Ja, is een zeer verantwoorde manier om ermee te beginnen, zo kun je langzaam opbouwenquote:Op woensdag 9 januari 2008 18:52 schreef SoupNazi het volgende:
Kun je deze ook gebruiken als je wilt beginnen met roken?
quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:53 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ja, is een zeer verantwoorde manier om ermee te beginnen, zo kun je langzaam opbouwen
Mag nog wel, maar aan een verbod wordt gewerkt. Vandaar dat die dingen momenteel verkopen als een gek.quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:04 schreef ne0n het volgende:
in belgie mag de elektronische sigaret niet particulier verkocht worden zonder vergunning, dunno hoe dat zit met de wet in NL
Ik zie hem overal te koop staan. Lijkt me dus geen probleem.quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:04 schreef ne0n het volgende:
in belgie mag de elektronische sigaret niet particulier verkocht worden zonder vergunning, dunno hoe dat zit met de wet in NL
Haha jij bent mijn held!quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:52 schreef SoupNazi het volgende:
Kun je deze ook gebruiken als je wilt beginnen met roken?
Waarom is dat zieligquote:Op woensdag 9 januari 2008 19:17 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
zielig![]()
(meerdere mods zien doen, kansloos hoor)
Yepquote:Op woensdag 9 januari 2008 19:08 schreef Qwea het volgende:
Ooh TS, is dit trouwens de Ultimo?
Goed, trek ik m'n bod wel inquote:Op woensdag 9 januari 2008 19:17 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
zielig![]()
(meerdere mods zien doen, kansloos hoor)
quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:06 schreef buitenbeentje het volgende:
[..]
Mag nog wel, maar aan een verbod wordt gewerkt. Vandaar dat die dingen momenteel verkopen als een gek.
Deal, kom je hem halen of moet ik 'm opsturen? PM me maar!quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:07 schreef nicomart het volgende:
zet ik m op 60
mooie aktie!quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
Goed, trek ik m'n bod wel in.
Omdat een ander commentaar heeft op jouw bod laat je TS stikken en trek je jebod weer in? Daar zul je Opperkwal wel mee hebben inderdaadquote:Op woensdag 9 januari 2008 19:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
Goed, trek ik m'n bod wel in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |