quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:23 schreef schatje het volgende:
BB Bram heeft maar 2 weken in het huis gezeten.
Vrijwillig opgestapt geloof ik, last van verstopping door de stress, hij heeft al die tijd niet kunnen schijten.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:28 schreef lorence1 het volgende:
[..]
het publiek vond hem dus 10x niks
Lol, dat is dan het enige dat ik inderdaad van hem heb onthoudenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:30 schreef schatje het volgende:
[..]
Vrijwillig opgestapt geloof ik, last van verstopping door de stress, hij heeft al die tijd niet kunnen schijten.
Maar wie is Han Doeken dan?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:29 schreef pullup het volgende:
Heb ik al gemeld dat ik handoeken haat ?
Die gast die continu in de weg loopt natuurlijkquote:
Op deze site staat ook een foto van Bram en de vermelding dat hij idd een maatje is van dieenebart.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:30 schreef schatje het volgende:
[..]
Vrijwillig opgestapt geloof ik, last van verstopping door de stress, hij heeft al die tijd niet kunnen schijten.
Hé, da's dezelfde spammer als gisteren in de SCquote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:31 schreef rienlems2 het volgende:
heej jongens ik heb iets vet grappigs gevonden check het ff eentje is zo grappig ik weet niet meer welke het was van de 2
-kutlinks-
veel plezier ermee laters....
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:30 schreef schatje het volgende:
[..]
Nieuwsgierig aagje.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Die gast die continu in de weg loopt natuurlijk
Nee joh, da's Jaapquote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Die gast die continu in de weg loopt natuurlijk
vond jeanette wel leukquote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:34 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Dan heb ik hem inderdaad niet gezien denk ik, volgens mij ben ik BB4 iets later gaan volgen ivm vakantie of zo. Overigens ken ik er nog maar een paar van die lijst namen. Dat was inderdaad de slechtste BB van allemaal.
Nou.,broer body-builder, zus gek op make-up.....I get the picturequote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:25 schreef Gert het volgende:
Bram is die body-builder volgens mij.
Wat een grapjas. We krijgen de 'unieke' mogelijkheid haar brieven via hem te sturen, die brieven worden dan wel eerst gescreend.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:39 schreef pullup het volgende:
Broertje heeft in ieder geval iets op zijn site gezet
http://www.enjoymedia.nl/index.php?pagina=kooi_home
Ze deed er toch maar even een bh onderquote:
Het viel mij ook al opquote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een grapjas. We krijgen de 'unieke' mogelijkheid haar brieven via hem te sturen, die brieven worden dan wel eerst gescreend.
Op haar rechterwang idd.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:43 schreef lorence1 het volgende:
heeft claire een litteken op haar wang?
het wordt tijd voor clairequote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:46 schreef Katewalker het volgende:
Goedemiddag...
Waar is Huub?
Ik heb geen zin in die arrogante kop van Lieke al zittend op Fries en ook niet in die van gluupieduckBrain..
Maar dat zijn er ook maar weinig natuurlijkquote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:48 schreef Disana het volgende:
VWO/HAVO. Ik weet niet wat dat is (waarschijnlijk afgezakt van vwo naar havo), maar zo dom als Amanda kan ze dan toch niet zijn.
Op basis van de foto's denk ik dat Claire het goed kan vinden met Huub...quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:41 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nou.,broer body-builder, zus gek op make-up.....I get the picture
Gevalletje huiseljik geweld? Bedoel, ze gaat wel de Gouden Kooi in.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:43 schreef lorence1 het volgende:
heeft claire een litteken op haar wang?
Maar bij 'visagie en make-up' denk ik toch niet in eerste instantie aan een raketgeleerdequote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:50 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Maar dat zijn er ook maar weinig natuurlijk
Dan is ze goed voorbereidquote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:52 schreef Py het volgende:
[..]
Gevalletje huiseljik geweld? Bedoel, ze gaat wel de Gouden Kooi in.
Ben altijd weer een beetje ontroerd, door die typerende hartelijke en warme ontvangst hier op FOK!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:54 schreef noekje het volgende:
Laat die Claire nu maar binnenkomen! Heerlijk om al die overwegend positieve berichten hier te lezen.![]()
Ja, die reactie had ik ook toen ik las wie er nu weer die villa mag betreden.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:54 schreef Eg_Wel het volgende:
Aw neeehh.. Niet weer zo'n huppelkut van begin 20 met als hobbies "mode en visagie".. Wat een creatieve armoede weer.. Kunnen ze nou echt niks beters verzinnen?
Ik ben volkomen onbevooroordeeld hoor.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Ben altijd weer een beetje ontroerd, door die typerende hartelijke en warme ontvangst hier op FOK!
Idd veel leuker dan die standaard types, dan vond ik Nicolaas ook wel lachen en niet standaard..quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:00 schreef Eg_Wel het volgende:
Ja hallo.. Als ik palende mensen wil zien heb ik daar wel betere kanalen voor hoorIk wil een "ik ga niet!" BB Ed, of een zuigende alcoholistische Hilde van een jaar of 50 die reuma simuleert! Dat soort types!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |