quote:Op zondag 6 januari 2008 21:15 schreef yvonne het volgende:
Steek ik net een shaggie op, bluuuuuuuugh!!!!!!
Nu mag toch echt iemand me vertellen hoe dát dan kan, in één dag!
Vorig topic ; De Super Smoker (Al ervaringen?)quote:Jij hebt de SS gewoon in de winkel gekocht? En geen problemen mee? Hoelang gaat jouw batterij mee?
Geen problemen mee,quote:Op zondag 6 januari 2008 21:30 schreef Qwea het volgende:
Lapo :
[..]
[..]
Vorig topic ; De Super Smoker (Al ervaringen?)
Stoer. Ik ga haar ook zo'n ding aansmerenquote:Op zondag 6 januari 2008 21:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Geen problemen mee,
hij lag bij de Bruna,
batterij-duur, geen idee, vandaag al de hele dag/avond iig.
FOK! was traag, duurde me te lang.quote:
Bruna verkoopt ook tabak hoorquote:Op zondag 6 januari 2008 21:37 schreef Svensational het volgende:
Bij de Bruna? En hadden één merk maar?
Fuck, dan rook je dus nog meer dan mn maquote:Op zondag 6 januari 2008 21:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
FOK! was traag, duurde me te lang.
Maar ik rook 25+ peuken per dag, en ik ben de eerste dag goed doorgekomen.
Ik vind de asbak stinken en m'n "probeer"shaggie uitgemaakt.
Oh, niet in Drenthequote:Op zondag 6 januari 2008 21:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Bruna verkoopt ook tabak hoor
En ja, een merk.
Ja, maar nog wel nicotine hè!quote:Op zondag 6 januari 2008 21:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
En e-roken brengt geen teer binnen. Dus het is een win-win situatie
Niet? Zeker weten?quote:
Ja hoor, ik ben al aan het "oefenen" hoe het te roken, hoe houd je zo'n kreng vast, als een gewone peuk tussen de vingers is geen porum en te zwaar.quote:Op zondag 6 januari 2008 21:53 schreef Dirkh het volgende:
Maar yvonne, zie je jezelf er mee in de kroeg zitten, of bij mensen op visite?
Is de SS niet erg lang en zwaar ten opzichte van een gewone sigaret. We hadden het al over de lulligheidsfactor, de Buckler onder het roken...
Na een paar trekkjes doe je de sigaret in je zak. Dat is opzich al raar.
Bij de SS zitten echte zachte filters begrijp ik, worden deze niet snel week of nat?
De Rutoo heeft een plastic "filter", hier moet je aan wennen. De filter is gelijk het ampul, dus vervang je pas als deze op is. Bij de SS vervang je het filter sneller, want het ampul en de filter zijn los van elkaar.
Omdat de Rutoo een harde filter heeft, is het net als vroeger, de Bic pen die je de hele tijd in je mond had. En als je hem niet in je mond hebt, laat je hem tussen je vingers doorlopen.quote:Op zondag 6 januari 2008 22:02 schreef yvonne het volgende:Ik opteer op dit moment voor de oude-chinees-lurkend-aan-zijn-opiumpijp-houding.
Het verschilt per soort, reken op een tientje of 6/7/8quote:Op zondag 6 januari 2008 22:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wat kostie eigenlijk? en hoevaak moet je bijvullen?
Die rare troep zal wel meevallen lijkt me. Daar heeft niemand belang bij.quote:Op zondag 6 januari 2008 22:56 schreef Burakius het volgende:
In Turkije is het verboden dacht ik? Omdat ze rare shit er in doen...
(no bron)
Er zijn al doe het zelvers die THC in een ampul vrotten.quote:Op zondag 6 januari 2008 22:20 schreef junkiesietze het volgende:
lijkt me wel vaag zo'n ding...
hebben ze ook cannabis vullingen?
Vaak krijg je een vijftal ampullen.quote:Op zondag 6 januari 2008 23:06 schreef shmoopy het volgende:
Maar die ampullen gaan een keer op (hoeveel krijg je bij de aanschaf?) en dan moet je ze los kopen.
Dat gaat niet meer als ze verboden worden.
Theoretisch kan het dus al. Maar ieder bedrijf is vrij om zijn eigen regels op de werkvloer te maken. Roken op de werkvloer is geen recht.quote:Op zondag 6 januari 2008 23:09 schreef Oksel het volgende:
Ah, leuk topic. Even meelezen.
Mogen we binnenkort weer op de werkvloer roken dan?
Exact hetzelfde dus als ik had.quote:Op zondag 6 januari 2008 21:43 schreef yvonne het volgende:
Maar ik ben echt zó verbaasd dat na amper 1 dag, ik de asbak vind stinken en mn shaggie uitgemaakt heb na 2 trekjes.
Bijvullen kan wel afhankelijk van het model dat je hebt. Een ampul staat absoluut niet gelijk aan een pakje sigaretten, het verschilt enorm per ampul wat je er uit haalt.quote:Bijvullen kan, maar wordt over het algemeen niet aangeraden in verband met lekkage. Gewoon een ampul gebruiken. Een ampul staat gelijk aan een pakje sigaretten.
quote:Op zondag 6 januari 2008 23:01 schreef crazy_ivan het volgende:
Mijn zus heeft zo'n supersmoker, kostte ¤99. De domme muts rookt weliswaar zelf niet maar draagt dat ding bij zich om interessant te kunnen doen. Echt te genant voor woorden.
Dat zal wel helemaal verboden worden, maar het zou zeker een succesvolle uitvinding zijn!quote:Op zondag 6 januari 2008 22:20 schreef junkiesietze het volgende:
Bij aanschaf krijg je proefmonsters zeg maar. Light (proeft nog het meest als een echte sigaret) Normaal en medium en geloof ook nog één neppert (geen idee waarom)quote:Op zondag 6 januari 2008 23:06 schreef shmoopy het volgende:
Maar die ampullen gaan een keer op (hoeveel krijg je bij de aanschaf?) en dan moet je ze los kopen.
Dat gaat niet meer als ze verboden worden.
Om helemaal te stoppen met roken. Roken zit voor een groot deel tussen de oren, dus als je het qua nicotine langzaam afbouwt, rook je voor je gevoel nog wel, maar zit je in feite alleen maar waterdamp te hijsenquote:
ja, dat klopt. Maar idd, het is alsnog iets goedkoper. En natuurlijk gezonder. Neemt niet weg dat de e-sigaret gewoon niet gezond is, maar wel gezonder dan de gewone peukquote:Op maandag 7 januari 2008 17:05 schreef Cynix ® het volgende:
Misschien heb ik iets niet goed gelezen of begrepen, maar als een 'ampul' ongeveer 2 euro kost en je daar ongeveer een dag mee toe kan, is dat e-roken nog best een prijzige hobby. Weliswaar (iets) goedkoper dan echt roken, maar je mist dan ook enige sensatie. Als je accijns even wegdenkt, is dit duurder dan echt roken!
Hier moet iemand enorm rijk van worden!
Iemand die een pakje per dag rookt, bespaart 800 euro per jaar.quote:Op maandag 7 januari 2008 17:05 schreef Cynix ® het volgende:
Misschien heb ik iets niet goed gelezen of begrepen, maar als een 'ampul' ongeveer 2 euro kost en je daar ongeveer een dag mee toe kan, is dat e-roken nog best een prijzige hobby. Weliswaar (iets) goedkoper dan echt roken, maar je mist dan ook enige sensatie. Als je accijns even wegdenkt, is dit duurder dan echt roken!
Hier moet iemand enorm rijk van worden!
Mjah laten we zeggen dat je normaal een pakje Pall Mall per dag rookt dan zit je op 4,- (gaat naar 4,35) per dag.quote:Op maandag 7 januari 2008 17:05 schreef Cynix ® het volgende:
Het is maar een gok, het zal ook afhangen van het gebruik natuurlijk.quote:Op maandag 7 januari 2008 20:46 schreef Qwea het volgende:
neee, de SS gaat toch langer dan 3 maanden mee?
Het is maar net wat je wil, deze sigaar is het allergoedkoopst. Overigens schijnen deze ook een stuk beter te werken dan de sigaret versies.quote:Op maandag 7 januari 2008 20:46 schreef Qwea het volgende:
Wat is wel de goedkoopste dan eigenlijk Hollander?
Ik dacht dat zo'n ding 3 jaar mee zou gaanquote:Op maandag 7 januari 2008 21:14 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Het is maar een gok, het zal ook afhangen van het gebruik natuurlijk.Daarnaast moet je er gewoon rekening mee houden dat een apparaatje als dit gewoon niet lang meegaat, je gebruikt zo'n ding best vaak per dag, moet dus vaak opladen en het trekken van een hoge piekstroom tijdens gebruik (atomizer is eigenlijk gewoon een kacheltje) is ook best slecht voor een accu.
Ik denk dat bij een beetje doorsnee gebruik na 3 maanden de rek er wel uit is.
[..]
Het is maar net wat je wil, deze sigaar is het allergoedkoopst. Overigens schijnen deze ook een stuk beter te werken dan de sigaret versies.
"Gewone" (mini)sigaretten zijn er vanaf ongeveer 40,-
Ik geloof er niks van dat ie maar 3 maanden meegaat,quote:Op maandag 7 januari 2008 21:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik dacht dat zo'n ding 3 jaar mee zou gaan![]()
![]()
hahaquote:Op zondag 6 januari 2008 22:20 schreef junkiesietze het volgende:
En SuperSmoker adverteert op TV dat dat ding vooral níet bedoeld is om met roken te stoppen.quote:Op maandag 7 januari 2008 21:53 schreef yvonne het volgende:
Maar buiten de kosten, ik ga gewoon stoppen met roken, dankzij dit ding, zo.
3 maanden lijkt mij ook wel zeer kort hoorquote:Op maandag 7 januari 2008 21:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van dat ie maar 3 maanden meegaat,
Vooralsnog heb ik al 2 dagen geen echte peuk aangeraakt, en is dat dus al 2x 5euro 40.
Jaja, Zware shag is zo duur.
Er staat niks over de ss zelfquote:Heb ik garantie op de aankoop?
U heeft 3 maanden garantie op de batterij en 6 maanden op de oplader. Bij problemen met de SuperSmoker, neem dan contact op met uw dealer.
En dat zou ik echt stoer vindenquote:Op maandag 7 januari 2008 21:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Was je een paar maanden geleden ook al niet gestopt met bier?quote:Op maandag 7 januari 2008 21:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
ik ga gewoon stoppen met roken, dankzij dit ding, zo.
Dat zou een flinke claim zijn die je wetenschappelijk moet onderbouwen en waarbij medisch onderzoek nodig is. Dat duurt lang en is duur. Je kan het (vooral met aankomende rook-verboden) veel makkelijker verkopen als sigaret vervanger. Consumenten (zoals Yvonne) doen dan de rest.quote:Op maandag 7 januari 2008 22:05 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
En SuperSmoker adverteert op TV dat dat ding vooral níet bedoeld is om met roken te stoppen.
Zijn ze bang voor de machtige tabakslobby?
Je gaat toch niet - na een jaar gestopt te zijn - nu aan dit gebeuren beginnen?quote:Op maandag 7 januari 2008 22:07 schreef maedel het volgende:
ik ben al bijna een jaar gestopt, maar toch een tvp
Rrrrrrrrightquote:Op maandag 7 januari 2008 22:28 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Was je een paar maanden geleden ook al niet gestopt met bier?
Besef je wel dat je zwoele schore stem zal veranderen in een piep (meisjes) stemmetje? Total eclipse of the heart zal uit jouw mond klinken alsof Britney Spears het uitschreeuwd.
Je bent echt al op marktplaats op zoek naar een loopband, ontken het maar niet. (bevalt ook erg goed overigens)
nee voor de minister van VWS, want als dit ding als medicijn door moet gaan, moet het van de markt en eerst twee jaar getest worden voor het aan strenge voorwaarden voldoetquote:Op maandag 7 januari 2008 22:05 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
En SuperSmoker adverteert op TV dat dat ding vooral níet bedoeld is om met roken te stoppen.
Zijn ze bang voor de machtige tabakslobby?
Maar ik vraag me toch wel iets af. Wat doe je na het neuken?quote:
Rookte je elke dag een heel pakje shag? Damn.. dat is best veel....quote:Op maandag 7 januari 2008 21:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Vooralsnog heb ik al 2 dagen geen echte peuk aangeraakt, en is dat dus al 2x 5euro 40.
Jaja, Zware shag is zo duur.
quote:Wij hebben marktonderzoek voor u gedaan en enkele modellen getest. De e-sigaret van:
e-smoking e-sigaret ¤ 75 kreeg een 6 (slechte smaak --)
Ruyan e-sigaret ¤ 297 kreeg een 6.8 (vormgeving --)
Supersmoker ¤ 89,95 kreeg een 5 (slecht design)
Rutoo e-sigaret ¤75 kreeg een 9.2 (smaakt bijna als marlboro en heeft een leuk design)
Ik vind sigarettenstank niet meer om te doen, maar ik zie de voordelen van nicotine wel hoorquote:Op maandag 7 januari 2008 23:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Je gaat toch niet - na een jaar gestopt te zijn - nu aan dit gebeuren beginnen?
Nee en de grafsmaak 's ochtends is er ook niet.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 07:54 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik vind sigarettenstank niet meer om te doen, maar ik zie de voordelen van nicotine wel hoor
Trouwens, stink je gewoon net als bij sigaretten uit je mond met dit ding?
"Ding" zit in blauw doosje iddquote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:45 schreef Qwea het volgende:
Hmm, net bij de bruna geweest en daar hadden ze "een ding" in een blauw doosje. Is dat de SS yvonne? Het was me te druk om te vragen
Ik ben echt nieuwsgierig of het blijft werken bij jou. Ik heb nu drie dagen (griep) niet gerookt en heb het idee dat ik iedereen wel een knal kan verkopenquote:
Niet gerookt als in, geen echte peuken "bijgerookt" of wel alleen de e-smoke gebruikt?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:15 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik ben echt nieuwsgierig of het blijft werken bij jou. Ik heb nu drie dagen (griep) niet gerookt en heb het idee dat ik iedereen wel een knal kan verkopen
Ik heb geprobeerd de nicotine met de e-smoke binnen te krijgen, maar kan nu even helemaal niets hebben...Ja, dus even helemaal niets, maar merk echt dat mijn lichaam nicotine WIL..quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niet gerookt als in, geen echte peuken "bijgerookt" of wel alleen de e-smoke gebruikt?
Ik ben nu op dag 3 en heb nog niets "bijgerookt" Ik heb al wel puur dwangmatig een shaggie zitten draaien, maar niet opgestoken, ik had ook echt een "huh, wat doe ik nu" ervaring.
Kritiekste moment van de dag: koffie en peuk bij opstaan.
De 3e ochtend ( deze ochtend dus) niet meer als een dolle m'n nicotinepeil zitten voldoen, maar eerst koffie, wassen, plassen en tóen pas een paar haaltjes van m'n "ding"genomen.
Ik begin er steeds meer van overtuigd te raken dat je wél kunt stoppen dmv het "ding"
Dit klinkt erg ongeloofwaardig, voor mij, als roker, dan.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:22 schreef yvonne het volgende:
Kritiekste moment van de dag: koffie en peuk bij opstaan.
De 3e ochtend ( deze ochtend dus) niet meer als een dolle m'n nicotinepeil zitten voldoen, maar eerst koffie, wassen, plassen en tóen pas een paar haaltjes van m'n "ding"genomen.
Hopelijk helpt het haar te stoppen! Lijkt me niet zo'n aangenaam idee als je moeder doorrookt terwijl ze longemfyseem heeft met alle consequenties van dien...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:08 schreef Qwea het volgende:
nou, moeder heeft de Partysmoker gekocht
Ooh, ze stopt hoe dan ook hoor. Ist niet hierdoor dan wel omdat ze doodgaat aant rokenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:11 schreef TNA het volgende:
[..]
Hopelijk helpt het haar te stoppen! Lijkt me niet zo'n aangenaam idee als je moeder doorrookt terwijl ze longemfyseem heeft met alle consequenties van dien...
Wat is het voordeel van nicotine danquote:Op dinsdag 8 januari 2008 07:54 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik vind sigarettenstank niet meer om te doen, maar ik zie de voordelen van nicotine wel hoor
Trouwens, stink je gewoon net als bij sigaretten uit je mond met dit ding?
Je 'opgefoktheid' even wegwerken? Toch?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat is het voordeel van nicotine dan
http://en.wikipedia.org/wiki/Nicotine#Psychoactive_effectsquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat is het voordeel van nicotine dan
Dat had ik altijd met aanstekers en sigaretten. Op zich win-win dus, zo'n e-smoker.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:19 schreef Greys het volgende:
Is zo'n e-sig niet veel 'gedoe', vraag ik me af?
Je moet denken aan het opladen, waar je hem gelaten hebt (), of de ampul nog vol genoeg is, of je nog wel genoeg ampullen in huis hebt enz. Heb je daar niet gauw genoeg van? Of went het snel?
Ja, dat is toch nu ook zoquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:19 schreef Greys het volgende:
Je moet denken aan het opladen, waar je hem gelaten hebt (), of de ampul nog vol genoeg is, of je nog wel genoeg ampullen in huis hebt enz. Heb je daar niet gauw genoeg van? Of went het snel?
Vaak ben je opgefokt door een nicotinegebrek, dus als je rookt, dan werkt dat op dat moment idd. Maar als je niet rookt ben je echt niet opeens minder opgefokt door een nicotineshot hoorquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Je 'opgefoktheid' even wegwerken? Toch?
Iedereen die me kent, en iedereen die weet hoe enorm veel ik weg loop te paffen mag zó komen kijken, asbak op m'n bureau is weg, er ligt zo'n "ding" voor m'n neus hier, ik hoefde deze ochtend echt, écht! niet eerst 600 peuken voor ik een beetje mens was.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:53 schreef Stranger het volgende:
[..]
Dit klinkt erg ongeloofwaardig, voor mij, als roker, dan.
Mijn huisgenoot heeft sinds kerst zo'n ding en pas twee sigaretten gerookt sindsdien, terwijl hij daarvoor net als ik op anderhalf pakje per dag zat.
Ik zou door jullie ervaringen bijna een believer worden en ook al is het niets voor mij wil ik het dankzij die positieve ervaringen bijna gaan proberen.
Je neemt een hijs en je blaast rook uit, simpelquote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:48 schreef Han-Pekel het volgende:
Zit er over te denken om zo'n Rutoo ding te kopen, 75,- is prima te betalen lijkt me, maar hoe zit het nou, je neemt een hijs en dan? blaas je rook uit of komt er niks uit je mond..ofzo..?!:P
lach je nu Vonne uit!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:31 schreef Insomaniac het volgende:
Haha, rokers met een e-smoker!
* Insomaniac steekt een Camel op en lacht
Iedereen mag me uitlachen, dacht je dat ik niet moest lachen om deel 1 en dit topic?quote:
Ik ben mijn sigaretten echt NOOIT kwijt hoorquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dat is toch nu ook zo! Waar zijn m'n sigaretten, heb ik nog genoeg voor vanavond, kut morgen zijn de winkels dicht, gvd aansteker op/kwijt
.
Dat wéét ik dus niet zo zeker... zoals in het geval van de user hierboven die al een jaar gestopt is maar de nicotine mist, zou je dan in stressvolle situaties toch niet een beetje bij elkaar geraapt worden door je nicotineshot?quote:Vaak ben je opgefokt door een nicotinegebrek, dus als je rookt, dan werkt dat op dat moment idd. Maar als je niet rookt ben je echt niet opeens minder opgefokt door een nicotineshot hoor.
Nou, die ampul die raakt dus leeg. Als je ding dus niet meer rookt of rood wordt, moet je je ampul vervangen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:19 schreef Greys het volgende:
Aha, ja, right,quote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:53 schreef Nytro het volgende:
Als je wil stoppen met roken kun je trouwens beter nicotine pleisters gebruiken dan zo'n e-smoker. Stukken goedkoper in makkelijker.
De Rutoo is in de omgeving van Venlo in een paar winkels te krijgen, anders gewoon via internetquote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:48 schreef Han-Pekel het volgende:
Waar kun je hem kopen trouwens, alleen via internet??
Dat had je zelf op de site kunnen zien, anders had je 119 betaald aangezien er extra ampullen bijzitten. Omdat je onder de 100 euro zit, betaal je wel weer verzendkosten, dus het voordeel is iets kleiner tenzij je er meteen een lading ampullen bij besteld of dat je extra onderdelen bij besteld (batterij, lader etc.)quote:En is die januarie aanbieding van 99.- voordelig of is het onnodig en betaal je voor niks 25 euri extra?!
woehahaquote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:53 schreef Nytro het volgende:
Als je wil stoppen met roken kun je trouwens beter nicotine pleisters gebruiken dan zo'n e-smoker. Stukken goedkoper in makkelijker.
Nou bij de "bruna" heet nu E & A kaspers dacht ik. Ik moest naar het postkantoor en opeens dacht ik aan Yvonne ; die heeft hem ook bij de bruna vandaan.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:40 schreef Greys het volgende:
Waar heeft ze die Partysmoker gekocht dan?
Dit is best grappig.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:48 schreef yvonne het volgende:
En het was m'n intentie nieteens om te stoppen! Laat mij lekker tevreden doodgaan ooit met m'n zware shag?
Ik wilde zo'n "ding" voor plekken waar je niet mag roken,overal dus
Maar als je al 3 dagen niks bijrookt, even proeven gewoonweg smerig is, je je asbak nú al vindt stinken, dan krabbel ik me wel even op m'n achterhoofd.
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:53 schreef Nytro het volgende:
Het is een drama dwergquote:
Door de inname van de e-sigaret hou je de verslaving in stand, de meest slechte stoffen neem je alleen niet in. Als de verslaving geen probleem oplevert, dan is dit een prima oplossing. Daarbij hou je ook de gewoonte (ff roken, iets in je vinders hebben etc) wat je bij pillen en pleisters niet hebt.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:08 schreef Qwea het volgende:
[..]Grapjas ben je.
Heeft mn ma al geprobeerd. Die deed een pleister op, en rookte net zo hard doordubbele nicotine dus. Ook de Syban, Champix, Laser therapie, acupunctuur, nicotine kauwgom, en weet ik veel wat nog meer hielp dus mooi niet.
De nicotine tast haar longen niet aan. Dat doet het teer e.d. Dus opzich is dit een prima oplossing idd. En ze wil door middel hiervan gaan afbouwen qua ampullen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:38 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Door de inname van de e-sigaret hou je de verslaving in stand, de meest slechte stoffen neem je alleen niet in. Als de verslaving geen probleem oplevert, dan is dit een prima oplossing. Daarbij hou je ook de gewoonte (ff roken, iets in je vinders hebben etc) wat je bij pillen en pleisters niet hebt.
Op zich is verslaving een rot woord, alsof alles waar je aan verslaafd bent slecht is (niet alleen puur slecht voor de gezondheid, maar de verslaving op zich)
Maar er zijn ook lekkere verslavingen, roken kan daar best onder vallen. Bij het traditioneel roken heb je alleen het bij-effect dat anderen er last van kunnen hebben en het een redelijke aanslag doet op de gezondheid bij mensen die daar vatbaar voor zijn, door ziekte o.i.d.
Nou bedacht ik me vanmiddag dat je aan zo'n ding natuurlijk ook gewoon "verslaafd" bent. Dus, stel, ik zou dat doen en dan is die ampul een keer leeg of er is iets mee. Hoe klein is dan de stap naar weer gewone sigaretten. Ik denk voor mij te klein, dus ik blijf er maar afquote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:03 schreef Greys het volgende:
Dat wéét ik dus niet zo zeker... zoals in het geval van de user hierboven die al een jaar gestopt is maar de nicotine mist, zou je dan in stressvolle situaties toch niet een beetje bij elkaar geraapt worden door je nicotineshot?
Die pleister zat er bij mij 10 minuten op en toen had ik al bijna brandplekken. Ik bleek er niet tegen te kunnen. Ik ben van ellende maar zonder iets gestoptquote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:53 schreef Nytro het volgende:
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:45 schreef Greys het volgende:
Ik heb zo'n voorgevoel dat er bij mij ook vrij snel eentje in huis zal zijn
Die van de Rutoo zijn gesealed, dus zolang ze niet uitdrogen is er niks aan het handje. (wat trouwens weer met een héél klein druppie water weer op te lossen valt)quote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:45 schreef Blue Thunder het volgende:
maar hoe lang zijn die ampullen nu houdbaar? of staat dat er niet op?
PartySmoker idemditoquote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:48 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Die van de Rutoo zijn gesealed, dus zolang ze niet uitdrogen is er niks aan het handje. (wat trouwens weer met een héél klein druppie water weer op te lossen valt)
Oh, ik heb er een kek hoesje bij.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:47 schreef Qwea het volgende:
mijn moeder vroeg zich af hoe jullie die dingen meenemen.
Er zit namelijk geen klein doosje bij
Mjah ik draai gewoon de batterij van de atomizer/ampul en doe beide delen los in mijn broekzak.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:47 schreef Qwea het volgende:
mijn moeder vroeg zich af hoe jullie die dingen meenemen.
Er zit namelijk geen klein doosje bij
Maar, in de PS handleiding staat dat dat niet mag. Dan kan de nicotine uitdrogenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:57 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Mjah ik draai gewoon de batterij van de atomizer/ampul en doe beide delen los in mijn broekzak."Pakketje" is dan net zo groot als een kleine aansteker.
Zij nietquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh, ik heb er een kek hoesje bij.
dat dus, in jaszak, zijvakje van m''n tas, gewoon, gaat prima.
Mjah waarom niet toch?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:45 schreef Greys het volgende:
Ik heb zo'n voorgevoel dat er bij mij ook vrij snel eentje in huis zal zijn
Daar is mijn moeder het niet mee eensquote:
Geen last nog van gehad eigenlijk?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:59 schreef Qwea het volgende:
Maar, in de PS handleiding staat dat dat niet mag. Dan kan de nicotine uitdrogen
Mn ma nam de complete doos meequote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:10 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Geen last nog van gehad eigenlijk?Zo snel zal het ook niet uitdrogen lijkt me.
Ik doe het overigens vooral zo omdat ie in elkaar geschroeft nog best lang is en in mijn geval dus extreem kwetsbaar als ik hem zo in een jaszak oid vervoer.
De echte rokershoest blijft bij mij zo goed als weg anders?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:07 schreef Qwea het volgende:
Daar is mijn moeder het niet mee eensDie hoest zich kapot
Ik zo "Das de gewenning"
Mjah, het is zoetig qua smaak en wiet ruikt ook zoetig dus ik snap de vergelijking wel.quote:Overigens smaakt haar PS naar wiet, zegt ze. En ze heeft nooit wiet gehad
Dat is wel een idee ja!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:20 schreef Greys het volgende:
Misschien een stom idee Qwea, maar kan ze niet zo'n sigaar kopen die in een kokertje zit, iemand anders blij maken met de sigaar en het kokertje houden?
He, dat is een goed idee.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:20 schreef Greys het volgende:
Misschien een stom idee Qwea, maar kan ze niet zo'n sigaar kopen die in een kokertje zit, iemand anders blij maken met de sigaar en het kokertje houden?
Jah, je kan het spuiten... maar het schijnt (urban myth?) dat als je de hoeveelheid nicotine van 1 sigaret rechtstreeks in je aderen krijgt, dat je dood neervalt...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:15 schreef paddy het volgende:
Kun je nicotine ook gewoon spuiten?
Ik maak er wel een grapje van, maar door de griep besef ik wel hoe erg verslaafd ik eigenlijk ben![]()
Net geprobeerd een trek te nemen, maar de hoestbui werd ik ook niet vrolijker van. Hoe doen mensen dat toch....verkouden ..hoesten en toch door roken.
Heb nog een light ampul. Misschien die er maar eens in doen.
Mjah dat lijkt me in het geval van zuivere nicotine best aannemelijk.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:42 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Jah, je kan het spuiten... maar het schijnt (urban myth?) dat als je de hoeveelheid nicotine van 1 sigaret rechtstreeks in je aderen krijgt, dat je dood neervalt...
Vast welquote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:40 schreef Greys het volgende:
Het ziet er misschien een beetje gek uit, maar dan heb je in elk geval een (voorlopige) oplossing
Die sigaren koop je voor 1-euro-nogwat bij de sigarenboer volgens mij.
Zal het passen qua lengte?
Dus je hebt zojuist een e-sigaret voor niks gekocht of kom je zomaar klagen?quote:Op woensdag 9 januari 2008 08:43 schreef Dave-Hardcore het volgende:
Ik vind het echt goor ... het enige wat je binnenkrijgt is nicotine echt goor
Dat was wat ik dus zojuist tegen mn ma zeiquote:Op woensdag 9 januari 2008 08:49 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Dus je hebt zojuist een e-sigaret voor niks gekocht of kom je zomaar klagen?
9125 peuken rookt mijn moeder per jaarquote:Op woensdag 9 januari 2008 09:31 schreef daisy_ducky het volgende:
Denken jullie ook even aan de werkgelegenheid?![]()
Bij de sigaretten fabriek pleurt dat machine er 10.000 peuken per minuut uit.![]()
Zoveel roken jullie nog niet eens in een jaar per persoon.
bla bla bla bla blaquote:Op zondag 6 januari 2008 21:33 schreef yvonne het volgende:
OP:
Beste Fokkers!
Jullie hebben het vast al eens gehoord (of juist niet).
Er blijkt een (nep)sigaret te zijn die de super smoker heet
Zie hieronder de details:Geen vuur, geen verbranding, geen teer en... geen echte rook. Geen kankerverwekkende stoffen (bij tabaksverbranding ong. 40 schadelijke stoffen) Geen asbakken, geen peuken, geen vieze geurtjes, geen luchtvervuiling (geen CO²). SuperSmoker is een alternatieve sigaret die lijkt, smaakt en dampt als een echte sigaret en bovendien verzien is van een verwisselbaar sigaretfilter. SuperSmoker bevat geen tabak. Het nicotinegehalte is vele malen minder dan een klassieke sigaret. SuperSmoker is een revolutionaire hightech ontdekking op het gebied van verdampings- en computertechnologie. Het gebruik van SuperSmoker is onschadelijk voor mensen in uw omgeving: geen schadelijk mee-rook effect. SuperSmoker werkt elektronisch en gebruikt vullingen (cardridges) van Duits fabrikaat.De cardridges zijn verkrijgbaar in verschillende concentraties. SuperSmoker werkt op een herlaadbare batterij. Lader bijgeleverd.
Nou vraag ik me af of iemand dit al eens heeft uitgeprobeerd, ben namelijk erg benieuwd of dit echt het gewenste effect heeft.
Check ook de site: http://www.supersmoker.com
Hier wat details:
[ afbeelding ]
Dus mijn vraag is, zijn er fokkers die dit ding hebben en zo ja...is het echt zo een goede oplossing?![]()
(Deel 1 was dat)
De Super Smoker (Al ervaringen?)
Zoals ik zag in de winkel zijn de SuperSmoker ampullen houdbaar tot oktober 2008 dus een maandje of 10 als die er nog geen maaaaanden in de winkel lagenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:45 schreef Blue Thunder het volgende:
maar hoe lang zijn die ampullen nu houdbaar? of staat dat er niet op?
Nee, maar dat gijng ook niet werken. Want de batterij was naar zn kloten.quote:
Ik rook 10950 sigaretten per jaar.quote:Op woensdag 9 januari 2008 09:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
9125 peuken rookt mijn moeder per jaar
25 x 365 = 9125
Aso veel eigenlijk
Aiquote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:42 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Jah, je kan het spuiten... maar het schijnt (urban myth?) dat als je de hoeveelheid nicotine van 1 sigaret rechtstreeks in je aderen krijgt, dat je dood neervalt...
klerequote:Op woensdag 9 januari 2008 17:29 schreef Insania het volgende:
[..]
Ik rook 10950 sigaretten per jaar.![]()
Sjesus
omg, te gayquote:Op woensdag 9 januari 2008 17:54 schreef noekje het volgende:
[ afbeelding ]
Poging om het toch een beetje kek te maken.
euhm..... dan nog liever een saaie wittequote:Op woensdag 9 januari 2008 17:54 schreef noekje het volgende:
[ afbeelding ]
Poging om het toch een beetje kek te maken.
lekkker voor de spiegel rokenquote:Op woensdag 9 januari 2008 18:21 schreef Dirkh het volgende:
Ik weet niet hoe dat met de ss is, maar dat rooie lampje aan de voorkant is dus echt helemaal niks. Je ziet het als roker niet.
Maak dan een stukje waardoor het lijkt dat je een klein puntje as hebt en het lampje op zien lichten.
Het lampje is ook een indicatie of het ding het nog wel doet, dus moet je je hand er vlak bij houden om de reflectie te zien. Leuk bedacht, maar niet ver genoeg over nagedacht.
Ja, lijkt me ook het meest logischquote:Op woensdag 9 januari 2008 18:29 schreef Greys het volgende:
Dus dat lampje brandt alleen als je er aan hijst?
Wel mooi uitzichtquote:
Ja. Dat ding doet ook enkel als je eraan hijst. Er zit geen aan/uit knop oid aan. Hijsen = doen. Niet hijsen = uit.quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:29 schreef Greys het volgende:
Dus dat lampje brandt alleen als je er aan hijst?
Mjah ik heb een cheap ass smokertje maar alles werkt, lampje zie je, geen zooi in je mond en het rookt gewoon constant en goed.quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:21 schreef Dirkh het volgende:
Ik weet niet hoe dat met de ss is, maar dat rooie lampje aan de voorkant is dus echt helemaal niks. Je ziet het als roker niet.
Maak dan een stukje waardoor het lijkt dat je een klein puntje as hebt en het lampje op zien lichten.
Het lampje is ook een indicatie of het ding het nog wel doet, dus moet je je hand er vlak bij houden om de reflectie te zien. Leuk bedacht, maar niet ver genoeg over nagedacht.
Bij mijn E-smoking zie ik toch echt het lampje branden als ik eraan hijs.quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:21 schreef Dirkh het volgende:
Geen idee hoe die ampullen in elkaar zitten maar verdiept niemand zich in de werking van zo'n ding?quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:41 schreef Insania het volgende:
Oh, en daarna niet nog een keer hijsen. Dan heb je natte smerige nicotinevloeistof in je giechel
Nja, IK ben niet debiel en hijs gewoon niet als de batterij leeg is.quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:45 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Geen idee hoe die ampullen in elkaar zitten maar verdiept niemand zich in de werking van zo'n ding?
Kort gezegd zuig je de vloeistof naar het verwarmingselement, als ie het dus niet doet krijg je bij een slechte constructie die zooi in je mond. Er zijn meerdere alternatieven op de markt die dit niet hebben, deze hebben een "luchtkamer" tussen vulling en de opening.quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:47 schreef Insania het volgende:
[..]
Nja, IK ben niet debiel en hijs gewoon niet als de batterij leeg is.
Mijn man.. sja...
Ik heb de ampul nauwkeurig bestudeerd, deze bestaat gewoon uit en watje die gedompeld is in een soort eterische olie (voor de smaak) met dus de nicotine. Door verhitting verdampt de olie, dus de olie en de nicotine en heb je rook. Voila.quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:45 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Geen idee hoe die ampullen in elkaar zitten maar verdiept niemand zich in de werking van zo'n ding?
Duh....quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:04 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik heb de ampul nauwkeurig bestudeerd, deze bestaat gewoon uit en watje die gedompeld is in een soort eterische olie (voor de smaak) met dus de nicotine. Door verhitting verdampt de olie, dus de olie en de nicotine en heb je rook. Voila.
Tja, maar als er geen sprake is van, ik noem het maar even losse vloeistof maar door een watje geabsorbeerde vloeistof, dan krijg je deze nooit en te nimmer rechtstreeks in je mond. Tenzij je het watje er uit pulkt en er op gaat kauwen. Duh wat?quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:08 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Duh....Ik bedoel dus hoe het eea is geconstrueerd. De meesten werken met een open kanaal waardoor je dus zooi in je mond kan krijgen, degene die ik heb werkt met een zwanehals zodat er wel rook terugkomt maar de vloeistof niet.
Dit gaat weer nergens naar toe, er zijn blijkbaar nogal wat mensen die er last van hebben en dat hoeft niet persé. Als je op een watje zuigt (wat je dus doet met e-roken) welke verzadigd is met vloeistof dan krijg je gewoon vloeistof in je mond.quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:12 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Tja, maar als er geen sprake is van, ik noem het maar even losse vloeistof maar door een watje geabsorbeerde vloeistof, dan krijg je deze nooit en te nimmer rechtstreeks in je mond. Tenzij je het watje er uit pulkt en er op gaat kauwen. Duh wat?
Ik denk eerder dat het te maken heeft met het soort e-sigaret. Als je leest op het e-sigaret forum, lees je dat er veel verschil is. Zeker wat "lekkage" betreft.quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:19 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dit gaat weer nergens naar toe, er zijn blijkbaar nogal wat mensen die er last van hebben en dat hoeft niet persé. Als je op een watje zuigt (wat je dus doet met e-roken) welke verzadigd is met vloeistof dan krijg je gewoon vloeistof in je mond.Tenzij je een buffer maakt. Dit laatste is behoorlijk belangrijk bij dit proces en over het algemeen vergeten door onze chinese vrienden.
Klopt voor een deel, "overvulling" komt voor maar toch maakt de constructie een groot deel uit van dit probleem.quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:24 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het te maken heeft met het soort e-sigaret. Als je leest op het e-sigaret forum, lees je dat er veel verschil is. Zeker wat "lekkage" betreft.
Ik zie bij "het ding" het rode puntje wel degelijk, ik meen me te herinneren uit oudere reclamefilmpjes dat het geen ander nut heeft dan de roker een "rook"gevoel te geven.quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:21 schreef Dirkh het volgende:
Daar heb ik totaal geen last van, nog geen enkele keer vloeistof binnen gekregen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:41 schreef Insania het volgende:
[..]
Oh, en daarna niet nog een keer hijsen. Dan heb je natte smerige nicotinevloeistof in je giechel
wow, je voelt je doorrookt? dat is raar, ik had altijd het idee dat dat juist door de teer kwam enzo... want volgens mij is dat gedeelte ook de vaste stof die in rook zit...quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:55 schreef yvonne het volgende:
En kan een van de users die meer van toxilogische en chemische zaken weten hier uitleg over geven?
tabak: onnoemelijk veel peuken tot zeker een uur of 11-12 om m'n zelfbenoemde nicotinepeil aan te vullen na een nacht rust.
Nicotine-zuiger: na 5 dagen gebruik voel ik me volledig doorrookt ( verstokt rokers weten wel wat ik bedoel) ik heb vandaag geeneens behoefte aan.
Er zit, naar mijn idee, in de tabak buiten de nicotine wel degelijk nog een toevoeging die het geheel zo verslavend maken.
De geur en smaakstoffen in sigaretten schijnen ook verslavend te zijn.quote:Er zit, naar mijn idee, in de tabak buiten de nicotine wel degelijk nog een toevoeging die het geheel zo verslavend maken.
ja!, tabak is doorspekt van aromaten etc. tabak worden niet voor niet gesauced, dit zorgt oa ervoor dat er minder irritatie optreed door de pure nicotine en ook dat bijvoorbeeld meer nicotine wordt vrijgezet (door oa ammonium)quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:55 schreef yvonne het volgende:
En kan een van de users die meer van toxilogische en chemische zaken weten hier uitleg over geven?
tabak: onnoemelijk veel peuken tot zeker een uur of 11-12 om m'n zelfbenoemde nicotinepeil aan te vullen na een nacht rust.
Nicotine-zuiger: na 5 dagen gebruik voel ik me volledig doorrookt ( verstokt rokers weten wel wat ik bedoel) ik heb vandaag geeneens behoefte aan.
Er zit, naar mijn idee, in de tabak buiten de nicotine wel degelijk nog een toevoeging die het geheel zo verslavend maken.
Dan vrees ik met grote vreze dat het verbod op de e-sigaret heel snel zal komenquote:Op donderdag 10 januari 2008 12:05 schreef Re het volgende:
[..]
ja!, tabak is doorspekt van aromaten etc. tabak worden niet voor niet gesauced, dit zorgt oa ervoor dat er minder irritatie optreed door de pure nicotine en ook dat bijvoorbeeld meer nicotine wordt vrijgezet (door oa ammonium)
op zich wel ja, alhoewel het doorgerookt gevoel natuurlijk wel het een en ander zegt over de "gezondheid" van nicotine op je lichaam an sichquote:Op donderdag 10 januari 2008 12:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan vrees ik met grote vreze dat het verbod op de e-sigaret heel snel zal komen
Maar dat ik me na 5 dagen doorrookt voel en geen behoefte heb aan is voor mij iig een goed teken.
Re, echt, als ik kan stoppen met roken, gewoon door die achterlijke pijp, zonder afkickverschijnselen en binnen zo'n korte tijd, na 30 jaar zwaar roken, weet ik niet wat nou erger isquote:Op donderdag 10 januari 2008 12:10 schreef Re het volgende:
[..]
op zich wel ja, alhoewel het doorgerookt gevoel natuurlijk wel het een en ander zegt over de "gezondheid" van nicotine op je lichaam an sich
Je bent een slappeling!quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:18 schreef yvonne het volgende:
En
het
was
GODDOMME
nieteens
m'n
bedoeling
te
stoppen
!!!!!!!!!!!!
ik weet zeker wel wat doorgerookt is jahquote:Op donderdag 10 januari 2008 12:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Re, echt, als ik kan stoppen met roken, gewoon door die achterlijke pijp, zonder afkickverschijnselen en binnen zo'n korte tijd, na 30 jaar zwaar roken, weet ik niet wat nou erger is
En doorrookt, je kent het wel na bv een avondje gezelligheid, ene peuk met de andere.
Het appeleert beter aan het gedoe tussen de oren, je rookt toch?quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:23 schreef Re het volgende:
[..]
ik weet zeker wel wat doorgerookt is jah... maar idd, zie dit gewoon als een wat luxere nicotine patch with a byte
Respectquote:Op donderdag 10 januari 2008 12:29 schreef yvonne het volgende:
Maar goed, dag 5, en het 12.30 en nog niks gerookt.
WEES BLIJ!!!quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:18 schreef yvonne het volgende:
En
het
was
GODDOMME
nieteens
m'n
bedoeling
te
stoppen
!!!!!!!!!!!!
een stukje van Harrie Jekkersquote:Op donderdag 10 januari 2008 12:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het appeleert beter aan het gedoe tussen de oren, je rookt toch?
Je bent bezig met de handeling an sich, je hebt nog iets te doen, die patches rook je zo doorheen hoor![]()
Maar goed, dag 5, en het 12.30 en nog niks gerookt.
Dito.quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:18 schreef Blue Thunder het volgende:
Ik ben overtuigd.
Zojuist de Rutoo besteldals Yvonne na 30 jaar kan stoppen, dan moet het mij ook lukken na 15 jaar
jah inderdaad....quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:00 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Dito.![]()
Zou wat zijn zeg, ik niet meer roken. Ik weet niet eens meer hoe dat was, niet roken.
Jah Yvonne, hoeveel krijg je per aanmelding?quote:Op donderdag 10 januari 2008 16:21 schreef Cheja het volgende:
Volgens mij heeft yvonne aandelen bij die e-sigaret fabrikanten.![]()
Heb gisteren ook de Rutoo besteld.
even een stomme vraag trouwens...quote:Op donderdag 10 januari 2008 09:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik zie bij "het ding" het rode puntje wel degelijk, ik meen me te herinneren uit oudere reclamefilmpjes dat het geen ander nut heeft dan de roker een "rook"gevoel te geven.
Dag 5, gister een shaggie "bijgerookt' omdat op een onhandig tijdstip de batterij in de lader zat, blugh was het.
Deze week gaan m'n cartridges "medium" wel op en stap ik over op "light"
Ik voel nog steeds geen behoefte om bij te roken, ik zit er nog steeds bij als een oude chinees lurkend aan een opiumpijp.
Ik heb opeens meer tijd, hoevaak niet even "nog eerst even een peuk" ...
Dat komt nogquote:Op donderdag 10 januari 2008 17:52 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nu hoort ze ook nog eens bij de anti-rook-gestapo. Stivorotrutje
Persoonlijke zou ik geen batterijen laden als ze nog niet leeg zijn. Zelfde met telefoons ; erg slecht voor de batterij.quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:31 schreef Wexy het volgende:
[..]
even een stomme vraag trouwens...
kun je die smokerdingetjes ook snachts aan de lader doen ook als hij niet aangeeft dat hij leeg raakt ofzo?
Aangezien je anders inderdaad de batterij op erg onhandige momenten aan de lader moet hebben of minstens 2 batterijen te moeten hebben..
Daarom moet je eigenlijk ook 2 sets batterijen hebben ..quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Persoonlijke zou ik geen batterijen laden als ze nog niet leeg zijn. Zelfde met telefoons ; erg slecht voor de batterij.
quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:43 schreef gelly het volgende:
[..]
Daarom moet je eigenlijk ook 2 sets batterijen hebben ..
Bij de Rutoo heb je standaard al twee batterijen en is deze ook nog eens los te bestellen. Ik zag op de site van de supersmoker dat zij er standaard één leveren en voor zover ik even heb kunnen zien, is er zelfs geen extra batterij te bestellen (hou me ten goede)quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:31 schreef Wexy het volgende:
[..]
even een stomme vraag trouwens...
kun je die smokerdingetjes ook snachts aan de lader doen ook als hij niet aangeeft dat hij leeg raakt ofzo?
Aangezien je anders inderdaad de batterij op erg onhandige momenten aan de lader moet hebben of minstens 2 batterijen te moeten hebben..
Quea (zijn moeder) heeft toch de partysmoker?quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:47 schreef Dirkh het volgende:
[..]
edit: zie net de reactie van Quea, dus wel twee bij de SS
haar.quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:09 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Quea (zijn moeder) heeft toch de partysmoker?
met smaakjes
Zoals ik bij SS op site zie zit er maar 1 batterij in het pakket en zijn de losse batterijen ook niet standaard te koop.....quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:47 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Bij de Rutoo heb je standaard al twee batterijen en is deze ook nog eens los te bestellen. Ik zag op de site van de supersmoker dat zij er standaard één leveren en voor zover ik even heb kunnen zien, is er zelfs geen extra batterij te bestellen (hou me ten goede)
Moeders heeft niet de SS maar de PS.quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:47 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Bij de Rutoo heb je standaard al twee batterijen en is deze ook nog eens los te bestellen. Ik zag op de site van de supersmoker dat zij er standaard één leveren en voor zover ik even heb kunnen zien, is er zelfs geen extra batterij te bestellen (hou me ten goede)
ik heb ze even gemeelt met de vraag of zij ook losse batterijen leverenquote:Op donderdag 10 januari 2008 19:17 schreef Wexy het volgende:
[..]
Zoals ik bij SS op site zie zit er maar 1 batterij in het pakket en zijn de losse batterijen ook niet standaard te koop.....
Zijn er nog andere gewone rokers in huis?quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:41 schreef yvonne het volgende:
Wat raar, avondeten, nou ja, al het eten, zonder peukje of tig achteraf.
Ik heb de SS vandaag ook maar een keer of 3 gebruiktquote:Op donderdag 10 januari 2008 22:52 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zijn er nog andere gewone rokers in huis?
En hoe vinden de andere bewoners (op de huisdieren na) het dat je niet meer gewoon rookt?
Saaie gasten zijn het ook.quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb de SS vandaag ook maar een keer of 3 gebruikt
Ik ben de enige verslaafde in huis, niemand rookt hier verder.
Ja hallo, die juichen, de malloten, "Jaaaaaaaaaaa, en dan doe je gewoon dit, en gewoon dat" je kent ze wel, van die nooit-gerookt-hebbers, die een verslaafde wel even vertellen hoe en wat
Saaie gasten zijn het ook.quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb de SS vandaag ook maar een keer of 3 gebruikt
Ik ben de enige verslaafde in huis, niemand rookt hier verder.
Ja hallo, die juichen, de malloten, "Jaaaaaaaaaaa, en dan doe je gewoon dit, en gewoon dat" je kent ze wel, van die nooit-gerookt-hebbers, die een verslaafde wel even vertellen hoe en wat
Of ik koop een loopbandquote:Op donderdag 10 januari 2008 23:03 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Saaie gasten zijn het ook.
Straks zit je 's avonds aan een alcohol-vrij biertje, je e-sigaret en met een joggingpak aan voor de tv,gezellig naar Lingo te kijken.
whehehe, maar opeen loopband kan je nog roken, flesje bier in de houder... maar je hebt gelijk, het is droevig met ons gesteld. Vroeger, ja vroeger toen was.. tja eh, toen was alles nog zo leuk. Toen was stinkie nog geen vader.quote:
Het is allemaal Stinkies schuld, dat is wel duidelijk.quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:07 schreef Dirkh het volgende:
[..]
whehehe, maar opeen loopband kan je nog roken, flesje bier in de houder... maar je hebt gelijk, het is droevig met ons gesteld. Vroeger, ja vroeger toen was.. tja eh, toen was alles nog zo leuk. Toen was stinkie nog geen vader.
Je neemt me nou gewoon godverredomme in de maling ja!quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:41 schreef yvonne het volgende:
Wat raar, avondeten, nou ja, al het eten, zonder peukje of tig achteraf.
Mail ze eens en vraag om een reactie in dit topic?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 09:24 schreef Qwea het volgende:
Nou, de 2de PS is naar de klote
Ding wordt ontzettend heet -> Atomizer kapot
Ik had bij de vorige al gemailt maar niet of ze hier een reactie wouden doen.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 09:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mail ze eens en vraag om een reactie in dit topic?
Maar opsturen wil ze niet, want dan zit ze zonder. Dus ik hobbel denk strax naar de Bruna voor de centjes, en bestel ergens online wel een ander merk.quote:Denise
stuur het traytje maar op naar mij dan !
kost je iets van 1,32 , maar zorg dat je een goed werkend exemplaar krijgt !
kosten doe ik wel wat ampullen voor in de plaats waar het naartoe moet kan je op de website vinden onder contact
Het lekken !
1st een minuut of 5 roken met de "dop " die erop zit !!!!
er zit vanuit de fabriek teveel vloeistof in , als er dan meteen een ampul opgezet word krijg je het lekken
omg lolquote:Op donderdag 10 januari 2008 12:18 schreef yvonne het volgende:
En
het
was
GODDOMME
nieteens
m'n
bedoeling
te
stoppen
!!!!!!!!!!!!
Oh?quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:18 schreef yvonne het volgende:
En
het
was
GODDOMME
nieteens
m'n
bedoeling
te
stoppen
!!!!!!!!!!!!
Nou, als die het doet rookt ze enkel op haar werk 1 peuk. Ze durft dat ding niet mee te nemen. Maar aangezien dat ding het vaak niet doet, heeft ze al een pakkie tabak weggepuftquote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:07 schreef yvonne het volgende:
Rookt je moeder nog "bij" Qwea?
Of red ze het alleen met 'r "ding" ?
Het was een "goed voornemen" he? Vlak voor de oliebollen en net een slokje champi te veel op, het goede voornemen uitgesproken.quote:
Ik had er maar 1 trekje van genomenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:32 schreef Greys het volgende:
Hoe rookte het? Je had dus wel een 'bevredigd' gevoel nadat je hem gebruikt had?
antwoord gekregen van SS..quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:23 schreef Wexy het volgende:
[..]
ik heb ze even gemeelt met de vraag of zij ook losse batterijen leveren
Omdat de PS smaakjes heeftquote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:50 schreef Qwea het volgende:
waarom heb ik niet gewoon gelijk de rutoo besteld?
Ik heb hem woensdagavond besteld, vrijdagmiddag geleverd. Wel vooruit betaald bij bestelling.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:02 schreef Qwea het volgende:
hoelang duurt de levertijd van de rutoo?
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:42 schreef Qwea het volgende:
ik word er schijtziek van
Mama heeft de partysmoker terug gebracht en de SS gekocht. En deze geeft geen rook.
Ja ik ben niet thuis. Dus kan niet helpen.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:07 schreef yvonne het volgende:
[..], het ligt aan jullie hoor
Maar, wel kut zo.
Zeg madame experience, ik heb dat ding nu één dag. Ik rook amper nog conventioneel en voel er eigenlijk niks van. Anders was het *GHGJKJJLHGLJH* KEEP OUT!* . Fuck it! Hell and Damnation! Zo simpel kan en MAG het niet zijn!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:07 schreef yvonne het volgende:
[..], het ligt aan jullie hoor
Maar, wel kut zo.
Nou,quote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:14 schreef Grobbenkuiken het volgende:
[..]
Zeg madame experience, ik heb dat ding nu één dag. Ik rook amper nog conventioneel en voel er eigenlijk niks van. Anders was het *GHGJKJJLHGLJH* KEEP OUT!* . Fuck it! Hell and Damnation! Zo simpel kan en MAG het niet zijn!
Tsja, het ergste is dat ik dat snap! Mijn pluk ligt hier stil...quote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou,
zo simpel is het dus wel
Ik heb hier ook nog niemands hoofd afgebeten, ik slaap perfect, de shagbuil ligt nu uit te drogen denk ik en morgen ga ik de light capsules halen
Haha jah, mooi hequote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:53 schreef Greys het volgende:
Blue Thunder, wat grappig van je trotse chef, vooral als je bedenkt dat EIGENLIJK iedereen nog gewoon zit te roken. Maar dan zonder rook, zeg maar
Veel plezier!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:35 schreef Schlumberger het volgende:
Al die verhalen zijn te mooi om waar te zijn!
Sinds wanneer is Stivoro de hoofdsponsor van Fok!?
Snik, ik ga maar een Gauloises aansteken ofzo
Ik wil niet afzeikerig of cynisch overkomen hoor. Ik ben alleen flabbergasted dat er na al die jaren eindelijk een goed alternatief lijkt te zijnquote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:42 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Veel plezier!
Zeker na 1 juli, 30 cent op je pakje Gauloisesen alleen thuis kunnen roken of buiten
Er zijn er een aantal die behoorlijk echt lijken maar ze zijn allemaal groter dan een echte peuk.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 01:10 schreef DaMook het volgende:
Welke ziet er het " echtste" uit en smaakt goed (rook nu chesterfield, maar dit lijkt me wel wat wegens kosten en ook wegens de rookverboden) ??
Knap! Ik rook ook Zware Shag dus niepiepeuhquote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:20 schreef laffer het volgende:
vanavond slechts 2 shaggies gerookt, wel zware dan hè![]()
maar dat is een stuk minder dan normaal![]()
al blijft het toch nog even wennen hoor, die nieuwe sigaret....
ik ben een zware shag roker en ik mis echt het draaien en het aansteken van die peuk![]()
wat me trouwens nu al opvalt is dat m`n huis niet meer naar rook stinkt als ik van buiten naar binnen ga
oooh, dus je lijkt op je moederquote:Op zaterdag 12 januari 2008 10:36 schreef Qwea het volgende:
Heb je hem al eens schoongemaakt?
Overigens is mn ma kolere eigenwijs en gaat ze nu de Ismoke halenZe bekijkt het maar
De Rutoo?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 14:10 schreef Svensational het volgende:
Mijne is net gearriveerd, eerst 8 uur laden!
Nee hoor, kijk nog maar eens goed dan naar de enorm foute reclamequote:Op zaterdag 12 januari 2008 14:27 schreef Cheja het volgende:
Mijn Rutoo is ook net binnen.
Beide batterijen zijn vol volgens mij. Het lichtje van de lader is meteen groen als ik de batterij erin stop.
Ik dacht dat er ook rook uit de sigaret zou komen. Aan het einde waar het "vuur" zit zeg maar.
Maar op het filmpje op de Rutoo site zie ik ook geen rook.
Bij de reclame op tv van de SS komt er toch wel rook uit?
quote:
Die pijp... haha, wat foutquote:Op zaterdag 12 januari 2008 14:37 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Nee hoor, kijk nog maar eens goed dan naar de enorm foute reclame
Volgens mij komt er uit de Ruyan helemaal geen rook. Check deze nog ergere reclame/reportage
(die pijp kost overigens 233 euro)
Je kan gewoon liquid kopen hoor. Hoef je niet zo lastig te doen met dat eruit zuigen.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:16 schreef sjakje het volgende:
ULTIEME OPLOSSING TE WEINIG ROOKVORMING E-SIGARET: MIJN TIP heb sinds kort de supersmoker. mijn ervaring 3 halen fatsoenlijke rook daarna snel vermindering. de goede halen rook vind ik wel echt lekker. Als hij het continue zo zou doen was ik echt super(smoker)tevreden. dus ik ben lekker gaan experimenteren en heb de ultieme oplossing voor mezelf, ik weet niet of ik daarmee de sigaret vermoord, maar dat zie ik wel want, 3 halen uit 1 cartridge is ook zelfmoord voor de verstokte roker (30 shaggies per dag). het hoesje wat in de verdampingskamer zit mag niet te nat zijn (een kopje water verdampt veel langzamer als een druppel was het uitganspunt). Ik heb neusdruppels gekocht van kruidvat (2 zoveel), neusdruppels met pipetje, druppels door de gootsteen. goed schoonspoelen uiteraard.cartrigde pakken openmaken en net zolang met het pipetje leegzuigen totdat je de vloeibare nicotine eruit hebt (kousje is dan goed wit, vergt even goede oefening maar kan lukken blijk), die bewaar je in het flesje (droogt niet uit). je haalt van de cartridge na m leeggezogen te hebben het bruine stukje eraf en je hebt een goed mondstukje wat er perfect oppast. dan haal je met je pipetje wat nicotine eruit en laat een heel klein druppeltje vallen op het metalen verdampertje, paar goede halen nemen en je hebt minstens 10 goede trekken van 1 klein druppeltje, volgens mij gaat dat heel goed overeenkomen met wat de eigenlijke belofte was, 80-100 inhaleringen per cartridge. Wel van belang is denk ik, dagelijks met 70% alcohol de verdampingskamer schoon te maken (anders raakt ie verstopt door misschien gedroogde nicotine etc.), als ie toch op de lader moet (2 sigaretten zijn dus voor verstokte rokers als mij eigenlijk beter). Je pakt de verdampingskamer apart, doet er een mini scheutje alcohol in schudden en leeggooien, dan aan de kant waar de batterij in moet goed hard blazen net zolang tot er geen nicotine meer uitkomt en de alcohol verdampt is. Nou da’s mijn tip, best creatief niet waar, maar nu ben ik pas echt tevreden met mijn e-sigaret hij rookt als een tierelier. Je kan ook best zonder mondstukje roken, nIet echt lekker (door nicotine aan je mond) maar soms rookt ie dan ook weer even beter. groetje en succes
Valt reuze mee. Veel mensen op www.e-sigaret.nl die druppelen. Ding leeft nog steeds. Ik durf het niet aan vooralsnogquote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:27 schreef Blue Thunder het volgende:
wow, je kan ook geen alinea's gebruiken natuurlijk.....
Kans is dat je idd je SS vermoord. maar dat moet je dan zelf weten natuurlijk... Ik heb tot nu toe geen last van te weinig rook, integendeel, ik krijg soms meer rook dan van een shaggie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |