Dit klinkt erg ongeloofwaardig, voor mij, als roker, dan.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:22 schreef yvonne het volgende:
Kritiekste moment van de dag: koffie en peuk bij opstaan.
De 3e ochtend ( deze ochtend dus) niet meer als een dolle m'n nicotinepeil zitten voldoen, maar eerst koffie, wassen, plassen en tóen pas een paar haaltjes van m'n "ding"genomen.
Hopelijk helpt het haar te stoppen! Lijkt me niet zo'n aangenaam idee als je moeder doorrookt terwijl ze longemfyseem heeft met alle consequenties van dien...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:08 schreef Qwea het volgende:
nou, moeder heeft de Partysmoker gekocht
Ooh, ze stopt hoe dan ook hoor. Ist niet hierdoor dan wel omdat ze doodgaat aant rokenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:11 schreef TNA het volgende:
[..]
Hopelijk helpt het haar te stoppen! Lijkt me niet zo'n aangenaam idee als je moeder doorrookt terwijl ze longemfyseem heeft met alle consequenties van dien...
Wat is het voordeel van nicotine danquote:Op dinsdag 8 januari 2008 07:54 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik vind sigarettenstank niet meer om te doen, maar ik zie de voordelen van nicotine wel hoor
Trouwens, stink je gewoon net als bij sigaretten uit je mond met dit ding?
Je 'opgefoktheid' even wegwerken? Toch?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat is het voordeel van nicotine dan
http://en.wikipedia.org/wiki/Nicotine#Psychoactive_effectsquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat is het voordeel van nicotine dan
Dat had ik altijd met aanstekers en sigaretten. Op zich win-win dus, zo'n e-smoker.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:19 schreef Greys het volgende:
Is zo'n e-sig niet veel 'gedoe', vraag ik me af?
Je moet denken aan het opladen, waar je hem gelaten hebt (), of de ampul nog vol genoeg is, of je nog wel genoeg ampullen in huis hebt enz. Heb je daar niet gauw genoeg van? Of went het snel?
Ja, dat is toch nu ook zoquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:19 schreef Greys het volgende:
Je moet denken aan het opladen, waar je hem gelaten hebt (), of de ampul nog vol genoeg is, of je nog wel genoeg ampullen in huis hebt enz. Heb je daar niet gauw genoeg van? Of went het snel?
Vaak ben je opgefokt door een nicotinegebrek, dus als je rookt, dan werkt dat op dat moment idd. Maar als je niet rookt ben je echt niet opeens minder opgefokt door een nicotineshot hoorquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Je 'opgefoktheid' even wegwerken? Toch?
Iedereen die me kent, en iedereen die weet hoe enorm veel ik weg loop te paffen mag zó komen kijken, asbak op m'n bureau is weg, er ligt zo'n "ding" voor m'n neus hier, ik hoefde deze ochtend echt, écht! niet eerst 600 peuken voor ik een beetje mens was.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:53 schreef Stranger het volgende:
[..]
Dit klinkt erg ongeloofwaardig, voor mij, als roker, dan.
Mijn huisgenoot heeft sinds kerst zo'n ding en pas twee sigaretten gerookt sindsdien, terwijl hij daarvoor net als ik op anderhalf pakje per dag zat.
Ik zou door jullie ervaringen bijna een believer worden en ook al is het niets voor mij wil ik het dankzij die positieve ervaringen bijna gaan proberen.
Je neemt een hijs en je blaast rook uit, simpelquote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:48 schreef Han-Pekel het volgende:
Zit er over te denken om zo'n Rutoo ding te kopen, 75,- is prima te betalen lijkt me, maar hoe zit het nou, je neemt een hijs en dan? blaas je rook uit of komt er niks uit je mond..ofzo..?!:P
lach je nu Vonne uit!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:31 schreef Insomaniac het volgende:
Haha, rokers met een e-smoker!
* Insomaniac steekt een Camel op en lacht
Iedereen mag me uitlachen, dacht je dat ik niet moest lachen om deel 1 en dit topic?quote:
Ik ben mijn sigaretten echt NOOIT kwijt hoorquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dat is toch nu ook zo! Waar zijn m'n sigaretten, heb ik nog genoeg voor vanavond, kut morgen zijn de winkels dicht, gvd aansteker op/kwijt
.
Dat wéét ik dus niet zo zeker... zoals in het geval van de user hierboven die al een jaar gestopt is maar de nicotine mist, zou je dan in stressvolle situaties toch niet een beetje bij elkaar geraapt worden door je nicotineshot?quote:Vaak ben je opgefokt door een nicotinegebrek, dus als je rookt, dan werkt dat op dat moment idd. Maar als je niet rookt ben je echt niet opeens minder opgefokt door een nicotineshot hoor.
Nou, die ampul die raakt dus leeg. Als je ding dus niet meer rookt of rood wordt, moet je je ampul vervangen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:19 schreef Greys het volgende:
Aha, ja, right,quote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:53 schreef Nytro het volgende:
Als je wil stoppen met roken kun je trouwens beter nicotine pleisters gebruiken dan zo'n e-smoker. Stukken goedkoper in makkelijker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |