abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 20 januari 2008 @ 13:03:31 #276
84808 Hari-Bo
Onbegrijpelijk?
pi_56175121
Gister met een leuke meid staan praten in de kroeg, maar te dronken om haar naam en telefoonnummer te onthouden.
Let's get down to brass tacks. How much for the ape?
Oh, shit. I forgot about the beer. You want one? No, how 'bout some ether?
pi_56175557
Ik let totaal niet op leeftijd. (oke, onder de 20 vind ik wel een beetje jong).
pi_56175627
quote:
Op zondag 20 januari 2008 12:57 schreef MNR het volgende:
Ik heb altijd geroepen dat ik op mannen val die ouder zijn dan ik, maar de laatste 2 op wie ik verliefd werd (ookal hield ik het bij 1 van hen tegen), waren een jaar jonger. Dus kan net zo goed niets roepen
Meestal, val ik op 8 a 10 jaar jonger, maar eigenlijk nooit ouder. En dat komt voornameliujk door dat ik een behoorlijk actief leven heb. Ik merk vaak dat leeftijdsgenoten mij niet bijhouden. Wat niet betkend dat ze niet bestaan natuurlijk, maar ik kom ze op de één of andere manier niet tegen.
Hieronder kun je enkele extra velden voor in je profiel invullen. De hieronder getoonde velden verschijnen bij elke post die je op het FOK!-forum doet. Op andere FOK! onderdelen zie je alleen de ondertitel of de signature, dit kan verschillen. Overig
pi_56187007
quote:
Op zondag 20 januari 2008 10:16 schreef DaMart het volgende:

[..]

Waarom zou dat niet kunnen? Als je elkaar echt leuk vindt, maakt een verschil van 8 jaar toch eigenlijk niets uit?
Nouja, hij is gewoon een leuke jongen, maar ik zou nooit iets meer dan vrienden proberen door zijn leeftijd. Maar dat is meer omdat ik bij jongens van 24 al genoeg twijfels krijg van hun kant door mijn leeftijd. Dus ik wil het niet eens proberen/de vriendschap verpesten bij hem.
pi_56188112
quote:
Op zondag 20 januari 2008 20:54 schreef Tegan het volgende:

[..]

Nouja, hij is gewoon een leuke jongen, maar ik zou nooit iets meer dan vrienden proberen door zijn leeftijd. Maar dat is meer omdat ik bij jongens van 24 al genoeg twijfels krijg van hun kant door mijn leeftijd. Dus ik wil het niet eens proberen/de vriendschap verpesten bij hem.
Wat een pech voor die arme jongen, hij zit al in de "friend zone".
  Moderator zondag 20 januari 2008 @ 21:47:07 #281
42184 crew  DaMart
pi_56188276
quote:
Op zondag 20 januari 2008 20:54 schreef Tegan het volgende:

[..]

Je moet het zelf weten natuurlijk, maar ik zou nooit iemand afschrijven wegens negatieve ervaringen met anderen of om wat anderen ervan zouden kunnen denken. Nu schrijf je misschien iemand af met wie je het juist heel leuk zou kunnen hebben .
pi_56209682
Masterflirt.nl, heb er vandaag voor het eerst over gehoord. Geinig stukje theorie. Ze bieden ook flirtlessen aan.

In les 4 hebben ze het over het selectieproces. Als je als vrouw een scharrel aan de haak wilt slaan, gedraag je je gewoon bijdehand en kat je wat, want dan trek je een man aan die een one-night-stand wil en gewoon wat plezier.
You're never fully dressed until you wear a smile
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 21 januari 2008 @ 22:06:27 #283
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_56209775
Nou, nou. Wat een weekend weer

Even bij mijn ouders geweest, daarna terug naar mijn kamer in A'dam. Voordat ik de trein instapte even voor de grap een uitnodiging gedaan naar een vriendin van, stap in de trein dan kan je wel blijven slapen vannacht. En warempel ze stond op het station

Filmpjes gekeken, beetje gekletst, van het één kwam het ander. Was vandaag nog lang blijven hangen maar ik moest alweer toetsen maken. Dus vanmiddag nog even gezien en nu is het weer maandag avond. Soms lopen dingen vreemd
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_56209823
En dit was volgens mij les 1: "man kijkt weg, man valt af", of hij is niet geinteresseerd of hij vindt zichzelf niet goed genoeg voor haar. Dus als man moet je de blik juist vasthouden.

*MNR agrees

En wat doet de vrouw? De vrouw moet juist wegkijken, want daarmee toont ze zelfvertrouwen? Je moet het duidelijk maken dat je hem leuk vindt; je kijkt hem aan, je kijkt weg, de kijkt naar de grond (je gevoel) en dan kijk je van onder je wimpers naar hem terug.

Ow jee, ik durf juist nooit terug te kijken als een man dat gevoel (angst, blozen) bij me oproept Dikke f*ck mister, ik kijk echt niet terug
pi_56210010
quote:
Op maandag 21 januari 2008 22:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
Voordat ik de trein instapte even voor de grap een uitnodiging gedaan naar een vriendin van, stap in de trein dan kan je wel blijven slapen vannacht. En warempel ze stond op het station
En volgende week staat ze op de stoep
pi_56210568
quote:
Op zondag 20 januari 2008 21:47 schreef DaMart het volgende:

[..]

Je moet het zelf weten natuurlijk, maar ik zou nooit iemand afschrijven wegens negatieve ervaringen met anderen of om wat anderen ervan zouden kunnen denken. Nu schrijf je misschien iemand af met wie je het juist heel leuk zou kunnen hebben .
Je hebt natuurlijk gelijk! Maar er spelen nog een aantal andere dingen, waarvan de belangrijkste zijn dat ik hem eigenlijk totaal niet ken, behalve een heel leuk avond-lang gesprek in de kroeg en wat smsjes van tijd tot tijd. En dat hij bovendien zo goed als de beste vriend is van een soort van 'ex'. Wie weet wordt het ooit nog iets. Maar voorlopig heb ik niet echt zin in de moeite tov de eventuele baat erbij. Ik ben wel gelukkig single op het moment.
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 21 januari 2008 @ 22:50:29 #287
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_56211035
quote:
Op maandag 21 januari 2008 22:15 schreef MNR het volgende:

[..]

En volgende week staat ze op de stoep
Nah, doe maar niet
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_56212257
quote:
Op maandag 21 januari 2008 22:08 schreef MNR het volgende:
En dit was volgens mij les 1: "man kijkt weg, man valt af", of hij is niet geinteresseerd of hij vindt zichzelf niet goed genoeg voor haar. Dus als man moet je de blik juist vasthouden.

*MNR agrees

En wat doet de vrouw? De vrouw moet juist wegkijken, want daarmee toont ze zelfvertrouwen? Je moet het duidelijk maken dat je hem leuk vindt; je kijkt hem aan, je kijkt weg, de kijkt naar de grond (je gevoel) en dan kijk je van onder je wimpers naar hem terug.

Ow jee, ik durf juist nooit terug te kijken als een man dat gevoel (angst, blozen) bij me oproept Dikke f*ck mister, ik kijk echt niet terug
9 vd 10 keer kijk ik ook weg, maar dat hoeft niet altijd te betekenen dat er geen interesse is . Gewoon het idee dat je iemand aan blijft staren
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
  Moderator maandag 21 januari 2008 @ 23:35:11 #289
42184 crew  DaMart
pi_56212351
quote:
Op maandag 21 januari 2008 23:32 schreef Lennox het volgende:

[..]

9 vd 10 keer kijk ik ook weg, maar dat hoeft niet altijd te betekenen dat er geen interesse is . Gewoon het idee dat je iemand aan blijft staren
Als ik iemand te lang blijf aanstaren, schiet ik vaak in de slappe lach. Ook een goede reden om af en toe weg te kijken .
pi_56212465
Hahaha. Kan je beter wegkijken ja
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
pi_56214326
De jongen die ik vrijdag had gezoend, keek me halverwege de avond (voordat we hadden gezoend) ook uberlang aan. En dat terwijl we vantevoren wel gewoon hadden gepraat. Toen stonden we daar, midden in de feestende groep mensen, in doodse stilte terwijl hij me aankeek. Ik keek maar steeds weg! Kan daar niet echt tegen als het te lang duurt.
  dinsdag 22 januari 2008 @ 02:10:19 #292
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_56214965
Hm..word de laatste tijd hondsdol van honden die me te leuk vinden en het is me een raadsel waarom. A la, ik pak er even eentje uit, omdat ik daar wel een probleem in zie. De rest, daar valt misschien mee te leven voorlopig..hier situatie:
Soort van vriend, voel me altijd thuis, weet waar alles staat, doen altijd leuke dingen, enkele fysieke voorvalletjes gebeurd, maar verder weinig noemenswaardig. Gaat gewoon meestal goed. Voelen elkaar altijd goed aan en alles.

Point nu is dus dat hij vandaag uitvoerig vertelde dat hij stukken meer voor me voelt, dan goed is voor onze soort van vriendschap. Dit realiseerde hij zich dit weekend heel sterk, mede omdat ik een soort van date had dit weekend. Hij kon niet slapen, voelde zich mentaal/fysiek niet echt om te juichen en awel, je kent het misschien wel.
Ik voel niets voor hem. Niets meer dan 'vriendschap' misschien. Hij wil me echt niet als gewone vriendin verliezen hierom, omdat hij zoveel waarde aan m'n gezelschap hecht en ik zoveel in z'n leven beteken. Ik ben de enige die hem nog enigzins op 't goeie pad houdt zegt maar.

But what now? Ik wil hem voorlopig niet meer zien door dit voorval. Bekend is dat dergelijke gevoelsmatigheden zelden zomaar overgaan en al helemaal niet al blijf je elkaar gewoon zien. Een vriendschap opgeven of ... something else?
Het luisteren naar een mens is als steeds weer hetzelfde boek moeten lezen..
pi_56216082
Vreess van wel. Totdat hij er echt overheen is.

@DA, slettebak
pi_56217224
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 02:10 schreef Shitonya het volgende:
But what now? Ik wil hem voorlopig niet meer zien door dit voorval. Bekend is dat dergelijke gevoelsmatigheden zelden zomaar overgaan en al helemaal niet al blijf je elkaar gewoon zien. Een vriendschap opgeven of ... something else?
Ja, als je hem niet meer wil zien, dan is daarmee de kous af.

En hoe zit het met jouw gevoelens naar hem toe? Hecht jij bijv. ook waarde aan zijn vriendschap en betekent hij ook iets voor jou in jouw leven? Daar hoor ik je nl. niet over.
  dinsdag 22 januari 2008 @ 09:46:16 #295
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_56217402
quote:

verklaar mij voor gek, maar ik heb ergens het idee dat dit de 'echte' Shitonya heul niet is. Die rare zinsconstructies? Vlaamse woorden tussendoor? Sowieso, zo'n lap tekst van haar hebben we nog nooit gezien bij mijn weten...

Enfin, als het wel echt is: vriendschappen komen en gaan, want verbintenissen tussen mensen zijn niet statisch. De verstandhouding is veranderd, de kussens zijn opgeschud en nu is de situatie dus zo dat je er niet mee verder wil. Dat moet je alleen nog 'even' accepteren.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  dinsdag 22 januari 2008 @ 10:38:31 #296
101353 mrbox
Miep miep
pi_56218351
quote:
Hm..word de laatste tijd hondsdol van honden die me te leuk vinden en het is me een raadsel waarom. A la, ik pak er even eentje uit, omdat ik daar wel een probleem in zie. De rest, daar valt misschien mee te leven voorlopig..hier situatie:
Soort van vriend, voel me altijd thuis, weet waar alles staat, doen altijd leuke dingen, enkele fysieke voorvalletjes gebeurd, maar verder weinig noemenswaardig. Gaat gewoon meestal goed. Voelen elkaar altijd goed aan en alles.

Point nu is dus dat hij vandaag uitvoerig vertelde dat hij stukken meer voor me voelt, dan goed is voor onze soort van vriendschap. Dit realiseerde hij zich dit weekend heel sterk, mede omdat ik een soort van date had dit weekend. Hij kon niet slapen, voelde zich mentaal/fysiek niet echt om te juichen en awel, je kent het misschien wel.
Ik voel niets voor hem. Niets meer dan 'vriendschap' misschien. Hij wil me echt niet als gewone vriendin verliezen hierom, omdat hij zoveel waarde aan m'n gezelschap hecht en ik zoveel in z'n leven beteken. Ik ben de enige die hem nog enigzins op 't goeie pad houdt zegt maar.

Ik heb recent ook hetzelfde probleem gehad, maar dan anders om. Ik heb de "vriendschap" op gegeven, twijfel nogsteeds of dat de juiste beslissing was. Vooral omdat naast het beetje gevoel de vriendschap wel goed was en dat is altijd zonde om op te geven.
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
pi_56222412
quote:

Het heeft gevoel!

Laat hem ff afkoelen dan kan het daarna vanzelf weer goed komen als jullie echt goed bevriend waren
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_56230029
En weer unbanned .

Verder rustig hier, mijn voornemen om minder aan te kloten met de heren werkt wonderbaarlijk genoeg. Bezig met het proces minder aandacht te zoeken bij het andere geslacht en ik voel me er nog goed bij ook. . Wel gelurkt afgelopen tijd. D_A: goed bezig jongen! Maar let wel op dat je er geen vriendschappen mee verkloot . En ook dat je er niet in blijft hangen, trouwens. Als single zijn je te goed gaat bevallen, maakt op den duur niemand meer kans.

Garrister: . . .
pi_56230394
single af!
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 18:40 schreef MLI het volgende:

[..]

Details!
Heb geen zin om een nieuwe te openen......maar vooruit: ontmoet via vrienden; voelde meteen erg goed; de rest is geschiedenis.

[ Bericht 79% gewijzigd door SuperMocio op 22-01-2008 19:15:05 ]
I don't know if we're made for each other but this night is made for us.
You've got nothing left to lose and only me to trust.
pi_56230574
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 18:33 schreef SuperMocio het volgende:
single af!

Details!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')