Ze zingt inderdaad prachtig, maar ze ziet er absoluut NIET lekker uit. Althans, ik vind er niets an.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:20 schreef Yeahinho het volgende:
Ze ziet er gewoon lekker uit - zeker vanavond - en zingt weer prachtig.
Dat wel, maar ik zou het op zovelen kunnen. Niets bijzonders dus.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:42 schreef Marble het volgende:
Maar zou je het er op kunnen, Floris?
Ik was eigenlijk al helemaal vergeten dat Hind dat zong bij de workshopsquote:Op zondag 10 februari 2008 11:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vond dat Hind wél iets moois van From This Moment On heeft gemaakt tijdens haar workshop.
Ja, ik zat ook te denken "Hm, dit is welicht wel heiligschennis voor BVOquote:Op zondag 10 februari 2008 11:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vond dat Hind wél iets moois van From This Moment On heeft gemaakt tijdens haar workshop.
quote:Op zondag 10 februari 2008 12:32 schreef Mr.Trelawney het volgende:
Dat eerste nummer deed ze wel ok, maar ik vind haar té. Ik zou zo graag willen zien dat ze ook ingetogen kan zingen dansen![]()
Niet?quote:Op zondag 10 februari 2008 15:42 schreef janimie het volgende:
[..]
tis leuk om te zien hoe de kandidaten uit hun dak gaan on stage, maar zij kan niet dansen![]()
verder vind ik haar qua zang totally OK
Ja want dat interesseert iedereen behalve suffe altonerds ook heel veelquote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:39 schreef Sjippe het volgende:
Ik vind het zo jammer dat ze niet even zeiden dat Valerie een nummer is van de band the Zutons en dus gecovered door Mark Ronson/Amy Winehouse.
Het is interessant voor iedereen die een beetje interesse heeft voor muziek, maar dat geldt idd niet voor de gemiddelde Idols-kijker.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:35 schreef Marble het volgende:
[..]
Ja want dat interesseert iedereen behalve suffe altonerds ook heel veel.
En die zouden dat als muziekliefhebber wel moeten weten. Dus is het niet nodig om het nog eens te vermelden.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:47 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Het is interessant voor iedereen die een beetje interesse heeft voor muziek, maar dat geldt idd niet voor de gemiddelde Idols-kijker.
Dat had ik nou ook. Ik vond het erg goed, maar dacht toch de hele tijd "Hmmm, Jordin deed het beter".quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:03 schreef Kworb het volgende:
Geweldig was ze weer
Maar was moeilijk om van het 2e nummer te genieten omdat Jordin dat zo briljant deed vorig jaar bij American Idol
http://youtube.com/watch?v=BISjFV69AdE
jeuzus supergoed zeg! echt prachtig! Ik heb het idee dat zij iets makkelijker zingt dan nikki, of iig, het klinkt makkelijkerquote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:03 schreef Kworb het volgende:
Geweldig was ze weer
Maar was moeilijk om van het 2e nummer te genieten omdat Jordin dat zo briljant deed vorig jaar bij American Idol
http://youtube.com/watch?v=BISjFV69AdE
quote:Op zondag 17 februari 2008 11:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
Alsof Nikki de Perfecte Godin is en daar niets aan te verbeteren is.
Klopt inderdaad! Het begin mij nu ook op te vallen dat de jury op Nikki geen commentaar durft te leveren en als Charlene en Nathalie een klein foutje gemaakt wordt die allemaal stuk voor stuk worden besproken!quote:Op zondag 17 februari 2008 11:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
Jordin > Nikki, duidelijk. Maar Nikki deed I Who Have Nothing wel erg goed. Valerie was daarentegen echt prut. Vond het dan ook heel stom dat de jury alsnog zo lyrisch over haar was. Alsof Nikki de Perfecte Godin is en daar niets aan te verbeteren is.
Ik zou zeggen: beginnen met die neuspiercing eruit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |