Door die wasmachine liep toch elke keer de boel onder water? Kan zijn dat ik ernaast zit.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker goor weer zeg![]()
Ze hadden daar toch ooit een wasmachine, daar kunnen ze toch wel zelf hun handdoeken enzo in wassen?
Een electrische friteuse onder de kraan, lekker handig.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:17 schreef Disana het volgende:
En nu zet ze de hele pan maar onder de kraan.
Dan kan Mikey Claire mooi leren hoe het werkt in de villaquote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:22 schreef neehe het volgende:
Vanavond optreden, Amandel ging toch met Brian mee, en Lieke met Jaap ?
Of is dat weer veranderd ?
Dan zou alleen Mikey nog in de villa zijn.
Dat kwam volgens mij niet door de wasmachine maar een soort overloop van het zwembad, ze kunnen gewoon wassen.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:21 schreef Marrije het volgende:
[..]
Door die wasmachine liep toch elke keer de boel onder water? Kan zijn dat ik ernaast zit.
Ik kijk uit naar de komst van Claire, ik hoop dat ze goed met Lieke overweg kan maar t zal wel Amanda worden. En Claire mag komende tijd natuurlijk niet weggestemd worden
Ze zijn dus gewoon te lui om zelf te wassenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat kwam volgens mij niet door de wasmachine maar een soort overloop van het zwembad, ze kunnen gewoon wassen.
En Claire, tsja.....visagie en make-up zijn haar hobby, joepie.
Jaap en Huub moeten optreden vanavond, Brian is in de villa vanavond.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:22 schreef neehe het volgende:
Vanavond optreden, Amandel ging toch met Brian mee, en Lieke met Jaap ?
Of is dat weer veranderd ?
Dan zou alleen Mikey nog in de villa zijn.
quote:
Lieke treft vast voorbereidingen voor het volgende etentje met Quintenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lieke maakt op haar nuchtere maag een friteuse schoon, ik moet er niet aan denken.....al dat ranzige vet, jakkes.
Dat zou kunnen. Weer zo'n gezellig , ongeforceerd etentje met als toetje het bad.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:30 schreef blomst het volgende:
[..]
Lieke treft vast voorbereidingen voor het volgende etentje met Quinten
een beetje miljonair doet niet zelf zijn wasquote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze zijn dus gewoon te lui om zelf te wassen
En aan wie denk je dan, Lieke?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:49 schreef Margo37 het volgende:
Inmiddels zijn er weer spullen terug van de stomerij.
Wat die Claire betreft zou het interessant zijn als ze iemand immuniteit mag geven
Aan Amandaquote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
En aan wie denk je dan, Lieke?....................
De testen van tegenwoordig doen hun werk sneller.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:03 schreef schatje het volgende:
Of iemand HIV besmet is kunnen ze toch pas na 6 maanden zienDe volgende dag bloed prikken zoals Huub heeft dan niet veel zin.
Claire is aan de beschrijving in de Telegraaf te lezen, ook zo'n make up- en haarfrunnik bimbo. Die gaat het vast prima met "Aman" vinden.quote:
HIV is slechts een onderdeel van een SOA-test.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
De testen van tegenwoordig doen hun werk sneller.
http://www.hivnet.org/OverHivEnAids/FAQ/HivTest.html
Btw, Huub is getest op een SOA, dat lijkt me toch iets anders dan een HIV test.
Ja, Amanda immuniteit en dan kan Brian eruit, dat bedoelde ikquote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Claire is aan de beschrijving in de Telegraaf te lezen, ook zo'n make up- en haarfrunnik bimbo. Die gaat het vast prima met "Aman" vinden.
Thanks voor het linkje, na een half uur al.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
De testen van tegenwoordig doen hun werk sneller.
http://www.hivnet.org/OverHivEnAids/FAQ/HivTest.html
Btw, Huub is getest op een SOA, dat lijkt me toch iets anders dan een HIV test of doen ze dat gecombineerd?
Als ze om die reden het pand zou moeten verlaten dan zou ik wel het wel heel sneu vinden. Ik hoop dan ook dat alles goed is, al heb ik daar enorm mijn twijfels bij.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:04 schreef riri het volgende:
het over en weer stekelige opmerkingen maken tussen Huub en Lieke lijkt een beetje van de baan...ze hebben zowaar een normale conversatie
als het met haar moeder niet goed is maandag na de operatie is Lieke meteen weg..koffers pakken en ik ben weg zegt Lieke
Fijn scenario, maar als ze kapsalonmaatjes met Manny wordt, zal ze wel iemand van de "tegenpartij" immuniteit gaan geven.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:08 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ja, Amanda immuniteit en dan kan Brian eruit, dat bedoelde ik
Claire zal Amanda's relatie met Brian ook wel bewonderen enzo, dat hij zo goed voor haar is, een echte heer is. Over Huub natuurlijk geen goed woord. Dat ze Lieke zo goed begrijpt.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:11 schreef Disana het volgende:
Ik denk echt wel dat Amanda zich vastzuigt aan Claire zodra ze de woorden 'visagie' en make-up' hoort. Geen illusies op dat vlak.
En dan zal dat laatste ook nog eens van korte duur zijn, vermoed ik.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:13 schreef schatje het volgende:
[..]
Claire zal Amanda's relatie met Brian ook wel bewonderen enzo, dat hij zo goed voor haar is, een echte heer is. Over Huub natuurlijk geen goed woord. Dat ze Lieke zo goed begrijpt.
HIV kan ook via andere manieren overgedragen worden, niet alleen dmv sexueel contact. Denk aan bloedtransfusies en b.v. besmette injectienaalden.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:09 schreef schatje het volgende:
[..]
Thanks voor het linkje, na een half uur al.
HIV is toch ook een SOA
Het is maar net hoe achter haar dan aan gaat sturen.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Fijn scenario, maar als ze kapsalonmaatjes met Manny wordt, zal ze wel iemand van de "tegenpartij" immuniteit gaan geven.
Klinkt niet erg hoopvol allemaal, ik hoop dat we ons vergissen. De hele dag die kapsalon heb ik nu ook wel gezien.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:13 schreef schatje het volgende:
[..]
Claire zal Amanda's relatie met Brian ook wel bewonderen enzo, dat hij zo goed voor haar is, een echte heer is. Over Huub natuurlijk geen goed woord. Dat ze Lieke zo goed begrijpt.
Oh ja, das waar.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
HIV kan ook via andere manieren overgedragen worden, niet alleen dmv sexueel contact. Denk aan bloedtransfusies en b.v. besmette injectienaalden.
Toch wel al zegt het mij ook niet veel. Misschien weet dieenebart hier meer van.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:18 schreef bloodymary het volgende:
Ik lees hier dat de broer van Claire Bram in BB4 heeft gezeten? Snap er niks van, ik heb alle BB's intensief gevolgd maar kan me echt geen Bram herinneren, ook niet toen ik zijn foto zag. Hopelijk maakt zij wat meer indruk, maar gezien haar hobby's zal het ook wel kaliber nietszeggend leeghoofdje zijn.
ik ken ze allemaal nog behalve bram en boquote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Toch wel al zegt het mij ook niet veel. Misschien weet dieenebart hier meer van.
Bewoners Big Brother 4
Een overzicht van de Big Brother 4 bewoners
- Jeanette
- Judith
- Mustapha
- Marc
- Margriet
- Laurens
- Daniela
- Geesje
- Ursula
- Arthur
- Dennis
- Wouter
- Ting
- Bo
- Bram
- Carmen
- Joyce
- Martijn
- Sandra
- Stefan
Aan de andere kant: "Ze houdt van vluchtige liefdes, heeft een hekel aan lange relaties en is nogal jaloers."quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:13 schreef schatje het volgende:
[..]
Claire zal Amanda's relatie met Brian ook wel bewonderen enzo, dat hij zo goed voor haar is, een echte heer is.
Ik vond het de slechtste BB ever, dus misschien dat ik me Bram daarom niet meer voor de geest kan halen.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Toch wel al zegt het mij ook niet veel. Misschien weet dieenebart hier meer van.
Bewoners Big Brother 4
Een overzicht van de Big Brother 4 bewoners
- Jeanette
- Judith
- Mustapha
- Marc
- Margriet
- Laurens
- Daniela
- Geesje
- Ursula
- Arthur