Vervolg op:
[COS # 3130] RanspakkenIn afwachting van de nieuwe wannabeemiljonair, Claire, leert het danseresje Nathalie schaken van Huub.
![]()
'So, dit spel is wel goed voor je hersens', zegt ze.
Lief hè?
En terwijl ze daarmee de tijd wat opvullen, en er zelfs nog een TT'tje mee scoren, zitten we eigenlijk vol spanning af te wachten wanneer de nieuwe miljonair Claire het huis binnenstapt.
Wie is Claire?
Dit is Claire:
![]()
Fotootje schaamteloos gejat uit haar eigen topic, wat ze al voor haar binnenkomst op Fok! heeft:
[De Bewoners] ClaireCheck it out voor alle ranzige details
Voor de rest gaan Huub en Brian vanavond weer optreden, vandaar dat de danseresjes er nog rondlopen, want ze hebben vannacht ook al opgetreden.
Jaja, het gaat goed met de boekingen.
Volgens mij is er verder niet zoveel spectaculairs gebeurd. En dat heeft alles te maken met het feit dat Huub vannacht geen chickie mee naar de Villa heeft genomen.
=================================================================================
Hier leveren we Commentaar Op Streams. Dat zijn in mijn geval 4 mediaplayerwindoowtjes op een beeldscherm. En dáár leveren wij hier dus commentaar op. Ja, niet op mijn schermpjes, alle streamers hebben allemaal hun eigen schermpjes. Maar als het goed is, zien we daarop allemaal hetzelfde. Namelijk het wel en wee van de wannabeemiljonairs die zich opgegeven hebben voor het televisieprogramma De Gouden Kooi, en die ook nog eens een keer door alle mogelijke selectierondes zijn heengekomen. Inclusief psychologische testen enzow. =================================================================================
[ Bericht 61% gewijzigd door Py op 05-01-2008 18:20:15 ]