Idd. Say it like it is, honeyquote:
Als je echt goed bent HOEF je dat niet te zeggen, dan laat gewoon je prestaties VOOR je spreken. Iemand als Nikki zou er boven moeten staan.quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Zouden kandidaten vaker moeten doen, gewoon eerlijk zeggen, in plaats van dat schijnheilige "iedereen is even goed en ik vind écht niemand slecht".
Daar snij je jezelf alleen maar mee in de vingers ook, verder is er iets als fatsoen. Uitgesproken zijn okee, maar niet over de rug van anderen.quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Zouden kandidaten vaker moeten doen, gewoon eerlijk zeggen, in plaats van dat schijnheilige "iedereen is even goed en ik vind écht niemand slecht".
Als het je zo irriteert kom er dan gewoon niet!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:32 schreef Oebele het volgende:
Heel erg gezocht. Ze zegt niks verkeerds. Pfff, een heel forum met mensen die niks anders doen als mensen vreselijk afzeiken en dan in een filmpje zoeken naar iets wat eigenlijk niet gezegd en ook niet bedoeld wordt.
Re heeft helemaal gelijk.
Hockeylotje: ben benieuwd wat jij van de Joran zaak vind. Puzelaar....
Het afzeiken irriteert me niet. Heerlijk gewoon, als het maar om voor de hand liggende dingen is. Bijvoorbeeld dat jij de Joran opmerking serieus beantwoord...quote:Op vrijdag 8 februari 2008 23:05 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
Als het je zo irriteert kom er dan gewoon niet!
Ik kies trouwens gewoon niet voor één kant, mag dat niet?
De Joran-zaak geef ik mijn mening niet over, want daar weet ik zelf te weinig van af!
Pff..quote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:37 schreef Oebele het volgende:
[..]
Het afzeiken irriteert me niet. Heerlijk gewoon, als het maar om voor de hand liggende dingen is. Bijvoorbeeld dat jij de Joran opmerking serieus beantwoord...
Ik irriteer me wel aan personen die zo nodig ook wat moeten zeggen over iets maar eigenlijk niks te melden hebben. Tja, een beetje zoals Hockey: heeel klein balletje......Tjeempie ....dan maar een stokje gebruiken om te slaan.
Slaap goed hockeymensch.
Voor je mams:quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:35 schreef Ziewoarut het volgende:
Welk liedje zong Nikki vandaag?
Mijn moeder wilt dat weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |