quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 11:08 schreef starla het volgende:
Volgens mij is het alleen zwaar irritant dat de sigaret niet korter wordt door de verbranding![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 11:23 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dat, en dat je 'm gewoon de sloot in schiet als je niet meer zin hebt om te roken. Duur grapje dan...
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 11:08 schreef starla het volgende:
Ziet er wel echt uit Hoewel hij niet over z'n longen rookt
Volgens mij is het alleen zwaar irritant dat de sigaret niet korter wordt door de verbranding![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 11:43 schreef Chav het volgende:
Ik heb m bij iemand gezien maandag, raar ding.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 11:55 schreef FreakyMrCaleb het volgende:
[..]
Zei die gene ook of het te roken was?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 11:51 schreef Ex-Lekkerlander het volgende:
[..]
Juist niet. Denk aan het voordeel als je aan het werk ben. Even een rookpauze nemen en vervolgens niet meer terug naar binnen komen. En als je baas dan komt kijken waar je blijft zeg je dat je nog steeds met je 1e sigaret bezig ben![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 13:11 schreef Rossoneri het volgende:
Je staat best wel voor lul met zo'n dingRook dan niet.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 14:03 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Je rookt toch niet om stoer te doen ofzo.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 12:06 schreef HeatWave het volgende:
Ik zag het liggen van de week, maar 80 euro voor het instappakket is me gewoon te gortig. Ik wil het best proberen, maar dan voor een tientje ofzo...
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 12:12 schreef northernlight81 het volgende:
...en volgens de site is een normale sigaret ongeveer gelijk aan 8 keer inhaleren.
quote:Roken doe je niet alleen voor de nicotine, maar ook omdat het zwaar lekker is...
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 15:07 schreef gelly het volgende:
Roken omdat je het lekker vindt is natuurlijk onzin, het zo ongeveer het meeste ranzige wat je kan verzinnen. Je rookt omdat je verslaafd bent, meer niet.
Ik zou ook wel zo'n ding willen hebben maar vraag me af hoe schadelijk dit is ? (ja, redelijke absurd om je af te vragen als je gewoon normale sigaretten rookt)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |