abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 januari 2008 @ 20:49:47 #251
141482 Q.
JurassiQ
pi_56139841
Ach, ik heb geen eens nutteloze dates. Laat staan nuttige dates.
For great justice!
  vrijdag 18 januari 2008 @ 21:12:47 #252
140565 oshiro
I don't fuckin' care
pi_56140398
Hm, twee blikjes geven niet genoeg afrekentijd om kassamuts mee uit te vragen.
"Nevertheless sir, like German tourists, the stupid are everywhere." - Arnold J. Rimmer, Red Dwarf || Last.fm
  vrijdag 18 januari 2008 @ 21:14:30 #253
141482 Q.
JurassiQ
pi_56140448
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 21:12 schreef oshiro het volgende:
Hm, twee blikjes geven niet genoeg afrekentijd om kassamuts mee uit te vragen.
Meer kopen.
For great justice!
pi_56140736
Er zijn niet eens leuke kassajongens.
  vrijdag 18 januari 2008 @ 21:52:21 #255
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_56141494
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 21:25 schreef Tegan het volgende:
Er zijn niet eens leuke kassajongens.
Versier jij toch gewoon de vakkenvuller!
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_56142080
Eerder deze week werd ik gecondoleerd met het fijt dat ik morgen een date zou hebben. Het lijkt wel of de duivel er mee speelt, gaat morgen de date niet door i.v.m. een sterfgeval van haar kant.
Soms……….
Één ding geeft hoop, ze heeft op allerlei manieren proberen te laten merken dat zij mij toch echt wel beter wil leren kennen, en dat het niet een smoes is om het er bij te laten zitten.
Ik werd bijna verlegen van de virtuele zoenen.
Hieronder kun je enkele extra velden voor in je profiel invullen. De hieronder getoonde velden verschijnen bij elke post die je op het FOK!-forum doet. Op andere FOK! onderdelen zie je alleen de ondertitel of de signature, dit kan verschillen. Overig
pi_56142301
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 12:59 schreef Tegan het volgende:
Gisteren probeerde een oudere man me te versieren. Gok dat hij 35/40 was. Ik snap niet dat ze het proberen en denken dat ze een kans hebben. Hij was wel aardig verder.
Dat begrijp ik ook niet inderdaad. Mijn voorkeur voor een jongere vrouw( en dat is niet om uiterlijke kenrmerken zoals vaak gedacht word ) steek ik niet onderstoelen of banken, maar om nu iemand te zoeken die 15 of 20 jaar jonger is
Hieronder kun je enkele extra velden voor in je profiel invullen. De hieronder getoonde velden verschijnen bij elke post die je op het FOK!-forum doet. Op andere FOK! onderdelen zie je alleen de ondertitel of de signature, dit kan verschillen. Overig
  vrijdag 18 januari 2008 @ 22:28:18 #258
140565 oshiro
I don't fuckin' care
pi_56142497
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 21:14 schreef Q. het volgende:

[..]

Meer kopen.
Goede leer voor de volgende keer.
"Nevertheless sir, like German tourists, the stupid are everywhere." - Arnold J. Rimmer, Red Dwarf || Last.fm
pi_56153064
Ik heb gisteren gezondigd. Ik heb met een -jongen gezoend, die vorig jaar mijn hart brak. Maar, damn, het voelde zo goed . . Ik ben alleen bang, dat het nu afwachten is tot hij het weer doet .
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 22:20 schreef E.G.J. het volgende:

[..]

Dat begrijp ik ook niet inderdaad. Mijn voorkeur voor een jongere vrouw( en dat is niet om uiterlijke kenrmerken zoals vaak gedacht word ) steek ik niet onderstoelen of banken, maar om nu iemand te zoeken die 15 of 20 jaar jonger is
Dat was ook mijn punt ! Ik val op oudere mannen, maar aangezien ik 18 ben is mijn grens toch echt bij de 24.
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 21:52 schreef Lips het volgende:

[..]

Versier jij toch gewoon de vakkenvuller!
Vakkenvullers kun je veel moeilijker gesprekken mee aanknopen! Ja, behalve het ""waar ligt dit?"-gesprek.
pi_56153555
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 14:28 schreef Tegan het volgende:
Ik heb gisteren gezondigd. Ik heb met een -jongen gezoend, die vorig jaar mijn hart brak. Maar, damn, het voelde zo goed . . Ik ben alleen bang, dat het nu afwachten is tot hij het weer doet .
[..]

Dat was ook mijn punt ! Ik val op oudere mannen, maar aangezien ik 18 ben is mijn grens toch echt bij de 24.
[..]

Vakkenvullers kun je veel moeilijker gesprekken mee aanknopen! Ja, behalve het ""waar ligt dit?"-gesprek.
En "kun je nog andere dingen vullen?"

Ik ga zo ook maar eens naar de supermarkt. Zaterdag blijft een mooie dag om boodschappen te doen
Smart went Crazy....
pi_56155870
quote:
[..]
Sterkte. Maar je hebt wel gezoend
quote:

ben ik alweer te oud
pi_56157754
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 14:49 schreef kanna het volgende:

[..]

En "kun je nog andere dingen vullen?"
Als die ooit heeft gewerkt ! Nee maar, vakkenvullers zijn allemaal van die 16-jarige knulletjes, dus dat werkt niet .
quote:
Ik ga zo ook maar eens naar de supermarkt. Zaterdag blijft een mooie dag om boodschappen te doen
Haha, succes met het kassameisje dan. We willen wel verhalen dan!
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 16:30 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Sterkte. Maar je hebt wel gezoend
Ja, dat wel . Maarja, al die oude gevoelens/herinneringen die nu bovenkomen. Ik kan er niet meer omgaan! Daardoor krijg ik verwachtingen die er helemaal niet zijn.
quote:
[..]

ben ik alweer te oud
Sorry . Hoe oud ben je dan?
pi_56159694
quote:

[..]
Ik val dus ook op oudere mannen, maar het probleem is een beetje dat de meeste mensen mij minstens 5 jaar jonger schatten dan ik ben, en de mannen waar ik op val meestal denken dat ik te jong voor hen ben, en dus geen toenadering zoeken.
Ik heb wel eens een vriend gehad van 6 jaar jonger, maar dat liep toch niet zo goed.
Good girls go to heaven, bad girls get everywhere
pi_56160066
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 18:53 schreef mydarling het volgende:

[..]

Ik val dus ook op oudere mannen, maar het probleem is een beetje dat de meeste mensen mij minstens 5 jaar jonger schatten dan ik ben, en de mannen waar ik op val meestal denken dat ik te jong voor hen ben, en dus geen toenadering zoeken.
Ik heb wel eens een vriend gehad van 6 jaar jonger, maar dat liep toch niet zo goed.
Hm, wat dat betreft heb ik het ideaal. Al sinds ik 15/16 ben schatten ze mij 20, nu meestal 22. Als ze dan mijn echte leeftijd horen is het wel even slikken. Maar aan de andere kant, het is ook wel lastig. Ik ken een hele leuke jongen. Hij is alleen 26, en dus dat kan echt niet .

Ik heb dan wel weer een aantal mannelijke vrienden van mijn eigen leeftijd. Ik vind ze echt geweldig, altijd gezellig om mee te ouwehoeren in de kroeg, maar in romantisch opzicht heeft het niets bij me. En jongens van 18 die ik niet ken, die me dan bijvoorbeeld proberen te versieren bij het uitgaan, vind ik meestal of irritant of kinderachtig.
  zaterdag 19 januari 2008 @ 23:48:03 #265
200902 GambitRS
King of Hearts
pi_56167438
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 19:11 schreef Tegan het volgende:

[..]

Hm, wat dat betreft heb ik het ideaal. Al sinds ik 15/16 ben schatten ze mij 20, nu meestal 22. Als ze dan mijn echte leeftijd horen is het wel even slikken. Maar aan de andere kant, het is ook wel lastig. Ik ken een hele leuke jongen. Hij is alleen 26, en dus dat kan echt niet .
Hoe oud mensen je ook schatten, zo oud ben je nog niet. Anders had je zelf ook wel gedacht: Hoezo niet?
pi_56168201
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 17:36 schreef Tegan het volgende:

[..]

Sorry . Hoe oud ben je dan?
27
pi_56168354
Single zijn vind ikl nu even
pi_56168920
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 23:48 schreef GambitRS het volgende:

[..]

Hoe oud mensen je ook schatten, zo oud ben je nog niet. Anders had je zelf ook wel gedacht: Hoezo niet?
Klopt. Maar feit blijft dat ik me meer aangetrokken voel door oudere jongens/mannen. Ik voel me beter bij ze op mijn gemak. Ik kan ook beter met ze praten. We liggen meer op een lijn qua gedachten. Bij jongens van mijn eigen leeftijd is dit eerder een uitzondering. Wellicht heeft het feit dat ik al vijf jaar geen contact meer heb met mijn vader, en nu alleen woon met mijn zus en moeder, er ook iets mee te maken. Zou een psycholoog misschien zeggen dat ik die (lack of) vaderlijke liefde zoek in een wat oudere jongen?
pi_56171468
vandaag voor het eerst weer een leuke meid ontmoet... ze was ook erg vol van me.... maar ik mocht haar niet zienen want ze had een vriend
  Moderator zondag 20 januari 2008 @ 10:16:36 #270
42184 crew  DaMart
pi_56172109
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 19:11 schreef Tegan het volgende:

[..]

Waarom zou dat niet kunnen? Als je elkaar echt leuk vindt, maakt een verschil van 8 jaar toch eigenlijk niets uit?
pi_56172605
Ja precies, je moet er wel een beetje voor open staan he Een vriend van mij (29) heeft ook een relatie met een meisje van 22 en dat gaat al bijna twee jaar harstikke goed, terwijl ze het in het begin afhielden door het leeftijdsverschil.
Smart went Crazy....
  zondag 20 januari 2008 @ 12:18:52 #272
101353 mrbox
Miep miep
pi_56173967
Grappig dat leeftijds verschil, vaak vind ik dames van mijn eigen leeftijd zo lelijk volwassen. (er zijn natuurlijk uitzonderingen)
Ik vind het wel een raar fenomeen
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
  Moderator zondag 20 januari 2008 @ 12:32:14 #273
42184 crew  DaMart
pi_56174247
Bij mij is het ook een keer stukgelopen op leeftijd. Ik was 21 en zij was 16. Er was duidelijk wederzijdse interesse maar beiden vonden we het leeftijdsverschil wat groot. Achteraf gezien toch best wel jammer dat we leeftijd zo'n grote rol lieten spelen.
pi_56174480
quote:
Op zondag 20 januari 2008 10:16 schreef DaMart het volgende:

[..]

Waarom zou dat niet kunnen? Als je elkaar echt leuk vindt, maakt een verschil van 8 jaar toch eigenlijk niets uit?
Ik heb wel eens een kleiner leeftijdsverschil gehad wat niet werkte, en ook al eens een groter verschil wat wel werkte. Het zegt niets dus.
pi_56174962
Ik heb altijd geroepen dat ik op mannen val die ouder zijn dan ik, maar de laatste 2 op wie ik verliefd werd (ookal hield ik het bij 1 van hen tegen), waren een jaar jonger. Dus kan net zo goed niets roepen
You're never fully dressed until you wear a smile
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')