Door die wasmachine liep toch elke keer de boel onder water? Kan zijn dat ik ernaast zit.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker goor weer zeg![]()
Ze hadden daar toch ooit een wasmachine, daar kunnen ze toch wel zelf hun handdoeken enzo in wassen?
Een electrische friteuse onder de kraan, lekker handig.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:17 schreef Disana het volgende:
En nu zet ze de hele pan maar onder de kraan.
Dan kan Mikey Claire mooi leren hoe het werkt in de villaquote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:22 schreef neehe het volgende:
Vanavond optreden, Amandel ging toch met Brian mee, en Lieke met Jaap ?
Of is dat weer veranderd ?
Dan zou alleen Mikey nog in de villa zijn.
Dat kwam volgens mij niet door de wasmachine maar een soort overloop van het zwembad, ze kunnen gewoon wassen.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:21 schreef Marrije het volgende:
[..]
Door die wasmachine liep toch elke keer de boel onder water? Kan zijn dat ik ernaast zit.
Ik kijk uit naar de komst van Claire, ik hoop dat ze goed met Lieke overweg kan maar t zal wel Amanda worden. En Claire mag komende tijd natuurlijk niet weggestemd worden
Ze zijn dus gewoon te lui om zelf te wassenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat kwam volgens mij niet door de wasmachine maar een soort overloop van het zwembad, ze kunnen gewoon wassen.
En Claire, tsja.....visagie en make-up zijn haar hobby, joepie.
Jaap en Huub moeten optreden vanavond, Brian is in de villa vanavond.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:22 schreef neehe het volgende:
Vanavond optreden, Amandel ging toch met Brian mee, en Lieke met Jaap ?
Of is dat weer veranderd ?
Dan zou alleen Mikey nog in de villa zijn.
quote:
Lieke treft vast voorbereidingen voor het volgende etentje met Quintenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lieke maakt op haar nuchtere maag een friteuse schoon, ik moet er niet aan denken.....al dat ranzige vet, jakkes.
Dat zou kunnen. Weer zo'n gezellig , ongeforceerd etentje met als toetje het bad.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:30 schreef blomst het volgende:
[..]
Lieke treft vast voorbereidingen voor het volgende etentje met Quinten
een beetje miljonair doet niet zelf zijn wasquote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze zijn dus gewoon te lui om zelf te wassen
En aan wie denk je dan, Lieke?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:49 schreef Margo37 het volgende:
Inmiddels zijn er weer spullen terug van de stomerij.
Wat die Claire betreft zou het interessant zijn als ze iemand immuniteit mag geven
Aan Amandaquote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
En aan wie denk je dan, Lieke?....................
De testen van tegenwoordig doen hun werk sneller.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:03 schreef schatje het volgende:
Of iemand HIV besmet is kunnen ze toch pas na 6 maanden zienDe volgende dag bloed prikken zoals Huub heeft dan niet veel zin.
Claire is aan de beschrijving in de Telegraaf te lezen, ook zo'n make up- en haarfrunnik bimbo. Die gaat het vast prima met "Aman" vinden.quote:
HIV is slechts een onderdeel van een SOA-test.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
De testen van tegenwoordig doen hun werk sneller.
http://www.hivnet.org/OverHivEnAids/FAQ/HivTest.html
Btw, Huub is getest op een SOA, dat lijkt me toch iets anders dan een HIV test.
Ja, Amanda immuniteit en dan kan Brian eruit, dat bedoelde ikquote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Claire is aan de beschrijving in de Telegraaf te lezen, ook zo'n make up- en haarfrunnik bimbo. Die gaat het vast prima met "Aman" vinden.
Thanks voor het linkje, na een half uur al.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
De testen van tegenwoordig doen hun werk sneller.
http://www.hivnet.org/OverHivEnAids/FAQ/HivTest.html
Btw, Huub is getest op een SOA, dat lijkt me toch iets anders dan een HIV test of doen ze dat gecombineerd?
Als ze om die reden het pand zou moeten verlaten dan zou ik wel het wel heel sneu vinden. Ik hoop dan ook dat alles goed is, al heb ik daar enorm mijn twijfels bij.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:04 schreef riri het volgende:
het over en weer stekelige opmerkingen maken tussen Huub en Lieke lijkt een beetje van de baan...ze hebben zowaar een normale conversatie
als het met haar moeder niet goed is maandag na de operatie is Lieke meteen weg..koffers pakken en ik ben weg zegt Lieke
Fijn scenario, maar als ze kapsalonmaatjes met Manny wordt, zal ze wel iemand van de "tegenpartij" immuniteit gaan geven.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:08 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ja, Amanda immuniteit en dan kan Brian eruit, dat bedoelde ik
Claire zal Amanda's relatie met Brian ook wel bewonderen enzo, dat hij zo goed voor haar is, een echte heer is. Over Huub natuurlijk geen goed woord. Dat ze Lieke zo goed begrijpt.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:11 schreef Disana het volgende:
Ik denk echt wel dat Amanda zich vastzuigt aan Claire zodra ze de woorden 'visagie' en make-up' hoort. Geen illusies op dat vlak.
En dan zal dat laatste ook nog eens van korte duur zijn, vermoed ik.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:13 schreef schatje het volgende:
[..]
Claire zal Amanda's relatie met Brian ook wel bewonderen enzo, dat hij zo goed voor haar is, een echte heer is. Over Huub natuurlijk geen goed woord. Dat ze Lieke zo goed begrijpt.
HIV kan ook via andere manieren overgedragen worden, niet alleen dmv sexueel contact. Denk aan bloedtransfusies en b.v. besmette injectienaalden.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:09 schreef schatje het volgende:
[..]
Thanks voor het linkje, na een half uur al.
HIV is toch ook een SOA
Het is maar net hoe achter haar dan aan gaat sturen.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Fijn scenario, maar als ze kapsalonmaatjes met Manny wordt, zal ze wel iemand van de "tegenpartij" immuniteit gaan geven.
Klinkt niet erg hoopvol allemaal, ik hoop dat we ons vergissen. De hele dag die kapsalon heb ik nu ook wel gezien.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:13 schreef schatje het volgende:
[..]
Claire zal Amanda's relatie met Brian ook wel bewonderen enzo, dat hij zo goed voor haar is, een echte heer is. Over Huub natuurlijk geen goed woord. Dat ze Lieke zo goed begrijpt.
Oh ja, das waar.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
HIV kan ook via andere manieren overgedragen worden, niet alleen dmv sexueel contact. Denk aan bloedtransfusies en b.v. besmette injectienaalden.
Toch wel al zegt het mij ook niet veel. Misschien weet dieenebart hier meer van.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:18 schreef bloodymary het volgende:
Ik lees hier dat de broer van Claire Bram in BB4 heeft gezeten? Snap er niks van, ik heb alle BB's intensief gevolgd maar kan me echt geen Bram herinneren, ook niet toen ik zijn foto zag. Hopelijk maakt zij wat meer indruk, maar gezien haar hobby's zal het ook wel kaliber nietszeggend leeghoofdje zijn.
ik ken ze allemaal nog behalve bram en boquote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Toch wel al zegt het mij ook niet veel. Misschien weet dieenebart hier meer van.
Bewoners Big Brother 4
Een overzicht van de Big Brother 4 bewoners
- Jeanette
- Judith
- Mustapha
- Marc
- Margriet
- Laurens
- Daniela
- Geesje
- Ursula
- Arthur
- Dennis
- Wouter
- Ting
- Bo
- Bram
- Carmen
- Joyce
- Martijn
- Sandra
- Stefan
Aan de andere kant: "Ze houdt van vluchtige liefdes, heeft een hekel aan lange relaties en is nogal jaloers."quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:13 schreef schatje het volgende:
[..]
Claire zal Amanda's relatie met Brian ook wel bewonderen enzo, dat hij zo goed voor haar is, een echte heer is.
Ik vond het de slechtste BB ever, dus misschien dat ik me Bram daarom niet meer voor de geest kan halen.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Toch wel al zegt het mij ook niet veel. Misschien weet dieenebart hier meer van.
Bewoners Big Brother 4
Een overzicht van de Big Brother 4 bewoners
- Jeanette
- Judith
- Mustapha
- Marc
- Margriet
- Laurens
- Daniela
- Geesje
- Ursula
- Arthur
- Dennis
- Wouter
- Ting
- Bo
- Bram
- Carmen
- Joyce
- Martijn
- Sandra
- Stefan
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:23 schreef schatje het volgende:
BB Bram heeft maar 2 weken in het huis gezeten.
Vrijwillig opgestapt geloof ik, last van verstopping door de stress, hij heeft al die tijd niet kunnen schijten.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:28 schreef lorence1 het volgende:
[..]
het publiek vond hem dus 10x niks
Lol, dat is dan het enige dat ik inderdaad van hem heb onthoudenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:30 schreef schatje het volgende:
[..]
Vrijwillig opgestapt geloof ik, last van verstopping door de stress, hij heeft al die tijd niet kunnen schijten.
Maar wie is Han Doeken dan?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:29 schreef pullup het volgende:
Heb ik al gemeld dat ik handoeken haat ?
Die gast die continu in de weg loopt natuurlijkquote:
Op deze site staat ook een foto van Bram en de vermelding dat hij idd een maatje is van dieenebart.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:30 schreef schatje het volgende:
[..]
Vrijwillig opgestapt geloof ik, last van verstopping door de stress, hij heeft al die tijd niet kunnen schijten.
Hé, da's dezelfde spammer als gisteren in de SCquote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:31 schreef rienlems2 het volgende:
heej jongens ik heb iets vet grappigs gevonden check het ff eentje is zo grappig ik weet niet meer welke het was van de 2
-kutlinks-
veel plezier ermee laters....
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:30 schreef schatje het volgende:
[..]
Nieuwsgierig aagje.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Die gast die continu in de weg loopt natuurlijk
Nee joh, da's Jaapquote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Die gast die continu in de weg loopt natuurlijk
vond jeanette wel leukquote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:34 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Dan heb ik hem inderdaad niet gezien denk ik, volgens mij ben ik BB4 iets later gaan volgen ivm vakantie of zo. Overigens ken ik er nog maar een paar van die lijst namen. Dat was inderdaad de slechtste BB van allemaal.
Nou.,broer body-builder, zus gek op make-up.....I get the picturequote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:25 schreef Gert het volgende:
Bram is die body-builder volgens mij.
Wat een grapjas. We krijgen de 'unieke' mogelijkheid haar brieven via hem te sturen, die brieven worden dan wel eerst gescreend.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:39 schreef pullup het volgende:
Broertje heeft in ieder geval iets op zijn site gezet
http://www.enjoymedia.nl/index.php?pagina=kooi_home
Ze deed er toch maar even een bh onderquote:
Het viel mij ook al opquote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een grapjas. We krijgen de 'unieke' mogelijkheid haar brieven via hem te sturen, die brieven worden dan wel eerst gescreend.
Op haar rechterwang idd.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:43 schreef lorence1 het volgende:
heeft claire een litteken op haar wang?
het wordt tijd voor clairequote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:46 schreef Katewalker het volgende:
Goedemiddag...
Waar is Huub?
Ik heb geen zin in die arrogante kop van Lieke al zittend op Fries en ook niet in die van gluupieduckBrain..
Maar dat zijn er ook maar weinig natuurlijkquote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:48 schreef Disana het volgende:
VWO/HAVO. Ik weet niet wat dat is (waarschijnlijk afgezakt van vwo naar havo), maar zo dom als Amanda kan ze dan toch niet zijn.
Op basis van de foto's denk ik dat Claire het goed kan vinden met Huub...quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:41 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nou.,broer body-builder, zus gek op make-up.....I get the picture
Gevalletje huiseljik geweld? Bedoel, ze gaat wel de Gouden Kooi in.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:43 schreef lorence1 het volgende:
heeft claire een litteken op haar wang?
Maar bij 'visagie en make-up' denk ik toch niet in eerste instantie aan een raketgeleerdequote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:50 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Maar dat zijn er ook maar weinig natuurlijk
Dan is ze goed voorbereidquote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:52 schreef Py het volgende:
[..]
Gevalletje huiseljik geweld? Bedoel, ze gaat wel de Gouden Kooi in.
Ben altijd weer een beetje ontroerd, door die typerende hartelijke en warme ontvangst hier op FOK!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:54 schreef noekje het volgende:
Laat die Claire nu maar binnenkomen! Heerlijk om al die overwegend positieve berichten hier te lezen.![]()
Ja, die reactie had ik ook toen ik las wie er nu weer die villa mag betreden.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:54 schreef Eg_Wel het volgende:
Aw neeehh.. Niet weer zo'n huppelkut van begin 20 met als hobbies "mode en visagie".. Wat een creatieve armoede weer.. Kunnen ze nou echt niks beters verzinnen?
Ik ben volkomen onbevooroordeeld hoor.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Ben altijd weer een beetje ontroerd, door die typerende hartelijke en warme ontvangst hier op FOK!
Idd veel leuker dan die standaard types, dan vond ik Nicolaas ook wel lachen en niet standaard..quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:00 schreef Eg_Wel het volgende:
Ja hallo.. Als ik palende mensen wil zien heb ik daar wel betere kanalen voor hoorIk wil een "ik ga niet!" BB Ed, of een zuigende alcoholistische Hilde van een jaar of 50 die reuma simuleert! Dat soort types!
Ze moet zich bij Lieke aansluiten, schijnt.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:59 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, die reactie had ik ook toen ik las wie er nu weer die villa mag betreden.
Leeghoofdje nummer zoveel.
Alhoewel ze zich naadloos aan kan sluiten bij de populatie daar.
Wie zegt dat eigenlijk?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:01 schreef Py het volgende:
[..]
Ze moet zich bij Lieke aansluiten, schijnt.
Typetjes willen we.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:00 schreef Eg_Wel het volgende:
Ja hallo.. Als ik palende mensen wil zien heb ik daar wel betere kanalen voor hoorIk wil een "ik ga niet!" BB Ed, of een zuigende alcoholistische Hilde van een jaar of 50 die reuma simuleert! Dat soort types!
Já! Mooi of lelijk, maakt niet uit, als ze ons maar vermaken en we niet op eindeloze tang-epileer-make-up-nagels-neuken-niet neuken-rammen-weer tangen-sessies getracteerd worden....quote:
Dat leek met Selene ook eerst zo, maar uiteindelijk komen ze allemaal bij B&A terechtquote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:01 schreef Py het volgende:
[..]
Ze moet zich bij Lieke aansluiten, schijnt.
ik niet. Ik heb het volste vertrouwen in dat zelfingenomen make up-kutje onze Claire.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben volkomen onbevooroordeeld hoor.
Ja, zo is het gegaan en zo zál het altijd weer gaanquote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:05 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Dat leek met Selene ook eerst zo, maar uiteindelijk komen ze allemaal bij B&A terecht
Ik denk dat die onderhand wel op zijn,...het is een klein land.quote:
Zoals die Jeroen die er laatst was, uit Beauty and the Nerd.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:05 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Já! Mooi of lelijk, maakt niet uit, als ze ons maar vermaken en we niet op eindeloze tang-epileer-make-up-nagels-neuken-niet neuken-rammen-weer tangen-sessies getracteerd worden....
Het zal ook niet meevallen, jij tegen de rest van de cos. Jij bent de enige die ontzettend positief is over Claire en de rest is zooo negatief. Maar ga zo door, jouw tegengeluid is echt verfrissend!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben volkomen onbevooroordeeld hoor.
Maar Huub had geen zin ofzo?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:08 schreef Disana het volgende:
Huub vond het bizar: gisteravond kwamen heel veel meisjes vragen of ze mee mochten.
Ja, en hij heeft niemand meegenomen, maar nu hoor je niets van zijn criticasters, vreemd hè?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:08 schreef Disana het volgende:
Huub vond het bizar: gisteravond kwamen heel veel meisjes vragen of ze mee mochten.
Zijn ze op?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:07 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ik denk dat die onderhand wel op zijn,...het is een klein land.en wie gaat er nou nu nog DGK in? Dus daar verwacht ik niet veel van
Dus.. Worden we weer getrakteerd op eindeloos gefrunnik met make-up en oeverloos geouwehoer in de ruimte, verwachten we hierbij van jou gedetaileerde stream verslagen!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:06 schreef Gert het volgende:
[..]
ik niet. Ik heb het volste vertrouwen in dat zelfingenomen make up-kutje onze Claire.
Herman!!!! Daar noem je iemandquote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:10 schreef Py het volgende:
[..]
Zijn ze op?![]()
Heeft Herman niet nog ergens aan halfneefje rondlopen ofzo?
dgk_fan heeft het ook heel lang volgehouden, remember?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:09 schreef noekje het volgende:
[..]
Het zal ook niet meevallen, jij tegen de rest van de cos. Jij bent de enige die ontzettend positief is over Claire en de rest is zooo negatief. Maar ga zo door, jouw tegengeluid is echt verfrissend!![]()
Ik mag niet zoveel zeggen, mijn broer is een bodybuilder en ik houd van make up. Stenig mij!
Lieke geeft een knuffel aan Amanda, een hele lange. Je zag Amanda even schrikken.
Ja! Dat soort types wil ik zien!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:07 schreef Py het volgende:
[..]
Zoals die Jeroen die er laatst was, uit Beauty and the Nerd.![]()
Da's toch gewoon een regelrechte parodie van zichzelf.
Deissy, hij zei wel dat hij een heel mooi meisje had gezien, maar ze had geen ID bij zich (zo verstond ik het).quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:09 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, en hij heeft niemand meegenomen, maar nu hoor je niets van zijn criticasters, vreemd hè?
Ik denk dat hij eerst de uitslag van de SOA test moet afwachten.quote:
ik had gehoord dat het verleden keer wat te veel koehandel was geweest en ze het even weer wat rustiger aan moesten doen. Huub zei van de week al dat hij dit keer niemand zou meenemenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk dat hij eerst de uitslag van de SOA test moet afwachten.
O ja natuurlijk, zodat hij bij zijn nieuwste overwinning ook geen condoom hoeft te gebruikenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk dat hij eerst de uitslag van de SOA test moet afwachten.
Gewoon op de stank af, zou ik zeggenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:16 schreef blomst het volgende:
Ze mogen de slaapkamer wel eens opruimen, anders kan Claire haar slaapplaats vanavond niet eens vinden.
Hmmmm, "*bloed ruikt in Eemnes" ....... Mag je al vertellen wat je gaat doen bij DGK ?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 12:56 schreef dieenebart het volgende:
gaat goed, 21 posts sinds 06.00 uur. Dat is toch al snel een gemiddelde van 3 per uur![]()
*bloed ruikt in Eemnes*
Gezellig voor Claire, mag ze t.o. de eeuwig neukende Brian en Amanda slapen, wat een mazzelkont.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:16 schreef blomst het volgende:
Ze mogen de slaapkamer wel eens opruimen, anders kan Claire haar slaapplaats vanavond niet eens vinden.
is er uberhaupt iets wat hij wel eerlijk doet?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:19 schreef Disana het volgende:
Brian speelt vals. Terwijl Mikey even weg is, heeft hij voor zichzelf goede dominostenen uitgezocht.
Over de 8 maanden lange karaktermarteling die Huub heeft moeten doorstaan hoor je zijn criticasters ook al niet. Leuke actiequote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:09 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, en hij heeft niemand meegenomen, maar nu hoor je niets van zijn criticasters, vreemd hè?
Het blijft een rat en zooooo kinderachtig, bah.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:19 schreef Disana het volgende:
Brian speelt vals. Terwijl Mikey even weg is, heeft hij voor zichzelf goede dominostenen uitgezocht.
Alleen als hij er niet onderuit kan, denk ik. Dit is toch weer van een zo primitief en kinderachtig niveau, zeg. En dan maar roepen dat je zo goed voor een zwerver bent.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:20 schreef lorence1 het volgende:
[..]
is er uberhaupt iets wat hij wel eerlijk doet?
Als nieuwe bewoner?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hmmmm, "*bloed ruikt in Eemnes" ....... Mag je al vertellen wat je gaat doen bij DGK ?
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Alleen als hij er niet onderuit kan, denk ik. Dit is toch weer van een zo primitief en kinderachtig niveau, zeg. En dan maar roepen dat je zo goed voor een zwerver bent.
Gut ja, dat noemde hij vannacht nog. Dat zijn de momenten waarop hij het gelukkigst is, als hij iets voor een ander kan doenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:24 schreef lorence1 het volgende:
[..]
het mooiste van de oudejaarsuitzending vond ie ook toen ie Mike water gaf (waaruit blijkt hoe ongewoon hij het dus vindt dat te doen imho)
dan weet ie wat hem te doen staat.... snel die villa uit daar maakt hij duizenden gelukkig meequote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Gut ja, dat noemde hij vannacht nog. Dat zijn de momenten waarop hij het gelukkigst is, als hij iets voor een ander kan doen
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:24 schreef lorence1 het volgende:
[..]
het mooiste van de oudejaarsuitzending vond ie ook toen ie Mike water gaf (waaruit blijkt hoe ongewoon hij het dus vindt dat te doen imho)
Dat heb je met gevoelsmensen hè?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Gut ja, dat noemde hij vannacht nog. Dat zijn de momenten waarop hij het gelukkigst is, als hij iets voor een ander kan doen
Daar moet je niet mee spotten hoor. Water is een eeuwenoud symbool van het hogere, kijk maar naar de doop en Lourdes. Brian heeft dat goed begrepenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat heb je met gevoelsmensen hè?Hij voert Amanda ook altijd water als ze tips is ,nadat hij haar door de douchecanine heeft gerost, dat dan weer wel.
hij vertelde overigens ook dat hij brieven kreeg van fans die hem als voorbeeld hadden qua aggressiebeheersing. Dat hij daar zo goed in is geworden maakt veel fans gelukkigquote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat heb je met gevoelsmensen hè?Hij voert Amanda ook altijd water als ze tips is ,nadat hij haar door de douchecabine heeft gerost, dat dan weer wel.
Verdomd, je hebt gelijk. Ik hoop dat ik de heiligverklaringquote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar moet je niet mee spotten hoor. Water is een eeuwenoud symbool van het hogere, kijk maar naar de doop en Lourdes. Brian heeft dat goed begrepen
Ik heb dat nooit begrepen. Soms bekruipt me het gevoel dat de FEBO die brieven schrijft. Er is toch niemand te vinden die zulke dingen schrijft?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:29 schreef lorence1 het volgende:
[..]
hij vertelde overigens ook dat hij brieven kreeg van fans die hem als voorbeeld hadden qua aggressiebeheersing. Dat hij daar zo goed in is geworden maakt veel fans gelukkig
Dat wordt de hamvraag voor vanavond - Wie slaapt waar?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:24 schreef blomst het volgende:
Als Claire zich moet aansluiten bij Lieke, zal Lieke vanavond ook wel beneden gaan slapen.
Quinten gaaft toch aan volgende keer wel te willen blijven slapen?
Zal moeilijk worden voor Lieke om dan een plekje te vinden waar ze samen met hem kan slapen, of Mike moet dan al weer weg zijn.
Het lijkt de enige optie... tenzij Huub bij Jaap gaat.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:33 schreef Dark het volgende:
[..]
Dat wordt de hamvraag voor vanavond - Wie slaapt waar?
Mikey en Dilama
Huub en...........
Brian en Amanda
Nathalie en Dyante
Lieke en Jaap
Claire bij Huub?
Waarom zou een zwerver niet weten hoe een PC werkt?!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:35 schreef grazygirl het volgende:
voor een "zwerver"zit mikey toch wel veel achter de pc en hij lijkt er ook erg goed mee om te kunnen gaan
Blijven Nathalie en Dyante dan weer slapen vanavond? Gaan ze mee met Huub en Jaap?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:33 schreef Dark het volgende:
[..]
Mikey en Dilama
Huub en...........
Brian en Amanda
Nathalie en Dyante
Lieke en Jaap
Claire bij Huub?
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Blijven Nathalie en Dyante dan weer slapen vanavond? Gaan ze mee met Huub en Jaap?
Het zal ook Amanda niet zijn die zich verlult.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:41 schreef Deisyy het volgende:
Telefoontje dat ze de slaapkamer in orde moeten maken.
O, voor de nieuwe milljonair, zegt Amanda.
De danseresjes zijn toch alleen afgelopen nacht blijven slapen, of heb ik iets gemist? Dat zou betekenen dat het lege bed van Selene gewoon beschikbaar is voor wie dan ook toch ?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:33 schreef Dark het volgende:
[..]
Mikey en Dilama
Huub en...........
Brian en Amanda
Nathalie en Dyante
Lieke en Jaap
Claire bij Huub?
Ben ik erg getraumatiseerd als ik zeg dat dat voor mij nog steeds het bed van Natasia is?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:43 schreef chufi het volgende:
[..]
De danseresjes zijn toch alleen afgelopen nacht blijven slapen, of heb ik iets gemist? Dat zou betekenen dat het lege bed van Selene gewoon beschikbaar is voor wie dan ook toch ?
Huub heeft vanavond een optreden met Jaap, de dansmariekes gaan dan ook mee.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:43 schreef chufi het volgende:
[..]
De danseresjes zijn toch alleen afgelopen nacht blijven slapen, of heb ik iets gemist? Dat zou betekenen dat het lege bed van Selene gewoon beschikbaar is voor wie dan ook toch ?
Hahaha ja..quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ben ik erg getraumatiseerd als ik zeg dat dat voor mij nog steeds het bed van Natasia is?
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:45 schreef Py het volgende:
Moet Lieke vanmiddag in de poffertjeskraam werken?
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:45 schreef Py het volgende:
Moet Lieke vanmiddag in de poffertjeskraam werken?
Maar het is niet zeker dat de dansmiepen vanavond weer blijven slapen. Ze zijn al eens eerder met een taxi naar huis gegaan.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub heeft vanavond een optreden met Jaap, de dansmariekes gaan dan ook mee.
En het bed van Zeurlène, pulease.....
ja die foto he............dat blijft je dan bijquote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ben ik erg getraumatiseerd als ik zeg dat dat voor mij nog steeds het bed van Natasia is?
Neee hou asjeblieft op...... ik ga het nu weer voor me zien.. heeft toch indruk op me gemaakt.. Ik had het gewoon echt weggedrukt maar het komt weer helemaal naar boven:(quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Jeweetwel, dat bed waarop elke avond die griezelige borsten werden ingezalfd en ingepakt
Nee hoor, doe ik ook nog steeds.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, dat is waar maar dat zou dan de eerste keer zijn dat ze niet blijven slapen, dus ik ga daar min of meer van uit.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Maar het is niet zeker dat de dansmiepen vanavond weer blijven slapen. Ze zijn al eens eerder met een taxi naar huis gegaan.
Ja, maar jij hebt iets speciaals met Natasiaquote:
Dat is toch het bed waarvan het matras niet gekeerd mag worden ......quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keep the Sunny Side Up
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:41 schreef Deisyy het volgende:
Telefoontje dat ze de slaapkamer in orde moeten maken.
O, voor de nieuwe milljonair, zegt Amanda.
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat is toch het bed waarvan het matras niet gekeerd mag worden ......Oh ja, van die handdoek van Lieke weet ik nog wel... de treiterperiode. Van Natasia wist ik het niet. Zal wel een enorme plek zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat is toch het bed waarvan het matras niet gekeerd mag worden ......Precies en Lieke maar bloedhond noemen en weet ik veel wat voor verwensingen nog meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
Overigens zie ik het probleem niet helemaal :quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee, dat is waar maar dat zou dan de eerste keer zijn dat ze niet blijven slapen, dus ik ga daar min of meer van uit.
Ik kan het fout hebben hoor.
Nu ik haar dat zie doen ben ik zo bang dat Zeurlène weer terugkomt.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Amanda wast en kamt haar haar...
Waarschijnlijk met shampoo voor dood haar.
Oeh.. dat is een leuke variant: gasten hebben geen recht op een vaste slaapplaatsquote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:56 schreef chufi het volgende:
Volgens mij is het bed gewoon vrij ! Het is van niemand en daar mee basta. Als Lieke zin heeft om er in te gaan liggen of de nieuwe bewoonster ! Dan mag dat! Tijdelijke gasten moeten maar zien waar ze kunnen liggen en hebben geen recht van eigen bed !
Claire is niet tijdelijk, zij is de nieuwe miljonair en heeft recht op een eigen bed lijkt me zo.Of doel je op Zeurlène?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:56 schreef chufi het volgende:
Volgens mij is het bed gewoon vrij ! Het is van niemand en daar mee basta. Als Lieke zin heeft om er in te gaan liggen of de nieuwe bewoonster ! Dan mag dat! Tijdelijke gasten moeten maar zien waar ze kunnen liggen en hebben geen recht van eigen bed !
nou ja op straat heb je geen internetverbinding en ik denk dat in de opvanghuizen nou niet zulke luxe aanwezig zal zijn zodat ze er geregeld op kunnen??aan de andere kant ik weet niet hoe lang mikey als zwerft natuurlijk en de pc is nu ook weer niet zo nieuw hihiquote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarom zou een zwerver niet weten hoe een PC werkt?!
Ik hoorde Huub vanochtend vroeg zeggen dat ze niet konden blijven slapen vandaagquote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Overigens zie ik het probleem niet helemaal :
- een danseres bij Claire in het Selene bed
- een danseres bij Brian en Amanda (hadden ze voor vannacht ook afgesproken als Huub zou scoren en Q. zou blijven slapen)
Maar als Lieke beneden een eigen bed wil kan ze dat nu nog claimen met haar volste recht en dan heeft die nieuwe bewoonster gewoon pech en moet gaan onderhandelen met deze en gene !quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Claire is niet tijdelijk, zij is de nieuwe miljonair en heeft recht op een eigen bed lijkt me zo.
Ik ken een dakloze die 6 jaar geleden z'n eigen website al had... en ja, toen was hij ook al jaren dakloos.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:59 schreef grazygirl het volgende:
[..]
nou ja op straat heb je geen internetverbinding en ik denk dat in de opvanghuizen nou niet zulke luxe aanwezig zal zijn zodat ze er geregeld op kunnen??aan de andere kant ik weet niet hoe lang mikey als zwerft natuurlijk en de pc is nu ook weer niet zo nieuw hihi
In den beginnen waren er 5 bedden voor 10 bewoners en niet voor tijdelijke gastenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh.. dat is een leuke variant: gasten hebben geen recht op een vaste slaapplaats
Heeft Amanda weer iets kunstigs met haar topje gedaan, gezien de rare bult in haar nek?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Amanda wast en kamt haar haar...
Waarschijnlijk met shampoo voor dood haar.
[ afbeelding ]
Jij snapt het.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:59 schreef grazygirl het volgende:
[..]
nou ja op straat heb je geen internetverbinding en ik denk dat in de opvanghuizen nou niet zulke luxe aanwezig zal zijn zodat ze er geregeld op kunnen??aan de andere kant ik weet niet hoe lang mikey als zwerft natuurlijk en de pc is nu ook weer niet zo nieuw hihi
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:08 schreef ToughLove het volgende:
Nadia en Dennis straks op TMF voor de liefhebbers
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:09 schreef neehe het volgende:
Claire zal wel een hekel aan Huub hebben.
Ze heeft een hekel aan : Alles wat klein is en beweegt.
Ik geef het op, wie dan ?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:17 schreef Py het volgende:
[ afbeelding ]
Rara wie is op dit moment het populairste meisje in het huis?
Nou Riri, het hangt hier van de speculaties aan elkaar, daar maken we ons allemaal schuldig aan toch?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:13 schreef riri het volgende:
laat dat kind toch in de gelegenheid zichzelf te laten leren kennen...al die speculaties over hoe ze wel niet zal zijn en wat ze wel net zal doen
ze heeft een hele lieve uitstraling..quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:23 schreef akveor het volgende:
Ik heb het idee dat er wat speelt tussen deze 2. Vanacht rond 5.30u net voor het slapen gaan hadden ze ook zo'n wazig gesprek.
[ afbeelding ]
Ze kijkt Huub soms ook zo aan. Met d'r mooie oogopslag....
Maar vannacht was het toch meer haantjes-gepraat van Huub. Stoere verhalen en even imponeren aan de piano.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:23 schreef akveor het volgende:
Ik heb het idee dat er wat speelt tussen deze 2. Vanacht rond 5.30u net voor het slapen gaan hadden ze ook zo'n wazig gesprek.
[ afbeelding ]
Ze kijkt Huub soms ook zo aan. Met d'r mooie oogopslag....
Zoals wat?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Maar vannacht was het toch meer haantjes-gepraat van Huub. Stoere verhalen en even imponeren aan de piano.
Was wel leuk overigens, dat ze veel 'internals' vertelden - We kwamen weer eens wat te weten !
De manier waarop hij dat doet, doet mij vermoeden dat hij probeert Huub zwart te maken.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:28 schreef lorence1 het volgende:
brian verteld dat huub hem zonder camera heeft verteld dat hij iemand moest meenemen omdat lieke quintin had. hij vroeg brian hem te helpen. er bleek niemand mee te willen
Nee ik bedoel net voordat ze gingen slapen... in de slaapkamer.... net voor deze CAP:quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Maar vannacht was het toch meer haantjes-gepraat van Huub. Stoere verhalen en even imponeren aan de piano.
Was wel leuk overigens, dat ze veel 'internals' vertelden - We kwamen weer eens wat te weten !
iddquote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:30 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
De manier waarop hij dat doet, doet mij vermoeden dat hij probeert Huub zwart te maken.
Het was tenslotte al bekend dat er gisterenavond niemand mee zou komen.
ach, als je daar een beetje doorheen kan prikken en de humor van in kan zien,quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Das om de niet-streamerst amongst us te voorzien van beeld materiaal !
Graag gedaan Leandra
heeft hij ooit anders gedaan?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:30 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
De manier waarop hij dat doet, doet mij vermoeden dat hij probeert Huub zwart te maken.
Het was tenslotte al bekend dat er gisterenavond niemand mee zou komen.
Pocahontas bedoel je?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:31 schreef neehe het volgende:
[..]
Ja, knappe meid, ze heeft iets indiaans.
Zou het familie van Kluk Kluk zijn ?
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:28 schreef lorence1 het volgende:
brian verteld dat huub hem zonder camera heeft verteld dat hij iemand moest meenemen omdat lieke quintin had. hij vroeg brian hem te helpen. er bleek niemand mee te willen
Lijkt mij dat de waarheid ergens in het midden ligt hoor..quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:08 schreef Disana het volgende:
Nou ja, 1 telefoontje !!! Japio hoorde Q. gisteren even uit. 'n Paar dagen geleden was alles geregeld met de Redactie en vervolgens belde gisterenmiddag Brian om af te spreken ......quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:32 schreef beequeen het volgende:
Volgens Brian hebben Amanda en hij veel werk verricht om Lieke en Qiuntin samen te brengen.........nou,nou 1 telefoontje, daarna is Brian weer stuk en moe, tijd voor een powernap.
Zelfs dat niet echt. Brian gaat slechts met de eerstrijken. Quinten vertelde dat hij al een paar dagen wist dat hij naar de villa zou komen voor Lieke voor Brian had gebeld. Het lijkt allemaal iov de febo. Het lijkt me ook geen toeval dat Brian en Lieke zonder stemming naar het DOB feestje mochten. Q sprak er gisteren ook over dat bezig is met een plaat en dat hij daarvoor mensen zoekt. Het is precies dezelfde verhaallijn als met Luc.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:32 schreef beequeen het volgende:
Volgens Brian hebben Amanda en hij veel werk verricht om Lieke en Qiuntin samen te brengen.........nou,nou 1 telefoontje, daarna is Brian weer stuk en moe, tijd voor een powernap.
Bijvoorbeeld dat de hele danseressen-verkiezing doorgestoken kaart was. Vooraf was al bekend wie zou winnen. Diante is in dienst van Rocket Management, het buro van Ludo Voeten. En hij verzorgt alle optredens en boekingen.quote:
Dat bedoel ik ook, één grote schijnvertoning.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nou ja, 1 telefoontje !!! Japio hoorde Q. gisteren even uit. 'n Paar dagen geleden was alles geregeld met de Redactie en vervolgens belde gisterenmiddag Brian om af te spreken ......
Ook al zei Amanda toen ze de slaapkamer moesten opruimen en erbij zei dat dat voor de nieuwe miljonair was. Lijken ze niet te weten dat vanavond de nieuwe komt. Q had het wel kunnen weten maar ik hen hem er niet over gehoord.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:34 schreef Rotterdammert het volgende:
Huh..ze praten ze over een nieuwe millionair als lieke er word uitgestemd...maar ze zijn nu toch compleet?
brian zal het nooit kunnen opbrengen positief te zijn over iemand die niet continuquote:
Aha.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld dat de hele danseressen-verkiezing doorgestoken kaart was. Vooraf was al bekend wie zou winnen. Diante is in dienst van Rocket Management, het buro van Ludo Voeten. En hij verzorgt alle optredens en boekingen.
Meer een gierige Brian. Hij vind dat Amanda te veel geld over de balk (!) smijt en dat ze geen waardering voor de spullen heeft.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:38 schreef beequeen het volgende:
Brian zegt dat Amanda geen geld meer uit moet geven aan dure sieraden zoals armbanden van Otazu.
Dat kan hij ook voor haar maken en scheelt een hoop geld. Weer iets wat het multi talent Brian kan.
+1.quote:
Q. zal wel een spreekverbod hebben gehad. Maar dat ze het niet gehoord hebben bij het optreden lijkt me hoogst onwaarschijnlijk.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:41 schreef akveor het volgende:
[..]
Ook al zei Amanda toen ze de slaapkamer moesten opruimen en erbij zei dat dat voor de nieuwe miljonair was. Lijken ze niet te weten dat vanavond de nieuwe komt. Q had het wel kunnen weten maar ik hen hem er niet over gehoord.
Nou onder de douche met Lieke had hij tijd zat om het te vertellen.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:41 schreef akveor het volgende:
[..]
Ook al zei Amanda toen ze de slaapkamer moesten opruimen en erbij zei dat dat voor de nieuwe miljonair was. Lijken ze niet te weten dat vanavond de nieuwe komt. Q had het wel kunnen weten maar ik hen hem er niet over gehoord.
Er zullen altijd meisjes zijn die zich hier voor blijven lenen. Gezien de beelden die rond vliegen op internet, kan ik me voorstellen dat er heel veel meisjes zijn en ouders ,die er niet aan moeten denken dat er van hun of van hun kinderen ook zulke beelden rond zullen gaan.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:35 schreef Kevv het volgende:
[..]
[..]
Lijkt mij dat de waarheid ergens in het midden ligt hoor..
Juist, die grijze ! Een goede en persoonlijke vriend van JdM ...... En z'n bedrijf Rocket Managementt was vroeger mede opgericht door ...... JdM !!!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:42 schreef Py het volgende:
[..]
Aha.
Ludo Voeten, was die een tijd terug niet in de Kooi met Glennis Night?
Die grijze, waar Dennis de hele tijd tegen op stond te rijen toch?
nee daarom had ik verder niet over nagrdachtquote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ken een dakloze die 6 jaar geleden z'n eigen website al had... en ja, toen was hij ook al jaren dakloos.
Maar het feit dat iemand een zwerver is wil niet zeggen dat hij helemaal nergens meer komt waar men wel van alle gemakken voorzien is.
Wat lult hij nou? Zij gaat dadelijk wel de kostwinner worden. Die kan maar beter zijn toon matigen anders moet hij straks de fam. Kubatz alleen gaan onderhouden.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:43 schreef akveor het volgende:
[..]
Meer een gierige Brian. Hij vind dat Amanda te veel geld over de balk (!) smijt en dat ze geen waardering voor de spullen heeft.
Hij kan dat zelfs niet opbrengen voor mensen die dat wel doen (zoals Amanda)quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:42 schreef miesy het volgende:
[..]
brian zal het nooit kunnen opbrengen positief te zijn over iemand die niet continu
zijn reet aan het schoon likken is.
Wat zingen ze bij Disney ook weer?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Juist, die grijze ! Een goede en persoonlijke vriend van JdM ...... En z'n bedrijf Rocket Managementt was vroeger mede opgericht door ...... JdM !!!
Werd dit net op de streams gezegd? Dat is nl wel opmerkelijk en werd er ook een reden gegeven?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:43 schreef Rotterdammert het volgende:
huub mag verder gaan met optreden en brian niet.
Hey daar had ik helemaal niet aan gedacht. Maar Brian en Huub hebben het er ook niet over gehad. Huub had wel informatie maar dat ging over Dennis.... Alles wat ie daarna vertelde moest niet serieus genomen worden.. (Tegen Jaap. En woorden van die strekking). Misschien wou Huub het graag vertellen.... Want hij kan sommige dingen moeilijk voor zichzelf houden.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Q. zal wel een spreekverbod hebben gehad. Maar dat ze het niet gehoord hebben bij het optreden lijkt me hoogst onwaarschijnlijk.
he jijquote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Jij snapt het.Zwervers zijn heel dom, weten niets, kunnen niets, hebben niets en zijn niets ......
echt waar?? HA!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:43 schreef Rotterdammert het volgende:
huub mag verder gaan met optreden en brian niet.
Komt omdat hij dat beginnende baardje heeft afgeschoren. Nu komt dat enge kinnetje en mondje veel duidelijker naar voren. Brrrr .....quote:
Ah hier hou ik vanquote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:55 schreef Py het volgende:
Volgende staat klaar
[COS #3131] Nathalie leert schaken
en die van moeheid uitstekende jukbeenderen maken hem nog enger..quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:51 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Komt omdat hij dat beginnende baardje heeft afgeschoren. Nu komt dat enge kinnetje en mondje veel duidelijker naar voren. Brrrr .....
er werd al verteld dat huub en stuk populairder is tijdens de optredens,quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:54 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
en maar roepen dat ze zo pro-brian zijn daar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |