quote:Op maandag 21 januari 2008 22:45 schreef BVO het volgende:
Al menen enkele buitenlanders dat Esmee toch echt beter is.
quote:Op maandag 21 januari 2008 22:45 schreef BVO het volgende:
Op Youtube wereldwijd ook goed bekeken en gewaardeerd.
http://www.youtube.com/watch?v=ok8djJ5yoxY
quote:Op maandag 21 januari 2008 20:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben geneigd te zeggen dat het één van de aller, allerbeste optredens in de geschiedenis van Idols is
Inderdaad heel erg veel kijkers! Nu nog maar 3 dagen op internet en al meer dan 25.000 kijkers! Dat is echt heel veel!quote:Op maandag 21 januari 2008 22:45 schreef BVO het volgende:
Oh sorry! Ik keek alleen op de account van Dutch Idolsquote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:58 schreef BVO het volgende:.
Nathalie - And I'n telling you: 79814 views.
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:47 schreef TheVulture het volgende:
Zo ik heb weer even een kippenvelmomentje voor mezelf gecreeërdHet blijft briljant om naar te kijken en te luisteren
Dat mag ook wel, na drie dagenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:00 schreef Hockeylotje het volgende:
Die brok verdwijnt nu langzamerhand
Jij hebt je boner voor nigel na 2 maanden nog niet verloren, dus go away met je emo-smileyquote:
Whehe. Oke, die is leuk.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:49 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Jij hebt je boner voor nigel na 2 maanden nog niet verloren, dus go away met je emo-smiley
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:49 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Jij hebt je boner voor nigel na 2 maanden nog niet verloren, dus go away met je emo-smiley
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 01:11 schreef Re het volgende:
[..], ik ben het verdomme met je eens
...
wat zal het moeilijk zijn om dat te overtreffen en dat lijkt me (misschien tegenstrijdig) een nadeel voor haar...
krijg weer kippevel als ik daarnaar luisterquote:Op maandag 21 januari 2008 22:45 schreef BVO het volgende:
Prachtig. Idd één van de beste optredens van Idols EVER!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:47 schreef TheVulture het volgende:
Zo ik heb weer even een kippenvelmomentje voor mezelf gecreeërdHet blijft briljant om naar te kijken en te luisteren
Nee, een beetje overdreven. Zittende ovatie, of gewoon een normaal applaus, was al voldoende geweest.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:24 schreef Fir3fly het volgende:
Wederom erg goed, maar waarom weer een staande ovatie snap ik niet.
Het leek idd net de Soundmixshow, ze had het wel wat meer eigen mogen maken. Ik verwachtte bijna dat Henny Huisman zijn giecheltje om de hoek kwam steken.quote:Op zondag 27 januari 2008 04:22 schreef Greetings het volgende:
Dit was echt top inderdaad, niks minder dan die Leona Lewis
Nou ja, dat dus eigenlijkquote:Op zondag 27 januari 2008 11:45 schreef TheVulture het volgende:
Als iemand er hoogstpersoonlijk voor kan zorgen dat ik een nummer ineens wél goed ga vinden door de manier waarop zij het heeft gezongen dan mag ze zo ongelofelijk van me winnen
Haha! Het klopt inderdaad wel een beetje! De stemmen van deze twee dames lijken absoluut voor geen meter op elkaar, maar het is (vind ik) wel een compliment om net zo goed als Mariah gevonden te worden!quote:Op zondag 27 januari 2008 10:22 schreef Leigh het volgende:
Nikki vergelijken met Mariah Carey. Gordon is gek. Nikki's zangkunsten lijken in de verste verte niet op die van Mariah Carey. Vind het zelfs een belediging voor Nikki's prachtige stem.
Typefoutje denk ik, je bent een nulletje twee nulletjes vergeten.quote:Op zondag 27 januari 2008 02:42 schreef BVO het volgende:
Geweldig goed. Echter was ze slechts op 20% van Charlie.
Dat blijft wel een geniaal optreden jaquote:Op zondag 27 januari 2008 16:45 schreef Kleihe het volgende:
(neemt niet weg dat ik Charlene ook top vind, vooral die 'Can't stop loving you', hoop dat ze snel zich zo weer laat zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |