Mariah Carey kon vroeger zo prachtig zingen, toen ze nog niet in de steeds in whisper zong.quote:Op zondag 27 januari 2008 16:25 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
Haha! Het klopt inderdaad wel een beetje! De stemmen van deze twee dames lijken absoluut voor geen meter op elkaar, maar het is (vind ik) wel een compliment om net zo goed als Mariah gevonden te worden!
Alleen vind ik Nikki haar geluid wel mooier
Hebben we weer zo'n persoontje dat denkt met zijn 'oog op muziek' anderen de les te kunnen lezen...quote:Op maandag 28 januari 2008 14:35 schreef KP het volgende:
Als je de reacties in dit topic leest, moet je je toch afvragen waarom producers nog autotune gebruiken.
Zeer middelmatige stem, mensen. Zeer middelmatig.
Bedoel je niet 'oor voor' ipv 'oog op'quote:Op maandag 28 januari 2008 14:58 schreef Hockeylotje het volgende:
'oog op muziek'
Ja dat bedoelde ik inderdaadquote:Op maandag 28 januari 2008 17:22 schreef Marble het volgende:
[..]
Bedoel je niet 'oor voor' ipv 'oog op'.
ja dat viel me ook op, dacht echt van uhmmmm staat er een speaker te resoneren ofzoquote:Op maandag 28 januari 2008 18:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vond dat middenstukje met die echo's eigenlijk best heel mooi. Maar overall, bij de andere kandidaten, waren ze wat mij betreft iets te gretig met het echoknopje.
Zal Wendy leuk vinden.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 16:52 schreef BVO het volgende:
Ze gaat vanavond zingen:
Afscheid van Volumia.
Maud zou zeggen: Neeeeeeeee, neeeeeee, neeeeeeeeeeeee!
Brabant van Guus Meeuwis.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Ze had gewoon heel het nummer moeten met Brabantse tongval moeten zingen, in plaats van die losse flarden.
quote:Op zondag 3 februari 2008 00:26 schreef Marble het volgende:
Uithalen waren fantastisch, maar strafpunten voor die zachte g
.
Inderdaad, afschuwelijk. Wederom goed gezongen, maar wat rechtvaardigt die overdreven adoratie? Ik zie het echt nietquote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:09 schreef alwaysthebest het volgende:
Nikki zong het, dat kan bijna niet misgaan. Maar wat een kutnummer heeft ze gekozen.
Wat een lelijke Brabofoben zitten hier toch.quote:Op zondag 3 februari 2008 00:26 schreef Marble het volgende:
Uithalen waren fantastisch, maar strafpunten voor die zachte g
.
NEEEEE nee neeeee.quote:Op zondag 3 februari 2008 12:29 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ze deed 'm trouwens VEUL beter dan Maud.
Maud
.
quote:Op zondag 3 februari 2008 13:18 schreef Fuente het volgende:
Ze kan mooi zingen, maar haar uitspraak is echt dramatisch, dat vond ik vorige week overigens ook met haar engelse uitspraak, gewoon onverstaanbaar.
Ben ik 't wel mee eens! Qua Engels heb ik er niet zo veel verstand van, maar gister was het soms echt op z'n Brabants onverstaanbaar!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |