]

Nee, dat niet. Maar zelfs ik kan nog wel eens wat klefheid in m'n leven gebruiken.

Niet te geloven dat ik dat zeg.
Bah bah
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')