abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55807779
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 21:48 schreef yvonne het volgende:

[..]

Hij zit in de lader, pas om 00.00 uur klaar.
Dus morgenochtend koffie met een peuk het lekkerste bakkie koffie en peukie, no more
Niks geen shaggie draaien terwijl de koffie pruttelt, de laptop opstart... en de asbak blijft leeg. Mocht je hem ook eerst proberen in de winkel? Of was het gewoon kopien, inpakken en wegwezen?
  Admin zaterdag 5 januari 2008 @ 21:58:23 #252
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_55808099
Blinde koop, soort nu of nooit

En toch wil ik met dat ding "De SS " gaan proberen te stoppen,
wedden dat ik straks ook fanatiek ga sporten of zoiets raars?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_55808214
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 21:58 schreef yvonne het volgende:

Of je begint weer met de sapjes .
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_55808221
quote:

Koop een loopband Kan je gewoon blijven roken, bier drinken en sporten, tv kijken en met een beetje knutselwerk ook gewoon FOK!en
  Moderator zaterdag 5 januari 2008 @ 22:25:36 #255
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_55809176
hoe zit het met dat verbod?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Admin zaterdag 5 januari 2008 @ 22:35:31 #256
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_55809549
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 22:00 schreef Dirkh het volgende:

[..]

Koop een loopband Kan je gewoon blijven roken, bier drinken en sporten, tv kijken en met een beetje knutselwerk ook gewoon FOK!en
The horror
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_55809584
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 22:35 schreef yvonne het volgende:

[..]

The horror
Welcome to my life
  Admin zaterdag 5 januari 2008 @ 22:37:29 #258
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_55809613
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 22:36 schreef Dirkh het volgende:

[..]

Welcome to my life
Ja maar jij hebt een midlife crisis

zondag 6 januari 2008 @ 00:03:27 #259
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_55812757
quote:
Mjah, of het een geruststelling is weet ik niet maar ik heb sinds de ontvangst rond 14:00 geen gewone peuk of shag meer aangeraakt op 1 keer na om te zien of het me nog wel zou smaken. Moet zeggen dat ik dat neproken lekkerder vind maar ik ga het zo toch nog een keer proberen the old fashioned way.

Ik ben vooralsnog behoorlijk positief. Vind zelfs gewone rook stinken ineens.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
pi_55812831
quote:
Op zondag 6 januari 2008 00:03 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Mjah, of het een geruststelling is weet ik niet maar ik heb sinds de ontvangst rond 14:00 geen gewone peuk of shag meer aangeraakt op 1 keer na om te zien of het me nog wel zou smaken. Moet zeggen dat ik dat neproken lekkerder vind maar ik ga het zo toch nog een keer proberen the old fashioned way.

Ik ben vooralsnog behoorlijk positief. Vind zelfs gewone rook stinken ineens.
Je kreeg er een volle batterij bij?
  zondag 6 januari 2008 @ 00:11:41 #261
17709 hollander172
pi_55812951
quote:
Op zondag 6 januari 2008 00:07 schreef Svensational het volgende:

[..]

Je kreeg er een volle batterij bij?
Neuh heb 1 batterij uitgeput. Die zit nu in de lader.

Ik zal de ene batterij ongetwijfeld verneukt hebben maar ik vond het gewoon heel lekker om eens niet normaal te hoeven roken inclusief hoestbuien e.d. (heb chronische bronchitis en dan is dit ineens wel heel erg fijn als alternatief )
  zondag 6 januari 2008 @ 00:11:44 #262
126305 ThinkTank
account opgedoekt
pi_55812952
Er zijn al veel mensen gestopt met roken, dankzij de SS!
Te veel onzin gepost. Tijd voor een schone lei.
  zondag 6 januari 2008 @ 00:13:50 #263
126305 ThinkTank
account opgedoekt
pi_55813008
Ow, na het lezen van Hollander172's reactie vind ik mezelf te cynisch.
Te veel onzin gepost. Tijd voor een schone lei.
pi_55813032
quote:
Op zondag 6 januari 2008 00:11 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Ik zal de ene batterij ongetwijfeld verneukt hebben maar ik vond het gewoon heel lekker om eens niet normaal te hoeven roken inclusief hoestbuien e.d. (heb chronische bronchitis en dan is dit ineens wel heel erg fijn als alternatief )
mja, dat is ook een van de redenen waarom ik dat ding wil hebben, niet zo lopen te rochelen de hele dag . En wat meer adem enzo .
quote:
Op zondag 6 januari 2008 00:11 schreef ThinkTank het volgende:
Er zijn al veel mensen gestopt met roken, dankzij de SS!
Dankzij je PI geloof ik je niet .
  zondag 6 januari 2008 @ 00:20:42 #265
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_55813218
Mijn vader zegt dat hij er flink aan moet zuigen om er wat rook uit te krijgen. Daarnaast moet hij dat ding bijna dagelijks opladen.

Wel doet hij drie keer zo lang met een pakje sigaretten als hij de supersmoker gebruikt
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  zondag 6 januari 2008 @ 00:29:13 #266
17709 hollander172
pi_55813430
quote:
Op zondag 6 januari 2008 00:14 schreef Svensational het volgende:
mja, dat is ook een van de redenen waarom ik dat ding wil hebben, niet zo lopen te rochelen de hele dag . En wat meer adem enzo .
Ik ben wel heel positief in mijn reacties maar voor mij is het echt een uitkomst, het is anders roken dat zeker maar de voordelen wegen echt op tegen de nadelen. Ik rochel al tig jaar in het rond en iedereen accepteert dat het bij mij hoort maar daar wil ik gewoon vanaf.

Ik ben uitermate positief verrast over dit alternatief, ik heb me goed ingelezen, kende alle nadelen al maar toch is het me behoorlijk meegevallen. Het is anders, het smaakt wat zoetig (heb ampullen van e-cig), je moet wat meer/harder trekken, de "rook" is anders maar toch doet het behoorlijk goed het echte werk na.

Al zou ik op deze manier blijven "roken" dan hoop ik in ieder geval dat mijn longen minder belast worden en mijn reuk en smaak terugkomen en de laatste twee dingen lijken te lukken.
  zondag 6 januari 2008 @ 00:37:44 #267
17709 hollander172
pi_55813640
quote:
Op zondag 6 januari 2008 00:20 schreef vogeltjesdans het volgende:
Mijn vader zegt dat hij er flink aan moet zuigen om er wat rook uit te krijgen. Daarnaast moet hij dat ding bijna dagelijks opladen.
De supersmoker staat dan ook niet bekend om zijn goede werking op dat vlak. Opladen moet idd dagelijks en op zich logisch, je gebruikt het apparaat best vaak en de accu capaciteit is klein... Voor mij de reden om te kiezen voor een alternatief welke twee accu's heeft, hoewel ik er waarschijnlijk nog wel eentje bij koop voor het geval dat.
pi_55818709
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 21:48 schreef yvonne het volgende:

[..]

Hij zit in de lader, pas om 00.00 uur klaar.
Dus morgenochtend koffie met een peuk het lekkerste bakkie koffie en peukie, no more
Hoe leeg is de asbak nu? Kijken de katten nu ook naar je op een manier van: He, hoe zit het met onze meerookverslaving?
pi_55818913
Is dat nou echt werkelijk te roken, dat Supersmoker?

tevens een schaamteloze late TVP
Love is a difficult thing, but you can not without it!
pi_55818961
quote:
Op zondag 6 januari 2008 00:11 schreef hollander172 het volgende:

[..]

ik weet dat dit niet het topic is ervoor, maar toch, ik hoop dat je zelf ook ziet hoe idioot je 'reden ' is

en ik bedoel dat uiteraard in a nice way
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  † In Memoriam † zondag 6 januari 2008 @ 13:37:23 #271
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_55821624
quote:
Op zondag 6 januari 2008 00:29 schreef hollander172 het volgende:
Al zou ik op deze manier blijven "roken" dan hoop ik in ieder geval dat mijn longen minder belast worden en mijn reuk en smaak terugkomen en de laatste twee dingen lijken te lukken.
Ik weet niet hoe lang je al e-rookt, maar het kost normaal gesproken minimaal enkele maanden tot een jaar om je reuk en smaak ook maar enigszins terug te krijgen.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zondag 6 januari 2008 @ 13:59:23 #272
54164 Sm0keZ
Spatienazi
pi_55822133
Maar eh, hoorde ik laatst zoiets dat onze helden van de regering de Supersmoker wil verbieden ofzo? Opzich logisch natuurlijk, want ja, als er opeens zóveel mensen gaan stoppen met 'normaal' roken scheelt dat wel een hoop belasting natuurlijk...
  zondag 6 januari 2008 @ 14:13:32 #273
139330 TNA
For the stars that shine
pi_55822460
quote:
Op zondag 6 januari 2008 13:59 schreef Sm0keZ het volgende:
Maar eh, hoorde ik laatst zoiets dat onze helden van de regering de Supersmoker wil verbieden ofzo? Opzich logisch natuurlijk, want ja, als er opeens zóveel mensen gaan stoppen met 'normaal' roken scheelt dat wel een hoop belasting natuurlijk...
Het komt erop neer dat Klink de SuperSmoker als "geneesmiddel" ziet en het daarom aan strengere eisen moet voldoen. Ik weet niet wat die eisen zijn, maar tot een verbod hoeft het niet per se te komen De SuperSmoker als geneesmiddel, misschien wordt het wel vergoed door de verzekering. Roken in het basispakket
  zondag 6 januari 2008 @ 17:34:41 #274
17709 hollander172
pi_55827188
quote:
Op zondag 6 januari 2008 11:30 schreef milagro het volgende:

[..]

ik weet dat dit niet het topic is ervoor, maar toch, ik hoop dat je zelf ook ziet hoe idioot je 'reden ' is
Ja en nee, roken is sowieso al idioot om te doen.
quote:
Op zondag 6 januari 2008 13:37 schreef Cynix ® het volgende:
Ik weet niet hoe lang je al e-rookt, maar het kost normaal gesproken minimaal enkele maanden tot een jaar om je reuk en smaak ook maar enigszins terug te krijgen.
Ik ruik en proef nu dat tabaksrook best ranzig is, als je een stevige roker bent sta je daar normaal gesproken niet bij stil. Scheelt ook dat het e-roken een heel ander smaakje heeft. Voor het helemaal terug is ben ik nog wel even onderweg maar ik vond het een rare gewaarwording na ruim 15 jaar continu stevig doordampen.

Maar goed, vandaag nog maar 1 normale peuk gerookt en nergens last van. Normaal zit ik rond deze tijd wel op de 15 a 20. Het blijft een beetje triest om zo te roken maar ik vind het wel best zo.
pi_55827471
quote:
Op zondag 6 januari 2008 17:34 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Ja en nee, roken is sowieso al idioot om te doen.
[..]
nu ja, wel als je iets mankeert wat door het roken nog eens verergerd wordt, en waar je dan vervolgens van zegt "oh wat fijn dat dit ding bestaat, nu hoef ik niet meer écht te roken, want dat deed me een zeer, joh, iedere keer dat inhaleren, en dan dat hoesten erna!"

ja, een verslaving en zo, je wilde niet, maar je "moest" , maar het klinkt echt zo idioot... 'elke keer als ik met een potlood recht in mijn oog steek, dan doet me dat zeer!!!!! gelukkig zijn de potloden op nu, dus dat scheelt!!"

sommige mensen moeten echt kanker krijgen voordat ze willen ophouden blijkbaar, en als ze dan kanker krijgen is het ms toch al te laat, dus kunnen ze net zo goed doorroken

en ja iedereen moet het zelf weten, uiteraard, roken enzo, maar gewoon dagelijks last hebben van een al bestaande kwaal die nog een verergerd wordt door iets wat je niet hoeft te doen , ik zal het nooit snappen, die zelf verkozen extra belasting van een toch al gammele gezondheid..

maar goed, dit ding lijkt wat betreft het effect een succes te zijn , alleen het imago probleempje nog..
  zondag 6 januari 2008 @ 17:59:43 #276
54164 Sm0keZ
Spatienazi
pi_55827820
quote:
Op zondag 6 januari 2008 17:45 schreef milagro het volgende:

[..]
alleen het imago probleempje nog..
Dat mag je wel zeggen ja, ik heb nog nooit iemand van zo'n electrische sigaret zien roken, maar ik denk niet dat ik m'n lach kan inhouden als ik zoiets zie
pi_55828061
quote:
Op zondag 6 januari 2008 17:59 schreef Sm0keZ het volgende:

[..]

Dat mag je wel zeggen ja, ik heb nog nooit iemand van zo'n electrische sigaret zien roken, maar ik denk niet dat ik m'n lach kan inhouden als ik zoiets zie
ik vind werknemers die samendrommen voor de ingang van een kantoor om maar te kunnen roken, desnoods in de regen en de kou, veel lachwekkender.. of werknemers die in een veel te kleine ruimte die blauw staat van de rook gaan zitten om maar te kunnen roken en het verblijf er nog onaangenamer te maken door hun rook eraan toe te voegen, veel lachwekkender... staan ze dan, de junkies, afhankelijk van een opgerold stukje papier gevuld met tabak.

dan zie ik liever iemand die met zo'n ding rookt, opdat hij én kan doorwerken, en gewoon niemand anders tot last is en dat ook niet wil zijn, maar ook niet als een paria of zielige junk in de kou gaat staan (jaaaa, in de zomer is het leuk, ja, maar de zomers hier duren maar 1 dag, dus....)

het is jammer dat al die stoere rokers ( ik plaag jullie maar, hoor, dus spring niet op de kast ) zich zo laten leiden door niet alleen die sigaretjes, maar ook nog eens door wat de omgeving eventueel zou kunnen gaan vinden... het enige wat men je kwalijk zou kunnen nemen is dat je sociaal bent , dus fuck de azijnpissers die je uitlachen, helemaal als het verstokte rokers zijn die niet kunnen uitstaan dat jij ms wel van het roken af wil en ook gaat komen op deze manier,. of gewoon je sociaal wil opstellen tov de ongewild meerokenden.

eigenlijk zouden die dingen eenmalig gratis verstrekt moeten worden, maar ja wie moet dat betalen? juist dezelfe club die nu zo leuk verdient aan jullie verslaving, dus dat zal niet zo snel gebeuren dan, of denk ik verkeerd.
  zondag 6 januari 2008 @ 18:14:20 #278
17709 hollander172
pi_55828116
quote:
Op zondag 6 januari 2008 17:45 schreef milagro het volgende:
ik zal het nooit snappen
Dat beste Milagro, noemen ze nou een verslaving.
quote:
Op zondag 6 januari 2008 17:59 schreef Sm0keZ het volgende:
Mjah ik ga vanaf morgen op cursus en neem alleen dat ding mee, we zien wel wat de reacties zijn. Het zal me eigenlijk ook een zorg zijn, ik rook ook niet omdat het stoer is oid.
pi_55828219
waar kan ik het beste zo`n ding bestellen, on-line of bij de sigarenboer?
en welke is nou het beste, ik heb begrepen dat er meerdere soorten zijn?
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
pi_55828280
quote:
Op zondag 6 januari 2008 18:14 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Dat beste Milagro, noemen ze nou een verslaving.
[..]
gelul, maar goed, daar is dit topic niet voor. ik hou al op.
pi_55828360
Kijk even op http://www.esigaret.nl voor ervaringen laffer.. Ik heb zelf een rutoo en dat bevalt goed, die lijkt ook op een normale sigaret. Wel problemen gehad met de levering .. M'n 2e (ja, ik heb er 2 ) had ik binnen een paar dagen in huis.Je kan ook voor een andere kiezen als het uiterlijk je niet boeit, die zijn meestal groter maar de batterijen gaan dan ook langer mee. Maar koop geen supersmoker iig, da's best rommel als ik de ervaringen zo lees.. Weinig ' rook' en snel kapot.
pi_55828453
hebben ze eigenlijk ook sigaren
bestaat dat , sigarenverslaving? die inhaleer je toch niet?
pi_55828664
quote:
Op zondag 6 januari 2008 18:28 schreef milagro het volgende:
hebben ze eigenlijk ook sigaren
Ja, veel leveranciers van e-sigaretten, verkopen ook s-sigars.
Er zijn zelfs pijpen, maar die zie je niet zo veel.
pi_55828812
quote:
Op zondag 6 januari 2008 18:24 schreef gelly het volgende:
Kijk even op http://www.esigaret.nl voor ervaringen laffer.. Ik heb zelf een rutoo en dat bevalt goed, die lijkt ook op een normale sigaret. Wel problemen gehad met de levering .. M'n 2e (ja, ik heb er 2 ) had ik binnen een paar dagen in huis.Je kan ook voor een andere kiezen als het uiterlijk je niet boeit, die zijn meestal groter maar de batterijen gaan dan ook langer mee. Maar koop geen supersmoker iig, da's best rommel als ik de ervaringen zo lees.. Weinig ' rook' en snel kapot.
Thanks, ik denk dat ik ook voor de rutoo ga
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
pi_55829098
quote:
Op zondag 6 januari 2008 18:44 schreef laffer het volgende:

[..]

Thanks, ik denk dat ik ook voor de rutoo ga
en ik heb em net besteld

[ Bericht 0% gewijzigd door laffer op 06-01-2008 19:08:10 ]
pi_55829140
Hallo, ik ben nieuw hier en lees met interesse jullie bijdragen.

Ik heb sinds gisteren een SuperSmoker en bevalt tot nu toe goed. Gekocht bij een tabakswinkel en kan altijd bij hem terugkomen bij eventuele problemen.

Het enige nadeel tot nu toe is dat het droog aanvoelt en een beetje een vreemde smaak is. Ik heb sinds gisteren 5 echte sigaretten gerookt, tegen een pakje per dag.

Het moet allemaal nog blijken hoe het verder gaat bevallen...
  † In Memoriam † zondag 6 januari 2008 @ 19:57:46 #287
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_55830526
Ik ben benieuwd of de e-sigaret dit jaar echt (blijvend) gaat doorbreken. Hoewel ik hier op zich best veel positieve reacties lees, is het gadget-gehalte nu iig nog te hoog om voorspellingen over de verkoopcijfers te doen. Zelf hoop ik nooit meer te gaan roken, noch echt, noch met een e-sigaret, maar ik vind het wél een veelbelovend initiatief wat zeker een goed alternatief voor verstokte rokers kan zijn. De smaak en bruikbaarheid zal nog wel verder verbeteren naarmate er meer concurrentie op de markt komt.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zondag 6 januari 2008 @ 20:07:30 #288
17709 hollander172
pi_55830788
quote:
Op zondag 6 januari 2008 19:57 schreef Cynix ® het volgende:
Ik ben benieuwd of de e-sigaret dit jaar echt (blijvend) gaat doorbreken.
Mjah ik vrees het ergste... In Belgie is het al verboden en Nederland zal waarschijnlijk snel volgen.
pi_55831041
Ik (als niet-rookster) vraag me iets af.
Het idee is dus dat je zo'n nepsigaret aanschaft en je dan totaal stopt met roken?
Als ik het hier zo lees moet hij erg vaak worden opgeladen en zijn de aanschafkosten ook best hoog.
Opladen kost toch ook geld?
Wegen de kosten een beetje tegen elkaar op? Ben je echt goedkoper uit als je de SS hebt?

Verder blijf ik hier even meelezen.. mijn vriend rookt erg veel (zware shag).
Zou dit voor hem een uitkomst kunnen zijn?
pi_55831356
Ik heb vandaag b.v. maar 3 normale sigaretten gerookt terwijl ik normaal gesproken al een pakje had opgerookt..

Je kan het simpel uitrekenen.. Een e-sigaret kost ongeveer 70 euro, een cartridge iets meer dan een euro. Voor het gemak even 4 euro voor een pakje sigaretten.. 30*4=120 euro per maand als je een pakje per dag rookt. Je hebt het er dus binnen 2 maand uit, uitgaande dat je 2 cartridges per dag gebruikt. Komt bij dat je niet elke maand een nieuwe e-sigaret hoeft te kopen natuurlijk..

En nee, het is niet echt om te stoppen met roken, wel om minder te gaan roken. Ik rook die paar echte sigaretten per dag omdat ik daar behoefte aan heb. De e-sigaret vervangt de sigaret die ik opsteek uit gewoonte of uit verveling.
  Admin zondag 6 januari 2008 @ 20:31:25 #291
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_55831389
quote:
Op zondag 6 januari 2008 11:12 schreef Dirkh het volgende:

[..]

Hoe leeg is de asbak nu? Kijken de katten nu ook naar je op een manier van: He, hoe zit het met onze meerookverslaving?
Ik was dus de hele dag weg vanaf vroeg, alleen de SS mee en m'n shag weggestopt.

Goed, dag 1

Koffie en peuk/ding iets dat rookt.
Nou viel me dat even mee, net alsof je een light peuk van de homofiele buurman aan het paffen bent.
Beetje zoetig, maar te doen, echt te doen.
Dus hoppa, de hele dag alleen maar een beetje met dat ding lopen paffen, geen enkele behoefte aan "Bij"roken van shag gehad.
1 cartridge gebruikt, is da veul?

Kom ik net thuis, ruik ik echt, écht de asbak die er nog staat.
Kijk, het zal allemaal wel tussen de oortjes zitten, maar feit is, geen shag op vandaag, en de asbak stinkt.

pi_55831463
quote:
Op zondag 6 januari 2008 20:31 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik was dus de hele dag weg vanaf vroeg, alleen de SS mee en m'n shag weggestopt.

Goed, dag 1

Koffie en peuk/ding iets dat rookt.
Nou viel me dat even mee, net alsof je een light peuk van de homofiele buurman aan het paffen bent.
Beetje zoetig, maar te doen, echt te doen.
Dus hoppa, de hele dag alleen maar een beetje met dat ding lopen paffen, geen enkele behoefte aan "Bij"roken van shag gehad.
1 cartridge gebruikt, is da veul?

Kom ik net thuis, ruik ik echt, écht de asbak die er nog staat.
Kijk, het zal allemaal wel tussen de oortjes zitten, maar feit is, geen shag op vandaag, en de asbak stinkt.
Hahaha, dat had ik ook. Een dag elektronisch roken en een shaggie is dan zelfs even alsof je je eerste shaggie rookt.
Maar een ampul per dag is wel normaal als je één pakje sigaretten per dag rookt.
  Admin zondag 6 januari 2008 @ 20:45:58 #293
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_55831761
quote:
Op zondag 6 januari 2008 20:33 schreef Dirkh het volgende:

[..]

Maar een ampul per dag is wel normaal als je één pakje sigaretten per dag rookt.
Oh, dan zit ik zeker goed.

Hé, maar die SS rookt en puft en doet echt wel hoor.
Ik blaas mooie rookpluimen uit, die lui kunnen niet roken, die klagen dan, dus.

Maar goed, de smaak valt me echt mee.

zondag 6 januari 2008 @ 21:03:30 #294
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_55832157
Ja hoi!

Mijn moeder moet al jaren stoppen met roken ivm longemfyceem. Nu wil ze opzich dit ding wel aanschaffen. Ze is van zware shag al naar die gele light drum gegaan. Dus qua smaakt boeit het haar niet zo. Ze rookt +- 25 peuken per dag.

Mijn vragen ;

1 Hoelang doe je met dat ding als je 25 peuken per dag rookt? Qua ampul en batterij?
2 Er is dus echt geen gore geur meer?
3 Welke moet ze ik zag dat dirkh het over de ruthoo oid had. Linkje misschien?

Ooh en misschien wel het belangrijkste ; Gaan ze dat ding nou verbieden? Want dan kun je dus ook geen ampullen meer kopen
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_55832178
quote:
Op zondag 6 januari 2008 20:45 schreef yvonne het volgende:

[..]

Oh, dan zit ik zeker goed.

Hé, maar die SS rookt en puft en doet echt wel hoor.
Ik blaas mooie rookpluimen uit, die lui kunnen niet roken, die klagen dan, dus.

Maar goed, de smaak valt me echt mee.
Dat is fijn voor je Yvonne, bij mij pufte en rookte hij ook als een tierelier, vandaag wat minder, maar heb hem net voorzien van nieuwe cartidge en de accu onder de lader. Straks weet ik of-tie het weer net zo goed doet als eerder. Het fijnst van het apparaatje vind ik nog dat je weer lekkerder riekt, handjes en kleertjes: het aapje kan weer onder de mensen komen! En ach, de smaak is wat zoetig, maar altijd nog beter dan het legen van een asbak in je kanaal... toch?
pi_55832277
quote:
Op zondag 6 januari 2008 21:03 schreef Qwea het volgende:
Ja hoi!

Mijn moeder moet al jaren stoppen met roken ivm longemfyceem. Nu wil ze opzich dit ding wel aanschaffen. Ze is van zware shag al naar die gele light drum gegaan. Dus qua smaakt boeit het haar niet zo. Ze rookt +- 25 peuken per dag.

Mijn vragen ;

1 Hoelang doe je met dat ding als je 25 peuken per dag rookt? Qua ampul en batterij?
2 Er is dus echt geen gore geur meer?
3 Welke moet ze ik zag dat dirkh het over de ruthoo oid had. Linkje misschien?
1) Je zal iets meer dan één ampul gebruiken. De batterij gaat bij mij langer mee dan een ampul, maar dat verschilt bij de gebruikers. Maar bij de Rutoo (ik weet niet hoe dat bij de anderen is) zitten er twee batterijen, dus de ene laden en de ander gebruiken. Je hoeft niet zonder te zitten dus.
2) Nee, je ruikt niks meer.
3) http://www.rutoo.nl Maar lees anders ook even op http://www.esigaret.nl, daar zijn ze over het algemeen niet zo te spreken over de Rutoo, maar dat heeft met de snelheid van de verzending van je bestelling te maken. Kwalitatief kan ik alleen oordelen over de Rutoo en die is best positief. Maar zoals je leest, yvonne heeft een SuperSmoker en die bevalt ook heel goed.
  zondag 6 januari 2008 @ 21:14:24 #297
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_55832414
quote:
Op zondag 6 januari 2008 21:09 schreef Dirkh het volgende:

[..]

1) Je zal iets meer dan één ampul gebruiken. De batterij gaat bij mij langer mee dan een ampul, maar dat verschilt bij de gebruikers. Maar bij de Rutoo (ik weet niet hoe dat bij de anderen is) zitten er twee batterijen, dus de ene laden en de ander gebruiken. Je hoeft niet zonder te zitten dus.
2) Nee, je ruikt niks meer.
3) http://www.rutoo.nl Maar lees anders ook even op http://www.esigaret.nl, daar zijn ze over het algemeen niet zo te spreken over de Rutoo, maar dat heeft met de snelheid van de verzending van je bestelling te maken. Kwalitatief kan ik alleen oordelen over de Rutoo en die is best positief. Maar zoals je leest, yvonne heeft een SuperSmoker en die bevalt ook heel goed.
Ik denk dat ze wel iets met 2 batterijen nodig heeft, aangezien ze nog wat afpaft
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  Admin zondag 6 januari 2008 @ 21:15:21 #298
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_55832438
Steek ik net een shaggie op, bluuuuuuuugh!!!!!!
Nu mag toch echt iemand me vertellen hoe dát dan kan, in één dag!

pi_55832594
quote:
Op zondag 6 januari 2008 21:15 schreef yvonne het volgende:
Dat komt omdat roken gewoon vies is, je hebt jezelf wijsgemaakt dat je het lekker vindt.
pi_55832816
quote:
Op zondag 6 januari 2008 21:15 schreef yvonne het volgende:
Dat bedoelde ik dus met het eerste sigaretje wat je ooit opstak, je hoest je de pleuris... maar na twee trekjes is het wel weer lekker.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')