helemaal met je eens!!!quote:Op zondag 6 januari 2008 17:13 schreef BVO het volgende:
Mooie, leuke vrouw, geweldige stem, topwijf.
Inderdaad!quote:Op zondag 6 januari 2008 17:13 schreef BVO het volgende:
quote:Op zondag 6 januari 2008 17:13 schreef BVO het volgende:
Bij 50:23 ookquote:Op zondag 6 januari 2008 21:30 schreef Liquidootje het volgende:
Hey kijk eens op tijdsindex 53:33, dan geeft nikki een kusje!![]()
Moet ik een gif van hebben!![]()
Liveshow 3 High
quote:Op zondag 6 januari 2008 21:30 schreef Liquidootje het volgende:
Hey kijk eens op tijdsindex 53:33, dan geeft nikki een kusje!![]()
Moet ik een gif van hebben!![]()
Liveshow 3 High
Mee eens, dit hoort bij haar.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Laat 'r alsjeblieft die neuspiercing houden terwijl Idols haar voor de rest helemaal in een andere vorm wil gieten. Dat is tenminste lekker eigen.
ja ik vond het ook dat ze niet op de krukken hoorde...quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:05 schreef Svensational het volgende:
De pointer sisters snappen niet dat er geen muziek is!
Jaja, verkeerde topic enzoquote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:05 schreef Re het volgende:
[..]
ja ik vond het ook dat ze niet op de krukken hoorde...
Ellen zat geloof ik elke week op de kruk en die werd ook derdequote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:05 schreef Together het volgende:
Ach ja, Raffaëla zat ook een paar keer op de kruk, dus zo erg hoeft het allemaal niet te zijn, zie het als waarschuwing dat mensen toch echt op haar moeten blijven stemmen. Maar beschamend blijft het natuurlijk wel dat ze minder stemmen krijgt dan zo'n kneus als Neil.
Ellenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:06 schreef Svensational het volgende:
Ellen zat geloof ik elke week op de kruk en die werd ook derde.
Ja.quote:Op zondag 13 januari 2008 16:51 schreef soylent het volgende:
Weet trouwens iemand of zij toevallig een zusje is van Djess die meezingt op wat nummers van Kempi?
En, is ze het of nietquote:
Dan heeft ze nu toch wel bewezen dat ze absoluut niet 'nep' is.quote:Op zondag 13 januari 2008 17:34 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik vind der echt zo nep
Vind der helemaal niks aan.. sorry
Klinkt goed ondanks dat vertekend geluid van rtl altijd.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:21 schreef runaway het volgende:
http://www.rtl.nl/shows/idols4/liveshows/bios/bio8/
Liveshow 5 staat er al op!
ja ja ... ik weet dat je meer hebt met het zieluge broertje van tiffanyquote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:48 schreef Fir3fly het volgende:
Nou prachtig hoor, dat ze het voor die overleden vrouw deed. Anders had ik het ontzettend saai gevonden.
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:50 schreef Re het volgende:
[..]
ja ja ... ik weet dat je meer hebt met het zieluge broertje van tiffany, maar kan wel begrijpen dat dat meer van jouw nivo is
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:50 schreef Re het volgende:
[..]
ja ja ... ik weet dat je meer hebt met het zieluge broertje van tiffany
Idem. Ze kan wel goed zingen, dit nummer was echt top, maar ik vind het echt zo'n 'typetje'.quote:Op zondag 13 januari 2008 17:34 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik vind der echt zo nep
Vind der helemaal niks aan.. sorry
Had ik ook veel last van, maar ik waardeer haar steeds meer zo door de weken heen. Vandaag was ook prima. Niet gejankt overigens, want ik lette toen even niet op.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:09 schreef Fuente het volgende:
[..]
Idem. Ze kan wel goed zingen, dit nummer was echt top, maar ik vind het echt zo'n 'typetje'.
Idem.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:56 schreef runaway het volgende:
Wauw!!
Ik wil hier heel graag de mp3 versie van
quote:
Vroeger kon ik dat nummer niet uitstaan. maar tegenwoordig vind ik het best mooi enzoquote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:32 schreef Zhenar het volgende:
Het oorspronkelijke nummer. Heel anders, want het wordt door een oud vrouwtje gezongen. Maar met veel sentimentele waarde![]()
Bergnonnen
Daar zat ik niet inderdaad ook al over te denken! Het hoge niveau waar de jury het over had is in ieder geval weer terug!quote:Op zondag 20 januari 2008 00:18 schreef TheVulture het volgende:
Elke keer weer kippenvel als ik het terugkijk... Wat een bizarre Idols-editie... hier zitten toch wel de meest memorabele optredens ever in, met deze als uitschieter tot nu toe
briljant briljant briljant
Preciesquote:Op zondag 20 januari 2008 00:29 schreef Cee het volgende:
Nu je 't zegt, Vulture, inderdaad een bizar seizoen. Het ene moment zit je jezelf op te vreten vanwege het tenenkrommend slechte niveau, ik bedoel, de afgelopen 3 liveshows waren niet om aan te zien. Maar er zitten een aantal geweldige optredens verspreid over alle afleveringen, die welk ander optreden van welk ander seizoen dan ook doet vergeten. Dus Idols 4 is er een van hele hoge pieken en hele diepe dalen.
Ik ben geneigd te zeggen dat het één van de aller, allerbeste optredens in de geschiedenis van Idols isquote:Op zondag 20 januari 2008 22:53 schreef S-K het volgende:
Beste optreden van haar en van de avond, gisteren! Lekkere stem, dus dat zit wel goed.
Mee eens. Sowieso tot dusver het beste optreden van Idols 4.quote:Op maandag 21 januari 2008 20:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben geneigd te zeggen dat het één van de aller, allerbeste optredens in de geschiedenis van Idols is
quote:Op maandag 21 januari 2008 22:45 schreef BVO het volgende:
Al menen enkele buitenlanders dat Esmee toch echt beter is.
quote:Op maandag 21 januari 2008 22:45 schreef BVO het volgende:
Op Youtube wereldwijd ook goed bekeken en gewaardeerd.
http://www.youtube.com/watch?v=ok8djJ5yoxY
quote:Op maandag 21 januari 2008 20:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben geneigd te zeggen dat het één van de aller, allerbeste optredens in de geschiedenis van Idols is
Inderdaad heel erg veel kijkers! Nu nog maar 3 dagen op internet en al meer dan 25.000 kijkers! Dat is echt heel veel!quote:Op maandag 21 januari 2008 22:45 schreef BVO het volgende:
Oh sorry! Ik keek alleen op de account van Dutch Idolsquote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:58 schreef BVO het volgende:.
Nathalie - And I'n telling you: 79814 views.
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:47 schreef TheVulture het volgende:
Zo ik heb weer even een kippenvelmomentje voor mezelf gecreeërdHet blijft briljant om naar te kijken en te luisteren
Dat mag ook wel, na drie dagenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:00 schreef Hockeylotje het volgende:
Die brok verdwijnt nu langzamerhand
Jij hebt je boner voor nigel na 2 maanden nog niet verloren, dus go away met je emo-smileyquote:
Whehe. Oke, die is leuk.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:49 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Jij hebt je boner voor nigel na 2 maanden nog niet verloren, dus go away met je emo-smiley
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:49 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Jij hebt je boner voor nigel na 2 maanden nog niet verloren, dus go away met je emo-smiley
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 01:11 schreef Re het volgende:
[..], ik ben het verdomme met je eens
...
wat zal het moeilijk zijn om dat te overtreffen en dat lijkt me (misschien tegenstrijdig) een nadeel voor haar...
krijg weer kippevel als ik daarnaar luisterquote:Op maandag 21 januari 2008 22:45 schreef BVO het volgende:
Prachtig. Idd één van de beste optredens van Idols EVER!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:47 schreef TheVulture het volgende:
Zo ik heb weer even een kippenvelmomentje voor mezelf gecreeërdHet blijft briljant om naar te kijken en te luisteren
Nee, een beetje overdreven. Zittende ovatie, of gewoon een normaal applaus, was al voldoende geweest.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:24 schreef Fir3fly het volgende:
Wederom erg goed, maar waarom weer een staande ovatie snap ik niet.
Het leek idd net de Soundmixshow, ze had het wel wat meer eigen mogen maken. Ik verwachtte bijna dat Henny Huisman zijn giecheltje om de hoek kwam steken.quote:Op zondag 27 januari 2008 04:22 schreef Greetings het volgende:
Dit was echt top inderdaad, niks minder dan die Leona Lewis
Nou ja, dat dus eigenlijkquote:Op zondag 27 januari 2008 11:45 schreef TheVulture het volgende:
Als iemand er hoogstpersoonlijk voor kan zorgen dat ik een nummer ineens wél goed ga vinden door de manier waarop zij het heeft gezongen dan mag ze zo ongelofelijk van me winnen
Haha! Het klopt inderdaad wel een beetje! De stemmen van deze twee dames lijken absoluut voor geen meter op elkaar, maar het is (vind ik) wel een compliment om net zo goed als Mariah gevonden te worden!quote:Op zondag 27 januari 2008 10:22 schreef Leigh het volgende:
Nikki vergelijken met Mariah Carey. Gordon is gek. Nikki's zangkunsten lijken in de verste verte niet op die van Mariah Carey. Vind het zelfs een belediging voor Nikki's prachtige stem.
Typefoutje denk ik, je bent een nulletje twee nulletjes vergeten.quote:Op zondag 27 januari 2008 02:42 schreef BVO het volgende:
Geweldig goed. Echter was ze slechts op 20% van Charlie.
Dat blijft wel een geniaal optreden jaquote:Op zondag 27 januari 2008 16:45 schreef Kleihe het volgende:
(neemt niet weg dat ik Charlene ook top vind, vooral die 'Can't stop loving you', hoop dat ze snel zich zo weer laat zien.
Mariah Carey kon vroeger zo prachtig zingen, toen ze nog niet in de steeds in whisper zong.quote:Op zondag 27 januari 2008 16:25 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
Haha! Het klopt inderdaad wel een beetje! De stemmen van deze twee dames lijken absoluut voor geen meter op elkaar, maar het is (vind ik) wel een compliment om net zo goed als Mariah gevonden te worden!
Alleen vind ik Nikki haar geluid wel mooier
Hebben we weer zo'n persoontje dat denkt met zijn 'oog op muziek' anderen de les te kunnen lezen...quote:Op maandag 28 januari 2008 14:35 schreef KP het volgende:
Als je de reacties in dit topic leest, moet je je toch afvragen waarom producers nog autotune gebruiken.
Zeer middelmatige stem, mensen. Zeer middelmatig.
Bedoel je niet 'oor voor' ipv 'oog op'quote:Op maandag 28 januari 2008 14:58 schreef Hockeylotje het volgende:
'oog op muziek'
Ja dat bedoelde ik inderdaadquote:Op maandag 28 januari 2008 17:22 schreef Marble het volgende:
[..]
Bedoel je niet 'oor voor' ipv 'oog op'.
ja dat viel me ook op, dacht echt van uhmmmm staat er een speaker te resoneren ofzoquote:Op maandag 28 januari 2008 18:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vond dat middenstukje met die echo's eigenlijk best heel mooi. Maar overall, bij de andere kandidaten, waren ze wat mij betreft iets te gretig met het echoknopje.
Zal Wendy leuk vinden.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 16:52 schreef BVO het volgende:
Ze gaat vanavond zingen:
Afscheid van Volumia.
Maud zou zeggen: Neeeeeeeee, neeeeeee, neeeeeeeeeeeee!
Brabant van Guus Meeuwis.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Ze had gewoon heel het nummer moeten met Brabantse tongval moeten zingen, in plaats van die losse flarden.
quote:Op zondag 3 februari 2008 00:26 schreef Marble het volgende:
Uithalen waren fantastisch, maar strafpunten voor die zachte g
.
Inderdaad, afschuwelijk. Wederom goed gezongen, maar wat rechtvaardigt die overdreven adoratie? Ik zie het echt nietquote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:09 schreef alwaysthebest het volgende:
Nikki zong het, dat kan bijna niet misgaan. Maar wat een kutnummer heeft ze gekozen.
Wat een lelijke Brabofoben zitten hier toch.quote:Op zondag 3 februari 2008 00:26 schreef Marble het volgende:
Uithalen waren fantastisch, maar strafpunten voor die zachte g
.
NEEEEE nee neeeee.quote:Op zondag 3 februari 2008 12:29 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ze deed 'm trouwens VEUL beter dan Maud.
Maud
.
quote:Op zondag 3 februari 2008 13:18 schreef Fuente het volgende:
Ze kan mooi zingen, maar haar uitspraak is echt dramatisch, dat vond ik vorige week overigens ook met haar engelse uitspraak, gewoon onverstaanbaar.
Ben ik 't wel mee eens! Qua Engels heb ik er niet zo veel verstand van, maar gister was het soms echt op z'n Brabants onverstaanbaar!quote:
youtube.quote:Op maandag 4 februari 2008 15:09 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wat is ze goed zeg, zijn haar optredens nog ergens terug te beluisteren?
Zie sticky in IDO.quote:Op maandag 4 februari 2008 15:09 schreef ilona-scuderia het volgende:
www.idols.nlquote:Op maandag 4 februari 2008 15:09 schreef ilona-scuderia het volgende:
Zou je dan één of meer foto's kunnen plaatsen waarop ze mooi is? Ben wel benieuwd eigenlijks.quote:Op maandag 4 februari 2008 20:37 schreef Promiss het volgende:
Gelukkig heeft ieder recht op z'n eigen mening...![]()
IK vind haar een mooie vrouw!
Haar ogen vooral, beetje stoned als een garnaal achtigs.quote:Op maandag 4 februari 2008 20:40 schreef alwaysthebest het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik zie niets engs hoor.
Wat de werkelijkheid voor anderen is, doet niet ter zake. IK VIND haar iets afschrikwekkend hebben.quote:Op maandag 4 februari 2008 20:58 schreef Promiss het volgende:
Misschien ben je zelf een beetje stoned en zie je de werkelijkheid toch ietwat anders dan het misschien voor vele anderen is?
nu fok!king blij?quote:Op maandag 4 februari 2008 21:07 schreef floris.exe het volgende:
Laat anders eens een foto zien waarop ze echt mooi uitkomt.
Lelijk heb ik ook niet gezegd, maar eng. Een enge uitstraling. Niet altijd, maar soms kan ze in één keer heel eng kijken. Laat ik zeggen: ik zou er niet prettig naast slapen.quote:Op maandag 4 februari 2008 23:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Echt een knappe vrouw vind ik Nikki niet, maar lelijk is weer een ander uiterste.
Ik vind Nikki best een lekker wijf anders.quote:Op maandag 4 februari 2008 23:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Echt een knappe vrouw vind ik Nikki niet, maar lelijk is weer een ander uiterste.
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 00:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik vind Nikki best een lekker wijf anders.
Idd. Say it like it is, honeyquote:
Als je echt goed bent HOEF je dat niet te zeggen, dan laat gewoon je prestaties VOOR je spreken. Iemand als Nikki zou er boven moeten staan.quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Zouden kandidaten vaker moeten doen, gewoon eerlijk zeggen, in plaats van dat schijnheilige "iedereen is even goed en ik vind écht niemand slecht".
Daar snij je jezelf alleen maar mee in de vingers ook, verder is er iets als fatsoen. Uitgesproken zijn okee, maar niet over de rug van anderen.quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Zouden kandidaten vaker moeten doen, gewoon eerlijk zeggen, in plaats van dat schijnheilige "iedereen is even goed en ik vind écht niemand slecht".
Als het je zo irriteert kom er dan gewoon niet!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:32 schreef Oebele het volgende:
Heel erg gezocht. Ze zegt niks verkeerds. Pfff, een heel forum met mensen die niks anders doen als mensen vreselijk afzeiken en dan in een filmpje zoeken naar iets wat eigenlijk niet gezegd en ook niet bedoeld wordt.
Re heeft helemaal gelijk.
Hockeylotje: ben benieuwd wat jij van de Joran zaak vind. Puzelaar....
Het afzeiken irriteert me niet. Heerlijk gewoon, als het maar om voor de hand liggende dingen is. Bijvoorbeeld dat jij de Joran opmerking serieus beantwoord...quote:Op vrijdag 8 februari 2008 23:05 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
Als het je zo irriteert kom er dan gewoon niet!
Ik kies trouwens gewoon niet voor één kant, mag dat niet?
De Joran-zaak geef ik mijn mening niet over, want daar weet ik zelf te weinig van af!
Pff..quote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:37 schreef Oebele het volgende:
[..]
Het afzeiken irriteert me niet. Heerlijk gewoon, als het maar om voor de hand liggende dingen is. Bijvoorbeeld dat jij de Joran opmerking serieus beantwoord...
Ik irriteer me wel aan personen die zo nodig ook wat moeten zeggen over iets maar eigenlijk niks te melden hebben. Tja, een beetje zoals Hockey: heeel klein balletje......Tjeempie ....dan maar een stokje gebruiken om te slaan.
Slaap goed hockeymensch.
Voor je mams:quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:35 schreef Ziewoarut het volgende:
Welk liedje zong Nikki vandaag?
Mijn moeder wilt dat weten
Ze zingt inderdaad prachtig, maar ze ziet er absoluut NIET lekker uit. Althans, ik vind er niets an.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:20 schreef Yeahinho het volgende:
Ze ziet er gewoon lekker uit - zeker vanavond - en zingt weer prachtig.
Dat wel, maar ik zou het op zovelen kunnen. Niets bijzonders dus.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:42 schreef Marble het volgende:
Maar zou je het er op kunnen, Floris?
Ik was eigenlijk al helemaal vergeten dat Hind dat zong bij de workshopsquote:Op zondag 10 februari 2008 11:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vond dat Hind wél iets moois van From This Moment On heeft gemaakt tijdens haar workshop.
Ja, ik zat ook te denken "Hm, dit is welicht wel heiligschennis voor BVOquote:Op zondag 10 februari 2008 11:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vond dat Hind wél iets moois van From This Moment On heeft gemaakt tijdens haar workshop.
quote:Op zondag 10 februari 2008 12:32 schreef Mr.Trelawney het volgende:
Dat eerste nummer deed ze wel ok, maar ik vind haar té. Ik zou zo graag willen zien dat ze ook ingetogen kan zingen dansen![]()
Niet?quote:Op zondag 10 februari 2008 15:42 schreef janimie het volgende:
[..]
tis leuk om te zien hoe de kandidaten uit hun dak gaan on stage, maar zij kan niet dansen![]()
verder vind ik haar qua zang totally OK
Ja want dat interesseert iedereen behalve suffe altonerds ook heel veelquote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:39 schreef Sjippe het volgende:
Ik vind het zo jammer dat ze niet even zeiden dat Valerie een nummer is van de band the Zutons en dus gecovered door Mark Ronson/Amy Winehouse.
Het is interessant voor iedereen die een beetje interesse heeft voor muziek, maar dat geldt idd niet voor de gemiddelde Idols-kijker.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:35 schreef Marble het volgende:
[..]
Ja want dat interesseert iedereen behalve suffe altonerds ook heel veel.
En die zouden dat als muziekliefhebber wel moeten weten. Dus is het niet nodig om het nog eens te vermelden.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:47 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Het is interessant voor iedereen die een beetje interesse heeft voor muziek, maar dat geldt idd niet voor de gemiddelde Idols-kijker.
Dat had ik nou ook. Ik vond het erg goed, maar dacht toch de hele tijd "Hmmm, Jordin deed het beter".quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:03 schreef Kworb het volgende:
Geweldig was ze weer
Maar was moeilijk om van het 2e nummer te genieten omdat Jordin dat zo briljant deed vorig jaar bij American Idol
http://youtube.com/watch?v=BISjFV69AdE
jeuzus supergoed zeg! echt prachtig! Ik heb het idee dat zij iets makkelijker zingt dan nikki, of iig, het klinkt makkelijkerquote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:03 schreef Kworb het volgende:
Geweldig was ze weer
Maar was moeilijk om van het 2e nummer te genieten omdat Jordin dat zo briljant deed vorig jaar bij American Idol
http://youtube.com/watch?v=BISjFV69AdE
quote:Op zondag 17 februari 2008 11:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
Alsof Nikki de Perfecte Godin is en daar niets aan te verbeteren is.
Klopt inderdaad! Het begin mij nu ook op te vallen dat de jury op Nikki geen commentaar durft te leveren en als Charlene en Nathalie een klein foutje gemaakt wordt die allemaal stuk voor stuk worden besproken!quote:Op zondag 17 februari 2008 11:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
Jordin > Nikki, duidelijk. Maar Nikki deed I Who Have Nothing wel erg goed. Valerie was daarentegen echt prut. Vond het dan ook heel stom dat de jury alsnog zo lyrisch over haar was. Alsof Nikki de Perfecte Godin is en daar niets aan te verbeteren is.
Ik zou zeggen: beginnen met die neuspiercing eruit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |