De kandidatenquote:De opdrachten zijn spectaculair, angstaanjagend of ontroerend, maar altijd intrigerend. Er wordt een beroep gedaan op inventiviteit, stressbestendigheid, intelligentie, inzicht, lef en bovenal op mensenkennis. De kandidaten voeren negen weken lang deze opdrachten uit om gezamenlijk de prijzenpot te spekken. Met de aanwezigheid van een mol – een saboteur - in hun midden is dat voortdurend een lastige klus. Samenwerken en vertrouwen onder de kandidaten is er niet altijd bij. Want hoeveel vreugde er ook is over het slagen van een opdracht, de dreiging van de mol blijft aldoor voelbaar. Wie de mol is houdt ook de kijker zijn greep, want een slimme kijker kan ontdekken waar en hoe de mol saboteert. Slaagt een opdracht, dan verdient de groep geld voor de groepspot. Om de proeven tot een goed einde te brengen, moeten ze samenwerken en elkaar vertrouwen. Alleen: wie is te vertrouwen en wie niet? De mol is altijd onder hen en probeert de opdrachten te saboteren, zodat er geen geld wordt verdiend voor de pot.
TT slaat Mexicoquote:Op vrijdag 4 januari 2008 01:53 schreef Young_David het volgende:
Welke gitaarmuziek?
vanavond was de eerstequote:Op vrijdag 4 januari 2008 01:54 schreef Meddo het volgende:
wanneer begint het seizoen?
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 02:01 schreef Tim86 het volgende:
welke topic wordt het nou haha
[..]
vanavond was de eerste
Wat voor irritant geluid? Dat is mij namelijk niet opgevallenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 02:03 schreef Magics het volgende:
deze denk ik. Ik denk trouwens dat dat irritante geluid in de aflevering wel eens van betekenis zou kunnen zijn....
Same here. Wel had de intro een vervelende galm, ik checkte echt ff de instellingen van m'n TV. Maar daarna heb ik er geen last meer van gehad.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 08:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat voor irritant geluid? Dat is mij namelijk niet opgevallen
Drinker 1: Dennis -- Tequilaquote:Op vrijdag 4 januari 2008 08:50 schreef cptmarco het volgende:
nog even een vraagje over het tequila drinken (ik heb nog geen tijd gehad om de uitzending terug te zien): als de mol enig invloed wil uit oefenen op het verloop van het spel, dan moet hij toch bij de eerste vijf in de rij staan? Dan heeft hij sowieso de keuze tussen tequila en water.
Wie waren de eerste vijf in de rij?
Ik heb nog even nagekeken, maar dat is wel erg moeilijk te zien hoor. Heb het niet 1,2,3 kunnen zien..quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:06 schreef SCH het volgende:
De glaasjes met water waren tot de rand gevuld, die met tequila niet.
Is nergens duidelijk te zien..quote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:39 schreef Tharalom het volgende:
Mijn vriend meende te zien dat Joris een blouse aanhad met de tekst "Molenta" of iets dergelijks op zijn borstzakje??
Tsja.. dan hadden ze mijn topic maar moeten gebruikenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:23 schreef Adelante het volgende:
kan iemand nicolette uit de OP slopen? [afbeelding]
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:23 schreef Adelante het volgende:
kan iemand nicolette uit de OP slopen?
Over voorstukjes gesproken.. Ik denk dat Edo er de volgende week uitgaat aangezien ze anderen allemaal stukjes hebben die niet in aflevering 1 geweest zijn..quote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:29 schreef Mirri het volgende:
[..]
[afbeelding]
Nee, de afvallers horen ook in de OP. Ze laten volgende week ook Nicolette weer zien bij het voorstukje. [afbeelding]
maak dan een kopje [NIET DE MOL] ofzoquote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:29 schreef Mirri het volgende:
[..]
![]()
Nee, de afvallers horen ook in de OP. Ze laten volgende week ook Nicolette weer zien bij het voorstukje.
Oei, dat klinkt wel een beetje verzuurdquote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:25 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Tsja.. dan hadden ze mijn topic maar moeten gebruiken
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:48 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Oei, dat klinkt wel een beetje verzuurd [afbeelding]
Maar wat nou als er dan al vijf waren geweest die water hadden gedronken, Coen stond op plek 9, dus had er makkelijk al vijf water uit kunnen zijn voordat hij was, dan zou hij automatisch bij de tequilla-groep zijn gekomen, toch?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:45 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Mijn theorie betreffende de borrel
Onderstaande foto laat het inschenken van het water zien.. verschillende hoogtes in de glazen..
[ afbeelding ]
Onderstaande foto laat inschenken van tequila zien.. ook verschillende hoogtes..
[ afbeelding ]
Kortom.. dat de mol wist wat wat was kon niet.. Wat de mol echter wel had kunnen doen is het borreltje NIET drinken en zo automatisch bij de watergroep belanden om daar te treuzelen op de berg e.d.
Hoezo? De mol zou, om de opdracht te doen mislukken, toch zo snel mogelijk moeten fietsen?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:04 schreef cptmarco het volgende:
Edo had er alle belang bij om water te drinken: hij zou de langzaamste fietser zijn...
Vooralsnog is Edo mijn mol...
Ik ga van het weekend de uitzending toch nog maar eens terug kijken...
Edo heeft niet echt zijn postuur mee om een toptijd neer te zetten...quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:34 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Hoezo? De mol zou, om de opdracht te doen mislukken, toch zo snel mogelijk moeten fietsen?
Daarom zou dat geen goede positie zijn om de opdracht te late mislukken, wél om zieltjes te winnenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:39 schreef cptmarco het volgende:
[..]
Edo heeft niet echt zijn postuur mee om een toptijd neer te zetten...
zou dit betekenen dat hij/zij niets gedaan heeft (in ieder geval niet gefietst)???quote:En dan ook nog die fysieke afmatting voor sommigen...
Ja dat vond ik ook opvallend. Kan ook gewoon zijn dat hij die vrouwelijke aandacht leuk vindquote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:50 schreef Mirri het volgende:
Edo heeft wel iets heel molachtigs gezegd, of hij bluft gewoon:
Hij zei iets van dat ie wel de meiden voor zich wist te winnen door zo'n goede coach te zijn. "Ik denk dat dat wel een goede zet geweest is."
Ja, aandacht van Georgina en Nicolettequote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:53 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook opvallend. Kan ook gewoon zijn dat hij die vrouwelijke aandacht leuk vind
Pardon? Weet PJH niet wie de mol is "op dit moment"?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:56 schreef jna het volgende:
Bij week 3 wordt het echt goed opletten want dan gebeurt er wat waardoor PJH ook moest weten wie de mol is.
Het is wel vaker geweest dat de presentator niet wist wie de mol was, en ook verrast was bij de finalequote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:56 schreef Mirri het volgende:
[..]
Pardon? Weet PJH niet wie de mol is "op dit moment"?
Bij DWDD vertelde PJH gisteren dat hij vanaf aflevering 3 pas/al wist wie de mol is.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:56 schreef Mirri het volgende:
[..]
Pardon? Weet PJH niet wie de mol is "op dit moment"?
Op wat voor manier?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:11 schreef rimmel het volgende:
Ik weet niet of het al genoemd is, maar zou de plaats waar ze zich verzamelden, Chihuahua, ook een hint kunnen zijn?
Dat is het ook vooral de eerste uitzendingquote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:31 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Mja die muzikale hints zijn zo vaag meestal.. was vorig jaar bij Inge ook niets uit te halen..
Geen idee wie van de kandidaten een hondje heeft...quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:11 schreef rimmel het volgende:
Ik weet niet of het al genoemd is, maar zou de plaats waar ze zich verzamelden, Chihuahua, ook een hint kunnen zijn?
Misschien dat één van de kandidaten een chihuahua als huisdier heeft?quote:
Ik denk dat de AVRO alle uitlatingen qua interviews ed checked van de kandidaten in deze periode..quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:00 schreef Irving het volgende:
Georgina schat ik wel onintelligent genoeg om zich zo te verspreken.
Ja magoed.. Edo heeft iets met Tequila gedaan maar dronk water.. betekend dit dan dat er een link is dat hij de mol niet is?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:03 schreef rimmel het volgende:
[..]
Misschien dat één van de kandidaten een chihuahua als huisdier heeft? [afbeelding]
Of dat het op de een of andere manier een verwijzing is naar iets dat met een hond te maken heeft.
Zelf verdenk ik op dit moment Joris het meeste en ik heb even zitten Googlen en toen las ik dat hij bij Man bijt Hond heeft gewerkt. Ik weet het, het is vergezocht, maar dat zijn de hints wel vaker.
Ja en dat wist hij van de programmamakers.. niet vanuit de aflevering zelfquote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:26 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Bij DWDD vertelde PJH gisteren dat hij vanaf aflevering 3 pas/al wist wie de mol is.
Ik hoop hetquote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:00 schreef Irving het volgende:
Oh dat andere topic is gesloten, nouja dan post ik het hier! WIDM, mn favoriete programmaDit is trouwens de leader:
http://www.youtube.com/watch?v=XqFpkQ2Nmg8
Ik vind dat Dennis de mol is en Regina is een lekker ding.
http://www.tvgids.nl/artikel/?ID=26203
^Bovenstaand artikel suggereert dat Georgina er tot het eind in zit (Zo'n serie duurt meestal 21 speeldagen). Ze zegt dat ze drie weken WIDM te kort vind, dus dan zou ze het tot dag 21 ongeveer halen..
Had zo mijn reactie kunnen zijn.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:23 schreef ElYefe het volgende:
Bij dat jokertjes pakken wie graaiden er toen allemaal meteen bij 1 joker? Die zijn dus zowiezo niet de mol lijkt me. Ik geloof Dennis, Dunya en Coen??
Ik ga voor Patrick en Regina als mol
dat is vooralsnog ook mijn theorie....quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:23 schreef BVO het volgende:
Edo is de Mol. Koos voor water zodat hij niet hoefde te fietsen. Won het vertrouwen door aan dat touw te hangen. Had zijn vraag fout. Wachtte tot het einde met de jokers om zo veel te kunnen pakken, wat mislukte. Ja, Edo is het.
weet ik niet of dat wel klopt... het is misschien minder prettig fietsen met dat warme weer met een glaasje tequila op dan met een glaasje water....quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:41 schreef BVO het volgende:
Trouwens, over tequilla/water... het is natuurlijk onzin dat de Mol per se een bepaald drankje wil hebben. De regie zegt pas nadat iedereen gedronken heeft welke drank bij welke opdracht hoort. Dus de Mol trekt een bepaald gezicht, de regie speelt daar op in, en plakt een etiketje op een opdracht.
Zou kunnen, maar wat mij betreft rusten mollenstreken op de schouders van de mol, en niet op die van de regie.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:41 schreef BVO het volgende:
Trouwens, over tequilla/water... het is natuurlijk onzin dat de Mol per se een bepaald drankje wil hebben. De regie zegt pas nadat iedereen gedronken heeft welke drank bij welke opdracht hoort. Dus de Mol trekt een bepaald gezicht, de regie speelt daar op in, en plakt een etiketje op een opdracht.
Dan zou PJH het ook al weten denk ik en die weet het pas vanaf aflevering 3. De regie gaat niet na het drinken pas zeggen tegen PJH welke opdracht water is en welke tequila, dat zeggen ze meestal al van te voren.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:41 schreef BVO het volgende:
Dus jij denkt dat het allemaal a la minute beslist is? haha.. hell noquote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:41 schreef BVO het volgende:
Maar door pas later te beslissen welke groep wat moest doen konden ze wel de mol in de goeie groep krijgen.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:26 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat het allemaal a la minute beslist is? haha.. hell noDe mol wist hier dondersgoed wat er speelde..
Dat zeg ik niet, enkel dat het in prncipe niets hoeft uit te maken. Volgens mij is er ooit iets soortgelijks gebeurt in de Mol, waarin flexibele dingen in het belang van de Mol werden geswitcht.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:26 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat het allemaal a la minute beslist is? haha.. hell noDe mol wist hier dondersgoed wat er speelde..
Die theorie over Edo vind ik ook nog geen eens niet zo gek
LOL! Ik ook nietquote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:33 schreef karoltje het volgende:
Heerlijk dat het weer begonnen is, leuke groep ook! Ik zie de aanwijzingen zelf nooit dus ik ga weer trouw hier jullie paranoia volgen.
Dat ze dus ter plekke beslist hebben welke opdracht welke groep kreeg en dat het niet van te voren vast lag? mwah.. het zou natuurlijk kunnen in het belang van de mail.. maar ik denk dat AVRO met zo een strak plan werkt dat dit niet zal gebeuren..quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:30 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Maar door pas later te beslissen welke groep wat moest doen konden ze wel de mol in de goeie groep krijgen.
Edo is een mooi mannetjequote:Dagboek Nicolette
"En terecht, zeg ik achteraf. Jammer dat ik zo'n onwijs tof spel moet verlaten... de mol is onverbiddelijk (mooi)."
Waarom zeggen ze dat laatste? Om ons echt gek te maken?quote:Opdrachten
Wil je de aflevering nog eens terugkijken of de opdrachten lezen en de foto's erbij bekijken? Dat kan hier.Kun jij nog meer hints ontdekken op de foto's?
Jeetje, toen ik vanmorgen wat info over Patrick zocht kwam ik op de fansite de volgende foto tegen:quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:11 schreef rimmel het volgende:
Vraag.. Waarom begon Patrick opeens zo hard te fietsen? Zinloos als ze toch met de hele groep binnen moesten zijn?quote:
Jezelf meteen een beetje dom neerzetten, de aandacht (als verdachte mol) in de eerste aflevering een beetje van je afschuiven.....quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:57 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Vraag.. Waarom begon Patrick opeens zo hard te fietsen? Zinloos als ze toch met de hele groep binnen moesten zijn?
nee, dat hoefde niet... de klimmers waren gekoppeld aan een fietser... De klimmer moest boven zijn voordat zijn/haar fietser binnen was... Als Patrick de Mol is, dan had hij zeker reden om hard te fietsen (en zo misschien de rest mee te krijgen...)quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:57 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Vraag.. Waarom begon Patrick opeens zo hard te fietsen? Zinloos als ze toch met de hele groep binnen moesten zijn?
Maakt Patrick op z'n minst verdacht.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:50 schreef Quoi het volgende:
[..]
Jeetje, toen ik vanmorgen wat info over Patrick zocht kwam ik op de fansite de volgende foto tegen:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:53 schreef alwaysthebest het volgende:
Tof dat het weer begonnen is.Jammers dat een leuk iemand altijd meteen het veld moet ruimen.
Oke.. de andere theorie meegenomen.. Patrick, stel dat hij de mol is, had dus never nooit bij de Berg groep kunnen zitten aangezien zijn invloed daar dus lager zou zijn..?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:00 schreef cptmarco het volgende:
[..]
nee, dat hoefde niet... de klimmers waren gekoppeld aan een fietser... De klimmer moest boven zijn voordat zijn/haar fietser binnen was... Als Patrick de Mol is, dan had hij zeker reden om hard te fietsen (en zo misschien de rest mee te krijgen...)
Dus de mol heeft het deuntje gehoord in de auto...Coen vroeg of de radio harder mog om het goed te kunnen horen....Coen vroeg aan Dennis wanneer hij het tunetje gehoord had...Dennis heeft niks gehoord dus die kan het niet zijn (omdat hij ze i pod op had volgens Anette)quote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:09 schreef somegirl het volgende:
het gehele dagboek van de mol:
Dagboek molAflevering 1
De eerste opdracht! Het begon al goed. Tijdens een lange reis, werd er in een van de auto’s een boodschap afgespeeld: we moesten goed opletten.Nou, dat zal ik zeker doen. Maar alleen ten koste van de anderen… Ik ben dit keer de mol en ik zal ervoor zorgen dat ik een goede ben!
___________________________________________________________________________________
die dagboeken staan volgens mij vol met onzinquote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:30 schreef JOO het volgende:
[..]
Dus de mol heeft het deuntje gehoord in de auto...Coen vroeg of de radio harder mog om het goed te kunnen horen....Dennis heeft niks gehoord dus die kan het niet zijn (omdat hij ze i pod op had volgens Anette)
Regina en Joris hebben ze in ieder geval niet ingeleverd, die hadden er samen 5 toch? Als Annette ze ook heeft bewaard maakt dat in totaal 7.. Maar weet dat nie zekerquote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:30 schreef karoltje het volgende:
Weet iemand wie er nou niet hun jokers hebben ingeleverd?
Op tv was zichtbaar dat Patrick (2), Dunya (1), Georgina (3), Nicolette (1) de jokers inleverde..quote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:30 schreef karoltje het volgende:
Weet iemand wie er nou niet hun jokers hebben ingeleverd?
Hij is homo ja.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Is die Patrick homo of gewoon verwijfd?
Gebruik van woorden als stiekemerds in het mollendagboek passen in ieder geval wel in zijn straatje.
Het eerste sowieso, het tweede.. een beetjequote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Is die Patrick homo of gewoon verwijfd?
Dat wist hij dus niet, hij redeneerde vanuit "als het erom gaat wanneer de eerste binnen is, hebben we iig een snelle tijd".quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:57 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Ja juist.. daar doelde ik op.. oftewel.. Wel een mol maar (nog) geen mollenstreek?.. of toch geen mol..quote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:40 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat wist hij dus niet, hij redeneerde vanuit "als het erom gaat wanneer de eerste binnen is, hebben we iig een snelle tijd".
Als hij normaal gesproken ook een alcohol onthouder is (zoals ikzelf tevens ben), vind ik niet dat hij zich iets moet opleggen omdat hij aan De Mol meedoet.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:40 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik hoop trouwens niet dat het zo'n pussy reeks wordt waarin de kandidaten niks durven. Zoals die Coen die niet eens een glaasje waar misschien wel tequilla in zou zitten wilde drinken en bij die berg ook al begon te mauwen.
nope, want ze kan goed inzetten maar de vragen fout beantwoorden.. of gewoon té veel gespreid hebben.. misschien is georgina de mol, maar als Nicolette 2/3e van de vragen op Edo en Koen heeft beantwoord heeft ze nog veel foutquote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:40 schreef JOO het volgende:
Net op de radio zegt Nicolette dat ze op Georgina, Edo en Koen had gestemt. Vallen hun dus dan af als de mol?
'Zenuwen in mijn buik'quote:Dagboek mol
Aflevering 1
Wat een bijzonder en vooral ook spannend gevoel. We stonden daar tegenover Pieter Jan op een rij en ik voelde de zenuwen in mijn buik. De eerste opdracht! Het begon al goed. Tijdens een lange reis, werd er in een van de auto’s een boodschap afgespeeld: we moesten goed opletten.
Nou, dat zal ik zeker doen. Maar alleen ten koste van de anderen… Ik ben dit keer de mol en ik zal ervoor zorgen dat ik een goede ben!
Gelukkig was de rest nog niet zo goed bij de les. En dan ook nog die fysieke afmatting voor sommigen. Het moge duidelijk zijn dat het spel begonnen is. Behalve voor Nicolette. Zij moest alweer naar huis. Een paar mensen hebben dus gelogen.
Een paar mensen hebben hun jokers niet ingeleverd, en daar is Nicolette de dupe van. Maar ja. Dat is het spel. En misschien ben ik wel één van de stiekemerds, met nog wat jokertjes in mijn zak.
Eigenlijk een domme redenatie bij WIDM. Meestal kun je het beste gewoon een beetje in het midden gaan zitten lijkt me.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:40 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat wist hij dus niet, hij redeneerde vanuit "als het erom gaat wanneer de eerste binnen is, hebben we iig een snelle tijd".
Die is verquote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:50 schreef Asskicker14 het volgende:
Edo Brunner en Nadja Hupscher (Deed twee seizoenen geleden mee aan De Mol) speelden onlangs samen in Dennis P.
En toevalligerwijs zit er ook een Dennis in WIDM.
quote:De eerste opdracht! Het begon al goed. Tijdens een lange reis, werd er in een van de auto’s een boodschap afgespeeld: we moesten goed opletten.Nou, dat zal ik zeker doen.
Wie zei ook al weer dat hij geen muziekje had gehoord? Die zal dan afvallen als molquote:Gelukkig was de rest nog niet zo goed bij de les.
hoeft niet. van paul hadden ze vorig jaar voorstukje dat hij in de trein zat (toen hij er bijna uitvloog)quote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:31 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Over voorstukjes gesproken.. Ik denk dat Edo er de volgende week uitgaat aangezien ze anderen allemaal stukjes hebben die niet in aflevering 1 geweest zijn..
Ooit van cynisme gehoord?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:13 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Coen @ 3FM:
"Ik heb het drankje niet genomen omdat ik daarvoor een hele bidon water gedronken had.."
"Ik lig er in aflevering 7 uit en ben niet de Mol" haha! ¤ 250,000
Klopt.. theorie zelf al weer achterhaalt.. stukje van Patrick is ook alleen van aflevering 1..quote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:22 schreef evert het volgende:
[..]
hoeft niet. van paul hadden ze vorig jaar voorstukje dat hij in de trein zat (toen hij er bijna uitvloog)
Edo Brunner hoeft voor beide van die zaken zich niet echt uitermate in te spannen.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:31 schreef evert het volgende:
overigens was die fiets - berg opdracht natuurlijk wel briljant. beide groepen willen zo snel mogelijk terwijl je er achteraf pas achterkomt dat zo langzaam mogelijk fietsen meer geld oplevert....
wat zou een mol doen:
- als hij fietser is zo snel mogelijk fietsen
- als hij klimmer is er zo langzaam mogelijk over doen
Dat zei ik bovenaan al.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:57 schreef Asskicker14 het volgende:
Kun je ook iets afleiden uit het taalgebruik van het dagboek van De Mol?
[..]
'Zenuwen in mijn buik'
'Fysieke afmatting'
'stiekemerds'
'jokertjes in mijn zak'
Zo praat Annette van Trigt bijvoorbeeld totaal niet. Patrick Mertens, Georgina Verbaan of Edo Brunner daarentegen....die praten wel op een soortgelijke manier.
En wie zag de klimopdracht negatief in? "no-go".quote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:31 schreef Bayswater het volgende:
" I see trouble on the way"
Ahja, Regina was dat.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:41 schreef Haunter het volgende:
- De versnelling van de fiets (van wie weet ik niet meer)?
Scherp, en dronk als tweede. Dus nog ruime keus.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:54 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Edo had er natuurlijk wel belang bij om bij de klimmers te zitten
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:29 schreef RayMania het volgende:
Nou, hij is er!
Wat dacht jequote:Doen we mee?
Of Edo met Cash Cab.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:19 schreef JOO het volgende:
2.trouble on the way kan ook naar het programma taxi verwijzen en wie presenteert dat ..joris
Uiteraard doe ik meequote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:29 schreef RayMania het volgende:
Nou, hij is er! Doen we mee?
Wie is de Mol Prono 2008 - Aflevering #2
Ja daar dacht ik ook aan, maar PJH wist toen nog niet wie de mol was, dus dan kan het toch weer niet.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:30 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Maar door pas later te beslissen welke groep wat moest doen konden ze wel de mol in de goeie groep krijgen.
Maar de regie wel, en die zou kúnnen ingrijpen. Of ze het gedaan hebben en of het dus nodig was, tja. Dat zullen we wel bij de terugblik wellicht zien.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:55 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ja daar dacht ik ook aan, maar PJH wist toen nog niet wie de mol was, dus dan kan het toch weer niet.
Wel raar eigenlijk...
Die van mij ook, 3 jokers gooi je niet weg wanneer je niet de mol bent, of je moet echt naïef zijn.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:09 schreef ouderejongere het volgende:
Mijn eerste ingeving was Georgina en daar blijf ik bij.
1. Het ligt te veel voor de hand, maar dat was met Yvon Jaspers ook zo.
2. Miloeska Meulens speelde de domme vrouw, Georgina is van zichzelf dom.
Uhm?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:33 schreef cptmarco het volgende:
@DaMart ( Wie is de Mol Prono 2008 - Aflevering #2 )
ik wil dat andere topic niet vervuilen, dus daarom maar even hier:
waarom heb jij bij aflevering #2 een ander mol dan bij de uiteindelijke mol???
*nieuwsgierig is...
En jij denkt dat ze bewust naar zo'n plaats gaan, omdat Patrick toevallig met zo'n hond is gefotografeerd?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:59 schreef Quoi het volgende:
ik ga toch echt voor Patrick momenteel vanwege de chihuahua. Niemand die me feliciteert vanwege deze geweldige vondst?
Mexicaanse nummers? Is hij toevallig lang in Mexico geweest? Of is hij als Mol gekozen omdat hij van Mexico houdt?quote:Met zijn huidige band Caramba doet hij nu vooral theateroptredens. In november 2007 komt zijn nieuwste cd uit, met bewerkingen van Mexicaanse nummers en eigen materiaal.
Dat was dus een invoerfoutje. Heb het aangepast (als dat mag tenminstequote:
hihi. Joris doet al heel langs iets met Mexicaanse nummers enzo... Dus nee: niet gefeliciteerd. Ik ga voor de chihuahua...quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:04 schreef RayMania het volgende:
[..]
En jij denkt dat ze bewust naar zo'n plaats gaan, omdat Patrick toevallig met zo'n hond is gefotografeerd?
Een quote uit Joris zijn stukje op www.wieisdemol.nl :
[..]
Mexicaanse nummers? Is hij toevallig lang in Mexico geweest? Of is hij als Mol gekozen omdat hij van Mexico houdt?
Niemand die me feliciteert vanwege deze geweldige vondst?
Alle deelnemers zijn gedurende de gehele periode van het spel weg van huis.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:08 schreef Duderinnetje het volgende:
Vraag!
Alle kandidaten moeten voor het thuisfront zoveel mogelijk geheimhouden wat de uitkomst van het spel is.
Nicolette gaat na één dag naar huis. Dat valt toch op?
Of houden ze de afvallers gedurende het spel ergens in een hotel of zo?
Iemand een idee hoe dit gaat?
Staat me iets van bij dat er tijdens WIDM 2007 iets over verteld werd.. misschien iets om de AVRO over te mailenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:08 schreef Duderinnetje het volgende:
Vraag!
Alle kandidaten moeten voor het thuisfront zoveel mogelijk geheimhouden wat de uitkomst van het spel is.
Nicolette gaat na één dag naar huis. Dat valt toch op?
Of houden ze de afvallers gedurende het spel ergens in een hotel of zo?
Iemand een idee hoe dit gaat?
Gefeliciteerd!!!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:59 schreef Quoi het volgende:
ik ga toch echt voor Patrick momenteel vanwege de chihuahua. Niemand die me feliciteert vanwege deze geweldige vondst?
Ja precies.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Alle deelnemers zijn gedurende de gehele periode van het spel weg van huis.
Anders zouden we nu allang weten wie er de volgende uitzending uit gaat.
Of ze bedoelde dat ze niet meer van het land te zien krijgt, omdat ze nu op één locatie moet blijvenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:46 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja precies.
Maar omdat Nicolette zo heel nadrukkelijk zei: 'Maar Mexico is zo mooi!', vermoedde ik dat ze dan toch niet in het land blijven. Wellicht een tussenstation dan ergens.
Ik had bij die opmerking juist een beetje het gevoel dat ze een beetje een grapje maakte van "o o o, nou moet ik alweer terug naar nederland, terwijl iedereen hier weet dat ik net zo goed in Mexico blijf..''quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:46 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja precies.
Maar omdat Nicolette zo heel nadrukkelijk zei: 'Maar Mexico is zo mooi!', vermoedde ik dat ze dan toch niet in het land blijven. Wellicht een tussenstation dan ergens.
Nee joh, laat het maar lekker op donderdag blijvenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:42 schreef E.T. het volgende:
Shit!!!!
Welke gek zend 't dan ook op donderdag uit?? Vrijdag is WIDM-avond![]()
Van de week maar even terugkijken dan
Ja kan ook nog inderdaad.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of ze bedoelde dat ze niet meer van het land te zien krijgt, omdat ze nu op één locatie moet blijven.
Zo heb ik het ook opgevat.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:05 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Ja en dat wist hij van de programmamakers.. niet vanuit de aflevering zelf
Kijk DWDD maar terug!
De bedoeling van de mol is toch om juist zo snel mogelijk te fietsen zodat de klimmers zo weinig mogelijk tijd hebben om de berg te beklimmen. De andere fietsers vertragen is juist bevorderlijk voor de pot dus ik zie niet hoe doe dat kloten met de versnellingen haar verdacht zou moeten maken, integendeel zelfs.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 01:24 schreef Hoedjevanpapier het volgende:
De persoon aan wie ik me het meest geirriteerd heb, was toch wel Regina.
En die vond ik daardoor ook wel weer erg opvallend. Vooral de laatste zin, nadat er rond gevraagd werd wie zijn jokers niet had ingeleverd. Ze zei iets in de trant van: "Ik heb ze er ingedaan, en Nicolette heeft dat zelfs nog gezien." Loze opmerking, omdat dit door de groep niet meer gecontroleerd kan worden. En zij heeft volgens mij nog steeds de jokers...
Inderdaad met dat fietsen, de versnelling niet kunnen plaatsen, helemaal achteraan fietsen. Zelfs een kind van 8 kan nog met een versnelling om gaan. Ik denk dat er deze opdracht gewoon niet veel te mollen was, omdat zij door het trage rijden de groep uit elkaar reed. Daardoor moesten er keuzes gemaakt worden door de groep zelf. Wees eerlijk, vooraf wist je al dat Edo die berg niet op ging komen. Of je dan 3000 of 4000 euro wint maakt dan ook niet uit. De mol wist namelijk dat er alweer een opdracht achteraan zou komen, waarbij er weer een hoop geld weg zou gaan.
Mijn mening is dus nog steeds Regina.
Georgina is een kloon van Nadia vorig jaar, hoge stem, te opzettelijk opvallen.
Maar ja, wat valt er te zeggen na 54 minuten uitzending...
nee hoor, was echt Joris in Taxi (met een bril op)quote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:40 schreef DancingPhoebe het volgende: Het viel mij wel op dat er een paar montagefoutjes in de aflevering zaten. Volgens mij zag je in het begin jochem van gelder ipv die joris in "taxi", maar ik keek vanuit mijn ooghoeken, dus nog eens nakijken op uitzending gemist. Foutje of aanwijzing?
Juist daarom, zou ik haast zeggen. De fietsers moesten binnen 30 minuten binnen zijn, de mol weet precies hoe hard er gefiets moet worden om dat in 30 minuten te doen. Hoe dan ook, Edo komt die berg niet op. Dus ja, het is niet nodig om keihard te fietsen. Maar ja, we zien wel.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 01:40 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
De bedoeling van de mol is toch om juist zo snel mogelijk te fietsen zodat de klimmers zo weinig mogelijk tijd hebben om de berg te beklimmen. De andere fietsers vertragen is juist bevorderlijk voor de pot dus ik zie niet hoe doe dat kloten met de versnellingen haar verdacht zou moeten maken, integendeel zelfs.
Graag gedaan...quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat was dus een invoerfoutje. Heb het aangepast (als dat mag tenminste).
Bedankt dat je me er op hebt gewezen, cptmarco.
Dit waren de koppels bij de klim-fietsopdracht:quote:Op zaterdag 5 januari 2008 01:40 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
De bedoeling van de mol is toch om juist zo snel mogelijk te fietsen zodat de klimmers zo weinig mogelijk tijd hebben om de berg te beklimmen. De andere fietsers vertragen is juist bevorderlijk voor de pot dus ik zie niet hoe doe dat kloten met de versnellingen haar verdacht zou moeten maken, integendeel zelfs.
En wat die opmerking betreft, so what dat ze daarover liegt. Andere kandidaten (ook in vorige series) liegen ook om de ander op een verkeerd spoor te zetten, uiteindelijk strijd je tegen elkaar voor de pot en die jokers houdt je in het spel, maar dat hoeven de andere kandidaten niet te weten...
Alleen de klimmers wisten aan wie ze gekoppeld waren, de fietsers niet. Als de mol bij de fietsers zat, moest hij dus zorgen dat hij zo snel mogelijk binnen zou zijn.quote:
Ik denk hetzelfde als jijquote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:10 schreef Mirri het volgende:
Ik heb Dennis als hoofdverdachte.
Ik kan ineens de zin "I see trouble on the way" van mijn favo band Creedence plaatsen. Dennis keek achterom naar Annette die langzamer ging. En Dennis "trok haar toen over de streep".
En ik kan nog steeds niet geloven dat hij zei: "Wat is het?" tegen Edo. Zo blijf ik zeker weten dat hij de mol is, maar stel dat hij het niet is...kan iemand me uitleggen waarom dit niet per se hoeft te betekenen dat Dennis de mol is?
Want jij weet natuurlijk al wie de mol isquote:
Wat haar aanwezigheid in het programma des te leuker maakt.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:56 schreef TheVulture het volgende:
Georgina zou ook kunnen omdat ze totaal niet te peilen is...
Waarom zou Dennis dat niet gewoon gevraagd kunnen hebben? Het was toch nog voordat hij zelf zijn "borrel" dronk? Gewoon vragen wat hem te wachten staat of mis ik iets?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:10 schreef Mirri het volgende:
En ik kan nog steeds niet geloven dat hij zei: "Wat is het?" tegen Edo. Zo blijf ik zeker weten dat hij de mol is, maar stel dat hij het niet is...kan iemand me uitleggen waarom dit niet per se hoeft te betekenen dat Dennis de mol is?
Nee Dennis moest als eerst, en hij vertrok gelijk zijn gezicht en zei "tequila" Direct na hem moest Edo, en die vond het lekker. Kan toch dat Edo zijn gezicht niet vertrekt als hij tequila drinkt? Zou ik zeggen..quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:26 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Waarom zou Dennis dat niet gewoon gevraagd kunnen hebben? Het was toch nog voordat hij zelf zijn "borrel" dronk? Gewoon vragen wat hem te wachten staat of mis ik iets?
Oh, vandaar. Dankuquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:32 schreef Mirri het volgende:
[..]
Nee Dennis moest als eerst, en hij vertrok gelijk zijn gezicht en zei "tequila" Direct na hem moest Edo, en die vond het lekker. Kan toch dat Edo zijn gezicht niet vertrekt als hij tequila drinkt? Zou ik zeggen..
Best wel een verdachte vraag. Maar het zou er toch wel uitgeknipt worden als Dennis echt de mol is?
Ze begonnen in de Mexicaanse plaats Chihuahua...quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:07 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Iemand in dit topic merkte op dat Joris bij Man Bijt Hond heeft gewerkt, dat zou hem verdacht kunnen maken. Waarom eigenlijk?
Iets gemist over honden?
Aha.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:19 schreef Hoedjevanpapier het volgende:
[..]
Ze begonnen in de Mexicaanse plaats Chihuahua...
Wanneer was Joris aan de beurtquote:Hij vormde in 2000 met het Amersfoortse smartlappentrio "The Bald & The Beautiful" de groep Caramba, een muzikaal project waarin Mexicaanse mariachinummers worden voorzien van Nederlandstalige teksten. De groep bracht tot op heden twee albums uit: De Laatste Slok (2001) en Zo Alleen (2007).
Ik was er zelf pas op gekomen toen Georgina vloekte toen ze haar drankje (water) had, dat het weleens water en tequila zou kunnen zijn. Dennis bedacht het meteen, dat is wel erg slim bedacht dan...quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nou ja het is natuurlijk wel de mol he... Dus wat dat betreft vind ik het niet zo gek dat een (gewone) kandidaat ervan uit gaat dat niet in ieder glaasje hetzelfde zit...
of Annette liegtquote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
Anette had het heel stellig over 1 iemand als de mol. De rest had het allemaal over kansen spreiden en bladiebla, dus of degene waar anette op gokte is de mol, of anette had erg veel mazzel, of anette is zelf de mol.
Ze lieten al zien dat ze zowel water als tequilla in de glaasjes schonken, volgens mij...quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:29 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik was er zelf pas op gekomen toen Georgina vloekte toen ze haar drankje (water) had, dat het weleens water en tequila zou kunnen zijn. Dennis bedacht het meteen, dat is wel erg slim bedacht dan...![]()
Kan het me bijna niet voorstellen..ik dacht gewoon: ok, ze komen net aan en krijgen een tequilashotje om het begin te vieren.
Ik schakelde trouwens pas in precies toen die borrel begon, en later zag ik terug dat de kijker het van tevoren kon weten omdat PJH geflimd werd tijdens het inschenken.
Kloptquote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ze lieten al zien dat ze zowel water als tequilla in de glaasjes schonken, volgens mij...
Uhm, ik snap niet helemaal hoe ik die zin moet plaatsenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:10 schreef Mirri het volgende:
Ik heb Dennis als hoofdverdachte.
Ik kan ineens de zin "I see trouble on the way" van mijn favo band Creedence plaatsen. Dennis keek achterom naar Annette die langzamer ging. En Dennis "trok haar toen over de streep".
Ja maar niet aan de kandidatenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ze lieten al zien dat ze zowel water als tequilla in de glaasjes schonken, volgens mij...
Haha die pet, dat wist ik nog niet!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:44 schreef Irving het volgende:
[..]
Uhm, ik snap niet helemaal hoe ik die zin moet plaatsenIk verdenk ook Dennis, de band creeDENCE dus, en hij droeg een pet van eL guapO stuntteaM
Het zou er denk ik te dik boven op liggen.quote:Op zondag 6 januari 2008 00:00 schreef Mirri het volgende:
[..]
Haha die pet, dat wist ik nog niet!
Stel dat die zin "I see trouble on the way" idd op Dennis slaat, dan denk ik dat het met Annette te maken heeft. Zij ging langzaam: dus trouble. Want de mol wil dat iedereen zo snel mogelijk over de finish is. En Dennis keek achterom en zag Annette. Snappie?
Edo dronk water.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:32 schreef Mirri het volgende:
[..]
Nee Dennis moest als eerst, en hij vertrok gelijk zijn gezicht en zei "tequila" Direct na hem moest Edo, en die vond het lekker. Kan toch dat Edo zijn gezicht niet vertrekt als hij tequila drinkt? Zou ik zeggen..
Dat had ik ook al besloten ja, er is te veelquote:Op zondag 6 januari 2008 00:21 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Ik stop even met mijn theorieen.. er is te veel mogelijk nu.. wacht toch even de volgende aflevering af
Ah zou het dan toch Edo zijn? Dat was mijn eerste ingevingquote:Op zondag 6 januari 2008 00:17 schreef VoreG het volgende:
En Edo zat in het programma Cash Cab, heb je hem ooit zien rijden? Trouble on the way.
Ja echt.. iedereen kan het nu nog zijn..quote:Op zondag 6 januari 2008 00:42 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat had ik ook al besloten ja, er is te veel.
Dat lijkt me inderdaad ook nog wel een goede ja!quote:Op zondag 6 januari 2008 09:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
En trouble on the way kan ook weer slaan op de klimgroep, die de fietsers aan zien komen
De vragen zijn niet heel specifiek, bij een foute Mol kun je alsnog de vraag goed hebben. Bijvoorbeeld "zat de Mol bij de klimmers", als de echte Mol maar ook de foute Mol van Anette bij de klimmers zaten, dan heeft Anette die vraag alsnog goed.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
Anette had het heel stellig over 1 iemand als de mol. De rest had het allemaal over kansen spreiden en bladiebla, dus of degene waar anette op gokte is de mol, of anette had erg veel mazzel, of anette is zelf de mol.
Dat lijkt mij inderdaad ook handig, doe je best!quote:Op zondag 6 januari 2008 15:30 schreef MrManiak het volgende:
Oke, welke speculaties zijn er hier al voorbij gekomen, kan iemand dat in het kort even opsommen?
Zoals altijd hebben we dus helemaal niks aan de muziekhintquote:Op zondag 6 januari 2008 09:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
En trouble on the way kan ook weer slaan op de klimgroep, die de fietsers aan zien komen
Ja volgens mij welquote:Op zondag 6 januari 2008 18:04 schreef Duizendpootje het volgende:
Had Anette niet een mondkapje voor tijdens het fietsen?
veel stof op de weg misschien?
trouble on her way??
Zonde, want Karel was een erg goede presentator (beter dan PJH imho)quote:Op zaterdag 5 januari 2008 12:45 schreef Djeez het volgende:
Ondanks dat ik ben gekapt toen Angela Groothuizen ermee ophield, heb ik de eerste aflevering van dit seizoen bekeken. Bij gebrek aan beter, er was niets anders op tv. Ondanks die drol van een presentator lijkt me dit wel een boeiend seizoen. Ik ga het dus zeker volgen!
Ik beweer ook nergens dat hij het uit de aflevering heeftquote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:05 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Ja en dat wist hij van de programmamakers.. niet vanuit de aflevering zelf
Kijk DWDD maar terug!
Precies, ik luister ze altijd, maar heb er nog nooit wat aan gehad eigenlijk.........quote:Op zondag 6 januari 2008 18:20 schreef karoltje het volgende:
[..]
Zoals altijd hebben we dus helemaal niks aan de muziekhint.
Inderdaad, dat zie je hier wel. Voor elke kandidaat is er onderhand wel een verklaring aan die hint gegeven.quote:Op maandag 7 januari 2008 09:57 schreef Tharalom het volgende:
[..]
Precies, ik luister ze altijd, maar heb er nog nooit wat aan gehad eigenlijk.........(Ligt vast aan mij hoor, ik denk altijd veel te moeilijk
)
Dat is wat ik zei, denk niet dat ze weer voor die hint gaan, lijkt wel erg op de vorige. Dit is net wat anders, maar als je de leader kijkt met dit in je achterhoofd gewoon té opvallend.quote:Op maandag 7 januari 2008 15:33 schreef Urquhart het volgende:
Op die foto staat Joris ook met drie vingers uit zijn broek...wat je als een M kan zien.
Wat ik geleerd heb van de paar afgelopen seizoenen, is dat die hints niet meer zo ingewikkeld als vroeger zijn. Vaak is het ook, wat er zo dik bovenop ligt.quote:Op zondag 6 januari 2008 00:10 schreef Hoedjevanpapier het volgende:
[..]
Het zou er denk ik te dik boven op liggen.
Je hebt die zin, en 5 mensen op een weg, op een fiets.
Als dit zo zou zijn, dan zou dit te makkelijk zijn.
Ja inderdaad. Ik vind bij die foto vooral Patrick, Regina en Joris erg opvallend. Zo ga je toch normaal niet staan?quote:Op maandag 7 januari 2008 15:52 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Wat ik geleerd heb van de paar afgelopen seizoenen, is dat die hints niet meer zo ingewikkeld als vroeger zijn. Vaak is het ook, wat er zo dik bovenop ligt.
Lijkt me vooral een grapje met het oog op Inge.quote:Op maandag 7 januari 2008 17:08 schreef Nuna het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Ik vind bij die foto vooral Patrick, Regina en Joris erg opvallend. Zo ga je toch normaal niet staan?
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk gewoon express gedaan. Ik zou het ook doen als mee deed en op de foto moest.quote:Op maandag 7 januari 2008 17:08 schreef Nuna het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Ik vind bij die foto vooral Patrick, Regina en Joris erg opvallend. Zo ga je toch normaal niet staan?
[ afbeelding ]
Lijkt me ook wel ja. Zou het wat betekenen in gebarentaal? Niemand hier die dat kan?quote:Op maandag 7 januari 2008 17:18 schreef BVO het volgende:
[..]
Lijkt me vooral een grapje met het oog op Inge.
Idd. Je kan er niet veel uithalen.quote:Op maandag 7 januari 2008 18:01 schreef Nesle het volgende:
http://www.xs4all.nl/~hverdonk/alfabet.html
Succes, maar ik denk echt niet dat het wat is hoor...
Ik denk eerlijk gezegd niet het idee dat het wat is. Ik gebruik de leader wel om te bepalen wie er volgende keer uit gaat. Dat is sowieso een man, behalve Coen.quote:Op maandag 7 januari 2008 15:32 schreef BVO het volgende:
Zou er weer een vingerhint zijn?
Als je de leader bekijkt, valt op dat meerdere deelnemers een bepaald aantal vingers opsteekt: Dennis 3, Georgina 4, Coen 5, Dunya 2 (eindpositie??), Joris waar aandacht is voor zijn vingers, Edo zijn hand prominent... dat ze zelf wat geintjes uithalen op di foto oke, maar die leader kijkende valt me op dat de redactie die handen prominent laat zien.
http://www.youtube.com/watch?v=XqFpkQ2Nmg8
Alleen Regina, Nicolette (exit), Patrick en Annette dan niet... komende afvallers?
Met het fietsen zat ze veel te veel op de achtergrond om de mol te zijnquote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:51 schreef Urquhart het volgende:
Ik vind die Anette ook wel verdacht. Ze houdt zich behoorlijk op de achtergrond, kan een tactiek zijn.
Uitzendinggemist.nlquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:16 schreef Urquhart het volgende:
Is dat fragment nog ergens terug te bekijken?
Ik hoor niks. Op hoeveel minuten is dat precies?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ga op dit moment voor Anette, alleen omdat ik tijdens haar DIDM-uitzending een of andere echo (mol..mol, mol, mol...) hoorde na haar intro. Dat hoorde ik niet bij de anderen. Maar ik ben nog geen geoefend kijker, en het is eigenlijk nog te vroeg om er een te kiezen wat mij betreft.
Waarom? Patrick heeft een aflevering 1 moment als intro.. Edo een aflevering 2 moment.. mag denk ik niets zeggen..quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:52 schreef widmfan7 het volgende:
Of Patrick of Edo gaat er de volgende aflevering uit. Dit naar aanleiding van de intro filmpjes
Voorstukjes.quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:35 schreef sbientje het volgende:
je weet toch niet van wanneer het filmpje is als je het nog niet hebt gezien in de uitzending? of ben ik nou zo dom
ja, maar ik bedoel, het zegt toch niets wie er de volgende aflevering uitgaat? De stukjes die je niet kent kunnen van aflevering 2 t/m de eennalaatste zijn, dat weet je pas als je de aflevering gezien hebt... en dan nog kan je een vroegere aflevering in de leader doen, zegt op zich weinigquote:
Het is idd niet altijd een bewijs dat er iemand uitgaat, maar soms heb je echt van 5 kandidaten een fragment wat nog een aflevering gaat duren, en van maar 1 of 2 een fragment wat al geweest is, dan is het wel duidelijk dat één van hen het eerst het veld zal ruimenquote:Op woensdag 9 januari 2008 20:31 schreef sbientje het volgende:
[..]
ja, maar ik bedoel, het zegt toch niets wie er de volgende aflevering uitgaat? De stukjes die je niet kent kunnen van aflevering 2 t/m de eennalaatste zijn, dat weet je pas als je de aflevering gezien hebt... en dan nog kan je een vroegere aflevering in de leader doen, zegt op zich weinig
nou, logisch gesproken is dat volgens mij niet waar, maar misschien is jouw ervaring wel dat het zo isquote:Op woensdag 9 januari 2008 20:34 schreef Maartel het volgende:
[..]
Het is idd niet altijd een bewijs dat er iemand uitgaat, maar soms heb je echt van 5 kandidaten een fragment wat nog een aflevering gaat duren, en van maar 1 of 2 een fragment wat al geweest is, dan is het wel duidelijk dat één van hen het eerst het veld zal ruimen
Misschien leuk om dat vanaf vanavond wel te doen? Wie weet zit er nog een hint inquote:Op woensdag 9 januari 2008 22:57 schreef sbientje het volgende:
[..]
nou, logisch gesproken is dat volgens mij niet waar, maar misschien is jouw ervaring wel dat het zo isik moet eerlijk zeggen dat ik niet echt kijk naar die beginfilmpjes
Ha, toch maar gaan kijkenquote:Op maandag 7 januari 2008 16:11 schreef sbientje het volgende:
zoo! ik heb net even de 1e aflevering teruggekeken. Wa eigenlijk van plan dit jaar over te slaan, ik vond vorig jaar nogal een deceptie... maar toch te nieuwsgierig. Was een leuke aflevering
Nog een aanwijzing voor Dennis:quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:14 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Mijn mol is Dennis, puur gebaseerd op het rode t-shirt dat hij draagt
Ze weten bij het maken van die foto toch niet wie welke eindpositie zal hebben (er van uitgaand dat de foto niet na afloop van de serie is genomen).quote:Op maandag 7 januari 2008 15:32 schreef BVO het volgende:
Zou er weer een vingerhint zijn?
Als je de leader bekijkt, valt op dat meerdere deelnemers een bepaald aantal vingers opsteekt: Dennis 3, Georgina 4, Coen 5, Dunya 2 (eindpositie??),
Opvallend is wel dat er in verschillende media verschillende groepsfoto's gebruikt zijn..quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:44 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ze weten bij het maken van die foto toch niet wie welke eindpositie zal hebben (er van uitgaand dat de foto niet na afloop van de serie is genomen).
Die foto komt op mij een beetje over als genomen voor een blauw scherm met daar later een achtergrondje overheen gezet. Dus het zou zomaar na afloop genomen kunnen zijn.quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:44 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ze weten bij het maken van die foto toch niet wie welke eindpositie zal hebben (er van uitgaand dat de foto niet na afloop van de serie is genomen).
Sommige inderdaad ja.. opvallend is misschien de volgorde?quote:Op donderdag 10 januari 2008 16:26 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Die foto komt op mij een beetje over als genomen voor een blauw scherm met daar later een achtergrondje overheen gezet. Dus het zou zomaar na afloop genomen kunnen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |