In den beginnen waren er 5 bedden voor 10 bewoners en niet voor tijdelijke gastenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh.. dat is een leuke variant: gasten hebben geen recht op een vaste slaapplaats
Heeft Amanda weer iets kunstigs met haar topje gedaan, gezien de rare bult in haar nek?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Amanda wast en kamt haar haar...
Waarschijnlijk met shampoo voor dood haar.
[ afbeelding ]
Jij snapt het.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:59 schreef grazygirl het volgende:
[..]
nou ja op straat heb je geen internetverbinding en ik denk dat in de opvanghuizen nou niet zulke luxe aanwezig zal zijn zodat ze er geregeld op kunnen??aan de andere kant ik weet niet hoe lang mikey als zwerft natuurlijk en de pc is nu ook weer niet zo nieuw hihi
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:08 schreef ToughLove het volgende:
Nadia en Dennis straks op TMF voor de liefhebbers
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:09 schreef neehe het volgende:
Claire zal wel een hekel aan Huub hebben.
Ze heeft een hekel aan : Alles wat klein is en beweegt.
Ik geef het op, wie dan ?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:17 schreef Py het volgende:
[ afbeelding ]
Rara wie is op dit moment het populairste meisje in het huis?
Nou Riri, het hangt hier van de speculaties aan elkaar, daar maken we ons allemaal schuldig aan toch?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:13 schreef riri het volgende:
laat dat kind toch in de gelegenheid zichzelf te laten leren kennen...al die speculaties over hoe ze wel niet zal zijn en wat ze wel net zal doen
ze heeft een hele lieve uitstraling..quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:23 schreef akveor het volgende:
Ik heb het idee dat er wat speelt tussen deze 2. Vanacht rond 5.30u net voor het slapen gaan hadden ze ook zo'n wazig gesprek.
[ afbeelding ]
Ze kijkt Huub soms ook zo aan. Met d'r mooie oogopslag....
Maar vannacht was het toch meer haantjes-gepraat van Huub. Stoere verhalen en even imponeren aan de piano.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:23 schreef akveor het volgende:
Ik heb het idee dat er wat speelt tussen deze 2. Vanacht rond 5.30u net voor het slapen gaan hadden ze ook zo'n wazig gesprek.
[ afbeelding ]
Ze kijkt Huub soms ook zo aan. Met d'r mooie oogopslag....
Zoals wat?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Maar vannacht was het toch meer haantjes-gepraat van Huub. Stoere verhalen en even imponeren aan de piano.
Was wel leuk overigens, dat ze veel 'internals' vertelden - We kwamen weer eens wat te weten !
De manier waarop hij dat doet, doet mij vermoeden dat hij probeert Huub zwart te maken.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:28 schreef lorence1 het volgende:
brian verteld dat huub hem zonder camera heeft verteld dat hij iemand moest meenemen omdat lieke quintin had. hij vroeg brian hem te helpen. er bleek niemand mee te willen
Nee ik bedoel net voordat ze gingen slapen... in de slaapkamer.... net voor deze CAP:quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Maar vannacht was het toch meer haantjes-gepraat van Huub. Stoere verhalen en even imponeren aan de piano.
Was wel leuk overigens, dat ze veel 'internals' vertelden - We kwamen weer eens wat te weten !
iddquote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:30 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
De manier waarop hij dat doet, doet mij vermoeden dat hij probeert Huub zwart te maken.
Het was tenslotte al bekend dat er gisterenavond niemand mee zou komen.
ach, als je daar een beetje doorheen kan prikken en de humor van in kan zien,quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Das om de niet-streamerst amongst us te voorzien van beeld materiaal !
Graag gedaan Leandra
heeft hij ooit anders gedaan?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:30 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
De manier waarop hij dat doet, doet mij vermoeden dat hij probeert Huub zwart te maken.
Het was tenslotte al bekend dat er gisterenavond niemand mee zou komen.
Pocahontas bedoel je?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:31 schreef neehe het volgende:
[..]
Ja, knappe meid, ze heeft iets indiaans.
Zou het familie van Kluk Kluk zijn ?
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:28 schreef lorence1 het volgende:
brian verteld dat huub hem zonder camera heeft verteld dat hij iemand moest meenemen omdat lieke quintin had. hij vroeg brian hem te helpen. er bleek niemand mee te willen
Lijkt mij dat de waarheid ergens in het midden ligt hoor..quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:08 schreef Disana het volgende:
Huub vond het bizar: gisteravond kwamen heel veel meisjes vragen of ze mee mochten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |