quote:Op maandag 21 januari 2008 22:45 schreef BVO het volgende:
Al menen enkele buitenlanders dat Esmee toch echt beter is.
quote:Op maandag 21 januari 2008 22:45 schreef BVO het volgende:
Op Youtube wereldwijd ook goed bekeken en gewaardeerd.
http://www.youtube.com/watch?v=ok8djJ5yoxY
quote:Op maandag 21 januari 2008 20:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben geneigd te zeggen dat het één van de aller, allerbeste optredens in de geschiedenis van Idols is
Inderdaad heel erg veel kijkers! Nu nog maar 3 dagen op internet en al meer dan 25.000 kijkers! Dat is echt heel veel!quote:Op maandag 21 januari 2008 22:45 schreef BVO het volgende:
Op Youtube wereldwijd ook goed bekeken en gewaardeerd.
http://www.youtube.com/watch?v=ok8djJ5yoxY
Oh sorry! Ik keek alleen op de account van Dutch Idolsquote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:58 schreef BVO het volgende:.
Nathalie - And I'n telling you: 79814 views.
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:47 schreef TheVulture het volgende:
Zo ik heb weer even een kippenvelmomentje voor mezelf gecreeërdHet blijft briljant om naar te kijken en te luisteren
Dat mag ook wel, na drie dagenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:00 schreef Hockeylotje het volgende:
Die brok verdwijnt nu langzamerhand
Jij hebt je boner voor nigel na 2 maanden nog niet verloren, dus go away met je emo-smileyquote:
Whehe. Oke, die is leuk.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:49 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Jij hebt je boner voor nigel na 2 maanden nog niet verloren, dus go away met je emo-smiley
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:49 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Jij hebt je boner voor nigel na 2 maanden nog niet verloren, dus go away met je emo-smiley
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 01:11 schreef Re het volgende:
[..], ik ben het verdomme met je eens
...
wat zal het moeilijk zijn om dat te overtreffen en dat lijkt me (misschien tegenstrijdig) een nadeel voor haar...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |