Verdomd, je hebt gelijk. Ik hoop dat ik de heiligverklaringquote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar moet je niet mee spotten hoor. Water is een eeuwenoud symbool van het hogere, kijk maar naar de doop en Lourdes. Brian heeft dat goed begrepen
Ik heb dat nooit begrepen. Soms bekruipt me het gevoel dat de FEBO die brieven schrijft. Er is toch niemand te vinden die zulke dingen schrijft?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:29 schreef lorence1 het volgende:
[..]
hij vertelde overigens ook dat hij brieven kreeg van fans die hem als voorbeeld hadden qua aggressiebeheersing. Dat hij daar zo goed in is geworden maakt veel fans gelukkig
Dat wordt de hamvraag voor vanavond - Wie slaapt waar?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:24 schreef blomst het volgende:
Als Claire zich moet aansluiten bij Lieke, zal Lieke vanavond ook wel beneden gaan slapen.
Quinten gaaft toch aan volgende keer wel te willen blijven slapen?
Zal moeilijk worden voor Lieke om dan een plekje te vinden waar ze samen met hem kan slapen, of Mike moet dan al weer weg zijn.
Het lijkt de enige optie... tenzij Huub bij Jaap gaat.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:33 schreef Dark het volgende:
[..]
Dat wordt de hamvraag voor vanavond - Wie slaapt waar?
Mikey en Dilama
Huub en...........
Brian en Amanda
Nathalie en Dyante
Lieke en Jaap
Claire bij Huub?
Waarom zou een zwerver niet weten hoe een PC werkt?!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:35 schreef grazygirl het volgende:
voor een "zwerver"zit mikey toch wel veel achter de pc en hij lijkt er ook erg goed mee om te kunnen gaan
Blijven Nathalie en Dyante dan weer slapen vanavond? Gaan ze mee met Huub en Jaap?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:33 schreef Dark het volgende:
[..]
Mikey en Dilama
Huub en...........
Brian en Amanda
Nathalie en Dyante
Lieke en Jaap
Claire bij Huub?
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Blijven Nathalie en Dyante dan weer slapen vanavond? Gaan ze mee met Huub en Jaap?
Het zal ook Amanda niet zijn die zich verlult.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:41 schreef Deisyy het volgende:
Telefoontje dat ze de slaapkamer in orde moeten maken.
O, voor de nieuwe milljonair, zegt Amanda.
De danseresjes zijn toch alleen afgelopen nacht blijven slapen, of heb ik iets gemist? Dat zou betekenen dat het lege bed van Selene gewoon beschikbaar is voor wie dan ook toch ?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:33 schreef Dark het volgende:
[..]
Mikey en Dilama
Huub en...........
Brian en Amanda
Nathalie en Dyante
Lieke en Jaap
Claire bij Huub?
Ben ik erg getraumatiseerd als ik zeg dat dat voor mij nog steeds het bed van Natasia is?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:43 schreef chufi het volgende:
[..]
De danseresjes zijn toch alleen afgelopen nacht blijven slapen, of heb ik iets gemist? Dat zou betekenen dat het lege bed van Selene gewoon beschikbaar is voor wie dan ook toch ?
Huub heeft vanavond een optreden met Jaap, de dansmariekes gaan dan ook mee.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:43 schreef chufi het volgende:
[..]
De danseresjes zijn toch alleen afgelopen nacht blijven slapen, of heb ik iets gemist? Dat zou betekenen dat het lege bed van Selene gewoon beschikbaar is voor wie dan ook toch ?
Hahaha ja..quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ben ik erg getraumatiseerd als ik zeg dat dat voor mij nog steeds het bed van Natasia is?
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:45 schreef Py het volgende:
Moet Lieke vanmiddag in de poffertjeskraam werken?
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:45 schreef Py het volgende:
Moet Lieke vanmiddag in de poffertjeskraam werken?
Maar het is niet zeker dat de dansmiepen vanavond weer blijven slapen. Ze zijn al eens eerder met een taxi naar huis gegaan.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub heeft vanavond een optreden met Jaap, de dansmariekes gaan dan ook mee.
En het bed van Zeurlène, pulease.....
ja die foto he............dat blijft je dan bijquote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ben ik erg getraumatiseerd als ik zeg dat dat voor mij nog steeds het bed van Natasia is?
Neee hou asjeblieft op...... ik ga het nu weer voor me zien.. heeft toch indruk op me gemaakt.. Ik had het gewoon echt weggedrukt maar het komt weer helemaal naar boven:(quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Jeweetwel, dat bed waarop elke avond die griezelige borsten werden ingezalfd en ingepakt
Nee hoor, doe ik ook nog steeds.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, dat is waar maar dat zou dan de eerste keer zijn dat ze niet blijven slapen, dus ik ga daar min of meer van uit.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Maar het is niet zeker dat de dansmiepen vanavond weer blijven slapen. Ze zijn al eens eerder met een taxi naar huis gegaan.
Ja, maar jij hebt iets speciaals met Natasiaquote:
Dat is toch het bed waarvan het matras niet gekeerd mag worden ......quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keep the Sunny Side Up
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:41 schreef Deisyy het volgende:
Telefoontje dat ze de slaapkamer in orde moeten maken.
O, voor de nieuwe milljonair, zegt Amanda.
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat is toch het bed waarvan het matras niet gekeerd mag worden ......Oh ja, van die handdoek van Lieke weet ik nog wel... de treiterperiode. Van Natasia wist ik het niet. Zal wel een enorme plek zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat is toch het bed waarvan het matras niet gekeerd mag worden ......Precies en Lieke maar bloedhond noemen en weet ik veel wat voor verwensingen nog meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
Overigens zie ik het probleem niet helemaal :quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee, dat is waar maar dat zou dan de eerste keer zijn dat ze niet blijven slapen, dus ik ga daar min of meer van uit.
Ik kan het fout hebben hoor.
Nu ik haar dat zie doen ben ik zo bang dat Zeurlène weer terugkomt.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Amanda wast en kamt haar haar...
Waarschijnlijk met shampoo voor dood haar.
Oeh.. dat is een leuke variant: gasten hebben geen recht op een vaste slaapplaatsquote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:56 schreef chufi het volgende:
Volgens mij is het bed gewoon vrij ! Het is van niemand en daar mee basta. Als Lieke zin heeft om er in te gaan liggen of de nieuwe bewoonster ! Dan mag dat! Tijdelijke gasten moeten maar zien waar ze kunnen liggen en hebben geen recht van eigen bed !
Claire is niet tijdelijk, zij is de nieuwe miljonair en heeft recht op een eigen bed lijkt me zo.Of doel je op Zeurlène?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:56 schreef chufi het volgende:
Volgens mij is het bed gewoon vrij ! Het is van niemand en daar mee basta. Als Lieke zin heeft om er in te gaan liggen of de nieuwe bewoonster ! Dan mag dat! Tijdelijke gasten moeten maar zien waar ze kunnen liggen en hebben geen recht van eigen bed !
nou ja op straat heb je geen internetverbinding en ik denk dat in de opvanghuizen nou niet zulke luxe aanwezig zal zijn zodat ze er geregeld op kunnen??aan de andere kant ik weet niet hoe lang mikey als zwerft natuurlijk en de pc is nu ook weer niet zo nieuw hihiquote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarom zou een zwerver niet weten hoe een PC werkt?!
Ik hoorde Huub vanochtend vroeg zeggen dat ze niet konden blijven slapen vandaagquote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Overigens zie ik het probleem niet helemaal :
- een danseres bij Claire in het Selene bed
- een danseres bij Brian en Amanda (hadden ze voor vannacht ook afgesproken als Huub zou scoren en Q. zou blijven slapen)
Maar als Lieke beneden een eigen bed wil kan ze dat nu nog claimen met haar volste recht en dan heeft die nieuwe bewoonster gewoon pech en moet gaan onderhandelen met deze en gene !quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Claire is niet tijdelijk, zij is de nieuwe miljonair en heeft recht op een eigen bed lijkt me zo.
Ik ken een dakloze die 6 jaar geleden z'n eigen website al had... en ja, toen was hij ook al jaren dakloos.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:59 schreef grazygirl het volgende:
[..]
nou ja op straat heb je geen internetverbinding en ik denk dat in de opvanghuizen nou niet zulke luxe aanwezig zal zijn zodat ze er geregeld op kunnen??aan de andere kant ik weet niet hoe lang mikey als zwerft natuurlijk en de pc is nu ook weer niet zo nieuw hihi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |