Het viel mij ook al opquote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een grapjas. We krijgen de 'unieke' mogelijkheid haar brieven via hem te sturen, die brieven worden dan wel eerst gescreend.
Op haar rechterwang idd.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:43 schreef lorence1 het volgende:
heeft claire een litteken op haar wang?
het wordt tijd voor clairequote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:46 schreef Katewalker het volgende:
Goedemiddag...
Waar is Huub?
Ik heb geen zin in die arrogante kop van Lieke al zittend op Fries en ook niet in die van gluupieduckBrain..
Maar dat zijn er ook maar weinig natuurlijkquote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:48 schreef Disana het volgende:
VWO/HAVO. Ik weet niet wat dat is (waarschijnlijk afgezakt van vwo naar havo), maar zo dom als Amanda kan ze dan toch niet zijn.
Op basis van de foto's denk ik dat Claire het goed kan vinden met Huub...quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:41 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nou.,broer body-builder, zus gek op make-up.....I get the picture
Gevalletje huiseljik geweld? Bedoel, ze gaat wel de Gouden Kooi in.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:43 schreef lorence1 het volgende:
heeft claire een litteken op haar wang?
Maar bij 'visagie en make-up' denk ik toch niet in eerste instantie aan een raketgeleerdequote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:50 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Maar dat zijn er ook maar weinig natuurlijk
Dan is ze goed voorbereidquote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:52 schreef Py het volgende:
[..]
Gevalletje huiseljik geweld? Bedoel, ze gaat wel de Gouden Kooi in.
Ben altijd weer een beetje ontroerd, door die typerende hartelijke en warme ontvangst hier op FOK!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:54 schreef noekje het volgende:
Laat die Claire nu maar binnenkomen! Heerlijk om al die overwegend positieve berichten hier te lezen.![]()
Ja, die reactie had ik ook toen ik las wie er nu weer die villa mag betreden.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:54 schreef Eg_Wel het volgende:
Aw neeehh.. Niet weer zo'n huppelkut van begin 20 met als hobbies "mode en visagie".. Wat een creatieve armoede weer.. Kunnen ze nou echt niks beters verzinnen?
Ik ben volkomen onbevooroordeeld hoor.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Ben altijd weer een beetje ontroerd, door die typerende hartelijke en warme ontvangst hier op FOK!
Idd veel leuker dan die standaard types, dan vond ik Nicolaas ook wel lachen en niet standaard..quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:00 schreef Eg_Wel het volgende:
Ja hallo.. Als ik palende mensen wil zien heb ik daar wel betere kanalen voor hoorIk wil een "ik ga niet!" BB Ed, of een zuigende alcoholistische Hilde van een jaar of 50 die reuma simuleert! Dat soort types!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |