Nou ja, 1 telefoontje !!! Japio hoorde Q. gisteren even uit. 'n Paar dagen geleden was alles geregeld met de Redactie en vervolgens belde gisterenmiddag Brian om af te spreken ......quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:32 schreef beequeen het volgende:
Volgens Brian hebben Amanda en hij veel werk verricht om Lieke en Qiuntin samen te brengen.........nou,nou 1 telefoontje, daarna is Brian weer stuk en moe, tijd voor een powernap.
Zelfs dat niet echt. Brian gaat slechts met de eerstrijken. Quinten vertelde dat hij al een paar dagen wist dat hij naar de villa zou komen voor Lieke voor Brian had gebeld. Het lijkt allemaal iov de febo. Het lijkt me ook geen toeval dat Brian en Lieke zonder stemming naar het DOB feestje mochten. Q sprak er gisteren ook over dat bezig is met een plaat en dat hij daarvoor mensen zoekt. Het is precies dezelfde verhaallijn als met Luc.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:32 schreef beequeen het volgende:
Volgens Brian hebben Amanda en hij veel werk verricht om Lieke en Qiuntin samen te brengen.........nou,nou 1 telefoontje, daarna is Brian weer stuk en moe, tijd voor een powernap.
Bijvoorbeeld dat de hele danseressen-verkiezing doorgestoken kaart was. Vooraf was al bekend wie zou winnen. Diante is in dienst van Rocket Management, het buro van Ludo Voeten. En hij verzorgt alle optredens en boekingen.quote:
Dat bedoel ik ook, één grote schijnvertoning.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nou ja, 1 telefoontje !!! Japio hoorde Q. gisteren even uit. 'n Paar dagen geleden was alles geregeld met de Redactie en vervolgens belde gisterenmiddag Brian om af te spreken ......
Ook al zei Amanda toen ze de slaapkamer moesten opruimen en erbij zei dat dat voor de nieuwe miljonair was. Lijken ze niet te weten dat vanavond de nieuwe komt. Q had het wel kunnen weten maar ik hen hem er niet over gehoord.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:34 schreef Rotterdammert het volgende:
Huh..ze praten ze over een nieuwe millionair als lieke er word uitgestemd...maar ze zijn nu toch compleet?
brian zal het nooit kunnen opbrengen positief te zijn over iemand die niet continuquote:
Aha.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld dat de hele danseressen-verkiezing doorgestoken kaart was. Vooraf was al bekend wie zou winnen. Diante is in dienst van Rocket Management, het buro van Ludo Voeten. En hij verzorgt alle optredens en boekingen.
Meer een gierige Brian. Hij vind dat Amanda te veel geld over de balk (!) smijt en dat ze geen waardering voor de spullen heeft.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:38 schreef beequeen het volgende:
Brian zegt dat Amanda geen geld meer uit moet geven aan dure sieraden zoals armbanden van Otazu.
Dat kan hij ook voor haar maken en scheelt een hoop geld. Weer iets wat het multi talent Brian kan.
+1.quote:
Q. zal wel een spreekverbod hebben gehad. Maar dat ze het niet gehoord hebben bij het optreden lijkt me hoogst onwaarschijnlijk.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:41 schreef akveor het volgende:
[..]
Ook al zei Amanda toen ze de slaapkamer moesten opruimen en erbij zei dat dat voor de nieuwe miljonair was. Lijken ze niet te weten dat vanavond de nieuwe komt. Q had het wel kunnen weten maar ik hen hem er niet over gehoord.
Nou onder de douche met Lieke had hij tijd zat om het te vertellen.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:41 schreef akveor het volgende:
[..]
Ook al zei Amanda toen ze de slaapkamer moesten opruimen en erbij zei dat dat voor de nieuwe miljonair was. Lijken ze niet te weten dat vanavond de nieuwe komt. Q had het wel kunnen weten maar ik hen hem er niet over gehoord.
Er zullen altijd meisjes zijn die zich hier voor blijven lenen. Gezien de beelden die rond vliegen op internet, kan ik me voorstellen dat er heel veel meisjes zijn en ouders ,die er niet aan moeten denken dat er van hun of van hun kinderen ook zulke beelden rond zullen gaan.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:35 schreef Kevv het volgende:
[..]
[..]
Lijkt mij dat de waarheid ergens in het midden ligt hoor..
Juist, die grijze ! Een goede en persoonlijke vriend van JdM ...... En z'n bedrijf Rocket Managementt was vroeger mede opgericht door ...... JdM !!!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:42 schreef Py het volgende:
[..]
Aha.
Ludo Voeten, was die een tijd terug niet in de Kooi met Glennis Night?
Die grijze, waar Dennis de hele tijd tegen op stond te rijen toch?
nee daarom had ik verder niet over nagrdachtquote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ken een dakloze die 6 jaar geleden z'n eigen website al had... en ja, toen was hij ook al jaren dakloos.
Maar het feit dat iemand een zwerver is wil niet zeggen dat hij helemaal nergens meer komt waar men wel van alle gemakken voorzien is.
Wat lult hij nou? Zij gaat dadelijk wel de kostwinner worden. Die kan maar beter zijn toon matigen anders moet hij straks de fam. Kubatz alleen gaan onderhouden.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:43 schreef akveor het volgende:
[..]
Meer een gierige Brian. Hij vind dat Amanda te veel geld over de balk (!) smijt en dat ze geen waardering voor de spullen heeft.
Hij kan dat zelfs niet opbrengen voor mensen die dat wel doen (zoals Amanda)quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:42 schreef miesy het volgende:
[..]
brian zal het nooit kunnen opbrengen positief te zijn over iemand die niet continu
zijn reet aan het schoon likken is.
Wat zingen ze bij Disney ook weer?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Juist, die grijze ! Een goede en persoonlijke vriend van JdM ...... En z'n bedrijf Rocket Managementt was vroeger mede opgericht door ...... JdM !!!
Werd dit net op de streams gezegd? Dat is nl wel opmerkelijk en werd er ook een reden gegeven?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:43 schreef Rotterdammert het volgende:
huub mag verder gaan met optreden en brian niet.
Hey daar had ik helemaal niet aan gedacht. Maar Brian en Huub hebben het er ook niet over gehad. Huub had wel informatie maar dat ging over Dennis.... Alles wat ie daarna vertelde moest niet serieus genomen worden.. (Tegen Jaap. En woorden van die strekking). Misschien wou Huub het graag vertellen.... Want hij kan sommige dingen moeilijk voor zichzelf houden.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Q. zal wel een spreekverbod hebben gehad. Maar dat ze het niet gehoord hebben bij het optreden lijkt me hoogst onwaarschijnlijk.
he jijquote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Jij snapt het.Zwervers zijn heel dom, weten niets, kunnen niets, hebben niets en zijn niets ......
echt waar?? HA!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:43 schreef Rotterdammert het volgende:
huub mag verder gaan met optreden en brian niet.
Komt omdat hij dat beginnende baardje heeft afgeschoren. Nu komt dat enge kinnetje en mondje veel duidelijker naar voren. Brrrr .....quote:
Ah hier hou ik vanquote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:55 schreef Py het volgende:
Volgende staat klaar
[COS #3131] Nathalie leert schaken
en die van moeheid uitstekende jukbeenderen maken hem nog enger..quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:51 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Komt omdat hij dat beginnende baardje heeft afgeschoren. Nu komt dat enge kinnetje en mondje veel duidelijker naar voren. Brrrr .....
er werd al verteld dat huub en stuk populairder is tijdens de optredens,quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:54 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
en maar roepen dat ze zo pro-brian zijn daar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |