krijg weer kippevel als ik daarnaar luisterquote:Op maandag 21 januari 2008 22:45 schreef BVO het volgende:
Op Youtube wereldwijd ook goed bekeken en gewaardeerd.
Al menen enkele buitenlanders dat Esmee toch echt beter is.
http://www.youtube.com/watch?v=ok8djJ5yoxY
Prachtig. Idd één van de beste optredens van Idols EVER!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:47 schreef TheVulture het volgende:
Zo ik heb weer even een kippenvelmomentje voor mezelf gecreeërdHet blijft briljant om naar te kijken en te luisteren
Nee, een beetje overdreven. Zittende ovatie, of gewoon een normaal applaus, was al voldoende geweest.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:24 schreef Fir3fly het volgende:
Wederom erg goed, maar waarom weer een staande ovatie snap ik niet.
Het leek idd net de Soundmixshow, ze had het wel wat meer eigen mogen maken. Ik verwachtte bijna dat Henny Huisman zijn giecheltje om de hoek kwam steken.quote:Op zondag 27 januari 2008 04:22 schreef Greetings het volgende:
Dit was echt top inderdaad, niks minder dan die Leona Lewis
Nou ja, dat dus eigenlijkquote:Op zondag 27 januari 2008 11:45 schreef TheVulture het volgende:
Als iemand er hoogstpersoonlijk voor kan zorgen dat ik een nummer ineens wél goed ga vinden door de manier waarop zij het heeft gezongen dan mag ze zo ongelofelijk van me winnen
Haha! Het klopt inderdaad wel een beetje! De stemmen van deze twee dames lijken absoluut voor geen meter op elkaar, maar het is (vind ik) wel een compliment om net zo goed als Mariah gevonden te worden!quote:Op zondag 27 januari 2008 10:22 schreef Leigh het volgende:
Nikki vergelijken met Mariah Carey. Gordon is gek. Nikki's zangkunsten lijken in de verste verte niet op die van Mariah Carey. Vind het zelfs een belediging voor Nikki's prachtige stem.
Typefoutje denk ik, je bent een nulletje twee nulletjes vergeten.quote:Op zondag 27 januari 2008 02:42 schreef BVO het volgende:
Geweldig goed. Echter was ze slechts op 20% van Charlie.
Dat blijft wel een geniaal optreden jaquote:Op zondag 27 januari 2008 16:45 schreef Kleihe het volgende:
(neemt niet weg dat ik Charlene ook top vind, vooral die 'Can't stop loving you', hoop dat ze snel zich zo weer laat zien.
Mariah Carey kon vroeger zo prachtig zingen, toen ze nog niet in de steeds in whisper zong.quote:Op zondag 27 januari 2008 16:25 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
Haha! Het klopt inderdaad wel een beetje! De stemmen van deze twee dames lijken absoluut voor geen meter op elkaar, maar het is (vind ik) wel een compliment om net zo goed als Mariah gevonden te worden!
Alleen vind ik Nikki haar geluid wel mooier
Hebben we weer zo'n persoontje dat denkt met zijn 'oog op muziek' anderen de les te kunnen lezen...quote:Op maandag 28 januari 2008 14:35 schreef KP het volgende:
Als je de reacties in dit topic leest, moet je je toch afvragen waarom producers nog autotune gebruiken.
Zeer middelmatige stem, mensen. Zeer middelmatig.
Bedoel je niet 'oor voor' ipv 'oog op'quote:Op maandag 28 januari 2008 14:58 schreef Hockeylotje het volgende:
'oog op muziek'
Ja dat bedoelde ik inderdaadquote:Op maandag 28 januari 2008 17:22 schreef Marble het volgende:
[..]
Bedoel je niet 'oor voor' ipv 'oog op'.
ja dat viel me ook op, dacht echt van uhmmmm staat er een speaker te resoneren ofzoquote:Op maandag 28 januari 2008 18:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vond dat middenstukje met die echo's eigenlijk best heel mooi. Maar overall, bij de andere kandidaten, waren ze wat mij betreft iets te gretig met het echoknopje.
Zal Wendy leuk vinden.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 16:52 schreef BVO het volgende:
Ze gaat vanavond zingen:
Afscheid van Volumia.
Maud zou zeggen: Neeeeeeeee, neeeeeee, neeeeeeeeeeeee!
Brabant van Guus Meeuwis.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Ze had gewoon heel het nummer moeten met Brabantse tongval moeten zingen, in plaats van die losse flarden.
quote:Op zondag 3 februari 2008 00:26 schreef Marble het volgende:
Uithalen waren fantastisch, maar strafpunten voor die zachte g
.
Inderdaad, afschuwelijk. Wederom goed gezongen, maar wat rechtvaardigt die overdreven adoratie? Ik zie het echt nietquote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:09 schreef alwaysthebest het volgende:
Nikki zong het, dat kan bijna niet misgaan. Maar wat een kutnummer heeft ze gekozen.
Wat een lelijke Brabofoben zitten hier toch.quote:Op zondag 3 februari 2008 00:26 schreef Marble het volgende:
Uithalen waren fantastisch, maar strafpunten voor die zachte g
.
NEEEEE nee neeeee.quote:Op zondag 3 februari 2008 12:29 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ze deed 'm trouwens VEUL beter dan Maud.
Maud
.
quote:Op zondag 3 februari 2008 13:18 schreef Fuente het volgende:
Ze kan mooi zingen, maar haar uitspraak is echt dramatisch, dat vond ik vorige week overigens ook met haar engelse uitspraak, gewoon onverstaanbaar.
Ben ik 't wel mee eens! Qua Engels heb ik er niet zo veel verstand van, maar gister was het soms echt op z'n Brabants onverstaanbaar!quote:
youtube.quote:Op maandag 4 februari 2008 15:09 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wat is ze goed zeg, zijn haar optredens nog ergens terug te beluisteren?
Zie sticky in IDO.quote:Op maandag 4 februari 2008 15:09 schreef ilona-scuderia het volgende:
www.idols.nlquote:Op maandag 4 februari 2008 15:09 schreef ilona-scuderia het volgende:
Zou je dan één of meer foto's kunnen plaatsen waarop ze mooi is? Ben wel benieuwd eigenlijks.quote:Op maandag 4 februari 2008 20:37 schreef Promiss het volgende:
Gelukkig heeft ieder recht op z'n eigen mening...![]()
IK vind haar een mooie vrouw!
Haar ogen vooral, beetje stoned als een garnaal achtigs.quote:Op maandag 4 februari 2008 20:40 schreef alwaysthebest het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik zie niets engs hoor.
Wat de werkelijkheid voor anderen is, doet niet ter zake. IK VIND haar iets afschrikwekkend hebben.quote:Op maandag 4 februari 2008 20:58 schreef Promiss het volgende:
Misschien ben je zelf een beetje stoned en zie je de werkelijkheid toch ietwat anders dan het misschien voor vele anderen is?
nu fok!king blij?quote:Op maandag 4 februari 2008 21:07 schreef floris.exe het volgende:
Laat anders eens een foto zien waarop ze echt mooi uitkomt.
Lelijk heb ik ook niet gezegd, maar eng. Een enge uitstraling. Niet altijd, maar soms kan ze in één keer heel eng kijken. Laat ik zeggen: ik zou er niet prettig naast slapen.quote:Op maandag 4 februari 2008 23:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Echt een knappe vrouw vind ik Nikki niet, maar lelijk is weer een ander uiterste.
Ik vind Nikki best een lekker wijf anders.quote:Op maandag 4 februari 2008 23:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Echt een knappe vrouw vind ik Nikki niet, maar lelijk is weer een ander uiterste.
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 00:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik vind Nikki best een lekker wijf anders.
Idd. Say it like it is, honeyquote:
Als je echt goed bent HOEF je dat niet te zeggen, dan laat gewoon je prestaties VOOR je spreken. Iemand als Nikki zou er boven moeten staan.quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Zouden kandidaten vaker moeten doen, gewoon eerlijk zeggen, in plaats van dat schijnheilige "iedereen is even goed en ik vind écht niemand slecht".
Daar snij je jezelf alleen maar mee in de vingers ook, verder is er iets als fatsoen. Uitgesproken zijn okee, maar niet over de rug van anderen.quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Zouden kandidaten vaker moeten doen, gewoon eerlijk zeggen, in plaats van dat schijnheilige "iedereen is even goed en ik vind écht niemand slecht".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |