Ik denk dat hij eerst de uitslag van de SOA test moet afwachten.quote:
ik had gehoord dat het verleden keer wat te veel koehandel was geweest en ze het even weer wat rustiger aan moesten doen. Huub zei van de week al dat hij dit keer niemand zou meenemenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk dat hij eerst de uitslag van de SOA test moet afwachten.
O ja natuurlijk, zodat hij bij zijn nieuwste overwinning ook geen condoom hoeft te gebruikenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk dat hij eerst de uitslag van de SOA test moet afwachten.
Gewoon op de stank af, zou ik zeggenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:16 schreef blomst het volgende:
Ze mogen de slaapkamer wel eens opruimen, anders kan Claire haar slaapplaats vanavond niet eens vinden.
Hmmmm, "*bloed ruikt in Eemnes" ....... Mag je al vertellen wat je gaat doen bij DGK ?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 12:56 schreef dieenebart het volgende:
gaat goed, 21 posts sinds 06.00 uur. Dat is toch al snel een gemiddelde van 3 per uur![]()
*bloed ruikt in Eemnes*
Gezellig voor Claire, mag ze t.o. de eeuwig neukende Brian en Amanda slapen, wat een mazzelkont.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:16 schreef blomst het volgende:
Ze mogen de slaapkamer wel eens opruimen, anders kan Claire haar slaapplaats vanavond niet eens vinden.
is er uberhaupt iets wat hij wel eerlijk doet?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:19 schreef Disana het volgende:
Brian speelt vals. Terwijl Mikey even weg is, heeft hij voor zichzelf goede dominostenen uitgezocht.
Over de 8 maanden lange karaktermarteling die Huub heeft moeten doorstaan hoor je zijn criticasters ook al niet. Leuke actiequote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:09 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, en hij heeft niemand meegenomen, maar nu hoor je niets van zijn criticasters, vreemd hè?
Het blijft een rat en zooooo kinderachtig, bah.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:19 schreef Disana het volgende:
Brian speelt vals. Terwijl Mikey even weg is, heeft hij voor zichzelf goede dominostenen uitgezocht.
Alleen als hij er niet onderuit kan, denk ik. Dit is toch weer van een zo primitief en kinderachtig niveau, zeg. En dan maar roepen dat je zo goed voor een zwerver bent.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:20 schreef lorence1 het volgende:
[..]
is er uberhaupt iets wat hij wel eerlijk doet?
Als nieuwe bewoner?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hmmmm, "*bloed ruikt in Eemnes" ....... Mag je al vertellen wat je gaat doen bij DGK ?
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Alleen als hij er niet onderuit kan, denk ik. Dit is toch weer van een zo primitief en kinderachtig niveau, zeg. En dan maar roepen dat je zo goed voor een zwerver bent.
Gut ja, dat noemde hij vannacht nog. Dat zijn de momenten waarop hij het gelukkigst is, als hij iets voor een ander kan doenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:24 schreef lorence1 het volgende:
[..]
het mooiste van de oudejaarsuitzending vond ie ook toen ie Mike water gaf (waaruit blijkt hoe ongewoon hij het dus vindt dat te doen imho)
dan weet ie wat hem te doen staat.... snel die villa uit daar maakt hij duizenden gelukkig meequote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Gut ja, dat noemde hij vannacht nog. Dat zijn de momenten waarop hij het gelukkigst is, als hij iets voor een ander kan doen
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:24 schreef lorence1 het volgende:
[..]
het mooiste van de oudejaarsuitzending vond ie ook toen ie Mike water gaf (waaruit blijkt hoe ongewoon hij het dus vindt dat te doen imho)
Dat heb je met gevoelsmensen hè?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Gut ja, dat noemde hij vannacht nog. Dat zijn de momenten waarop hij het gelukkigst is, als hij iets voor een ander kan doen
Daar moet je niet mee spotten hoor. Water is een eeuwenoud symbool van het hogere, kijk maar naar de doop en Lourdes. Brian heeft dat goed begrepenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat heb je met gevoelsmensen hè?Hij voert Amanda ook altijd water als ze tips is ,nadat hij haar door de douchecanine heeft gerost, dat dan weer wel.
hij vertelde overigens ook dat hij brieven kreeg van fans die hem als voorbeeld hadden qua aggressiebeheersing. Dat hij daar zo goed in is geworden maakt veel fans gelukkigquote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat heb je met gevoelsmensen hè?Hij voert Amanda ook altijd water als ze tips is ,nadat hij haar door de douchecabine heeft gerost, dat dan weer wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |