helemaal met je eens!!!quote:Op zondag 6 januari 2008 17:13 schreef BVO het volgende:
Mooie, leuke vrouw, geweldige stem, topwijf.
Inderdaad!quote:Op zondag 6 januari 2008 17:13 schreef BVO het volgende:
quote:Op zondag 6 januari 2008 17:13 schreef BVO het volgende:
Bij 50:23 ookquote:Op zondag 6 januari 2008 21:30 schreef Liquidootje het volgende:
Hey kijk eens op tijdsindex 53:33, dan geeft nikki een kusje!![]()
Moet ik een gif van hebben!![]()
Liveshow 3 High
quote:Op zondag 6 januari 2008 21:30 schreef Liquidootje het volgende:
Hey kijk eens op tijdsindex 53:33, dan geeft nikki een kusje!![]()
Moet ik een gif van hebben!![]()
Liveshow 3 High
Mee eens, dit hoort bij haar.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Laat 'r alsjeblieft die neuspiercing houden terwijl Idols haar voor de rest helemaal in een andere vorm wil gieten. Dat is tenminste lekker eigen.
ja ik vond het ook dat ze niet op de krukken hoorde...quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:05 schreef Svensational het volgende:
De pointer sisters snappen niet dat er geen muziek is!
Jaja, verkeerde topic enzoquote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:05 schreef Re het volgende:
[..]
ja ik vond het ook dat ze niet op de krukken hoorde...
Ellen zat geloof ik elke week op de kruk en die werd ook derdequote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:05 schreef Together het volgende:
Ach ja, Raffaëla zat ook een paar keer op de kruk, dus zo erg hoeft het allemaal niet te zijn, zie het als waarschuwing dat mensen toch echt op haar moeten blijven stemmen. Maar beschamend blijft het natuurlijk wel dat ze minder stemmen krijgt dan zo'n kneus als Neil.
Ellenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:06 schreef Svensational het volgende:
Ellen zat geloof ik elke week op de kruk en die werd ook derde.
Ja.quote:Op zondag 13 januari 2008 16:51 schreef soylent het volgende:
Weet trouwens iemand of zij toevallig een zusje is van Djess die meezingt op wat nummers van Kempi?
En, is ze het of nietquote:
Dan heeft ze nu toch wel bewezen dat ze absoluut niet 'nep' is.quote:Op zondag 13 januari 2008 17:34 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik vind der echt zo nep
Vind der helemaal niks aan.. sorry
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |