Meer kopen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:12 schreef oshiro het volgende:
Hm, twee blikjes geven niet genoeg afrekentijd om kassamuts mee uit te vragen.
Versier jij toch gewoon de vakkenvuller!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:25 schreef Tegan het volgende:
Er zijn niet eens leuke kassajongens.
Dat begrijp ik ook niet inderdaad. Mijn voorkeur voor een jongere vrouw( en dat is niet om uiterlijke kenrmerken zoals vaak gedacht word ) steek ik niet onderstoelen of banken, maar om nu iemand te zoeken die 15 of 20 jaar jonger isquote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:59 schreef Tegan het volgende:
Gisteren probeerde een oudere man me te versieren. Gok dat hij 35/40 was. Ik snap niet dat ze het proberen en denken dat ze een kans hebben. Hij was wel aardig verder.
Goede leer voor de volgende keer.quote:
Dat was ook mijn puntquote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:20 schreef E.G.J. het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ook niet inderdaad. Mijn voorkeur voor een jongere vrouw( en dat is niet om uiterlijke kenrmerken zoals vaak gedacht word ) steek ik niet onderstoelen of banken, maar om nu iemand te zoeken die 15 of 20 jaar jonger is
Vakkenvullers kun je veel moeilijker gesprekken mee aanknopen! Ja, behalve het ""waar ligt dit?"-gesprek.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:52 schreef Lips het volgende:
[..]
Versier jij toch gewoon de vakkenvuller!
En "kun je nog andere dingen vullen?"quote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:28 schreef Tegan het volgende:
Ik heb gisteren gezondigd. Ik heb met een![]()
![]()
-jongen gezoend, die vorig jaar mijn hart brak. Maar, damn, het voelde zo goed
.
. Ik ben alleen bang, dat het nu afwachten is tot hij het weer doet
.
[..]
Dat was ook mijn punt! Ik val op oudere mannen, maar aangezien ik 18 ben is mijn grens toch echt bij de 24.
[..]
Vakkenvullers kun je veel moeilijker gesprekken mee aanknopen! Ja, behalve het ""waar ligt dit?"-gesprek.
Sterkte. Maar je hebt wel gezoendquote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:28 schreef Tegan het volgende:
Ik heb gisteren gezondigd. Ik heb met een![]()
![]()
-jongen gezoend, die vorig jaar mijn hart brak. Maar, damn, het voelde zo goed
.
. Ik ben alleen bang, dat het nu afwachten is tot hij het weer doet
.
[..]
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:28 schreef Tegan het volgende:
Dat was ook mijn punt! Ik val op oudere mannen, maar aangezien ik 18 ben is mijn grens toch echt bij de 24.
Als die ooit heeft gewerktquote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:49 schreef kanna het volgende:
[..]
En "kun je nog andere dingen vullen?"
Haha, succes met het kassameisje dan. We willen wel verhalen dan!quote:Ik ga zo ook maar eens naar de supermarkt. Zaterdag blijft een mooie dag om boodschappen te doen
Ja, dat welquote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:30 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Sterkte. Maar je hebt wel gezoend![]()
Sorryquote:[..]
ben ik alweer te oud
Ik val dus ook op oudere mannen, maar het probleem is een beetje dat de meeste mensen mij minstens 5 jaar jonger schatten dan ik ben, en de mannen waar ik op val meestal denken dat ik te jong voor hen ben, en dus geen toenadering zoeken.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hm, wat dat betreft heb ik het ideaal. Al sinds ik 15/16 ben schatten ze mij 20, nu meestal 22. Als ze dan mijn echte leeftijd horen is het wel even slikken. Maar aan de andere kant, het is ook wel lastig. Ik ken een hele leuke jongen. Hij is alleen 26, en dus dat kan echt nietquote:Op zaterdag 19 januari 2008 18:53 schreef mydarling het volgende:
[..]
Ik val dus ook op oudere mannen, maar het probleem is een beetje dat de meeste mensen mij minstens 5 jaar jonger schatten dan ik ben, en de mannen waar ik op val meestal denken dat ik te jong voor hen ben, en dus geen toenadering zoeken.
Ik heb wel eens een vriend gehad van 6 jaar jonger, maar dat liep toch niet zo goed.
Hoe oud mensen je ook schatten, zo oud ben je nog niet. Anders had je zelf ook wel gedacht: Hoezo niet?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:11 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hm, wat dat betreft heb ik het ideaal. Al sinds ik 15/16 ben schatten ze mij 20, nu meestal 22. Als ze dan mijn echte leeftijd horen is het wel even slikken. Maar aan de andere kant, het is ook wel lastig. Ik ken een hele leuke jongen. Hij is alleen 26, en dus dat kan echt niet.
Klopt. Maar feit blijft dat ik me meer aangetrokken voel door oudere jongens/mannen. Ik voel me beter bij ze op mijn gemak. Ik kan ook beter met ze praten. We liggen meer op een lijn qua gedachten. Bij jongens van mijn eigen leeftijd is dit eerder een uitzondering. Wellicht heeft het feit dat ik al vijf jaar geen contact meer heb met mijn vader, en nu alleen woon met mijn zus en moeder, er ook iets mee te maken. Zou een psycholoog misschien zeggen dat ik die (lack of) vaderlijke liefde zoek in een wat oudere jongen?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:48 schreef GambitRS het volgende:
[..]
Hoe oud mensen je ook schatten, zo oud ben je nog niet. Anders had je zelf ook wel gedacht: Hoezo niet?
Waarom zou dat niet kunnen? Als je elkaar echt leuk vindt, maakt een verschil van 8 jaar toch eigenlijk niets uit?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:11 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hm, wat dat betreft heb ik het ideaal. Al sinds ik 15/16 ben schatten ze mij 20, nu meestal 22. Als ze dan mijn echte leeftijd horen is het wel even slikken. Maar aan de andere kant, het is ook wel lastig. Ik ken een hele leuke jongen. Hij is alleen 26, en dus dat kan echt niet.
Ik heb wel eens een kleiner leeftijdsverschil gehad wat niet werkte, en ook al eens een groter verschil wat wel werkte. Het zegt niets dus.quote:Op zondag 20 januari 2008 10:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet kunnen? Als je elkaar echt leuk vindt, maakt een verschil van 8 jaar toch eigenlijk niets uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |