quote:Op zondag 6 januari 2008 21:15 schreef yvonne het volgende:
Steek ik net een shaggie op, bluuuuuuuugh!!!!!!
Nu mag toch echt iemand me vertellen hoe dát dan kan, in één dag!
Vorig topic ; De Super Smoker (Al ervaringen?)quote:Jij hebt de SS gewoon in de winkel gekocht? En geen problemen mee? Hoelang gaat jouw batterij mee?
Geen problemen mee,quote:Op zondag 6 januari 2008 21:30 schreef Qwea het volgende:
Lapo :
[..]
[..]
Vorig topic ; De Super Smoker (Al ervaringen?)
Stoer. Ik ga haar ook zo'n ding aansmerenquote:Op zondag 6 januari 2008 21:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Geen problemen mee,
hij lag bij de Bruna,
batterij-duur, geen idee, vandaag al de hele dag/avond iig.
FOK! was traag, duurde me te lang.quote:
Bruna verkoopt ook tabak hoorquote:Op zondag 6 januari 2008 21:37 schreef Svensational het volgende:
Bij de Bruna? En hadden één merk maar?
Fuck, dan rook je dus nog meer dan mn maquote:Op zondag 6 januari 2008 21:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
FOK! was traag, duurde me te lang.
Maar ik rook 25+ peuken per dag, en ik ben de eerste dag goed doorgekomen.
Ik vind de asbak stinken en m'n "probeer"shaggie uitgemaakt.
Oh, niet in Drenthequote:Op zondag 6 januari 2008 21:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Bruna verkoopt ook tabak hoor
En ja, een merk.
Ja, maar nog wel nicotine hè!quote:Op zondag 6 januari 2008 21:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
En e-roken brengt geen teer binnen. Dus het is een win-win situatie
Niet? Zeker weten?quote:
Ja hoor, ik ben al aan het "oefenen" hoe het te roken, hoe houd je zo'n kreng vast, als een gewone peuk tussen de vingers is geen porum en te zwaar.quote:Op zondag 6 januari 2008 21:53 schreef Dirkh het volgende:
Maar yvonne, zie je jezelf er mee in de kroeg zitten, of bij mensen op visite?
Is de SS niet erg lang en zwaar ten opzichte van een gewone sigaret. We hadden het al over de lulligheidsfactor, de Buckler onder het roken...
Na een paar trekkjes doe je de sigaret in je zak. Dat is opzich al raar.
Bij de SS zitten echte zachte filters begrijp ik, worden deze niet snel week of nat?
De Rutoo heeft een plastic "filter", hier moet je aan wennen. De filter is gelijk het ampul, dus vervang je pas als deze op is. Bij de SS vervang je het filter sneller, want het ampul en de filter zijn los van elkaar.
Omdat de Rutoo een harde filter heeft, is het net als vroeger, de Bic pen die je de hele tijd in je mond had. En als je hem niet in je mond hebt, laat je hem tussen je vingers doorlopen.quote:Op zondag 6 januari 2008 22:02 schreef yvonne het volgende:Ik opteer op dit moment voor de oude-chinees-lurkend-aan-zijn-opiumpijp-houding.
Het verschilt per soort, reken op een tientje of 6/7/8quote:Op zondag 6 januari 2008 22:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wat kostie eigenlijk? en hoevaak moet je bijvullen?
Die rare troep zal wel meevallen lijkt me. Daar heeft niemand belang bij.quote:Op zondag 6 januari 2008 22:56 schreef Burakius het volgende:
In Turkije is het verboden dacht ik? Omdat ze rare shit er in doen...
(no bron)
Er zijn al doe het zelvers die THC in een ampul vrotten.quote:Op zondag 6 januari 2008 22:20 schreef junkiesietze het volgende:
lijkt me wel vaag zo'n ding...
hebben ze ook cannabis vullingen?
Vaak krijg je een vijftal ampullen.quote:Op zondag 6 januari 2008 23:06 schreef shmoopy het volgende:
Maar die ampullen gaan een keer op (hoeveel krijg je bij de aanschaf?) en dan moet je ze los kopen.
Dat gaat niet meer als ze verboden worden.
Theoretisch kan het dus al. Maar ieder bedrijf is vrij om zijn eigen regels op de werkvloer te maken. Roken op de werkvloer is geen recht.quote:Op zondag 6 januari 2008 23:09 schreef Oksel het volgende:
Ah, leuk topic. Even meelezen.
Mogen we binnenkort weer op de werkvloer roken dan?
Exact hetzelfde dus als ik had.quote:Op zondag 6 januari 2008 21:43 schreef yvonne het volgende:
Maar ik ben echt zó verbaasd dat na amper 1 dag, ik de asbak vind stinken en mn shaggie uitgemaakt heb na 2 trekjes.
Bijvullen kan wel afhankelijk van het model dat je hebt. Een ampul staat absoluut niet gelijk aan een pakje sigaretten, het verschilt enorm per ampul wat je er uit haalt.quote:Bijvullen kan, maar wordt over het algemeen niet aangeraden in verband met lekkage. Gewoon een ampul gebruiken. Een ampul staat gelijk aan een pakje sigaretten.
quote:Op zondag 6 januari 2008 23:01 schreef crazy_ivan het volgende:
Mijn zus heeft zo'n supersmoker, kostte ¤99. De domme muts rookt weliswaar zelf niet maar draagt dat ding bij zich om interessant te kunnen doen. Echt te genant voor woorden.
Dat zal wel helemaal verboden worden, maar het zou zeker een succesvolle uitvinding zijn!quote:Op zondag 6 januari 2008 22:20 schreef junkiesietze het volgende:
Bij aanschaf krijg je proefmonsters zeg maar. Light (proeft nog het meest als een echte sigaret) Normaal en medium en geloof ook nog één neppert (geen idee waarom)quote:Op zondag 6 januari 2008 23:06 schreef shmoopy het volgende:
Maar die ampullen gaan een keer op (hoeveel krijg je bij de aanschaf?) en dan moet je ze los kopen.
Dat gaat niet meer als ze verboden worden.
Om helemaal te stoppen met roken. Roken zit voor een groot deel tussen de oren, dus als je het qua nicotine langzaam afbouwt, rook je voor je gevoel nog wel, maar zit je in feite alleen maar waterdamp te hijsenquote:
ja, dat klopt. Maar idd, het is alsnog iets goedkoper. En natuurlijk gezonder. Neemt niet weg dat de e-sigaret gewoon niet gezond is, maar wel gezonder dan de gewone peukquote:Op maandag 7 januari 2008 17:05 schreef Cynix ® het volgende:
Misschien heb ik iets niet goed gelezen of begrepen, maar als een 'ampul' ongeveer 2 euro kost en je daar ongeveer een dag mee toe kan, is dat e-roken nog best een prijzige hobby. Weliswaar (iets) goedkoper dan echt roken, maar je mist dan ook enige sensatie. Als je accijns even wegdenkt, is dit duurder dan echt roken!
Hier moet iemand enorm rijk van worden!
Iemand die een pakje per dag rookt, bespaart 800 euro per jaar.quote:Op maandag 7 januari 2008 17:05 schreef Cynix ® het volgende:
Misschien heb ik iets niet goed gelezen of begrepen, maar als een 'ampul' ongeveer 2 euro kost en je daar ongeveer een dag mee toe kan, is dat e-roken nog best een prijzige hobby. Weliswaar (iets) goedkoper dan echt roken, maar je mist dan ook enige sensatie. Als je accijns even wegdenkt, is dit duurder dan echt roken!
Hier moet iemand enorm rijk van worden!
Mjah laten we zeggen dat je normaal een pakje Pall Mall per dag rookt dan zit je op 4,- (gaat naar 4,35) per dag.quote:Op maandag 7 januari 2008 17:05 schreef Cynix ® het volgende:
Het is maar een gok, het zal ook afhangen van het gebruik natuurlijk.quote:Op maandag 7 januari 2008 20:46 schreef Qwea het volgende:
neee, de SS gaat toch langer dan 3 maanden mee?
Het is maar net wat je wil, deze sigaar is het allergoedkoopst. Overigens schijnen deze ook een stuk beter te werken dan de sigaret versies.quote:Op maandag 7 januari 2008 20:46 schreef Qwea het volgende:
Wat is wel de goedkoopste dan eigenlijk Hollander?
Ik dacht dat zo'n ding 3 jaar mee zou gaanquote:Op maandag 7 januari 2008 21:14 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Het is maar een gok, het zal ook afhangen van het gebruik natuurlijk.Daarnaast moet je er gewoon rekening mee houden dat een apparaatje als dit gewoon niet lang meegaat, je gebruikt zo'n ding best vaak per dag, moet dus vaak opladen en het trekken van een hoge piekstroom tijdens gebruik (atomizer is eigenlijk gewoon een kacheltje) is ook best slecht voor een accu.
Ik denk dat bij een beetje doorsnee gebruik na 3 maanden de rek er wel uit is.
[..]
Het is maar net wat je wil, deze sigaar is het allergoedkoopst. Overigens schijnen deze ook een stuk beter te werken dan de sigaret versies.
"Gewone" (mini)sigaretten zijn er vanaf ongeveer 40,-
Ik geloof er niks van dat ie maar 3 maanden meegaat,quote:Op maandag 7 januari 2008 21:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik dacht dat zo'n ding 3 jaar mee zou gaan![]()
![]()
hahaquote:Op zondag 6 januari 2008 22:20 schreef junkiesietze het volgende:
En SuperSmoker adverteert op TV dat dat ding vooral níet bedoeld is om met roken te stoppen.quote:Op maandag 7 januari 2008 21:53 schreef yvonne het volgende:
Maar buiten de kosten, ik ga gewoon stoppen met roken, dankzij dit ding, zo.
3 maanden lijkt mij ook wel zeer kort hoorquote:Op maandag 7 januari 2008 21:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van dat ie maar 3 maanden meegaat,
Vooralsnog heb ik al 2 dagen geen echte peuk aangeraakt, en is dat dus al 2x 5euro 40.
Jaja, Zware shag is zo duur.
Er staat niks over de ss zelfquote:Heb ik garantie op de aankoop?
U heeft 3 maanden garantie op de batterij en 6 maanden op de oplader. Bij problemen met de SuperSmoker, neem dan contact op met uw dealer.
En dat zou ik echt stoer vindenquote:Op maandag 7 januari 2008 21:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Was je een paar maanden geleden ook al niet gestopt met bier?quote:Op maandag 7 januari 2008 21:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
ik ga gewoon stoppen met roken, dankzij dit ding, zo.
Dat zou een flinke claim zijn die je wetenschappelijk moet onderbouwen en waarbij medisch onderzoek nodig is. Dat duurt lang en is duur. Je kan het (vooral met aankomende rook-verboden) veel makkelijker verkopen als sigaret vervanger. Consumenten (zoals Yvonne) doen dan de rest.quote:Op maandag 7 januari 2008 22:05 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
En SuperSmoker adverteert op TV dat dat ding vooral níet bedoeld is om met roken te stoppen.
Zijn ze bang voor de machtige tabakslobby?
Je gaat toch niet - na een jaar gestopt te zijn - nu aan dit gebeuren beginnen?quote:Op maandag 7 januari 2008 22:07 schreef maedel het volgende:
ik ben al bijna een jaar gestopt, maar toch een tvp
Rrrrrrrrightquote:Op maandag 7 januari 2008 22:28 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Was je een paar maanden geleden ook al niet gestopt met bier?
Besef je wel dat je zwoele schore stem zal veranderen in een piep (meisjes) stemmetje? Total eclipse of the heart zal uit jouw mond klinken alsof Britney Spears het uitschreeuwd.
Je bent echt al op marktplaats op zoek naar een loopband, ontken het maar niet. (bevalt ook erg goed overigens)
nee voor de minister van VWS, want als dit ding als medicijn door moet gaan, moet het van de markt en eerst twee jaar getest worden voor het aan strenge voorwaarden voldoetquote:Op maandag 7 januari 2008 22:05 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
En SuperSmoker adverteert op TV dat dat ding vooral níet bedoeld is om met roken te stoppen.
Zijn ze bang voor de machtige tabakslobby?
Maar ik vraag me toch wel iets af. Wat doe je na het neuken?quote:
Rookte je elke dag een heel pakje shag? Damn.. dat is best veel....quote:Op maandag 7 januari 2008 21:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Vooralsnog heb ik al 2 dagen geen echte peuk aangeraakt, en is dat dus al 2x 5euro 40.
Jaja, Zware shag is zo duur.
quote:Wij hebben marktonderzoek voor u gedaan en enkele modellen getest. De e-sigaret van:
e-smoking e-sigaret ¤ 75 kreeg een 6 (slechte smaak --)
Ruyan e-sigaret ¤ 297 kreeg een 6.8 (vormgeving --)
Supersmoker ¤ 89,95 kreeg een 5 (slecht design)
Rutoo e-sigaret ¤75 kreeg een 9.2 (smaakt bijna als marlboro en heeft een leuk design)
Ik vind sigarettenstank niet meer om te doen, maar ik zie de voordelen van nicotine wel hoorquote:Op maandag 7 januari 2008 23:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Je gaat toch niet - na een jaar gestopt te zijn - nu aan dit gebeuren beginnen?
Nee en de grafsmaak 's ochtends is er ook niet.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 07:54 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik vind sigarettenstank niet meer om te doen, maar ik zie de voordelen van nicotine wel hoor
Trouwens, stink je gewoon net als bij sigaretten uit je mond met dit ding?
"Ding" zit in blauw doosje iddquote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:45 schreef Qwea het volgende:
Hmm, net bij de bruna geweest en daar hadden ze "een ding" in een blauw doosje. Is dat de SS yvonne? Het was me te druk om te vragen
Ik ben echt nieuwsgierig of het blijft werken bij jou. Ik heb nu drie dagen (griep) niet gerookt en heb het idee dat ik iedereen wel een knal kan verkopenquote:
Niet gerookt als in, geen echte peuken "bijgerookt" of wel alleen de e-smoke gebruikt?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:15 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik ben echt nieuwsgierig of het blijft werken bij jou. Ik heb nu drie dagen (griep) niet gerookt en heb het idee dat ik iedereen wel een knal kan verkopen
Ik heb geprobeerd de nicotine met de e-smoke binnen te krijgen, maar kan nu even helemaal niets hebben...Ja, dus even helemaal niets, maar merk echt dat mijn lichaam nicotine WIL..quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niet gerookt als in, geen echte peuken "bijgerookt" of wel alleen de e-smoke gebruikt?
Ik ben nu op dag 3 en heb nog niets "bijgerookt" Ik heb al wel puur dwangmatig een shaggie zitten draaien, maar niet opgestoken, ik had ook echt een "huh, wat doe ik nu" ervaring.
Kritiekste moment van de dag: koffie en peuk bij opstaan.
De 3e ochtend ( deze ochtend dus) niet meer als een dolle m'n nicotinepeil zitten voldoen, maar eerst koffie, wassen, plassen en tóen pas een paar haaltjes van m'n "ding"genomen.
Ik begin er steeds meer van overtuigd te raken dat je wél kunt stoppen dmv het "ding"
Dit klinkt erg ongeloofwaardig, voor mij, als roker, dan.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:22 schreef yvonne het volgende:
Kritiekste moment van de dag: koffie en peuk bij opstaan.
De 3e ochtend ( deze ochtend dus) niet meer als een dolle m'n nicotinepeil zitten voldoen, maar eerst koffie, wassen, plassen en tóen pas een paar haaltjes van m'n "ding"genomen.
Hopelijk helpt het haar te stoppen! Lijkt me niet zo'n aangenaam idee als je moeder doorrookt terwijl ze longemfyseem heeft met alle consequenties van dien...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:08 schreef Qwea het volgende:
nou, moeder heeft de Partysmoker gekocht
Ooh, ze stopt hoe dan ook hoor. Ist niet hierdoor dan wel omdat ze doodgaat aant rokenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:11 schreef TNA het volgende:
[..]
Hopelijk helpt het haar te stoppen! Lijkt me niet zo'n aangenaam idee als je moeder doorrookt terwijl ze longemfyseem heeft met alle consequenties van dien...
Wat is het voordeel van nicotine danquote:Op dinsdag 8 januari 2008 07:54 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik vind sigarettenstank niet meer om te doen, maar ik zie de voordelen van nicotine wel hoor
Trouwens, stink je gewoon net als bij sigaretten uit je mond met dit ding?
Je 'opgefoktheid' even wegwerken? Toch?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat is het voordeel van nicotine dan
http://en.wikipedia.org/wiki/Nicotine#Psychoactive_effectsquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat is het voordeel van nicotine dan
Dat had ik altijd met aanstekers en sigaretten. Op zich win-win dus, zo'n e-smoker.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:19 schreef Greys het volgende:
Is zo'n e-sig niet veel 'gedoe', vraag ik me af?
Je moet denken aan het opladen, waar je hem gelaten hebt (), of de ampul nog vol genoeg is, of je nog wel genoeg ampullen in huis hebt enz. Heb je daar niet gauw genoeg van? Of went het snel?
Ja, dat is toch nu ook zoquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:19 schreef Greys het volgende:
Je moet denken aan het opladen, waar je hem gelaten hebt (), of de ampul nog vol genoeg is, of je nog wel genoeg ampullen in huis hebt enz. Heb je daar niet gauw genoeg van? Of went het snel?
Vaak ben je opgefokt door een nicotinegebrek, dus als je rookt, dan werkt dat op dat moment idd. Maar als je niet rookt ben je echt niet opeens minder opgefokt door een nicotineshot hoorquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Je 'opgefoktheid' even wegwerken? Toch?
Iedereen die me kent, en iedereen die weet hoe enorm veel ik weg loop te paffen mag zó komen kijken, asbak op m'n bureau is weg, er ligt zo'n "ding" voor m'n neus hier, ik hoefde deze ochtend echt, écht! niet eerst 600 peuken voor ik een beetje mens was.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:53 schreef Stranger het volgende:
[..]
Dit klinkt erg ongeloofwaardig, voor mij, als roker, dan.
Mijn huisgenoot heeft sinds kerst zo'n ding en pas twee sigaretten gerookt sindsdien, terwijl hij daarvoor net als ik op anderhalf pakje per dag zat.
Ik zou door jullie ervaringen bijna een believer worden en ook al is het niets voor mij wil ik het dankzij die positieve ervaringen bijna gaan proberen.
Je neemt een hijs en je blaast rook uit, simpelquote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:48 schreef Han-Pekel het volgende:
Zit er over te denken om zo'n Rutoo ding te kopen, 75,- is prima te betalen lijkt me, maar hoe zit het nou, je neemt een hijs en dan? blaas je rook uit of komt er niks uit je mond..ofzo..?!:P
lach je nu Vonne uit!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:31 schreef Insomaniac het volgende:
Haha, rokers met een e-smoker!
* Insomaniac steekt een Camel op en lacht
Iedereen mag me uitlachen, dacht je dat ik niet moest lachen om deel 1 en dit topic?quote:
Ik ben mijn sigaretten echt NOOIT kwijt hoorquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dat is toch nu ook zo! Waar zijn m'n sigaretten, heb ik nog genoeg voor vanavond, kut morgen zijn de winkels dicht, gvd aansteker op/kwijt
.
Dat wéét ik dus niet zo zeker... zoals in het geval van de user hierboven die al een jaar gestopt is maar de nicotine mist, zou je dan in stressvolle situaties toch niet een beetje bij elkaar geraapt worden door je nicotineshot?quote:Vaak ben je opgefokt door een nicotinegebrek, dus als je rookt, dan werkt dat op dat moment idd. Maar als je niet rookt ben je echt niet opeens minder opgefokt door een nicotineshot hoor.
Nou, die ampul die raakt dus leeg. Als je ding dus niet meer rookt of rood wordt, moet je je ampul vervangen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:19 schreef Greys het volgende:
Aha, ja, right,quote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:53 schreef Nytro het volgende:
Als je wil stoppen met roken kun je trouwens beter nicotine pleisters gebruiken dan zo'n e-smoker. Stukken goedkoper in makkelijker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |