helemaal met je eens!!!quote:Op zondag 6 januari 2008 17:13 schreef BVO het volgende:
Mooie, leuke vrouw, geweldige stem, topwijf.
Inderdaad!quote:Op zondag 6 januari 2008 17:13 schreef BVO het volgende:
quote:Op zondag 6 januari 2008 17:13 schreef BVO het volgende:
Bij 50:23 ookquote:Op zondag 6 januari 2008 21:30 schreef Liquidootje het volgende:
Hey kijk eens op tijdsindex 53:33, dan geeft nikki een kusje!![]()
Moet ik een gif van hebben!![]()
Liveshow 3 High
quote:Op zondag 6 januari 2008 21:30 schreef Liquidootje het volgende:
Hey kijk eens op tijdsindex 53:33, dan geeft nikki een kusje!![]()
Moet ik een gif van hebben!![]()
Liveshow 3 High
Mee eens, dit hoort bij haar.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Laat 'r alsjeblieft die neuspiercing houden terwijl Idols haar voor de rest helemaal in een andere vorm wil gieten. Dat is tenminste lekker eigen.
ja ik vond het ook dat ze niet op de krukken hoorde...quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:05 schreef Svensational het volgende:
De pointer sisters snappen niet dat er geen muziek is!
Jaja, verkeerde topic enzoquote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:05 schreef Re het volgende:
[..]
ja ik vond het ook dat ze niet op de krukken hoorde...
Ellen zat geloof ik elke week op de kruk en die werd ook derdequote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:05 schreef Together het volgende:
Ach ja, Raffaëla zat ook een paar keer op de kruk, dus zo erg hoeft het allemaal niet te zijn, zie het als waarschuwing dat mensen toch echt op haar moeten blijven stemmen. Maar beschamend blijft het natuurlijk wel dat ze minder stemmen krijgt dan zo'n kneus als Neil.
Ellenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:06 schreef Svensational het volgende:
Ellen zat geloof ik elke week op de kruk en die werd ook derde.
Ja.quote:Op zondag 13 januari 2008 16:51 schreef soylent het volgende:
Weet trouwens iemand of zij toevallig een zusje is van Djess die meezingt op wat nummers van Kempi?
En, is ze het of nietquote:
Dan heeft ze nu toch wel bewezen dat ze absoluut niet 'nep' is.quote:Op zondag 13 januari 2008 17:34 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik vind der echt zo nep
Vind der helemaal niks aan.. sorry
Klinkt goed ondanks dat vertekend geluid van rtl altijd.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:21 schreef runaway het volgende:
http://www.rtl.nl/shows/idols4/liveshows/bios/bio8/
Liveshow 5 staat er al op!
ja ja ... ik weet dat je meer hebt met het zieluge broertje van tiffanyquote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:48 schreef Fir3fly het volgende:
Nou prachtig hoor, dat ze het voor die overleden vrouw deed. Anders had ik het ontzettend saai gevonden.
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:50 schreef Re het volgende:
[..]
ja ja ... ik weet dat je meer hebt met het zieluge broertje van tiffany, maar kan wel begrijpen dat dat meer van jouw nivo is
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:50 schreef Re het volgende:
[..]
ja ja ... ik weet dat je meer hebt met het zieluge broertje van tiffany
Idem. Ze kan wel goed zingen, dit nummer was echt top, maar ik vind het echt zo'n 'typetje'.quote:Op zondag 13 januari 2008 17:34 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik vind der echt zo nep
Vind der helemaal niks aan.. sorry
Had ik ook veel last van, maar ik waardeer haar steeds meer zo door de weken heen. Vandaag was ook prima. Niet gejankt overigens, want ik lette toen even niet op.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:09 schreef Fuente het volgende:
[..]
Idem. Ze kan wel goed zingen, dit nummer was echt top, maar ik vind het echt zo'n 'typetje'.
Idem.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:56 schreef runaway het volgende:
Wauw!!
Ik wil hier heel graag de mp3 versie van
quote:
Vroeger kon ik dat nummer niet uitstaan. maar tegenwoordig vind ik het best mooi enzoquote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:32 schreef Zhenar het volgende:
Het oorspronkelijke nummer. Heel anders, want het wordt door een oud vrouwtje gezongen. Maar met veel sentimentele waarde![]()
Bergnonnen
Daar zat ik niet inderdaad ook al over te denken! Het hoge niveau waar de jury het over had is in ieder geval weer terug!quote:Op zondag 20 januari 2008 00:18 schreef TheVulture het volgende:
Elke keer weer kippenvel als ik het terugkijk... Wat een bizarre Idols-editie... hier zitten toch wel de meest memorabele optredens ever in, met deze als uitschieter tot nu toe
briljant briljant briljant
Preciesquote:Op zondag 20 januari 2008 00:29 schreef Cee het volgende:
Nu je 't zegt, Vulture, inderdaad een bizar seizoen. Het ene moment zit je jezelf op te vreten vanwege het tenenkrommend slechte niveau, ik bedoel, de afgelopen 3 liveshows waren niet om aan te zien. Maar er zitten een aantal geweldige optredens verspreid over alle afleveringen, die welk ander optreden van welk ander seizoen dan ook doet vergeten. Dus Idols 4 is er een van hele hoge pieken en hele diepe dalen.
Ik ben geneigd te zeggen dat het één van de aller, allerbeste optredens in de geschiedenis van Idols isquote:Op zondag 20 januari 2008 22:53 schreef S-K het volgende:
Beste optreden van haar en van de avond, gisteren! Lekkere stem, dus dat zit wel goed.
Mee eens. Sowieso tot dusver het beste optreden van Idols 4.quote:Op maandag 21 januari 2008 20:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben geneigd te zeggen dat het één van de aller, allerbeste optredens in de geschiedenis van Idols is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |