Door die wasmachine liep toch elke keer de boel onder water? Kan zijn dat ik ernaast zit.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker goor weer zeg![]()
Ze hadden daar toch ooit een wasmachine, daar kunnen ze toch wel zelf hun handdoeken enzo in wassen?
Een electrische friteuse onder de kraan, lekker handig.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:17 schreef Disana het volgende:
En nu zet ze de hele pan maar onder de kraan.
Dan kan Mikey Claire mooi leren hoe het werkt in de villaquote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:22 schreef neehe het volgende:
Vanavond optreden, Amandel ging toch met Brian mee, en Lieke met Jaap ?
Of is dat weer veranderd ?
Dan zou alleen Mikey nog in de villa zijn.
Dat kwam volgens mij niet door de wasmachine maar een soort overloop van het zwembad, ze kunnen gewoon wassen.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:21 schreef Marrije het volgende:
[..]
Door die wasmachine liep toch elke keer de boel onder water? Kan zijn dat ik ernaast zit.
Ik kijk uit naar de komst van Claire, ik hoop dat ze goed met Lieke overweg kan maar t zal wel Amanda worden. En Claire mag komende tijd natuurlijk niet weggestemd worden
Ze zijn dus gewoon te lui om zelf te wassenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat kwam volgens mij niet door de wasmachine maar een soort overloop van het zwembad, ze kunnen gewoon wassen.
En Claire, tsja.....visagie en make-up zijn haar hobby, joepie.
Jaap en Huub moeten optreden vanavond, Brian is in de villa vanavond.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:22 schreef neehe het volgende:
Vanavond optreden, Amandel ging toch met Brian mee, en Lieke met Jaap ?
Of is dat weer veranderd ?
Dan zou alleen Mikey nog in de villa zijn.
quote:
Lieke treft vast voorbereidingen voor het volgende etentje met Quintenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lieke maakt op haar nuchtere maag een friteuse schoon, ik moet er niet aan denken.....al dat ranzige vet, jakkes.
Dat zou kunnen. Weer zo'n gezellig , ongeforceerd etentje met als toetje het bad.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:30 schreef blomst het volgende:
[..]
Lieke treft vast voorbereidingen voor het volgende etentje met Quinten
een beetje miljonair doet niet zelf zijn wasquote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze zijn dus gewoon te lui om zelf te wassen
En aan wie denk je dan, Lieke?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:49 schreef Margo37 het volgende:
Inmiddels zijn er weer spullen terug van de stomerij.
Wat die Claire betreft zou het interessant zijn als ze iemand immuniteit mag geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |