youtube.quote:Op maandag 4 februari 2008 15:09 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wat is ze goed zeg, zijn haar optredens nog ergens terug te beluisteren?
Zie sticky in IDO.quote:Op maandag 4 februari 2008 15:09 schreef ilona-scuderia het volgende:
www.idols.nlquote:Op maandag 4 februari 2008 15:09 schreef ilona-scuderia het volgende:
Zou je dan één of meer foto's kunnen plaatsen waarop ze mooi is? Ben wel benieuwd eigenlijks.quote:Op maandag 4 februari 2008 20:37 schreef Promiss het volgende:
Gelukkig heeft ieder recht op z'n eigen mening...![]()
IK vind haar een mooie vrouw!
Haar ogen vooral, beetje stoned als een garnaal achtigs.quote:Op maandag 4 februari 2008 20:40 schreef alwaysthebest het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik zie niets engs hoor.
Wat de werkelijkheid voor anderen is, doet niet ter zake. IK VIND haar iets afschrikwekkend hebben.quote:Op maandag 4 februari 2008 20:58 schreef Promiss het volgende:
Misschien ben je zelf een beetje stoned en zie je de werkelijkheid toch ietwat anders dan het misschien voor vele anderen is?
nu fok!king blij?quote:Op maandag 4 februari 2008 21:07 schreef floris.exe het volgende:
Laat anders eens een foto zien waarop ze echt mooi uitkomt.
Lelijk heb ik ook niet gezegd, maar eng. Een enge uitstraling. Niet altijd, maar soms kan ze in één keer heel eng kijken. Laat ik zeggen: ik zou er niet prettig naast slapen.quote:Op maandag 4 februari 2008 23:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Echt een knappe vrouw vind ik Nikki niet, maar lelijk is weer een ander uiterste.
Ik vind Nikki best een lekker wijf anders.quote:Op maandag 4 februari 2008 23:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Echt een knappe vrouw vind ik Nikki niet, maar lelijk is weer een ander uiterste.
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 00:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik vind Nikki best een lekker wijf anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |